משימה קשה לזיהוי, נסו...

מצב
הנושא נעול.
עד שלא יעשו רב־קו לחיילים, המצב ימשך ככה.

לצבא יש טיוליות משלו. למה הוא לא משתמש בהם?
כמה טיוליות לכל בסיס (בשעות שבהן צריך אותן), שמים איש קבע שבודק חוגרים, הטיולית עוצרת בכניסה לבסיס וחוזרת לתחנת האיסוף. ככה מורידים מהעומס על חברות האוטובוסים, חוסכים וגם האזרחים שמשתמשים בקווים האלה לא מרגישים כמו סרדינים. ואם אין טיוליות אז שוכרים אוטובוסים (ראיתי את זה לא מזמן באחד מבסיסי חיל האוויר, עבור הסדירים. לאנשי הקבע יש הסעות). אני מפספס פה משהו?
עד שלא יעשו רב־קו לחיילים, המצב ימשך ככה.
אז הצבא יצטרך לשלם בדיוק לפי כמות החיילים הנוסעים ולא תשלום גלובלי.
ורק אז ישתלם לצבא להוציא טיוליות או אוטובוסים מרוכזים להביא את החיילים לבסיס.

בדיוק כמו שהיה פעם בתקופת הכרטיסיות, לצבא השתלם להביא חיילים באוטובוסים.
 

stratomaximus

New member
כבר עשו

עד שלא יעשו רב־קו לחיילים, המצב ימשך ככה.
אז הצבא יצטרך לשלם בדיוק לפי כמות החיילים הנוסעים ולא תשלום גלובלי.
ורק אז ישתלם לצבא להוציא טיוליות או אוטובוסים מרוכזים להביא את החיילים לבסיס.

בדיוק כמו שהיה פעם בתקופת הכרטיסיות, לצבא השתלם להביא חיילים באוטובוסים.
כבר עשו
הבנתי שבשבועות האחרונים מחליפים את כרטיסי החוגר\נגד\קצין לתעודות חכמות עם צ'יפ.
התעודות משמשות גם להזדהות ברשת המחשבים הצה"לית (במקום התעודה הנפרדת שהייתה קודם).
מעניין איך הם הולכים לנהל את הפרדת פרוטוקול הקריאה של הצ'יפ כך שייקרא בו זמנית גם כרב-קו וגם ככרטיס הזדהות למחשב (אני מניח שהאחרון גם מוצפן).
 
אם כך, אז לא ירחק היום ונראה הקלה

כבר עשו
הבנתי שבשבועות האחרונים מחליפים את כרטיסי החוגר\נגד\קצין לתעודות חכמות עם צ'יפ.
התעודות משמשות גם להזדהות ברשת המחשבים הצה"לית (במקום התעודה הנפרדת שהייתה קודם).
מעניין איך הם הולכים לנהל את הפרדת פרוטוקול הקריאה של הצ'יפ כך שייקרא בו זמנית גם כרב-קו וגם ככרטיס הזדהות למחשב (אני מניח שהאחרון גם מוצפן).
אם כך, אז לא ירחק היום ונראה הקלה
בשעות הבוקר באוטובוסים עתירי חיילים
 

stratomaximus

New member
אני חושב שזה ייעשה למטרת מעקב בלבד

אם כך, אז לא ירחק היום ונראה הקלה
בשעות הבוקר באוטובוסים עתירי חיילים
אני חושב שזה ייעשה למטרת מעקב בלבד
ויהיה קשה לצבא להגביל נסיעות של חיילי חובה, כי אז תקום הצעקה הרגילה (והמוצדקת לגמרי) למה חייל שמרוויח 350 שקל בחודש (או קצת יותר, לא יודע כמה זה עכשיו אחרי ההעלאה בתחילת השנה) צריך להוציא כסף מהכיס בשביל לנסוע לבקר את סבתא וכו', שלא לדבר על נסיעות בתפקיד אשר לא במסלול הרגיל של בית-בסיס, שאז יוצא שהחייל בעצם מממן את הצבא מכיסו הפרטי (כי לך תקבל אחר כך החזרים מהשלמייה שנה אחרי).
 
מי דיבר על להגביל?

אני חושב שזה ייעשה למטרת מעקב בלבד
ויהיה קשה לצבא להגביל נסיעות של חיילי חובה, כי אז תקום הצעקה הרגילה (והמוצדקת לגמרי) למה חייל שמרוויח 350 שקל בחודש (או קצת יותר, לא יודע כמה זה עכשיו אחרי ההעלאה בתחילת השנה) צריך להוציא כסף מהכיס בשביל לנסוע לבקר את סבתא וכו', שלא לדבר על נסיעות בתפקיד אשר לא במסלול הרגיל של בית-בסיס, שאז יוצא שהחייל בעצם מממן את הצבא מכיסו הפרטי (כי לך תקבל אחר כך החזרים מהשלמייה שנה אחרי).
מי דיבר על להגביל?
אנחנו נראה הקלה כי חברות האוטובוסים יקבלו תשלומים לפי נסיעות. ולא תשלום גלובלי.
ברגע שיש תשלום פר נסיעה, משתלם להוסיף נסיעות בשעות הלחץ (כן אני יודע שלרוב חסרות תשומות)
 

Gn434

New member
אין נהגים

לצבא יש טיוליות משלו. למה הוא לא משתמש בהם?
כמה טיוליות לכל בסיס (בשעות שבהן צריך אותן), שמים איש קבע שבודק חוגרים, הטיולית עוצרת בכניסה לבסיס וחוזרת לתחנת האיסוף. ככה מורידים מהעומס על חברות האוטובוסים, חוסכים וגם האזרחים שמשתמשים בקווים האלה לא מרגישים כמו סרדינים. ואם אין טיוליות אז שוכרים אוטובוסים (ראיתי את זה לא מזמן באחד מבסיסי חיל האוויר, עבור הסדירים. לאנשי הקבע יש הסעות). אני מפספס פה משהו?
אין נהגים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה