יש גם הסעות של הצבא למחנה נתן בימי ראשון.
לצבא יש טיוליות משלו. למה הוא לא משתמש בהם?
כמה טיוליות לכל בסיס (בשעות שבהן צריך אותן), שמים איש קבע שבודק חוגרים, הטיולית עוצרת בכניסה לבסיס וחוזרת לתחנת האיסוף. ככה מורידים מהעומס על חברות האוטובוסים, חוסכים וגם האזרחים שמשתמשים בקווים האלה לא מרגישים כמו סרדינים. ואם אין טיוליות אז שוכרים אוטובוסים (ראיתי את זה לא מזמן באחד מבסיסי חיל האוויר, עבור הסדירים. לאנשי הקבע יש הסעות). אני מפספס פה משהו?
יש גם הסעות של הצבא למחנה נתן בימי ראשון.
אבל ההסעות האלו הן בעיקר בעבור טירונים או הסעות הצבא בשיתוף רכבת ישראל מכל רחבי המרכז, השרון והצפון אל מרכזית באר שבע ואל מחנה נתן.
מי שמשתמשים בקו 32 הם החיילים שמשרתים שם ועושים יומיות - זה הרוב, כי העומס קיים בכל יום ויום, לא רק בימי ראשון. השאר הם חיילים שיש להם הפניה לחר"פ והמע"ט הם אלו שבאים שעושים 11/3 או יוצאים חמשוש (בעיקר המשטרה הצבאית, טבחים, מאבטחי מתקנים).
אני אישיתי, כשלא היה לי מקום באוטובוס הייתי הולך לרציפים של הבין עירוניים ועולה על 44/58/60 של מטרופולין. הבעיה שגם הם עמוסים בבוקר והנהגים היו כועסים עליי שאני תופס מקום לאנשים שצריכים להגיע לקציעות, ירוחם וכו' (בקו 60 לא הייתה בעיה). היה גם נהג אחד עקשן שטען שאין הורדה במסעף מחנה נתן למרות שיש.
לא משנה, זמנים עברו, דברים השתנו.