חוסר תאימות בין לוח זמנים של BUS.GOV לעלונים

מצב
הנושא נעול.

yossiwed

New member
חוסר תאימות בין לוח זמנים של BUS.GOV לעלונים

חוסר תאימות בין לוח זמנים של BUS.GOV לעלונים
אפיקים זה חברה שבאמת לא ברור איך זכתה במכרז ,זה נראה שהם שעושים צחוק

זה לא חשוב להם.

212 מאסף מרחובות דרך יבנה לאשדוד על פי BUS.GOV פועל עד 16:30 בשישי וככה זה צריך

להיות באמת קו מאסף אחרון ,לא הקו המהיר 220 עד 16:30 שהוא אקספרס .


יש עוד מלא טעיות בעלונים שיש באתר אפיקים .
 

olli3

New member
מנהל
גם לא ברור איך מטרופולין זכתה במכרז הנגב עם הטעויות שהיו

חוסר תאימות בין לוח זמנים של BUS.GOV לעלונים
אפיקים זה חברה שבאמת לא ברור איך זכתה במכרז ,זה נראה שהם שעושים צחוק

זה לא חשוב להם.

212 מאסף מרחובות דרך יבנה לאשדוד על פי BUS.GOV פועל עד 16:30 בשישי וככה זה צריך

להיות באמת קו מאסף אחרון ,לא הקו המהיר 220 עד 16:30 שהוא אקספרס .


יש עוד מלא טעיות בעלונים שיש באתר אפיקים .
גם לא ברור איך מטרופולין זכתה במכרז הנגב עם הטעויות שהיו
בעלונים שהיא פירסמה.
&nbsp
לא כאן ולא כאן צריכות להיות טעויות, אפיקים זכתה במכרז - תשלים עם זה כבר.
 

benshap2

New member
4 אוטובוסים אחרונים יוצאים מיבנה מערב דקה(!)לפני שמגיעה רכבת

חוסר תאימות בין לוח זמנים של BUS.GOV לעלונים
אפיקים זה חברה שבאמת לא ברור איך זכתה במכרז ,זה נראה שהם שעושים צחוק

זה לא חשוב להם.

212 מאסף מרחובות דרך יבנה לאשדוד על פי BUS.GOV פועל עד 16:30 בשישי וככה זה צריך

להיות באמת קו מאסף אחרון ,לא הקו המהיר 220 עד 16:30 שהוא אקספרס .


יש עוד מלא טעיות בעלונים שיש באתר אפיקים .
4 אוטובוסים אחרונים יוצאים מיבנה מערב דקה(!)לפני שמגיעה רכבת
ביום שישי ב 16:01 (ובכלל - בכל יום שישי הרכבות מגיעות ב xx:01 והקווים יוצאים ב xx:00).
זה הרבה מעבר לחוסר תשומת לב.

(הכוונה לקווים פנימיים)

שלא נדבר על כך שרכבת אחרונה מגיעה , בשעון קיץ, ב 17:01 לעיר (וממשיכה אח"כ בנסיעה עד נתיבות), ואילו אוטובוס פנימי אחרון יוצא ב 16:00. וזאת בדיחה להגיד שבת כשהרכבת ממשיכה עוד זמן רב עד שמגיעה לנתיבות, והאוטובוס בסה"כ עושה סיבוב של 20 דקות ביבנה...
גם אוטובוס אחרון לב"ש (369) עובר ביבנה סביב 17:20.
הנהגים של אפיקים כנראה גרים בטבריה ושומרים שבת באופן מהודר במיוחד.


נכון - אפיקים זכתה ב"מכרז" וצריכים להשלים עם זה.
כמו שכבר אמרתי אני גם מקווה שאפיקים תיתן שירות טוב ותהיה קשובה לציבור, ואני משתדל שלא להגיע עם דעה קדומה שלילית כלפיה.
התנהלות אפיקים עד כה לא מקלה עליי בכך...
 

yossiwed

New member
אתה מחזק את דבריי ואומר לא לשפוט , אבל המינימום אין פה

4 אוטובוסים אחרונים יוצאים מיבנה מערב דקה(!)לפני שמגיעה רכבת
ביום שישי ב 16:01 (ובכלל - בכל יום שישי הרכבות מגיעות ב xx:01 והקווים יוצאים ב xx:00).
זה הרבה מעבר לחוסר תשומת לב.

(הכוונה לקווים פנימיים)

שלא נדבר על כך שרכבת אחרונה מגיעה , בשעון קיץ, ב 17:01 לעיר (וממשיכה אח"כ בנסיעה עד נתיבות), ואילו אוטובוס פנימי אחרון יוצא ב 16:00. וזאת בדיחה להגיד שבת כשהרכבת ממשיכה עוד זמן רב עד שמגיעה לנתיבות, והאוטובוס בסה"כ עושה סיבוב של 20 דקות ביבנה...
גם אוטובוס אחרון לב"ש (369) עובר ביבנה סביב 17:20.
הנהגים של אפיקים כנראה גרים בטבריה ושומרים שבת באופן מהודר במיוחד.


נכון - אפיקים זכתה ב"מכרז" וצריכים להשלים עם זה.
כמו שכבר אמרתי אני גם מקווה שאפיקים תיתן שירות טוב ותהיה קשובה לציבור, ואני משתדל שלא להגיע עם דעה קדומה שלילית כלפיה.
התנהלות אפיקים עד כה לא מקלה עליי בכך...
אתה מחזק את דבריי ואומר לא לשפוט , אבל המינימום אין פה
כלומר דיוק בזמנים בעלונים ,לא טעות אחת!!! 5-6 טעיות של לוחות זמנים

ברכבת מזרח בשישי כל האוטובסים יוצאים ממוצע 20 אחרי הגעת הרכבת שישי
הרכבת מגיעה XX:34 האטבוסים יוצאים 25-30 ו 55-00 .

למשל קו 3 9:00 9:20 9:55

קו 1-2 9:30 - 9:55 .

, אין ראייה כוללת , סתם זורקים בעיר קרוב ל 200 יציאות אוטבוסים .
 

benshap2

New member
אני אומר לא לשפוט כי יש גם הרבה שיפורים וכי יש זמן לתקן

אתה מחזק את דבריי ואומר לא לשפוט , אבל המינימום אין פה
כלומר דיוק בזמנים בעלונים ,לא טעות אחת!!! 5-6 טעיות של לוחות זמנים

ברכבת מזרח בשישי כל האוטובסים יוצאים ממוצע 20 אחרי הגעת הרכבת שישי
הרכבת מגיעה XX:34 האטבוסים יוצאים 25-30 ו 55-00 .

למשל קו 3 9:00 9:20 9:55

קו 1-2 9:30 - 9:55 .

, אין ראייה כוללת , סתם זורקים בעיר קרוב ל 200 יציאות אוטבוסים .
אני אומר לא לשפוט כי יש גם הרבה שיפורים וכי יש זמן לתקן
 

yossiwed

New member
בוא נראה מי נאיבי אתה או אני ,יכול להיות שאני ציני מידי

אני אומר לא לשפוט כי יש גם הרבה שיפורים וכי יש זמן לתקן
בוא נראה מי נאיבי אתה או אני ,יכול להיות שאני ציני מידי
ויכול להיות שאתה נאיבי תמים לחשוב שבאמת אכפת למישהו .
 

benshap2

New member
יש הבדל בין לתת צ'אנס בתחילת שירות לבין להיות נאיבי

בוא נראה מי נאיבי אתה או אני ,יכול להיות שאני ציני מידי
ויכול להיות שאתה נאיבי תמים לחשוב שבאמת אכפת למישהו .
יש הבדל בין לתת צ'אנס בתחילת שירות לבין להיות נאיבי
וכמו שכתבתי - אפיקים לא מקלים עליי להיות "נאיבי"...
 

yossiwed

New member
גם אם תתלונן יגידו לך את המשפט הבא

יש הבדל בין לתת צ'אנס בתחילת שירות לבין להיות נאיבי
וכמו שכתבתי - אפיקים לא מקלים עליי להיות "נאיבי"...
גם אם תתלונן יגידו לך את המשפט הבא
זה תלוי במשרד התחבורה והאמת שלא ,

אפיקים רשאית לבקש הארכה ותקבל אישור .


אבל תחשוב יום שישי 16:00 ארבע אוטבוסים ריקים ונהג ממהר לשישי בורח ריק ,מה לו לחכות לנוסעים 5 דק' .
 

benshap2

New member
יש לי הרגשה שמהר מאוד הקווים הפנימיים בשישי יעברו ל xx:05

גם אם תתלונן יגידו לך את המשפט הבא
זה תלוי במשרד התחבורה והאמת שלא ,

אפיקים רשאית לבקש הארכה ותקבל אישור .


אבל תחשוב יום שישי 16:00 ארבע אוטבוסים ריקים ונהג ממהר לשישי בורח ריק ,מה לו לחכות לנוסעים 5 דק' .
יש לי הרגשה שמהר מאוד הקווים הפנימיים בשישי יעברו ל xx:05
אני פחות אופטימי לגב הרכבת של 17:01...
 

yossiwed

New member
יש לי הרגשה כמו שאמרתי לך לפני חודש שהכל ישתנה לרעה עוד שנה

יש לי הרגשה שמהר מאוד הקווים הפנימיים בשישי יעברו ל xx:05
אני פחות אופטימי לגב הרכבת של 17:01...
יש לי הרגשה כמו שאמרתי לך לפני חודש שהכל ישתנה לרעה עוד שנה
יגידו אין נוסעים וצריך לצמצם וככה אפיקים עשתה שלה .
.


באופן כללי יש הרבה שהולכים ברגל מהמתנ"ח לכל יבנה זה מקסימום 30 דק' .

כולל אני שמזדמן לי אני הולך ברגל מ 2 תחנות הרכבת מזרח ומערב

ויש כאלה עם אופניים חשמליות .
 
ולהרגשה שלך יש על מה להתבסס

יש לי הרגשה שמהר מאוד הקווים הפנימיים בשישי יעברו ל xx:05
אני פחות אופטימי לגב הרכבת של 17:01...
ולהרגשה שלך יש על מה להתבסס
בעקרון הקווים העירוניים ביבנה לא מוגדרים כקווי הזנה לרכבת (למרות שתחנת הקצה שלהם היא בתחנת הרכבת) והם אינם חלק מפרויקט קו רציף. לכן הלו"ז שלהם לא מתואם עם זמני הגעת הרכבת. אבל לאחר למידה ראשונית ולאחר שיתקלו בקשות, סביר להניח שישנו את זמני יציאת האוטובוסים כך שיתאימו יותר לזמני הרכבות.
לגבי הרכבות האחרונות ביום שישי - אם תבדוק, תמצא שבהרבה ערים (כולל ערים גדולות בהרבה מיבנה ואפילו בערים שבהן מפעילת הקווים העירוניים היא מטרופולין הנפלאה) השירות של הקווים העירוניים מסתיים לפני הרכבת האחרונה או שתי הרכבות האחרונות. זו לא בעיה של אפיקים. זו בעיית מדיניות של משרד התחבורה.
הבעיה הזו קיימת גם בלילות של ימי חול.
למשל, נהדר שיש רכבות לילה בין נתב"ג לנהריה. ומה עושים כאשר מגיעים לתחנת הרכבת בעיר היעד או כאשר רוצים להגיע לתחנת הרכבת בעיר המוצא? אפילו בתל אביב הגדולה אין קווי אוטובוס שמקשרים לרכבות הלילה. למעט קווי הלילה בימים שבהם הם פועלים.
 

benshap2

New member
דווקא הרכבות מפסיקות יחסית מוקדם ומתחילות מאוחר

ולהרגשה שלך יש על מה להתבסס
בעקרון הקווים העירוניים ביבנה לא מוגדרים כקווי הזנה לרכבת (למרות שתחנת הקצה שלהם היא בתחנת הרכבת) והם אינם חלק מפרויקט קו רציף. לכן הלו"ז שלהם לא מתואם עם זמני הגעת הרכבת. אבל לאחר למידה ראשונית ולאחר שיתקלו בקשות, סביר להניח שישנו את זמני יציאת האוטובוסים כך שיתאימו יותר לזמני הרכבות.
לגבי הרכבות האחרונות ביום שישי - אם תבדוק, תמצא שבהרבה ערים (כולל ערים גדולות בהרבה מיבנה ואפילו בערים שבהן מפעילת הקווים העירוניים היא מטרופולין הנפלאה) השירות של הקווים העירוניים מסתיים לפני הרכבת האחרונה או שתי הרכבות האחרונות. זו לא בעיה של אפיקים. זו בעיית מדיניות של משרד התחבורה.
הבעיה הזו קיימת גם בלילות של ימי חול.
למשל, נהדר שיש רכבות לילה בין נתב"ג לנהריה. ומה עושים כאשר מגיעים לתחנת הרכבת בעיר היעד או כאשר רוצים להגיע לתחנת הרכבת בעיר המוצא? אפילו בתל אביב הגדולה אין קווי אוטובוס שמקשרים לרכבות הלילה. למעט קווי הלילה בימים שבהם הם פועלים.
דווקא הרכבות מפסיקות יחסית מוקדם ומתחילות מאוחר
ואני מדבר פה על תחנת ביניים שאינה קרובה לנקודת הסיום של הרכבת.
גם רכבות לילה - אין ציפיה לקווים בכל הלילה בכל מקום, מי שחוזר מנתב"ג בלילה (ואגב לדעתי גם בשבתות אבל את זה נעזוב)- לפחות את המקטע הבינעירוני היקר של המונית חוסכים לו.
אבל אין סיבה שבנאדם שלא עושה משהו מיוחד ולא שכיח כמו לנסוע באמצע הלילה לשדה התעופה, אלא בסה"כ נוסע לת"א עד שעה 16:00ביום שישי, יצטרך לקחת מונית הביתה.
השינוי של אוטובוס אחרון שיצא 4 דקות מאוחר יותר, ב 16:05, וכך לא יפספס את הרכבת. הוא דבר שצריכים לעשות באופן מיידי ולהודות שטעו ולא הסתכלו בכלל על הלו"ז של הרכבות.
 
אתן לך דוגמאות משלוש ערים שגדולות פי 6-7 מיבנה:

דווקא הרכבות מפסיקות יחסית מוקדם ומתחילות מאוחר
ואני מדבר פה על תחנת ביניים שאינה קרובה לנקודת הסיום של הרכבת.
גם רכבות לילה - אין ציפיה לקווים בכל הלילה בכל מקום, מי שחוזר מנתב"ג בלילה (ואגב לדעתי גם בשבתות אבל את זה נעזוב)- לפחות את המקטע הבינעירוני היקר של המונית חוסכים לו.
אבל אין סיבה שבנאדם שלא עושה משהו מיוחד ולא שכיח כמו לנסוע באמצע הלילה לשדה התעופה, אלא בסה"כ נוסע לת"א עד שעה 16:00ביום שישי, יצטרך לקחת מונית הביתה.
השינוי של אוטובוס אחרון שיצא 4 דקות מאוחר יותר, ב 16:05, וכך לא יפספס את הרכבת. הוא דבר שצריכים לעשות באופן מיידי ולהודות שטעו ולא הסתכלו בכלל על הלו"ז של הרכבות.
אתן לך דוגמאות משלוש ערים שגדולות פי 6-7 מיבנה:
נתניה: הרכבת האחרונה מתל אביב מגיעה ב 16:59. האוטובוס האחרון מתחנת הרכבת יוצא ב 15:58. הקו הבינעירוני 641, לעומת זאת עובר בכביש הראשי, 57 מאוחר יותר.
פתח תקוה: הרכבת האחרונה מתל אביב מגיעה לתחנת קרית אריה ב 17:07 (מה שאומר, אגב, שלתחנות כפר סבא והוד השרון של מטרופולין היא מגיעה עוד יותר מאוחר). האוטובוס האחרון מתחנת הרכבת (שאינה קרובה לשום כביש ראשי עתיר תח"צ) יוצא ב 15:30.
אשדוד: הרכבת האחרונה מתל אביב מגיעה ב 17:45. האוטובוס האחרון יוצא ב 16:15.
בשלוש הערים הללו לא אפיקים מפעילה את הקווים העירוניים.
בהוד השרון וכפר סבא המפעילה היא מטרופולין. לבדוק מתי יוצאים הקווים האחרונים ביום שישי מתחנות הרכבת כפר סבא נורדאו והוד השרון סוקולוב אני משאיר לחסידי ומהללי מטרופולין.
 

yossiwed

New member
לדעתי היה תכנון להוציא קווים עד 17:00 אבל עשו

אתן לך דוגמאות משלוש ערים שגדולות פי 6-7 מיבנה:
נתניה: הרכבת האחרונה מתל אביב מגיעה ב 16:59. האוטובוס האחרון מתחנת הרכבת יוצא ב 15:58. הקו הבינעירוני 641, לעומת זאת עובר בכביש הראשי, 57 מאוחר יותר.
פתח תקוה: הרכבת האחרונה מתל אביב מגיעה לתחנת קרית אריה ב 17:07 (מה שאומר, אגב, שלתחנות כפר סבא והוד השרון של מטרופולין היא מגיעה עוד יותר מאוחר). האוטובוס האחרון מתחנת הרכבת (שאינה קרובה לשום כביש ראשי עתיר תח"צ) יוצא ב 15:30.
אשדוד: הרכבת האחרונה מתל אביב מגיעה ב 17:45. האוטובוס האחרון יוצא ב 16:15.
בשלוש הערים הללו לא אפיקים מפעילה את הקווים העירוניים.
בהוד השרון וכפר סבא המפעילה היא מטרופולין. לבדוק מתי יוצאים הקווים האחרונים ביום שישי מתחנות הרכבת כפר סבא נורדאו והוד השרון סוקולוב אני משאיר לחסידי ומהללי מטרופולין.
לדעתי היה תכנון להוציא קווים עד 17:00 אבל עשו
במקום 2 קווים עד 15:00 ו 2 קווים עד 17:00

עשו באמצע 4 קווים עד 16:00 .

אם ייתקנו את זה ל 16:10 , ספק !!! ,כי לא באמת יתלוננו ,כי אף נוסע לא מצפה לזה ,

כלומר עם האוטבוס היה יוצא ב 16:05-10 והיה חוזר ל 16:00 היו מתלוננים,

אתה לא תתלונן על משהו שאין והם מצדם לא אכפת להם.

אגב שתי תחנות האטובוס ביבנה הם פחות מחצי הדקה מפתח תחנת הרכבת , ככה שגם 16:05 זה טוב ,

אבל 48 פועל עד 16:05 ,אז יוצאו 2 ב 16:05 ו 2 ב 16:10 .

אגב בכל הערים פחות מ 100,000 תושבים התנועה בקו עירוני ב 15:00-16:00 , רק בתוך העיר עצמה או ערים מחוברות והנסיעה

לא עולה על חצי שעה.

הקווים בגוש דן שמחברים את תל אביב עם עוד עיר זה בינערוני .

אפילו באשדוד עד 16:00 וקו אחד .

ברעננה - כפ"ס - הוד השרון קו בודד בכל עירעד 15:30-16:00.

נהריה -קו בודד עד 16:00.

אז יבנה על המפה 4 קווים עד 16:00 ונקווה עד 16:10מבטיח להשתמש עם זה כך.
 

benshap2

New member
לתחנה של 48 לוקח כמה דקות להגיע מהרכבת

לדעתי היה תכנון להוציא קווים עד 17:00 אבל עשו
במקום 2 קווים עד 15:00 ו 2 קווים עד 17:00

עשו באמצע 4 קווים עד 16:00 .

אם ייתקנו את זה ל 16:10 , ספק !!! ,כי לא באמת יתלוננו ,כי אף נוסע לא מצפה לזה ,

כלומר עם האוטבוס היה יוצא ב 16:05-10 והיה חוזר ל 16:00 היו מתלוננים,

אתה לא תתלונן על משהו שאין והם מצדם לא אכפת להם.

אגב שתי תחנות האטובוס ביבנה הם פחות מחצי הדקה מפתח תחנת הרכבת , ככה שגם 16:05 זה טוב ,

אבל 48 פועל עד 16:05 ,אז יוצאו 2 ב 16:05 ו 2 ב 16:10 .

אגב בכל הערים פחות מ 100,000 תושבים התנועה בקו עירוני ב 15:00-16:00 , רק בתוך העיר עצמה או ערים מחוברות והנסיעה

לא עולה על חצי שעה.

הקווים בגוש דן שמחברים את תל אביב עם עוד עיר זה בינערוני .

אפילו באשדוד עד 16:00 וקו אחד .

ברעננה - כפ"ס - הוד השרון קו בודד בכל עירעד 15:30-16:00.

נהריה -קו בודד עד 16:00.

אז יבנה על המפה 4 קווים עד 16:00 ונקווה עד 16:10מבטיח להשתמש עם זה כך.
לתחנה של 48 לוקח כמה דקות להגיע מהרכבת
פתרון אפשרי יכול באמת להיות דחיה שלו ל xx:10 ולא לדחות את הקווים הפנימיים. אבל לא חבל שהקווים יצאו דקה לפני שמגיעה רכבת..?
 

benshap2

New member
זה שזה לא רק ביבנה לא הופך את זה לנכון

אתן לך דוגמאות משלוש ערים שגדולות פי 6-7 מיבנה:
נתניה: הרכבת האחרונה מתל אביב מגיעה ב 16:59. האוטובוס האחרון מתחנת הרכבת יוצא ב 15:58. הקו הבינעירוני 641, לעומת זאת עובר בכביש הראשי, 57 מאוחר יותר.
פתח תקוה: הרכבת האחרונה מתל אביב מגיעה לתחנת קרית אריה ב 17:07 (מה שאומר, אגב, שלתחנות כפר סבא והוד השרון של מטרופולין היא מגיעה עוד יותר מאוחר). האוטובוס האחרון מתחנת הרכבת (שאינה קרובה לשום כביש ראשי עתיר תח"צ) יוצא ב 15:30.
אשדוד: הרכבת האחרונה מתל אביב מגיעה ב 17:45. האוטובוס האחרון יוצא ב 16:15.
בשלוש הערים הללו לא אפיקים מפעילה את הקווים העירוניים.
בהוד השרון וכפר סבא המפעילה היא מטרופולין. לבדוק מתי יוצאים הקווים האחרונים ביום שישי מתחנות הרכבת כפר סבא נורדאו והוד השרון סוקולוב אני משאיר לחסידי ומהללי מטרופולין.
זה שזה לא רק ביבנה לא הופך את זה לנכון
בכל מקרה החלק שבו אמרתי שאפיקים מקשים על הצד האופטימי שלי לא נבע מכך, אלא מהעובדה שרכבת מגיעה כל היום ב xx:01 ו-4 קווים פנימיים שונים יוצאים ב xx:00....זה ממש טיפשי, איך שלא תסתכל על זה.
 

olli3

New member
מנהל
אני רוצה להבין משהו, XX:01 זו שעת ההגעה או שעת היציאה?

יש לי הרגשה שמהר מאוד הקווים הפנימיים בשישי יעברו ל xx:05
אני פחות אופטימי לגב הרכבת של 17:01...
אני רוצה להבין משהו, XX:01 זו שעת ההגעה או שעת היציאה?
כי בעבר דובר על כך שהרכבת יושבת ביבנה כמה דקות עד שהיא יוצאת, כך שבפועל, האם הרכבת מגיעה לתחנה בXX:57 נניח או XX:58 או שהיא מגיעה ממש בXX:01? אם היא בפועל מגיעה לתחנה לפני שעה עגולה וזמן ההגעה מהרציף לתחנת האוטובוס הוא זמן סביר לכל נוסע - הרי שהוצאת הנסיעה בXX:05 זו בעצפ הרעת שירות כי צריכים להמתין דקות ארוכות להמשך הנסיעה וזה מעיק ומתסכל נוסעים רבים. זמן ההמתנה הממוצע לקו המשך שמקובל על נוסעים הוא 3 דקות, לאחר מכן, זה מתחיל להעיק ולא אני אומר את זה, אפשר לראות את זה על פניהם של נוסעים רבים בתחנות שלאחר 3 דקות מתחילים לאבד את הסבלנות.
&nbsp
לכן אני שואל, מה זמ ההגעה בפועל של הרכבות לתחנה. כמו כן, האם החשיבה היא להיות מתואמים רק עם הרכבות המגיעות מכיוון צפון? מה לגבי רכבות המגיעות מדרום? יהיו מספיק חיילים ואולי גם סטודנטים שישתמשו ברכבת כדי להגיע מבאר שבע ליבנה ולהיפך ולווא דווקא חיילים וסטודנטים ולווא דווקא מבאר שבע.
&nbsp
להוציא את הקווים 5 דקות אחרי זו לא בעיה, להוסיף נסיעות - אפיקים יששמחו להוסיף כמה שיותרנסיעות. למה? כי על כל נסיעה שהם מבצעים הם מקבלים כסף, לא כמו בעבר שעל כל נסיעה שהם מבצעים הם מרוויחים כסף ממספר הנוסעים שיש בנסיעה ולכן לא משתלם להם להפעיל שירות דליל. כך זה בכל מכרז ישן (לא רוצים להפעיל שירות דליל) וכך זה בכל מכרז חדש (תנו לנו כמה שיותר נסיעות, נשמח להפעיל עוד ועוד שירות).
 

yossiwed

New member
שעת הגעה מתל אביב ב XX:01 בדרך הכלל הרכבת גם מגיעה חצי דקה

אני רוצה להבין משהו, XX:01 זו שעת ההגעה או שעת היציאה?
כי בעבר דובר על כך שהרכבת יושבת ביבנה כמה דקות עד שהיא יוצאת, כך שבפועל, האם הרכבת מגיעה לתחנה בXX:57 נניח או XX:58 או שהיא מגיעה ממש בXX:01? אם היא בפועל מגיעה לתחנה לפני שעה עגולה וזמן ההגעה מהרציף לתחנת האוטובוס הוא זמן סביר לכל נוסע - הרי שהוצאת הנסיעה בXX:05 זו בעצפ הרעת שירות כי צריכים להמתין דקות ארוכות להמשך הנסיעה וזה מעיק ומתסכל נוסעים רבים. זמן ההמתנה הממוצע לקו המשך שמקובל על נוסעים הוא 3 דקות, לאחר מכן, זה מתחיל להעיק ולא אני אומר את זה, אפשר לראות את זה על פניהם של נוסעים רבים בתחנות שלאחר 3 דקות מתחילים לאבד את הסבלנות.
&nbsp
לכן אני שואל, מה זמ ההגעה בפועל של הרכבות לתחנה. כמו כן, האם החשיבה היא להיות מתואמים רק עם הרכבות המגיעות מכיוון צפון? מה לגבי רכבות המגיעות מדרום? יהיו מספיק חיילים ואולי גם סטודנטים שישתמשו ברכבת כדי להגיע מבאר שבע ליבנה ולהיפך ולווא דווקא חיילים וסטודנטים ולווא דווקא מבאר שבע.
&nbsp
להוציא את הקווים 5 דקות אחרי זו לא בעיה, להוסיף נסיעות - אפיקים יששמחו להוסיף כמה שיותרנסיעות. למה? כי על כל נסיעה שהם מבצעים הם מקבלים כסף, לא כמו בעבר שעל כל נסיעה שהם מבצעים הם מרוויחים כסף ממספר הנוסעים שיש בנסיעה ולכן לא משתלם להם להפעיל שירות דליל. כך זה בכל מכרז ישן (לא רוצים להפעיל שירות דליל) וכך זה בכל מכרז חדש (תנו לנו כמה שיותר נסיעות, נשמח להפעיל עוד ועוד שירות).
שעת הגעה מתל אביב ב XX:01 בדרך הכלל הרכבת גם מגיעה חצי דקה
שהאוטבוס ממש יצא 20 מטר מפתח תחנת הרכבת ,לכן ההיגיון אומר יציאה ב 16:10 .
 

benshap2

New member
תשובות

אני רוצה להבין משהו, XX:01 זו שעת ההגעה או שעת היציאה?
כי בעבר דובר על כך שהרכבת יושבת ביבנה כמה דקות עד שהיא יוצאת, כך שבפועל, האם הרכבת מגיעה לתחנה בXX:57 נניח או XX:58 או שהיא מגיעה ממש בXX:01? אם היא בפועל מגיעה לתחנה לפני שעה עגולה וזמן ההגעה מהרציף לתחנת האוטובוס הוא זמן סביר לכל נוסע - הרי שהוצאת הנסיעה בXX:05 זו בעצפ הרעת שירות כי צריכים להמתין דקות ארוכות להמשך הנסיעה וזה מעיק ומתסכל נוסעים רבים. זמן ההמתנה הממוצע לקו המשך שמקובל על נוסעים הוא 3 דקות, לאחר מכן, זה מתחיל להעיק ולא אני אומר את זה, אפשר לראות את זה על פניהם של נוסעים רבים בתחנות שלאחר 3 דקות מתחילים לאבד את הסבלנות.
&nbsp
לכן אני שואל, מה זמ ההגעה בפועל של הרכבות לתחנה. כמו כן, האם החשיבה היא להיות מתואמים רק עם הרכבות המגיעות מכיוון צפון? מה לגבי רכבות המגיעות מדרום? יהיו מספיק חיילים ואולי גם סטודנטים שישתמשו ברכבת כדי להגיע מבאר שבע ליבנה ולהיפך ולווא דווקא חיילים וסטודנטים ולווא דווקא מבאר שבע.
&nbsp
להוציא את הקווים 5 דקות אחרי זו לא בעיה, להוסיף נסיעות - אפיקים יששמחו להוסיף כמה שיותרנסיעות. למה? כי על כל נסיעה שהם מבצעים הם מקבלים כסף, לא כמו בעבר שעל כל נסיעה שהם מבצעים הם מרוויחים כסף ממספר הנוסעים שיש בנסיעה ולכן לא משתלם להם להפעיל שירות דליל. כך זה בכל מכרז ישן (לא רוצים להפעיל שירות דליל) וכך זה בכל מכרז חדש (תנו לנו כמה שיותר נסיעות, נשמח להפעיל עוד ועוד שירות).
תשובות
1. הרכבת שמגיעה מדרום אכן מתעכבת מספר דקות בתחנה לפני שהיא יוצאת, אבל הבנתי שזה הולך להשתנות מה 16.8 (שים לב לצמצום זמן הנסיעה מאשדוד ליבנה, לדעתי זה סוגר את הספייר הקיים כיום).
כאן מדובר ברכבת שמגיעה מצפון, בה מירב הנוסעים מגיעים ליבנה, והיא מגיעה "בול" ולעתים אף ב 1-2 דקות איחור. לכן ה xx:05.

2. לא התייחסתי לזמני הגעת האוטובוס לתחנה עבור מי שרוצה לנסוע מהעיר לרכבת, משום שאין לי נתונים על כך, אלא רק את שעת יציאת הקו מתחנתו הראשונה. בנוסף, אני סבור שצריך להיות בכל מקרה חלון של כ 5-10 דקות בהן האוטובוס מגיע לפני הרכבת - לכניסה לתחנה, רכישת כרטיס, ספייר וכו'.

3. הרכבות שמגיעות מדרום בימי שישי יגיעו החל מה 16.8 בשעה xx:19. גם להם, נדמה לי, עדיף מצב בו האוטובוס יוצא ב xx:25 ולא ב xx:20 , כך שהדחייה של כל הקווים בלו"ז הנוכחי שיוצאים ב 00 ב 5 דקות, וכך גם הקווים שאחריהם, טובה גם להם.


נכון שלפעמים אנשים מעתצבנים מלחכות 2-3 דקות, אבל זה עדיף מלחכות 20 דקות. במיוחד שכאשר מדובר ב 5 ד'קות מרווח, לא צריכים להיות בלחץ כל הדרך אם הרכבת תאחר, לא צריכים לרוץ כמו משוגעים לתחנת האוטובוס, וכמעט תמיד האוטובוס כבר מחכה בתחנה כשאתה מגיע כך שההמתנה היא במזגן (מוגנים מהחום בקיץ ומהגשם בחורף).
 

olli3

New member
מנהל
אוקיי ואחרי הלו"ז החדש של הרכבת? בימי שישי עדיין הרכבות

תשובות
1. הרכבת שמגיעה מדרום אכן מתעכבת מספר דקות בתחנה לפני שהיא יוצאת, אבל הבנתי שזה הולך להשתנות מה 16.8 (שים לב לצמצום זמן הנסיעה מאשדוד ליבנה, לדעתי זה סוגר את הספייר הקיים כיום).
כאן מדובר ברכבת שמגיעה מצפון, בה מירב הנוסעים מגיעים ליבנה, והיא מגיעה "בול" ולעתים אף ב 1-2 דקות איחור. לכן ה xx:05.

2. לא התייחסתי לזמני הגעת האוטובוס לתחנה עבור מי שרוצה לנסוע מהעיר לרכבת, משום שאין לי נתונים על כך, אלא רק את שעת יציאת הקו מתחנתו הראשונה. בנוסף, אני סבור שצריך להיות בכל מקרה חלון של כ 5-10 דקות בהן האוטובוס מגיע לפני הרכבת - לכניסה לתחנה, רכישת כרטיס, ספייר וכו'.

3. הרכבות שמגיעות מדרום בימי שישי יגיעו החל מה 16.8 בשעה xx:19. גם להם, נדמה לי, עדיף מצב בו האוטובוס יוצא ב xx:25 ולא ב xx:20 , כך שהדחייה של כל הקווים בלו"ז הנוכחי שיוצאים ב 00 ב 5 דקות, וכך גם הקווים שאחריהם, טובה גם להם.


נכון שלפעמים אנשים מעתצבנים מלחכות 2-3 דקות, אבל זה עדיף מלחכות 20 דקות. במיוחד שכאשר מדובר ב 5 ד'קות מרווח, לא צריכים להיות בלחץ כל הדרך אם הרכבת תאחר, לא צריכים לרוץ כמו משוגעים לתחנת האוטובוס, וכמעט תמיד האוטובוס כבר מחכה בתחנה כשאתה מגיע כך שההמתנה היא במזגן (מוגנים מהחום בקיץ ומהגשם בחורף).
אוקיי ואחרי הלו"ז החדש של הרכבת? בימי שישי עדיין הרכבות
תגענה בXX:01?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה