הדרגנוע הארוך בעולם

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

New member
מנהל
הדרגנוע הארוך בעולם

הדרגנוע הארוך בעולם
על תחנת המטרו Park Pobedy (פארק הניצחון) במוסקבה כתבתי כבר בהרחבה בעבר. אבל כעת, עם כל העיסוק בדרגנועי תחנת האומה, החלטתי לבקר שוב בתחנה הזו ולתעד עבורכם את מערכת הדרגנועים שלה, לצורך מתן פרספקטיבה ראויה. מכנה משותף אחד בולט בין תחנת Park Pobedy לתחנת האומה טמון בעומקן: תחנת האומה נמצאת, כידוע, בעומק 80 מטרים מתחת לפני האדמה. תחנת Park Pobedy נמצאת בעומק של 84 מטרים - העמוקה ביותר במוסקבה והשלישית בעומקה בעולם אחרי תחנת Arsenalna בקייב (מינוס 105.5 מטרים) ו- Admiralteyskaya בסט. פטרסבורג (מינוס 86 מטרים).
אבל מה שמייחד אותה מתחנת האומה ומהתחנה העמוקה בקייב, למשל, היא העובדה שבניגוד לתחנות אלה, בהן הדרגנועים הראשיים אינם רציפים ומחולקים לשלושה מקטעים, במוסקבה מדובר בדרגנועים רציפים לכל אורך הפיר, מה שהופך אותם לדרגנועים הארוכים בעולם.
הפיר האלכסוני מכיל ארבעה דרגנועים מדגם Е-75Т אשר הותקנו בעת בניית התחנה ב- 2003. אורך הדרגנועים 126 מטרים והם מכילים 740 מדרגות. שיפוע הדרגנועים עומד על 63.4 מטרים. זמן הנסיעה בדרגנוע - קצת מעל 3 דקות.
בוידאו המצורף, שצולם בתחילת השבוע, אני מראה את כל הדרך מהירידה מהרכבת ועד מפלס הרחוב וחזרה לעבר הרכבת.
זרימת התנועה בתחנה תהיה דומה למדי לזו של תחנת האומה, למעט אולם הנוסעים. ביציאה מהרכבת נעים לכיוון הקצה המערבי של אולם הנוסעים הדרומי (התחנה מורכבת משני אולמות נוסעים מקבילים) ועולים בדרגנועים הארוכים. אחר כך נעים במסלול בצורת U לעבר דרגנועים קצרים יותר ומשם יוצאים לאולם המבואה.

 

davidfainshtein

New member
מנהל
הדרגנוע הקצר בעולם

הדרגנוע הארוך בעולם
על תחנת המטרו Park Pobedy (פארק הניצחון) במוסקבה כתבתי כבר בהרחבה בעבר. אבל כעת, עם כל העיסוק בדרגנועי תחנת האומה, החלטתי לבקר שוב בתחנה הזו ולתעד עבורכם את מערכת הדרגנועים שלה, לצורך מתן פרספקטיבה ראויה. מכנה משותף אחד בולט בין תחנת Park Pobedy לתחנת האומה טמון בעומקן: תחנת האומה נמצאת, כידוע, בעומק 80 מטרים מתחת לפני האדמה. תחנת Park Pobedy נמצאת בעומק של 84 מטרים - העמוקה ביותר במוסקבה והשלישית בעומקה בעולם אחרי תחנת Arsenalna בקייב (מינוס 105.5 מטרים) ו- Admiralteyskaya בסט. פטרסבורג (מינוס 86 מטרים).
אבל מה שמייחד אותה מתחנת האומה ומהתחנה העמוקה בקייב, למשל, היא העובדה שבניגוד לתחנות אלה, בהן הדרגנועים הראשיים אינם רציפים ומחולקים לשלושה מקטעים, במוסקבה מדובר בדרגנועים רציפים לכל אורך הפיר, מה שהופך אותם לדרגנועים הארוכים בעולם.
הפיר האלכסוני מכיל ארבעה דרגנועים מדגם Е-75Т אשר הותקנו בעת בניית התחנה ב- 2003. אורך הדרגנועים 126 מטרים והם מכילים 740 מדרגות. שיפוע הדרגנועים עומד על 63.4 מטרים. זמן הנסיעה בדרגנוע - קצת מעל 3 דקות.
בוידאו המצורף, שצולם בתחילת השבוע, אני מראה את כל הדרך מהירידה מהרכבת ועד מפלס הרחוב וחזרה לעבר הרכבת.
זרימת התנועה בתחנה תהיה דומה למדי לזו של תחנת האומה, למעט אולם הנוסעים. ביציאה מהרכבת נעים לכיוון הקצה המערבי של אולם הנוסעים הדרומי (התחנה מורכבת משני אולמות נוסעים מקבילים) ועולים בדרגנועים הארוכים. אחר כך נעים במסלול בצורת U לעבר דרגנועים קצרים יותר ומשם יוצאים לאולם המבואה.
הדרגנוע הקצר בעולם
ובניגוד גמור למפלצת ממוסקבה, הדרגנוע הקצר בעולם נמצא בעיר קוואסאקי, יפן.

 

cwen

New member
למה להשקיע כסף בדרגנוע כל כך קצר?

הדרגנוע הקצר בעולם
ובניגוד גמור למפלצת ממוסקבה, הדרגנוע הקצר בעולם נמצא בעיר קוואסאקי, יפן.
למה להשקיע כסף בדרגנוע כל כך קצר?
ועוד כזה שיורד.
 

סנוי

New member
מה שלדעתי הכי אבסורד, הוא שבהמשך יש גרם מדרגות


הדרגנוע הקצר בעולם
ובניגוד גמור למפלצת ממוסקבה, הדרגנוע הקצר בעולם נמצא בעיר קוואסאקי, יפן.
מה שלדעתי הכי אבסורד, הוא שבהמשך יש גרם מדרגות

ולפי הסרטון, המדרגות עוד יותר ארוכות מהדרגנוע!
 

davidfainshtein

New member
מנהל
Porta Alpina

הדרגנוע הארוך בעולם
על תחנת המטרו Park Pobedy (פארק הניצחון) במוסקבה כתבתי כבר בהרחבה בעבר. אבל כעת, עם כל העיסוק בדרגנועי תחנת האומה, החלטתי לבקר שוב בתחנה הזו ולתעד עבורכם את מערכת הדרגנועים שלה, לצורך מתן פרספקטיבה ראויה. מכנה משותף אחד בולט בין תחנת Park Pobedy לתחנת האומה טמון בעומקן: תחנת האומה נמצאת, כידוע, בעומק 80 מטרים מתחת לפני האדמה. תחנת Park Pobedy נמצאת בעומק של 84 מטרים - העמוקה ביותר במוסקבה והשלישית בעומקה בעולם אחרי תחנת Arsenalna בקייב (מינוס 105.5 מטרים) ו- Admiralteyskaya בסט. פטרסבורג (מינוס 86 מטרים).
אבל מה שמייחד אותה מתחנת האומה ומהתחנה העמוקה בקייב, למשל, היא העובדה שבניגוד לתחנות אלה, בהן הדרגנועים הראשיים אינם רציפים ומחולקים לשלושה מקטעים, במוסקבה מדובר בדרגנועים רציפים לכל אורך הפיר, מה שהופך אותם לדרגנועים הארוכים בעולם.
הפיר האלכסוני מכיל ארבעה דרגנועים מדגם Е-75Т אשר הותקנו בעת בניית התחנה ב- 2003. אורך הדרגנועים 126 מטרים והם מכילים 740 מדרגות. שיפוע הדרגנועים עומד על 63.4 מטרים. זמן הנסיעה בדרגנוע - קצת מעל 3 דקות.
בוידאו המצורף, שצולם בתחילת השבוע, אני מראה את כל הדרך מהירידה מהרכבת ועד מפלס הרחוב וחזרה לעבר הרכבת.
זרימת התנועה בתחנה תהיה דומה למדי לזו של תחנת האומה, למעט אולם הנוסעים. ביציאה מהרכבת נעים לכיוון הקצה המערבי של אולם הנוסעים הדרומי (התחנה מורכבת משני אולמות נוסעים מקבילים) ועולים בדרגנועים הארוכים. אחר כך נעים במסלול בצורת U לעבר דרגנועים קצרים יותר ומשם יוצאים לאולם המבואה.
Porta Alpina
ואם כבר מדברים על תחנות עמוקות - תחנת האומה שלנו תופסת ברשימה זו מקום מכובד ביותר. יחד עם זאת, פרוייקט תחנת הרכבת העמוקה בעולם שייך לתחנת Porta Alpina (שער האלפים) שתוכננה להיבנות במרכזה של מנהרת הרכבת "בסיס הגוטהארד" בדרום שווייץ. עומקה של התחנה אמור היה להיות מינוס 800 מטרים(!!!) והיא אמורה הייתה להתחבר לפני הקרקע בעזרת פירי המעליות הגבוהים בעולם ולהיפתח יחד עם פתיחת המנהרה ב- 2016. פרויקט זה הוקפא ב- 2007 ובוטל ב- 2012 בשל חוסר כדאיות כלכלית
http://www.visiun-porta-alpina.ch/
 

davidfainshtein

New member
מנהל
Time-lapse

הדרגנוע הארוך בעולם
על תחנת המטרו Park Pobedy (פארק הניצחון) במוסקבה כתבתי כבר בהרחבה בעבר. אבל כעת, עם כל העיסוק בדרגנועי תחנת האומה, החלטתי לבקר שוב בתחנה הזו ולתעד עבורכם את מערכת הדרגנועים שלה, לצורך מתן פרספקטיבה ראויה. מכנה משותף אחד בולט בין תחנת Park Pobedy לתחנת האומה טמון בעומקן: תחנת האומה נמצאת, כידוע, בעומק 80 מטרים מתחת לפני האדמה. תחנת Park Pobedy נמצאת בעומק של 84 מטרים - העמוקה ביותר במוסקבה והשלישית בעומקה בעולם אחרי תחנת Arsenalna בקייב (מינוס 105.5 מטרים) ו- Admiralteyskaya בסט. פטרסבורג (מינוס 86 מטרים).
אבל מה שמייחד אותה מתחנת האומה ומהתחנה העמוקה בקייב, למשל, היא העובדה שבניגוד לתחנות אלה, בהן הדרגנועים הראשיים אינם רציפים ומחולקים לשלושה מקטעים, במוסקבה מדובר בדרגנועים רציפים לכל אורך הפיר, מה שהופך אותם לדרגנועים הארוכים בעולם.
הפיר האלכסוני מכיל ארבעה דרגנועים מדגם Е-75Т אשר הותקנו בעת בניית התחנה ב- 2003. אורך הדרגנועים 126 מטרים והם מכילים 740 מדרגות. שיפוע הדרגנועים עומד על 63.4 מטרים. זמן הנסיעה בדרגנוע - קצת מעל 3 דקות.
בוידאו המצורף, שצולם בתחילת השבוע, אני מראה את כל הדרך מהירידה מהרכבת ועד מפלס הרחוב וחזרה לעבר הרכבת.
זרימת התנועה בתחנה תהיה דומה למדי לזו של תחנת האומה, למעט אולם הנוסעים. ביציאה מהרכבת נעים לכיוון הקצה המערבי של אולם הנוסעים הדרומי (התחנה מורכבת משני אולמות נוסעים מקבילים) ועולים בדרגנועים הארוכים. אחר כך נעים במסלול בצורת U לעבר דרגנועים קצרים יותר ומשם יוצאים לאולם המבואה.
Time-lapse
ואם בא לכם על הגירסה המקוצרת, אז הכנתי גם Time-lapse x8 של הסרטון.
https://www.youtube.com/watch?v=Yll-xNVh3Vg&feature=youtu.be
 
הדרגנוע הקצר בעולם

הדרגנוע הארוך בעולם
על תחנת המטרו Park Pobedy (פארק הניצחון) במוסקבה כתבתי כבר בהרחבה בעבר. אבל כעת, עם כל העיסוק בדרגנועי תחנת האומה, החלטתי לבקר שוב בתחנה הזו ולתעד עבורכם את מערכת הדרגנועים שלה, לצורך מתן פרספקטיבה ראויה. מכנה משותף אחד בולט בין תחנת Park Pobedy לתחנת האומה טמון בעומקן: תחנת האומה נמצאת, כידוע, בעומק 80 מטרים מתחת לפני האדמה. תחנת Park Pobedy נמצאת בעומק של 84 מטרים - העמוקה ביותר במוסקבה והשלישית בעומקה בעולם אחרי תחנת Arsenalna בקייב (מינוס 105.5 מטרים) ו- Admiralteyskaya בסט. פטרסבורג (מינוס 86 מטרים).
אבל מה שמייחד אותה מתחנת האומה ומהתחנה העמוקה בקייב, למשל, היא העובדה שבניגוד לתחנות אלה, בהן הדרגנועים הראשיים אינם רציפים ומחולקים לשלושה מקטעים, במוסקבה מדובר בדרגנועים רציפים לכל אורך הפיר, מה שהופך אותם לדרגנועים הארוכים בעולם.
הפיר האלכסוני מכיל ארבעה דרגנועים מדגם Е-75Т אשר הותקנו בעת בניית התחנה ב- 2003. אורך הדרגנועים 126 מטרים והם מכילים 740 מדרגות. שיפוע הדרגנועים עומד על 63.4 מטרים. זמן הנסיעה בדרגנוע - קצת מעל 3 דקות.
בוידאו המצורף, שצולם בתחילת השבוע, אני מראה את כל הדרך מהירידה מהרכבת ועד מפלס הרחוב וחזרה לעבר הרכבת.
זרימת התנועה בתחנה תהיה דומה למדי לזו של תחנת האומה, למעט אולם הנוסעים. ביציאה מהרכבת נעים לכיוון הקצה המערבי של אולם הנוסעים הדרומי (התחנה מורכבת משני אולמות נוסעים מקבילים) ועולים בדרגנועים הארוכים. אחר כך נעים במסלול בצורת U לעבר דרגנועים קצרים יותר ומשם יוצאים לאולם המבואה.
הדרגנוע הקצר בעולם
לא ממש תחבורה ציבורית, אבל בשביל להשלים את התמונה חייבים להביא גם את הפלא ההנדסי הזה.

אני מקווה שמישהו בארץ ירים את הכפפה ונראה עוד בימינו אנו את השיא הזה עובר לארץ הקודש.
 

davidfainshtein

New member
מנהל
נו, תקרא מה כתבתי בהודעה השניה...

הדרגנוע הקצר בעולם
לא ממש תחבורה ציבורית, אבל בשביל להשלים את התמונה חייבים להביא גם את הפלא ההנדסי הזה.

אני מקווה שמישהו בארץ ירים את הכפפה ונראה עוד בימינו אנו את השיא הזה עובר לארץ הקודש.
נו, תקרא מה כתבתי בהודעה השניה...
 

משה343

New member
יש מפעיל/ת דרגנועים ? ...

הדרגנוע הארוך בעולם
על תחנת המטרו Park Pobedy (פארק הניצחון) במוסקבה כתבתי כבר בהרחבה בעבר. אבל כעת, עם כל העיסוק בדרגנועי תחנת האומה, החלטתי לבקר שוב בתחנה הזו ולתעד עבורכם את מערכת הדרגנועים שלה, לצורך מתן פרספקטיבה ראויה. מכנה משותף אחד בולט בין תחנת Park Pobedy לתחנת האומה טמון בעומקן: תחנת האומה נמצאת, כידוע, בעומק 80 מטרים מתחת לפני האדמה. תחנת Park Pobedy נמצאת בעומק של 84 מטרים - העמוקה ביותר במוסקבה והשלישית בעומקה בעולם אחרי תחנת Arsenalna בקייב (מינוס 105.5 מטרים) ו- Admiralteyskaya בסט. פטרסבורג (מינוס 86 מטרים).
אבל מה שמייחד אותה מתחנת האומה ומהתחנה העמוקה בקייב, למשל, היא העובדה שבניגוד לתחנות אלה, בהן הדרגנועים הראשיים אינם רציפים ומחולקים לשלושה מקטעים, במוסקבה מדובר בדרגנועים רציפים לכל אורך הפיר, מה שהופך אותם לדרגנועים הארוכים בעולם.
הפיר האלכסוני מכיל ארבעה דרגנועים מדגם Е-75Т אשר הותקנו בעת בניית התחנה ב- 2003. אורך הדרגנועים 126 מטרים והם מכילים 740 מדרגות. שיפוע הדרגנועים עומד על 63.4 מטרים. זמן הנסיעה בדרגנוע - קצת מעל 3 דקות.
בוידאו המצורף, שצולם בתחילת השבוע, אני מראה את כל הדרך מהירידה מהרכבת ועד מפלס הרחוב וחזרה לעבר הרכבת.
זרימת התנועה בתחנה תהיה דומה למדי לזו של תחנת האומה, למעט אולם הנוסעים. ביציאה מהרכבת נעים לכיוון הקצה המערבי של אולם הנוסעים הדרומי (התחנה מורכבת משני אולמות נוסעים מקבילים) ועולים בדרגנועים הארוכים. אחר כך נעים במסלול בצורת U לעבר דרגנועים קצרים יותר ומשם יוצאים לאולם המבואה.
יש מפעיל/ת דרגנועים ? ...
למה השימוש ? חירום או שימוש אחר/נוסף ?
מדוע יש מספרים על המדרגות ?
תודה

 

davidfainshtein

New member
מנהל
כן

יש מפעיל/ת דרגנועים ? ...
למה השימוש ? חירום או שימוש אחר/נוסף ?
מדוע יש מספרים על המדרגות ?
תודה
כן
בכל אחד מכ- 720 הדרגנועים יושבת סבתא שאחראית על בטיחות התנועה על הדרגנועים. יש לה מוניטור עם מצלמות במעגל סגור, טלפון ישיר לשרותי החירום, מערכת כריזה ולוח פיקוד על הדרגנועים. יותר אבסורדי הוא שעד לא מזמן היה חוק שאמר שהעמדה חייבת להיות מאויישת גם בלילות כאשר התחנה סגורה.
 

משה343

New member
ועוד 2 שאלות ברשותך ...

כן
בכל אחד מכ- 720 הדרגנועים יושבת סבתא שאחראית על בטיחות התנועה על הדרגנועים. יש לה מוניטור עם מצלמות במעגל סגור, טלפון ישיר לשרותי החירום, מערכת כריזה ולוח פיקוד על הדרגנועים. יותר אבסורדי הוא שעד לא מזמן היה חוק שאמר שהעמדה חייבת להיות מאויישת גם בלילות כאשר התחנה סגורה.
ועוד 2 שאלות ברשותך ...
1. לשם מה יש מספרים על המדרגות הנעות , כל 5 + - מדרגות .
2. מדוע בקצה הדרגנוע ישנו שיפוע כלפי רצפת האולם כלומר
המעבר מהדרגנוע לרצפת האולם קלה לעומת דרגנוע
רגיל שיש למשל בקניון .

 

cwen

New member
נראה לי שענית על שאלה 2 בעצמך

ועוד 2 שאלות ברשותך ...
1. לשם מה יש מספרים על המדרגות הנעות , כל 5 + - מדרגות .
2. מדוע בקצה הדרגנוע ישנו שיפוע כלפי רצפת האולם כלומר
המעבר מהדרגנוע לרצפת האולם קלה לעומת דרגנוע
רגיל שיש למשל בקניון .
נראה לי שענית על שאלה 2 בעצמך
 

davidfainshtein

New member
מנהל
תשובות

ועוד 2 שאלות ברשותך ...
1. לשם מה יש מספרים על המדרגות הנעות , כל 5 + - מדרגות .
2. מדוע בקצה הדרגנוע ישנו שיפוע כלפי רצפת האולם כלומר
המעבר מהדרגנוע לרצפת האולם קלה לעומת דרגנוע
רגיל שיש למשל בקניון .
תשובות
1. ממספרים כל מדרגה חמישית לנוחות הטכנאים המטפלים מכונות.
2. צריך לזכור שא. הדרגנועים האלה יותר מהירים מדרגנועים רגילים ו-ב - זרם הנוסעים בהם רב הרבה יותר. השיפוע המתון מאפשר לאנשים לבצע בקלות את המעבר מעמידה להליכה ולהיפך. ענין של נוחות ובטיחות.
 

משה343

New member
רבה


תשובות
1. ממספרים כל מדרגה חמישית לנוחות הטכנאים המטפלים מכונות.
2. צריך לזכור שא. הדרגנועים האלה יותר מהירים מדרגנועים רגילים ו-ב - זרם הנוסעים בהם רב הרבה יותר. השיפוע המתון מאפשר לאנשים לבצע בקלות את המעבר מעמידה להליכה ולהיפך. ענין של נוחות ובטיחות.
רבה
 

scooby5

New member
אלה נראים איטיים יחסית, לפחות לפי מה שאני זוכר מפראג

תשובות
1. ממספרים כל מדרגה חמישית לנוחות הטכנאים המטפלים מכונות.
2. צריך לזכור שא. הדרגנועים האלה יותר מהירים מדרגנועים רגילים ו-ב - זרם הנוסעים בהם רב הרבה יותר. השיפוע המתון מאפשר לאנשים לבצע בקלות את המעבר מעמידה להליכה ולהיפך. ענין של נוחות ובטיחות.
אלה נראים איטיים יחסית, לפחות לפי מה שאני זוכר מפראג
שם יש כמה תחנות עם דרגנועים שצריך להיות מתוזמן היטב כשיורדים בהם
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה