בוק לאוטובוס האגדי: 89-683

מצב
הנושא נעול.
בוק לאוטובוס האגדי: 89-683

בוק לאוטובוס האגדי: 89-683
של דני הענק ! זה ככל הנראה הטייגר היחיד שהיה מסוגל לעלות את העליות של סדום ב-110 קמ"ש ולעמעם באורות הקדמיים הגבוהים לכל ה- O303 החדישים שיתנו לו לעקוף....
מה היה הסוד שבעטיו יכול היה הטייגר לנסוע כך? זה לפעם אחרת...למותר לציין שבשלב מסויים בחייו של 89-683 היה זה הטייגר היחיד באגד בו הותקנה מקלחת בחלקו האחורי של הטייגר לשרותו של הנהג הענק !
נתחיל:
בדיקת טנקי אוייב ברמת הגולן בשנת 1974, מיד לאחר המלחמה.
 
89-683:

בוק לאוטובוס האגדי: 89-683
של דני הענק ! זה ככל הנראה הטייגר היחיד שהיה מסוגל לעלות את העליות של סדום ב-110 קמ"ש ולעמעם באורות הקדמיים הגבוהים לכל ה- O303 החדישים שיתנו לו לעקוף....
מה היה הסוד שבעטיו יכול היה הטייגר לנסוע כך? זה לפעם אחרת...למותר לציין שבשלב מסויים בחייו של 89-683 היה זה הטייגר היחיד באגד בו הותקנה מקלחת בחלקו האחורי של הטייגר לשרותו של הנהג הענק !
נתחיל:
בדיקת טנקי אוייב ברמת הגולן בשנת 1974, מיד לאחר המלחמה.
89-683:
בפיקניק בחוף רס בורקה בסיני חוג הדייג של סניף טבעון 1974
 
89-683:

בוק לאוטובוס האגדי: 89-683
של דני הענק ! זה ככל הנראה הטייגר היחיד שהיה מסוגל לעלות את העליות של סדום ב-110 קמ"ש ולעמעם באורות הקדמיים הגבוהים לכל ה- O303 החדישים שיתנו לו לעקוף....
מה היה הסוד שבעטיו יכול היה הטייגר לנסוע כך? זה לפעם אחרת...למותר לציין שבשלב מסויים בחייו של 89-683 היה זה הטייגר היחיד באגד בו הותקנה מקלחת בחלקו האחורי של הטייגר לשרותו של הנהג הענק !
נתחיל:
בדיקת טנקי אוייב ברמת הגולן בשנת 1974, מיד לאחר המלחמה.
89-683:
דני הענק משקיף לעבר המצרים בסיני 1970
 
89-683:

בוק לאוטובוס האגדי: 89-683
של דני הענק ! זה ככל הנראה הטייגר היחיד שהיה מסוגל לעלות את העליות של סדום ב-110 קמ"ש ולעמעם באורות הקדמיים הגבוהים לכל ה- O303 החדישים שיתנו לו לעקוף....
מה היה הסוד שבעטיו יכול היה הטייגר לנסוע כך? זה לפעם אחרת...למותר לציין שבשלב מסויים בחייו של 89-683 היה זה הטייגר היחיד באגד בו הותקנה מקלחת בחלקו האחורי של הטייגר לשרותו של הנהג הענק !
נתחיל:
בדיקת טנקי אוייב ברמת הגולן בשנת 1974, מיד לאחר המלחמה.
89-683:
יום העצמאות שבוע ראשון לאוטובוס החדש נסיעה לאילת אפריל 1970 כאשר האחד והיחיד עומד על הגג בפוזה של "שופוני - אני טייגר נוצץ וחדש !". כאן לפני התקנת המקלחת היחודית מתוצרת דני בחלק האחורי !
 
89-683:

בוק לאוטובוס האגדי: 89-683
של דני הענק ! זה ככל הנראה הטייגר היחיד שהיה מסוגל לעלות את העליות של סדום ב-110 קמ"ש ולעמעם באורות הקדמיים הגבוהים לכל ה- O303 החדישים שיתנו לו לעקוף....
מה היה הסוד שבעטיו יכול היה הטייגר לנסוע כך? זה לפעם אחרת...למותר לציין שבשלב מסויים בחייו של 89-683 היה זה הטייגר היחיד באגד בו הותקנה מקלחת בחלקו האחורי של הטייגר לשרותו של הנהג הענק !
נתחיל:
בדיקת טנקי אוייב ברמת הגולן בשנת 1974, מיד לאחר המלחמה.
89-683:
כאן אוטובוס המלחמות בציר חאן ארנבה חורף 1973
 

בועז ל

New member
כבר מחכה להמשך עם בקשה קטנה, דוק'.

דני ירד מהאוטובוס באמצע המלחמה כאשר
מסביב יורים (!) וצילם את ההיסטוריה בהתהוותה. בקרוב תמונות נדירות עוד יותר...
כבר מחכה להמשך עם בקשה קטנה, דוק'.
אם ידוע לך, אנא ציין תמיד את מיקום הצילום. סביבת האוטובוסים שאתה מעלה תמיד מסקרנת אותי. חוץ מזה, אינשאללה שלא ייגמר לך לעולם.
 
אינשאללה יא מנוול !
אני משתדל

כבר מחכה להמשך עם בקשה קטנה, דוק'.
אם ידוע לך, אנא ציין תמיד את מיקום הצילום. סביבת האוטובוסים שאתה מעלה תמיד מסקרנת אותי. חוץ מזה, אינשאללה שלא ייגמר לך לעולם.
אינשאללה יא מנוול !
אני משתדל
לעשות כן אם אני לא עצלן באותו יום. היום אני עצלן, מחר אני עצלן....
 
בוא קבל מציאה מהסרטים:

כבר מחכה להמשך עם בקשה קטנה, דוק'.
אם ידוע לך, אנא ציין תמיד את מיקום הצילום. סביבת האוטובוסים שאתה מעלה תמיד מסקרנת אותי. חוץ מזה, אינשאללה שלא ייגמר לך לעולם.
בוא קבל מציאה מהסרטים:
תחנה ומוסך אגד באופירה 28.09.1975.
ואת המקום המדהים הזה החבר שלך בגין העז לתת לאוייב המצרי !
מבחינתי ומבחינת כל משפחתי - נתינת סיני למצרים הוא מעשה בגידה נוראי בלתי נסלח לעולם ועד !
הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות למדינת ישראל הוא החזרת סיני הישראלית לידינו והחרבה מוחלטת של כל בנין או עץ שבנו ונטעו שם המצרים החל מיום 28.04.1982. אם סיני תשוב לידינו בעתיד, יהיה נכון לסלק משם כל שריד של המצרים ולהקים מיד ומחדש את אופירה וימית לפי התוכניות המקוריות. אבל אני יודע שזה רק חלום.....מותר לפעמים לשחק בחלומות....
 

בועז ל

New member
בדיוק כשחשבתי שגמרת את כל הסטוק, אתה מופיע

בוא קבל מציאה מהסרטים:
תחנה ומוסך אגד באופירה 28.09.1975.
ואת המקום המדהים הזה החבר שלך בגין העז לתת לאוייב המצרי !
מבחינתי ומבחינת כל משפחתי - נתינת סיני למצרים הוא מעשה בגידה נוראי בלתי נסלח לעולם ועד !
הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות למדינת ישראל הוא החזרת סיני הישראלית לידינו והחרבה מוחלטת של כל בנין או עץ שבנו ונטעו שם המצרים החל מיום 28.04.1982. אם סיני תשוב לידינו בעתיד, יהיה נכון לסלק משם כל שריד של המצרים ולהקים מיד ומחדש את אופירה וימית לפי התוכניות המקוריות. אבל אני יודע שזה רק חלום.....מותר לפעמים לשחק בחלומות....
בדיוק כשחשבתי שגמרת את כל הסטוק, אתה מופיע
עם התמונה הפנטסטית הזאת.
 
אף פעם לא נגמר לי הסטוק...הנה שופופ:

בדיוק כשחשבתי שגמרת את כל הסטוק, אתה מופיע
עם התמונה הפנטסטית הזאת.
אף פעם לא נגמר לי הסטוק...הנה שופופ:
החרמון בשנת 1968...
שים לב לשוסון הישן ברקע !
תחנה סופית באתר החרמון שנה ראשונה להפעלתו חורף 1968. תהנה ! אני גאיי-שלופן הריין !

גם למלעונים מגיע לישון !
 
89-683:

בוק לאוטובוס האגדי: 89-683
של דני הענק ! זה ככל הנראה הטייגר היחיד שהיה מסוגל לעלות את העליות של סדום ב-110 קמ"ש ולעמעם באורות הקדמיים הגבוהים לכל ה- O303 החדישים שיתנו לו לעקוף....
מה היה הסוד שבעטיו יכול היה הטייגר לנסוע כך? זה לפעם אחרת...למותר לציין שבשלב מסויים בחייו של 89-683 היה זה הטייגר היחיד באגד בו הותקנה מקלחת בחלקו האחורי של הטייגר לשרותו של הנהג הענק !
נתחיל:
בדיקת טנקי אוייב ברמת הגולן בשנת 1974, מיד לאחר המלחמה.
89-683:
89-683 נוסע על השפלות לגבעה השלישית בנוה ים.
 
89-683:


בוק לאוטובוס האגדי: 89-683
של דני הענק ! זה ככל הנראה הטייגר היחיד שהיה מסוגל לעלות את העליות של סדום ב-110 קמ"ש ולעמעם באורות הקדמיים הגבוהים לכל ה- O303 החדישים שיתנו לו לעקוף....
מה היה הסוד שבעטיו יכול היה הטייגר לנסוע כך? זה לפעם אחרת...למותר לציין שבשלב מסויים בחייו של 89-683 היה זה הטייגר היחיד באגד בו הותקנה מקלחת בחלקו האחורי של הטייגר לשרותו של הנהג הענק !
נתחיל:
בדיקת טנקי אוייב ברמת הגולן בשנת 1974, מיד לאחר המלחמה.
89-683:

תמונה אחרונה:
הנחת שפלות לגלגלים בכניסה לחוף חברי חוג הדייג סניף טבעון 1974.
ערב טוב ושבת שויילם לכל החברים !
אביתר.
 
איזה עידן שונה.... תודה רבה על התמונות!

בוק לאוטובוס האגדי: 89-683
של דני הענק ! זה ככל הנראה הטייגר היחיד שהיה מסוגל לעלות את העליות של סדום ב-110 קמ"ש ולעמעם באורות הקדמיים הגבוהים לכל ה- O303 החדישים שיתנו לו לעקוף....
מה היה הסוד שבעטיו יכול היה הטייגר לנסוע כך? זה לפעם אחרת...למותר לציין שבשלב מסויים בחייו של 89-683 היה זה הטייגר היחיד באגד בו הותקנה מקלחת בחלקו האחורי של הטייגר לשרותו של הנהג הענק !
נתחיל:
בדיקת טנקי אוייב ברמת הגולן בשנת 1974, מיד לאחר המלחמה.
איזה עידן שונה.... תודה רבה על התמונות!
 

846

Active member
אין על דני!

בוק לאוטובוס האגדי: 89-683
של דני הענק ! זה ככל הנראה הטייגר היחיד שהיה מסוגל לעלות את העליות של סדום ב-110 קמ"ש ולעמעם באורות הקדמיים הגבוהים לכל ה- O303 החדישים שיתנו לו לעקוף....
מה היה הסוד שבעטיו יכול היה הטייגר לנסוע כך? זה לפעם אחרת...למותר לציין שבשלב מסויים בחייו של 89-683 היה זה הטייגר היחיד באגד בו הותקנה מקלחת בחלקו האחורי של הטייגר לשרותו של הנהג הענק !
נתחיל:
בדיקת טנקי אוייב ברמת הגולן בשנת 1974, מיד לאחר המלחמה.
אין על דני!
 

רב קו 561

New member
מן הסתם הוחלפו לו המנוע והגיר או הבקקס

בוק לאוטובוס האגדי: 89-683
של דני הענק ! זה ככל הנראה הטייגר היחיד שהיה מסוגל לעלות את העליות של סדום ב-110 קמ"ש ולעמעם באורות הקדמיים הגבוהים לכל ה- O303 החדישים שיתנו לו לעקוף....
מה היה הסוד שבעטיו יכול היה הטייגר לנסוע כך? זה לפעם אחרת...למותר לציין שבשלב מסויים בחייו של 89-683 היה זה הטייגר היחיד באגד בו הותקנה מקלחת בחלקו האחורי של הטייגר לשרותו של הנהג הענק !
נתחיל:
בדיקת טנקי אוייב ברמת הגולן בשנת 1974, מיד לאחר המלחמה.
מן הסתם הוחלפו לו המנוע והגיר או הבקקס
ולכן היה מהיר יותר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה