|בגידה|

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
|בגידה|


|בגידה|

במשך למעלה מעשור הסתמכתי על הצירוף אופניים-רכבת כדי להתנייע ברכבי הממלכה, אך חברת הרכבות המקומית שלי לא מתירה לי ברירה אלא לבגוד בעיקרון וללמוד לנהוג.

בלי להכנס לפרטי לו"ז מדוייקים החברה מפרשת את המושג "2 רכבות לשעה" כ50 דקות ללא רכבת, ואז שתי רכבות תוך 10 דקות, מה שאומר שבמשך 50 דקות אין לי רכבת לכיוון הנסיעה העיקרי. משום שאני משתמש בכרטיס הרשת http://www.railcard.co.uk/network/ (שאותו אני ממליץ לכל מי שמתכוון לעשות שהות של חודש פלוס בדרום-מזרח אנגליה) והחברה ממש קובעת לי שממקום מסויים עלי לחזור עד 7 בערב, ממקום אחר - רק אחרי 7 בערב, ושבאותן 50 דקות שהם חושבים שעלי לעמוד אצלהם בתחנה בחוסר מעש אפשר לנהוג לעיר משנית שבה נמצאים מקומות בילוי וקניות שאין אצלי - נשברתי.

מדובר בחברה סחטנית במיוחד. אם מחיר הכרטיס הרגיל שלה הוא X, מחיר הנסיעה ללונדון בשעות שניתן להגיע בהן לעבודה לפני 9 בבוקר הוא 100%+X, כאשר בחברות אחרות שבדקתי מדובר בX + 25%. החברה כפופה כמובן לתנאים של כרטיס הרשת, אז מחיר הנסיעה איתו הוא 66%, ולפעמים היא מציעה מבצעים שבהם מחיר הנסיעה הוא 25% כך שברור שמשהו רקוב במחירים שהחברה גובה. כמו כן - בחברה הזו אין רכבות לילה, למרות שיש אותן בחברות אחרות.

הם אינם מציעים את איכות השירות שאני מכיר מלונדון או מקומות שהגעתי אליהם מלונדון בדרום אנגליה ולכן אין לי ברירה אלא ללמוד לנהוג כי הם פשוט לא נותנים לי שירות בינעירוני שניתן להסתמך עליו.

כמו כן - כל נסיונותי לברר אם יש דרכים לעקוף את המגבלות שלהם נתקלות בקיר לבנים. מבחינתם הם הפעילו את אותו הלו"ז מאז ההפרטה ב1994 ואין להם כוונה לשפר אותו בכלום.

בימינו, כאשר אומרים לנו שעלינו להשתמש בתח"צ למען הסביבה, כאשר בכל מקום שנוסעים אליו צריך לשלם על חנייה (ולעיתים צריך לקבוע מראש את זמן החנייה, מה שמגביל את השהות ופוגע בעסקים המקומיים) ומנסים לעודד אותנו להשתמש בה - חובתן של חברות התח"צ הוא לתת לנו שירות שנוכל להסתמך עליו. אם השירות בחברה הזו שבר אותי - ברור שהוא לא יגרום לנהגים להשתמש ברכבת.

בקיץ שעבר עוד סבלתי אותם איכשהו, אבל כאשר ברור שאין להם כוונה להשתפר - אין לי כוונה לחיות לפי הלו"ז המטורף שלהם במשך עשור פלוס, עד שהמכוניות הרובוטיות יהיו בשימוש נרחב כמו סמארטפונים וטאבלטים.

מבחינתי זה סוג של בגידה בעיקרון, אינני מתכוון להשתמש ברכב הפרטי לנסיעות של פחות מ5 מייל / 8 ק"מ, למעט אולי נסיעה לסופרמרקט (שמצריך תא מטען, ולמען האמת - היום הסעתי את בעלי לסופר ועשינו קניות, באנגליה מותר לנהג וותיק ללוות אדם שלומד לנהוג במתכונת שדומה ל"נהג המלווה" אחרי הרישיון בארץ). אני גר באזור אורבאני של מעל חצי מליון איש כך שאם השירות שלהם דוחק אותי להסיק שעלי לנהוג - חלק ניכר מהאשמה הוא עליהם.

מטעמי איפול אינני רוצה להגדיר בדיוק את מיקומי ואני מבקש מהסניף הבריטי בפורום שלא לנחש ניחושים.
 

easylivin

New member
מעודדים רכב פרטי!!! רק בישראל!!!


|בגידה|

במשך למעלה מעשור הסתמכתי על הצירוף אופניים-רכבת כדי להתנייע ברכבי הממלכה, אך חברת הרכבות המקומית שלי לא מתירה לי ברירה אלא לבגוד בעיקרון וללמוד לנהוג.

בלי להכנס לפרטי לו"ז מדוייקים החברה מפרשת את המושג "2 רכבות לשעה" כ50 דקות ללא רכבת, ואז שתי רכבות תוך 10 דקות, מה שאומר שבמשך 50 דקות אין לי רכבת לכיוון הנסיעה העיקרי. משום שאני משתמש בכרטיס הרשת http://www.railcard.co.uk/network/ (שאותו אני ממליץ לכל מי שמתכוון לעשות שהות של חודש פלוס בדרום-מזרח אנגליה) והחברה ממש קובעת לי שממקום מסויים עלי לחזור עד 7 בערב, ממקום אחר - רק אחרי 7 בערב, ושבאותן 50 דקות שהם חושבים שעלי לעמוד אצלהם בתחנה בחוסר מעש אפשר לנהוג לעיר משנית שבה נמצאים מקומות בילוי וקניות שאין אצלי - נשברתי.

מדובר בחברה סחטנית במיוחד. אם מחיר הכרטיס הרגיל שלה הוא X, מחיר הנסיעה ללונדון בשעות שניתן להגיע בהן לעבודה לפני 9 בבוקר הוא 100%+X, כאשר בחברות אחרות שבדקתי מדובר בX + 25%. החברה כפופה כמובן לתנאים של כרטיס הרשת, אז מחיר הנסיעה איתו הוא 66%, ולפעמים היא מציעה מבצעים שבהם מחיר הנסיעה הוא 25% כך שברור שמשהו רקוב במחירים שהחברה גובה. כמו כן - בחברה הזו אין רכבות לילה, למרות שיש אותן בחברות אחרות.

הם אינם מציעים את איכות השירות שאני מכיר מלונדון או מקומות שהגעתי אליהם מלונדון בדרום אנגליה ולכן אין לי ברירה אלא ללמוד לנהוג כי הם פשוט לא נותנים לי שירות בינעירוני שניתן להסתמך עליו.

כמו כן - כל נסיונותי לברר אם יש דרכים לעקוף את המגבלות שלהם נתקלות בקיר לבנים. מבחינתם הם הפעילו את אותו הלו"ז מאז ההפרטה ב1994 ואין להם כוונה לשפר אותו בכלום.

בימינו, כאשר אומרים לנו שעלינו להשתמש בתח"צ למען הסביבה, כאשר בכל מקום שנוסעים אליו צריך לשלם על חנייה (ולעיתים צריך לקבוע מראש את זמן החנייה, מה שמגביל את השהות ופוגע בעסקים המקומיים) ומנסים לעודד אותנו להשתמש בה - חובתן של חברות התח"צ הוא לתת לנו שירות שנוכל להסתמך עליו. אם השירות בחברה הזו שבר אותי - ברור שהוא לא יגרום לנהגים להשתמש ברכבת.

בקיץ שעבר עוד סבלתי אותם איכשהו, אבל כאשר ברור שאין להם כוונה להשתפר - אין לי כוונה לחיות לפי הלו"ז המטורף שלהם במשך עשור פלוס, עד שהמכוניות הרובוטיות יהיו בשימוש נרחב כמו סמארטפונים וטאבלטים.

מבחינתי זה סוג של בגידה בעיקרון, אינני מתכוון להשתמש ברכב הפרטי לנסיעות של פחות מ5 מייל / 8 ק"מ, למעט אולי נסיעה לסופרמרקט (שמצריך תא מטען, ולמען האמת - היום הסעתי את בעלי לסופר ועשינו קניות, באנגליה מותר לנהג וותיק ללוות אדם שלומד לנהוג במתכונת שדומה ל"נהג המלווה" אחרי הרישיון בארץ). אני גר באזור אורבאני של מעל חצי מליון איש כך שאם השירות שלהם דוחק אותי להסיק שעלי לנהוג - חלק ניכר מהאשמה הוא עליהם.

מטעמי איפול אינני רוצה להגדיר בדיוק את מיקומי ואני מבקש מהסניף הבריטי בפורום שלא לנחש ניחושים.
מעודדים רכב פרטי!!! רק בישראל!!!

וכמובן שאין שום תחבורה חלופית " בשעות הלילה ". נו, למה אפשר לצפות ממשרד התחבורע?


וברצינות, למרות שבריטניה כבר מזמן לא המדינה עם הרכבות המפותחות באירופה (רחוק מזה...), אני בכל זאת מצפה ממנה ליותר. אני מבין שלא מדובר על אזור כפרי נידח, אז בהחלט הפתעת אותי.
 

david80

Member
מה לא מפותח בבריטניה?

מעודדים רכב פרטי!!! רק בישראל!!!

וכמובן שאין שום תחבורה חלופית " בשעות הלילה ". נו, למה אפשר לצפות ממשרד התחבורע?


וברצינות, למרות שבריטניה כבר מזמן לא המדינה עם הרכבות המפותחות באירופה (רחוק מזה...), אני בכל זאת מצפה ממנה ליותר. אני מבין שלא מדובר על אזור כפרי נידח, אז בהחלט הפתעת אותי.
מה לא מפותח בבריטניה?
כשאני מסתכל על מפת הרכבות הצפופה בלונדון רבתי אני מקבל חום. אולי יחסית לצרפת השכנה שבה כמעט אין שימוש ברכבות דיזל וכן רשת נרחבת של מסילות למהירות גבוהה.
 

easylivin

New member
לא בהשוואה לישראל מן הסתם...

מה לא מפותח בבריטניה?
כשאני מסתכל על מפת הרכבות הצפופה בלונדון רבתי אני מקבל חום. אולי יחסית לצרפת השכנה שבה כמעט אין שימוש ברכבות דיזל וכן רשת נרחבת של מסילות למהירות גבוהה.
לא בהשוואה לישראל מן הסתם...
 

Ccyclist

Well-known member
קיטור יש רק בקווי מורשת שאינם ברשת הלאומית.

אני דווקא חשבתי שבבריטניה עדיין קטרי
קיטור
קיטור יש רק בקווי מורשת שאינם ברשת הלאומית.
חלוקת רשת הנוסעים הבריטית לפי סוג הינע היא כזאת:

1 - חישמול עילי: הקווים העיקריים מלונדון צפונה, וכן הקווים בצפון ובמרכז (המידלנדס). כמו כן החלוקה הזו מכלילה את חצי האי שצפון מזרח ללונדון ב"צפון".

2 - חישמול פס שלישי: כל הקווים העיקריים דרום-מזרחית, דרומית, ודרום-מערבית ללונדון עד לחלוקה האזורית בין הרכבות מווטרלו (פס שלישי) לרכבות מפדינגטון (דיזל) למעט הקו המהיר (300 קמ"ש) בין סט' פנקרס למנהרת התעלה לצרפת.

3 - דיזל: הקו הראשי מלונדון (תחנת פאדינגטון) לבריסטול, על שלוחותיו לווילס מחד ולקורנוול מאידך. כמו כן הקו לאוקספורד נכלל ברשת הזו. יש כיום תוכנית לחשמל את הקו הזה בחישמול עילי ויש איזו רכבת תשתית גרמנית (שמישהו ישים לינק...) שיכולה להניח עמודים, שערים, למתוח חוטים ולעשות את כל העבודה בשנתיים. בסקוטלנד מצפון לחגורה המרכזית שבין גלאזגו לאדינברה אין חישמול אז יש רכבות דיזל. במקומות שונים באנגליה ו-ווילס יש קווי מטען או שלוחות שמחברות מקו זה לאחר שאין להם חישמול, וכן יש מספר קווי ענף כפריים בני מספר תחנות מצומצם (שמקורם בתחנה ראשית יותר על הקו המחושמל). בנוסף יש גם כמה קווי מורשת שמפעילים רכבות דיזל.

4 - קיטור: משמש קווי מורשת בלבד. בבריטניה יש מספר רב של קווי מורשת http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_British_heritage_and_private_railways שחלקם מעולם לא הולאם (בעיקר קווים ששימשו בעבר מכרות בווילס, אם גם קווים סופר-צרים ששימשו רכבות צעצוע כמו ה Romney Hythe & Dymchurch - http://www.youtube.com/watch?v=9xJ0uL8YtUM שלא הולאמו עם הקמת בריטיש רייל), וחלקם קווים סטנדרטיים שהיו חלק מרשת המסילות הלאומית, אך בוטלו בדו"ח בי'צינג https://en.wikipedia.org/wiki/Beeching_cuts וקטעים כאלו ואחרים עברו לידי עמותות מתנדבים שקנו במקביל ציוד מסילתי ישן (רכבות קיטור שהשימוש בהן חדל עם המעבר לדיזל בשנות ה50 וה60) והן מופעלות עד היום בעיקר כאטרקציות לתיירים, אם כי כיום גם הגדרה מעורפלת של "רכבת קהילתית" https://en.wikipedia.org/wiki/Community_rail שנותנת חסות הן לרכבות מורשת שרוצות לתת שירות נוסעים לתושבים תוך הארכת קטע הקו עליו הן נוסעות, והן לקווי ענף זניחים של הרשת הלאומית. כאשר אתה צופה בסצינת רכבות בדרמה היסטורית בריטית כלשהי שצולמה משנות השבעים והלאה רוב הסיכויים הם שאתה צופה בקטע שצולם בקו מורשת. כך בסדרות כמו אדונים ומשרתים, היהלום שבכתר (קטעים בבריטניה), פאוורו, דאונטון, וכו'.
 
טוב אני רק צחקתי


קיטור יש רק בקווי מורשת שאינם ברשת הלאומית.
חלוקת רשת הנוסעים הבריטית לפי סוג הינע היא כזאת:

1 - חישמול עילי: הקווים העיקריים מלונדון צפונה, וכן הקווים בצפון ובמרכז (המידלנדס). כמו כן החלוקה הזו מכלילה את חצי האי שצפון מזרח ללונדון ב"צפון".

2 - חישמול פס שלישי: כל הקווים העיקריים דרום-מזרחית, דרומית, ודרום-מערבית ללונדון עד לחלוקה האזורית בין הרכבות מווטרלו (פס שלישי) לרכבות מפדינגטון (דיזל) למעט הקו המהיר (300 קמ"ש) בין סט' פנקרס למנהרת התעלה לצרפת.

3 - דיזל: הקו הראשי מלונדון (תחנת פאדינגטון) לבריסטול, על שלוחותיו לווילס מחד ולקורנוול מאידך. כמו כן הקו לאוקספורד נכלל ברשת הזו. יש כיום תוכנית לחשמל את הקו הזה בחישמול עילי ויש איזו רכבת תשתית גרמנית (שמישהו ישים לינק...) שיכולה להניח עמודים, שערים, למתוח חוטים ולעשות את כל העבודה בשנתיים. בסקוטלנד מצפון לחגורה המרכזית שבין גלאזגו לאדינברה אין חישמול אז יש רכבות דיזל. במקומות שונים באנגליה ו-ווילס יש קווי מטען או שלוחות שמחברות מקו זה לאחר שאין להם חישמול, וכן יש מספר קווי ענף כפריים בני מספר תחנות מצומצם (שמקורם בתחנה ראשית יותר על הקו המחושמל). בנוסף יש גם כמה קווי מורשת שמפעילים רכבות דיזל.

4 - קיטור: משמש קווי מורשת בלבד. בבריטניה יש מספר רב של קווי מורשת http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_British_heritage_and_private_railways שחלקם מעולם לא הולאם (בעיקר קווים ששימשו בעבר מכרות בווילס, אם גם קווים סופר-צרים ששימשו רכבות צעצוע כמו ה Romney Hythe & Dymchurch - http://www.youtube.com/watch?v=9xJ0uL8YtUM שלא הולאמו עם הקמת בריטיש רייל), וחלקם קווים סטנדרטיים שהיו חלק מרשת המסילות הלאומית, אך בוטלו בדו"ח בי'צינג https://en.wikipedia.org/wiki/Beeching_cuts וקטעים כאלו ואחרים עברו לידי עמותות מתנדבים שקנו במקביל ציוד מסילתי ישן (רכבות קיטור שהשימוש בהן חדל עם המעבר לדיזל בשנות ה50 וה60) והן מופעלות עד היום בעיקר כאטרקציות לתיירים, אם כי כיום גם הגדרה מעורפלת של "רכבת קהילתית" https://en.wikipedia.org/wiki/Community_rail שנותנת חסות הן לרכבות מורשת שרוצות לתת שירות נוסעים לתושבים תוך הארכת קטע הקו עליו הן נוסעות, והן לקווי ענף זניחים של הרשת הלאומית. כאשר אתה צופה בסצינת רכבות בדרמה היסטורית בריטית כלשהי שצולמה משנות השבעים והלאה רוב הסיכויים הם שאתה צופה בקטע שצולם בקו מורשת. כך בסדרות כמו אדונים ומשרתים, היהלום שבכתר (קטעים בבריטניה), פאוורו, דאונטון, וכו'.
טוב אני רק צחקתי

אבל טוב לדעת שיש עדיין קווים עם קיטור, שווה לבקר בבריטניה עבורם
 

Ccyclist

Well-known member
אזהרה: לפעמים הם לא נגישים ברכבת הרגילה !

טוב אני רק צחקתי

אבל טוב לדעת שיש עדיין קווים עם קיטור, שווה לבקר בבריטניה עבורם
אזהרה: לפעמים הם לא נגישים ברכבת הרגילה !

בהרבה מקומות המנהג הוא שיש קטע ללא שירות מסילתי בין תחנת הרכבת של הקו הארצי לבין התחנה הראשונה בענף של קו המורשת. יתכן שהתנאי הזה היה של הרשת הלאומית (בזמנו - חברה ממשלתית אחת) ונועד ליצור מרווח בטחון בין הקווים.

יש מקומות בהם ניתן להחליף מהקו הרגיל לקו המורשת, ויש מקומות שבהם קו המורשת מתחיל מאיזה מגרש חנייה באמצע שום-מקום והדרך הטובה להגיע אליו היא ברכב הפרטי.

כמו כן יש הבנה שהמצב הזה מטופש ובכמה מקרים קווי המורשת חוברו מחדש לתחנות בקו הרגיל.

אם אתה בא אתה צריך לחקור קצת את הקו הספציפי שעליו אתה מתעתד לנסוע.
 
כשאני אגיע לבריטניה הרבה דברים

אזהרה: לפעמים הם לא נגישים ברכבת הרגילה !

בהרבה מקומות המנהג הוא שיש קטע ללא שירות מסילתי בין תחנת הרכבת של הקו הארצי לבין התחנה הראשונה בענף של קו המורשת. יתכן שהתנאי הזה היה של הרשת הלאומית (בזמנו - חברה ממשלתית אחת) ונועד ליצור מרווח בטחון בין הקווים.

יש מקומות בהם ניתן להחליף מהקו הרגיל לקו המורשת, ויש מקומות שבהם קו המורשת מתחיל מאיזה מגרש חנייה באמצע שום-מקום והדרך הטובה להגיע אליו היא ברכב הפרטי.

כמו כן יש הבנה שהמצב הזה מטופש ובכמה מקרים קווי המורשת חוברו מחדש לתחנות בקו הרגיל.

אם אתה בא אתה צריך לחקור קצת את הקו הספציפי שעליו אתה מתעתד לנסוע.
כשאני אגיע לבריטניה הרבה דברים
מעניינים מחכים לי,
רק הבעיה שאני לא רואה את עצמי מגיע בקרוב/רחוק
 

Ccyclist

Well-known member
עצתי שתראה את עצמך מגיע שישה חודשים מראש.

כשאני אגיע לבריטניה הרבה דברים
מעניינים מחכים לי,
רק הבעיה שאני לא רואה את עצמי מגיע בקרוב/רחוק
עצתי שתראה את עצמך מגיע שישה חודשים מראש.
אם זו שאלה של כסף אז באיזיג'ט המחירים הנמוכים הם פונקציה של קנייה מראש.

לשהות זולה שאינה אצל משפחה / חברים תנסה חיפוש מלונות מראש, או Travel lodge / Premier Inn (רשתות מלונות זולים) או משהו שנקרא B&B - bed and breakfast, סוג של אכסנייה ביתית זולה (2 עד 10 חדרים בערך, בבניין שמרגיש יותר כמו בית פרטי מאשר מלון).

אם זו שאלה של חוסר זמן, או יעדים מעניינים אחרים - זה עניין אחר, אבל אם השאלה היא כספית זו עצתי בעניין.
 
הלוואי וזה היה כלכך פשוט

עצתי שתראה את עצמך מגיע שישה חודשים מראש.
אם זו שאלה של כסף אז באיזיג'ט המחירים הנמוכים הם פונקציה של קנייה מראש.

לשהות זולה שאינה אצל משפחה / חברים תנסה חיפוש מלונות מראש, או Travel lodge / Premier Inn (רשתות מלונות זולים) או משהו שנקרא B&B - bed and breakfast, סוג של אכסנייה ביתית זולה (2 עד 10 חדרים בערך, בבניין שמרגיש יותר כמו בית פרטי מאשר מלון).

אם זו שאלה של חוסר זמן, או יעדים מעניינים אחרים - זה עניין אחר, אבל אם השאלה היא כספית זו עצתי בעניין.
הלוואי וזה היה כלכך פשוט
גם יש משפחה.
 

cwen

New member
כשהייתי בטיול בבריטניה בתחילת שנות התשעים

אזהרה: לפעמים הם לא נגישים ברכבת הרגילה !

בהרבה מקומות המנהג הוא שיש קטע ללא שירות מסילתי בין תחנת הרכבת של הקו הארצי לבין התחנה הראשונה בענף של קו המורשת. יתכן שהתנאי הזה היה של הרשת הלאומית (בזמנו - חברה ממשלתית אחת) ונועד ליצור מרווח בטחון בין הקווים.

יש מקומות בהם ניתן להחליף מהקו הרגיל לקו המורשת, ויש מקומות שבהם קו המורשת מתחיל מאיזה מגרש חנייה באמצע שום-מקום והדרך הטובה להגיע אליו היא ברכב הפרטי.

כמו כן יש הבנה שהמצב הזה מטופש ובכמה מקרים קווי המורשת חוברו מחדש לתחנות בקו הרגיל.

אם אתה בא אתה צריך לחקור קצת את הקו הספציפי שעליו אתה מתעתד לנסוע.
כשהייתי בטיול בבריטניה בתחילת שנות התשעים
נסעו בקו קיטור כזה. זה היה די מגניב. בתחנה הראשונה עלינו עליו קבוצת התיירים, אבל בהמשך היו תחנות שבהן עלו מקומיים שפשוט השתמשו בענתיקה הזו בתור שירות רגיל.
 
הזוי שבאיזור כזה צפוף תהיה תחץ כה דלילה

|בגידה|

במשך למעלה מעשור הסתמכתי על הצירוף אופניים-רכבת כדי להתנייע ברכבי הממלכה, אך חברת הרכבות המקומית שלי לא מתירה לי ברירה אלא לבגוד בעיקרון וללמוד לנהוג.

בלי להכנס לפרטי לו"ז מדוייקים החברה מפרשת את המושג "2 רכבות לשעה" כ50 דקות ללא רכבת, ואז שתי רכבות תוך 10 דקות, מה שאומר שבמשך 50 דקות אין לי רכבת לכיוון הנסיעה העיקרי. משום שאני משתמש בכרטיס הרשת http://www.railcard.co.uk/network/ (שאותו אני ממליץ לכל מי שמתכוון לעשות שהות של חודש פלוס בדרום-מזרח אנגליה) והחברה ממש קובעת לי שממקום מסויים עלי לחזור עד 7 בערב, ממקום אחר - רק אחרי 7 בערב, ושבאותן 50 דקות שהם חושבים שעלי לעמוד אצלהם בתחנה בחוסר מעש אפשר לנהוג לעיר משנית שבה נמצאים מקומות בילוי וקניות שאין אצלי - נשברתי.

מדובר בחברה סחטנית במיוחד. אם מחיר הכרטיס הרגיל שלה הוא X, מחיר הנסיעה ללונדון בשעות שניתן להגיע בהן לעבודה לפני 9 בבוקר הוא 100%+X, כאשר בחברות אחרות שבדקתי מדובר בX + 25%. החברה כפופה כמובן לתנאים של כרטיס הרשת, אז מחיר הנסיעה איתו הוא 66%, ולפעמים היא מציעה מבצעים שבהם מחיר הנסיעה הוא 25% כך שברור שמשהו רקוב במחירים שהחברה גובה. כמו כן - בחברה הזו אין רכבות לילה, למרות שיש אותן בחברות אחרות.

הם אינם מציעים את איכות השירות שאני מכיר מלונדון או מקומות שהגעתי אליהם מלונדון בדרום אנגליה ולכן אין לי ברירה אלא ללמוד לנהוג כי הם פשוט לא נותנים לי שירות בינעירוני שניתן להסתמך עליו.

כמו כן - כל נסיונותי לברר אם יש דרכים לעקוף את המגבלות שלהם נתקלות בקיר לבנים. מבחינתם הם הפעילו את אותו הלו"ז מאז ההפרטה ב1994 ואין להם כוונה לשפר אותו בכלום.

בימינו, כאשר אומרים לנו שעלינו להשתמש בתח"צ למען הסביבה, כאשר בכל מקום שנוסעים אליו צריך לשלם על חנייה (ולעיתים צריך לקבוע מראש את זמן החנייה, מה שמגביל את השהות ופוגע בעסקים המקומיים) ומנסים לעודד אותנו להשתמש בה - חובתן של חברות התח"צ הוא לתת לנו שירות שנוכל להסתמך עליו. אם השירות בחברה הזו שבר אותי - ברור שהוא לא יגרום לנהגים להשתמש ברכבת.

בקיץ שעבר עוד סבלתי אותם איכשהו, אבל כאשר ברור שאין להם כוונה להשתפר - אין לי כוונה לחיות לפי הלו"ז המטורף שלהם במשך עשור פלוס, עד שהמכוניות הרובוטיות יהיו בשימוש נרחב כמו סמארטפונים וטאבלטים.

מבחינתי זה סוג של בגידה בעיקרון, אינני מתכוון להשתמש ברכב הפרטי לנסיעות של פחות מ5 מייל / 8 ק"מ, למעט אולי נסיעה לסופרמרקט (שמצריך תא מטען, ולמען האמת - היום הסעתי את בעלי לסופר ועשינו קניות, באנגליה מותר לנהג וותיק ללוות אדם שלומד לנהוג במתכונת שדומה ל"נהג המלווה" אחרי הרישיון בארץ). אני גר באזור אורבאני של מעל חצי מליון איש כך שאם השירות שלהם דוחק אותי להסיק שעלי לנהוג - חלק ניכר מהאשמה הוא עליהם.

מטעמי איפול אינני רוצה להגדיר בדיוק את מיקומי ואני מבקש מהסניף הבריטי בפורום שלא לנחש ניחושים.
הזוי שבאיזור כזה צפוף תהיה תחץ כה דלילה
יותר גרוע מבארץ.
 

Ccyclist

Well-known member
יש תחנות עם יותר שירותים, אך אין לשם אוטובוס.

הזוי שבאיזור כזה צפוף תהיה תחץ כה דלילה
יותר גרוע מבארץ.
יש תחנות עם יותר שירותים, אך אין לשם אוטובוס.
כמו באזורי חוף רבים בבריטניה באזור שלי יש קו שחוצה את האזור העירוני מצד לצד, ועליו יש מספר תחנות. התחנה שלי מסווגת כתחנה משנית ולכן השירות הגרוע שבה. יש תחנות עם יותר רכבות, אך אין לי שירות אוטובוס שיכול להביא אותי לתחנות האלו בזמן שסביר יותר מהמתנה לשתי הרכבות של התחנה שלי. לאחת מהתחנות (נקרא לה תחנה תדירה א') האלו אני יכול לרכב בפרק זמן קצר, אך הרכיבה צריכה להתחיל בערך כשאני אמור לרכב לרכבת השניה בתחנה שלי כך שזו בחירה של רכבת אחת ולא תוספת אופציות. לתחנה תדירה ב' יקח לי בערך חצי שעה לרכב מה ששוב יוצר מצב שבו לא אוכל להוסיף יותר מ10 דקות מול הלו"ז ואז יש שם רק רכבת אחת שאינני יכול להגיע אליה ברכיבה קצרה יותר.

בציר הראשי שנמצא 20 דקות הליכה ממני יש אוטובוסים די תדירים, אבל עד שאלך לשם אני יכול לרכב לתחנה שלי או לתחנה תדירה א'. עם אוטובוס תדיר אני מניח שיקח חצי שעה להגיע לתחנה תדירה ב' (שעה אם מוסיפים המתנה לאוטובוס, יותר מזמן ההמתנה המקסימלי בתחנה שלי), או 10 דקות לתחנה תדירה א' (שבה יש פחות רכבות, 35 דקות לתחנה שאני יכול לרכב אליה במחצית הזמן הזה, וממילא הגעה לרכבת שלא עוצרת אצלי בתחנה הזו מצריכה יציאה בזמן שבו אפשר להגיע לתחנה המקומית שלי).

כך שבתאוריה השירות באזור נראה דווקא טוב למי שיושב באיזה משרד, אך לא הכי רלוונטי למי שגר פה.
 
מדוע אי אפשר לרכוב לציר

יש תחנות עם יותר שירותים, אך אין לשם אוטובוס.
כמו באזורי חוף רבים בבריטניה באזור שלי יש קו שחוצה את האזור העירוני מצד לצד, ועליו יש מספר תחנות. התחנה שלי מסווגת כתחנה משנית ולכן השירות הגרוע שבה. יש תחנות עם יותר רכבות, אך אין לי שירות אוטובוס שיכול להביא אותי לתחנות האלו בזמן שסביר יותר מהמתנה לשתי הרכבות של התחנה שלי. לאחת מהתחנות (נקרא לה תחנה תדירה א') האלו אני יכול לרכב בפרק זמן קצר, אך הרכיבה צריכה להתחיל בערך כשאני אמור לרכב לרכבת השניה בתחנה שלי כך שזו בחירה של רכבת אחת ולא תוספת אופציות. לתחנה תדירה ב' יקח לי בערך חצי שעה לרכב מה ששוב יוצר מצב שבו לא אוכל להוסיף יותר מ10 דקות מול הלו"ז ואז יש שם רק רכבת אחת שאינני יכול להגיע אליה ברכיבה קצרה יותר.

בציר הראשי שנמצא 20 דקות הליכה ממני יש אוטובוסים די תדירים, אבל עד שאלך לשם אני יכול לרכב לתחנה שלי או לתחנה תדירה א'. עם אוטובוס תדיר אני מניח שיקח חצי שעה להגיע לתחנה תדירה ב' (שעה אם מוסיפים המתנה לאוטובוס, יותר מזמן ההמתנה המקסימלי בתחנה שלי), או 10 דקות לתחנה תדירה א' (שבה יש פחות רכבות, 35 דקות לתחנה שאני יכול לרכב אליה במחצית הזמן הזה, וממילא הגעה לרכבת שלא עוצרת אצלי בתחנה הזו מצריכה יציאה בזמן שבו אפשר להגיע לתחנה המקומית שלי).

כך שבתאוריה השירות באזור נראה דווקא טוב למי שיושב באיזה משרד, אך לא הכי רלוונטי למי שגר פה.
מדוע אי אפשר לרכוב לציר
כלומר בפרברים יש צירים ראשיים שבהם התחץ טובה ולידם אזורים עם תחץ דלילה? (כמו הקווים האדום והכחול העתידיים?)
הייתי עובר דירה 2 ק"מ\
ומדוע אי אפשר לרכוב באופניים עד לציר האוטובוסים.
 

Ccyclist

Well-known member
כי האופניים מהירות מהאוטובוס.

מדוע אי אפשר לרכוב לציר
כלומר בפרברים יש צירים ראשיים שבהם התחץ טובה ולידם אזורים עם תחץ דלילה? (כמו הקווים האדום והכחול העתידיים?)
הייתי עובר דירה 2 ק"מ\
ומדוע אי אפשר לרכוב באופניים עד לציר האוטובוסים.
כי האופניים מהירות מהאוטובוס.
כמה נקודות שמשפיעות על החישוב:

-כאשר משווים רכיבה באופניים לנסיעה באוטובוס באותו קטע עירוני בדרך כלל יוצא לי שהאופניים מהירות עד פי 2 מהאוטובוס כאשר המדידה היא מהרגע שכלי התחבורה מתחיל לנסוע (בלי לחשב את ההמתנה לאוטובוס לצורך הנסיעה).

-אם אני רוצה להגיע לאנשהו באוטובוס המשמעות היא שאני רוצה לבצע פעולה שאי אפשר לבצע אותה באופניים (קניות גדולות או מוצרים עדינים שאי אפשר לסחוב בתיק אופניים, והקיבלות של האופניים שלי היא 40L נפח ואיפשהו בין 5 - 10 ק"ג משקל.

-הבית שקנינו פה נמצא במיקום מצויין אם יש לך אמצעי תחבורה פרטי (בעלי נוהג, אני רוכב). גאוגרפית הוא בין שני מרכזים עירוניים, חוף ים, נמל ומרינות (יש אפילו אחת במרחק הליכה) מועדון גולף במרחק הליכה (לא שאנחנו משחקים) והכי חשוב: המיקום שקט, מוקף יערות וכל זאת למרות שהוא רק מייל אחד מהציר הראשי, 12 דקות רכיבה למרכז העירוני המשני ו20/25 (תלוי במסלול) מהמרכז הראשי. ברכב המרכז המשני הוא בערך 10 דקות נסיעה (הרכיבה משתמשת בשביל שמקצר את הדרך משמעותית) והראשי 15 דקות. זול יותר ללמוד לנהוג (ולהשיג רכב חשמלי לטווח הלוך ושוב של עד 60-80 ק"מ) מאשר להכנס לכל התהליך הארוך של מכירת הבית, חיפוש אחר בית חדש בתנאים דומים (וקשה למצא מיקום כזה), תשלום מס בולים, עורכי דין, העברת התכולה וכו'.

-בעיקרון אין לי בעיה להתנייד בטווח המקומי (חצי שעת רכיבה או 8 ק"מ ממקום מגוריי לענייני היום-יום, 12-16 ק"מ לנקודות רחוקות יותר שניתן להגיע אליהן באופניים תוך 45-60 דק), הבעיה העיקרית שלי היא בתחום הבינעירוני שם אני עדייין תלוי ברכבות.

-הגבלות הזמן (חזרה ב7 ממקום X חזרה אחרי 7 ממקום Y) תלויות במערכת התימחור והלו"ז של הרכבת. קרבה לאוטובוסים לא תפתור אותן.
 

Ccyclist

Well-known member
ושכחתי: מסוכן להחנות אופניים במקום מרוחק.

כי האופניים מהירות מהאוטובוס.
כמה נקודות שמשפיעות על החישוב:

-כאשר משווים רכיבה באופניים לנסיעה באוטובוס באותו קטע עירוני בדרך כלל יוצא לי שהאופניים מהירות עד פי 2 מהאוטובוס כאשר המדידה היא מהרגע שכלי התחבורה מתחיל לנסוע (בלי לחשב את ההמתנה לאוטובוס לצורך הנסיעה).

-אם אני רוצה להגיע לאנשהו באוטובוס המשמעות היא שאני רוצה לבצע פעולה שאי אפשר לבצע אותה באופניים (קניות גדולות או מוצרים עדינים שאי אפשר לסחוב בתיק אופניים, והקיבלות של האופניים שלי היא 40L נפח ואיפשהו בין 5 - 10 ק"ג משקל.

-הבית שקנינו פה נמצא במיקום מצויין אם יש לך אמצעי תחבורה פרטי (בעלי נוהג, אני רוכב). גאוגרפית הוא בין שני מרכזים עירוניים, חוף ים, נמל ומרינות (יש אפילו אחת במרחק הליכה) מועדון גולף במרחק הליכה (לא שאנחנו משחקים) והכי חשוב: המיקום שקט, מוקף יערות וכל זאת למרות שהוא רק מייל אחד מהציר הראשי, 12 דקות רכיבה למרכז העירוני המשני ו20/25 (תלוי במסלול) מהמרכז הראשי. ברכב המרכז המשני הוא בערך 10 דקות נסיעה (הרכיבה משתמשת בשביל שמקצר את הדרך משמעותית) והראשי 15 דקות. זול יותר ללמוד לנהוג (ולהשיג רכב חשמלי לטווח הלוך ושוב של עד 60-80 ק"מ) מאשר להכנס לכל התהליך הארוך של מכירת הבית, חיפוש אחר בית חדש בתנאים דומים (וקשה למצא מיקום כזה), תשלום מס בולים, עורכי דין, העברת התכולה וכו'.

-בעיקרון אין לי בעיה להתנייד בטווח המקומי (חצי שעת רכיבה או 8 ק"מ ממקום מגוריי לענייני היום-יום, 12-16 ק"מ לנקודות רחוקות יותר שניתן להגיע אליהן באופניים תוך 45-60 דק), הבעיה העיקרית שלי היא בתחום הבינעירוני שם אני עדייין תלוי ברכבות.

-הגבלות הזמן (חזרה ב7 ממקום X חזרה אחרי 7 ממקום Y) תלויות במערכת התימחור והלו"ז של הרכבת. קרבה לאוטובוסים לא תפתור אותן.
ושכחתי: מסוכן להחנות אופניים במקום מרוחק.
החניית אופניים היא בסופו של דבר הסתכנות ב"קנס" בגובה כמה אלפי שקלים או מאות ליש"ט / יורו כי תמיד יש את הסיכון שיגנבו.

כשאתה מחנה אופניים ליד המקום שאתה נוכח בו אתה יכול לבדוק מדי פעם אם הן שם, אך כשאתה מחנה אותן במרחק נסיעה בתח"צ אי אפשר לוודא שהן תהיינה שם (או תהיינה שלמות) כשתגיע לתחנת התח"צ.

בתחנות הרכבת העיקריות כאן בטוח להחנות את האופניים ברציפים (יש חנייה שכדי להגיע אליה צריך לעבור מחסומי כרטיסים, ויש מצלמות במעגל סגור), אך במשניות למרות שיש טלוויזיה במעגל סגור הן פתוחות ללא מחסומי כרטיסים, ואין בהם אנשי צוות במרבית שעות הפעילות.
 

droriko

New member
אכן יש בגידה

|בגידה|

במשך למעלה מעשור הסתמכתי על הצירוף אופניים-רכבת כדי להתנייע ברכבי הממלכה, אך חברת הרכבות המקומית שלי לא מתירה לי ברירה אלא לבגוד בעיקרון וללמוד לנהוג.

בלי להכנס לפרטי לו"ז מדוייקים החברה מפרשת את המושג "2 רכבות לשעה" כ50 דקות ללא רכבת, ואז שתי רכבות תוך 10 דקות, מה שאומר שבמשך 50 דקות אין לי רכבת לכיוון הנסיעה העיקרי. משום שאני משתמש בכרטיס הרשת http://www.railcard.co.uk/network/ (שאותו אני ממליץ לכל מי שמתכוון לעשות שהות של חודש פלוס בדרום-מזרח אנגליה) והחברה ממש קובעת לי שממקום מסויים עלי לחזור עד 7 בערב, ממקום אחר - רק אחרי 7 בערב, ושבאותן 50 דקות שהם חושבים שעלי לעמוד אצלהם בתחנה בחוסר מעש אפשר לנהוג לעיר משנית שבה נמצאים מקומות בילוי וקניות שאין אצלי - נשברתי.

מדובר בחברה סחטנית במיוחד. אם מחיר הכרטיס הרגיל שלה הוא X, מחיר הנסיעה ללונדון בשעות שניתן להגיע בהן לעבודה לפני 9 בבוקר הוא 100%+X, כאשר בחברות אחרות שבדקתי מדובר בX + 25%. החברה כפופה כמובן לתנאים של כרטיס הרשת, אז מחיר הנסיעה איתו הוא 66%, ולפעמים היא מציעה מבצעים שבהם מחיר הנסיעה הוא 25% כך שברור שמשהו רקוב במחירים שהחברה גובה. כמו כן - בחברה הזו אין רכבות לילה, למרות שיש אותן בחברות אחרות.

הם אינם מציעים את איכות השירות שאני מכיר מלונדון או מקומות שהגעתי אליהם מלונדון בדרום אנגליה ולכן אין לי ברירה אלא ללמוד לנהוג כי הם פשוט לא נותנים לי שירות בינעירוני שניתן להסתמך עליו.

כמו כן - כל נסיונותי לברר אם יש דרכים לעקוף את המגבלות שלהם נתקלות בקיר לבנים. מבחינתם הם הפעילו את אותו הלו"ז מאז ההפרטה ב1994 ואין להם כוונה לשפר אותו בכלום.

בימינו, כאשר אומרים לנו שעלינו להשתמש בתח"צ למען הסביבה, כאשר בכל מקום שנוסעים אליו צריך לשלם על חנייה (ולעיתים צריך לקבוע מראש את זמן החנייה, מה שמגביל את השהות ופוגע בעסקים המקומיים) ומנסים לעודד אותנו להשתמש בה - חובתן של חברות התח"צ הוא לתת לנו שירות שנוכל להסתמך עליו. אם השירות בחברה הזו שבר אותי - ברור שהוא לא יגרום לנהגים להשתמש ברכבת.

בקיץ שעבר עוד סבלתי אותם איכשהו, אבל כאשר ברור שאין להם כוונה להשתפר - אין לי כוונה לחיות לפי הלו"ז המטורף שלהם במשך עשור פלוס, עד שהמכוניות הרובוטיות יהיו בשימוש נרחב כמו סמארטפונים וטאבלטים.

מבחינתי זה סוג של בגידה בעיקרון, אינני מתכוון להשתמש ברכב הפרטי לנסיעות של פחות מ5 מייל / 8 ק"מ, למעט אולי נסיעה לסופרמרקט (שמצריך תא מטען, ולמען האמת - היום הסעתי את בעלי לסופר ועשינו קניות, באנגליה מותר לנהג וותיק ללוות אדם שלומד לנהוג במתכונת שדומה ל"נהג המלווה" אחרי הרישיון בארץ). אני גר באזור אורבאני של מעל חצי מליון איש כך שאם השירות שלהם דוחק אותי להסיק שעלי לנהוג - חלק ניכר מהאשמה הוא עליהם.

מטעמי איפול אינני רוצה להגדיר בדיוק את מיקומי ואני מבקש מהסניף הבריטי בפורום שלא לנחש ניחושים.
אכן יש בגידה
בגידה של הרכבת בך
אל תרגיש אשם
 

טשאפק 2

New member
50 דקות זה באמת יותר מדי

|בגידה|

במשך למעלה מעשור הסתמכתי על הצירוף אופניים-רכבת כדי להתנייע ברכבי הממלכה, אך חברת הרכבות המקומית שלי לא מתירה לי ברירה אלא לבגוד בעיקרון וללמוד לנהוג.

בלי להכנס לפרטי לו"ז מדוייקים החברה מפרשת את המושג "2 רכבות לשעה" כ50 דקות ללא רכבת, ואז שתי רכבות תוך 10 דקות, מה שאומר שבמשך 50 דקות אין לי רכבת לכיוון הנסיעה העיקרי. משום שאני משתמש בכרטיס הרשת http://www.railcard.co.uk/network/ (שאותו אני ממליץ לכל מי שמתכוון לעשות שהות של חודש פלוס בדרום-מזרח אנגליה) והחברה ממש קובעת לי שממקום מסויים עלי לחזור עד 7 בערב, ממקום אחר - רק אחרי 7 בערב, ושבאותן 50 דקות שהם חושבים שעלי לעמוד אצלהם בתחנה בחוסר מעש אפשר לנהוג לעיר משנית שבה נמצאים מקומות בילוי וקניות שאין אצלי - נשברתי.

מדובר בחברה סחטנית במיוחד. אם מחיר הכרטיס הרגיל שלה הוא X, מחיר הנסיעה ללונדון בשעות שניתן להגיע בהן לעבודה לפני 9 בבוקר הוא 100%+X, כאשר בחברות אחרות שבדקתי מדובר בX + 25%. החברה כפופה כמובן לתנאים של כרטיס הרשת, אז מחיר הנסיעה איתו הוא 66%, ולפעמים היא מציעה מבצעים שבהם מחיר הנסיעה הוא 25% כך שברור שמשהו רקוב במחירים שהחברה גובה. כמו כן - בחברה הזו אין רכבות לילה, למרות שיש אותן בחברות אחרות.

הם אינם מציעים את איכות השירות שאני מכיר מלונדון או מקומות שהגעתי אליהם מלונדון בדרום אנגליה ולכן אין לי ברירה אלא ללמוד לנהוג כי הם פשוט לא נותנים לי שירות בינעירוני שניתן להסתמך עליו.

כמו כן - כל נסיונותי לברר אם יש דרכים לעקוף את המגבלות שלהם נתקלות בקיר לבנים. מבחינתם הם הפעילו את אותו הלו"ז מאז ההפרטה ב1994 ואין להם כוונה לשפר אותו בכלום.

בימינו, כאשר אומרים לנו שעלינו להשתמש בתח"צ למען הסביבה, כאשר בכל מקום שנוסעים אליו צריך לשלם על חנייה (ולעיתים צריך לקבוע מראש את זמן החנייה, מה שמגביל את השהות ופוגע בעסקים המקומיים) ומנסים לעודד אותנו להשתמש בה - חובתן של חברות התח"צ הוא לתת לנו שירות שנוכל להסתמך עליו. אם השירות בחברה הזו שבר אותי - ברור שהוא לא יגרום לנהגים להשתמש ברכבת.

בקיץ שעבר עוד סבלתי אותם איכשהו, אבל כאשר ברור שאין להם כוונה להשתפר - אין לי כוונה לחיות לפי הלו"ז המטורף שלהם במשך עשור פלוס, עד שהמכוניות הרובוטיות יהיו בשימוש נרחב כמו סמארטפונים וטאבלטים.

מבחינתי זה סוג של בגידה בעיקרון, אינני מתכוון להשתמש ברכב הפרטי לנסיעות של פחות מ5 מייל / 8 ק"מ, למעט אולי נסיעה לסופרמרקט (שמצריך תא מטען, ולמען האמת - היום הסעתי את בעלי לסופר ועשינו קניות, באנגליה מותר לנהג וותיק ללוות אדם שלומד לנהוג במתכונת שדומה ל"נהג המלווה" אחרי הרישיון בארץ). אני גר באזור אורבאני של מעל חצי מליון איש כך שאם השירות שלהם דוחק אותי להסיק שעלי לנהוג - חלק ניכר מהאשמה הוא עליהם.

מטעמי איפול אינני רוצה להגדיר בדיוק את מיקומי ואני מבקש מהסניף הבריטי בפורום שלא לנחש ניחושים.
50 דקות זה באמת יותר מדי
 

טשאפק 2

New member
האם לחץ על חבר הפרלמנט המקומי יכול לעזור?

|בגידה|

במשך למעלה מעשור הסתמכתי על הצירוף אופניים-רכבת כדי להתנייע ברכבי הממלכה, אך חברת הרכבות המקומית שלי לא מתירה לי ברירה אלא לבגוד בעיקרון וללמוד לנהוג.

בלי להכנס לפרטי לו"ז מדוייקים החברה מפרשת את המושג "2 רכבות לשעה" כ50 דקות ללא רכבת, ואז שתי רכבות תוך 10 דקות, מה שאומר שבמשך 50 דקות אין לי רכבת לכיוון הנסיעה העיקרי. משום שאני משתמש בכרטיס הרשת http://www.railcard.co.uk/network/ (שאותו אני ממליץ לכל מי שמתכוון לעשות שהות של חודש פלוס בדרום-מזרח אנגליה) והחברה ממש קובעת לי שממקום מסויים עלי לחזור עד 7 בערב, ממקום אחר - רק אחרי 7 בערב, ושבאותן 50 דקות שהם חושבים שעלי לעמוד אצלהם בתחנה בחוסר מעש אפשר לנהוג לעיר משנית שבה נמצאים מקומות בילוי וקניות שאין אצלי - נשברתי.

מדובר בחברה סחטנית במיוחד. אם מחיר הכרטיס הרגיל שלה הוא X, מחיר הנסיעה ללונדון בשעות שניתן להגיע בהן לעבודה לפני 9 בבוקר הוא 100%+X, כאשר בחברות אחרות שבדקתי מדובר בX + 25%. החברה כפופה כמובן לתנאים של כרטיס הרשת, אז מחיר הנסיעה איתו הוא 66%, ולפעמים היא מציעה מבצעים שבהם מחיר הנסיעה הוא 25% כך שברור שמשהו רקוב במחירים שהחברה גובה. כמו כן - בחברה הזו אין רכבות לילה, למרות שיש אותן בחברות אחרות.

הם אינם מציעים את איכות השירות שאני מכיר מלונדון או מקומות שהגעתי אליהם מלונדון בדרום אנגליה ולכן אין לי ברירה אלא ללמוד לנהוג כי הם פשוט לא נותנים לי שירות בינעירוני שניתן להסתמך עליו.

כמו כן - כל נסיונותי לברר אם יש דרכים לעקוף את המגבלות שלהם נתקלות בקיר לבנים. מבחינתם הם הפעילו את אותו הלו"ז מאז ההפרטה ב1994 ואין להם כוונה לשפר אותו בכלום.

בימינו, כאשר אומרים לנו שעלינו להשתמש בתח"צ למען הסביבה, כאשר בכל מקום שנוסעים אליו צריך לשלם על חנייה (ולעיתים צריך לקבוע מראש את זמן החנייה, מה שמגביל את השהות ופוגע בעסקים המקומיים) ומנסים לעודד אותנו להשתמש בה - חובתן של חברות התח"צ הוא לתת לנו שירות שנוכל להסתמך עליו. אם השירות בחברה הזו שבר אותי - ברור שהוא לא יגרום לנהגים להשתמש ברכבת.

בקיץ שעבר עוד סבלתי אותם איכשהו, אבל כאשר ברור שאין להם כוונה להשתפר - אין לי כוונה לחיות לפי הלו"ז המטורף שלהם במשך עשור פלוס, עד שהמכוניות הרובוטיות יהיו בשימוש נרחב כמו סמארטפונים וטאבלטים.

מבחינתי זה סוג של בגידה בעיקרון, אינני מתכוון להשתמש ברכב הפרטי לנסיעות של פחות מ5 מייל / 8 ק"מ, למעט אולי נסיעה לסופרמרקט (שמצריך תא מטען, ולמען האמת - היום הסעתי את בעלי לסופר ועשינו קניות, באנגליה מותר לנהג וותיק ללוות אדם שלומד לנהוג במתכונת שדומה ל"נהג המלווה" אחרי הרישיון בארץ). אני גר באזור אורבאני של מעל חצי מליון איש כך שאם השירות שלהם דוחק אותי להסיק שעלי לנהוג - חלק ניכר מהאשמה הוא עליהם.

מטעמי איפול אינני רוצה להגדיר בדיוק את מיקומי ואני מבקש מהסניף הבריטי בפורום שלא לנחש ניחושים.
האם לחץ על חבר הפרלמנט המקומי יכול לעזור?
המיתוס גורס שבבחירות איזוריות, יש יותר קשב במסדרונות השלטון לנושאים אזרחיים מקומיים, שלפעמים הרבה יותר חשובים לאזרח מהעניינים הגדולים שעל סדר היום הלאומי.

או אולי ניסיון לערב איזה ארגון של נוסעי התחבורה הציבורית\הרכבת, אם קיים ארגון אפקטיבי כזה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה