שרשור שאלות כללי (לא שאלות הכוונה

מצב
הנושא נעול.

846

Active member
אחרי שהפרופיל יפוג תוקף, לא תוכל להשתמש

איבוד הנסיעות ברב-קו סטודנטיאלי רגיל
עוד שאלה לאוסף - יש לי חוזה סטודנטיאלי ברב-קו של אגד (33% הנחה).
רשמתם כאן כי ב-15/10/2013 נגמר התוקף של החוזה.

האם נסיעות בין-עירוניות שנקנו בעזרת פרופיל הסטודנט ולא מומשו עדיין יישארו ברב-קו אחרי התאריך הזה, או שילכו לאיבוד?

תודה רבה מראש =]
אחרי שהפרופיל יפוג תוקף, לא תוכל להשתמש
ביתרת בנסיעות שקנית לפי פרופיל סטודנט, תוכל לקבל זיכוי בעמדת רב קו.
 

Sub2013

New member
זה אומר שאם אני אחדש את הפרופיל...

איבוד הנסיעות ברב-קו סטודנטיאלי רגיל
עוד שאלה לאוסף - יש לי חוזה סטודנטיאלי ברב-קו של אגד (33% הנחה).
רשמתם כאן כי ב-15/10/2013 נגמר התוקף של החוזה.

האם נסיעות בין-עירוניות שנקנו בעזרת פרופיל הסטודנט ולא מומשו עדיין יישארו ברב-קו אחרי התאריך הזה, או שילכו לאיבוד?

תודה רבה מראש =]
זה אומר שאם אני אחדש את הפרופיל...
...הנסיעות יחזרו להיות שמישות?

ועוד שאלה קטנה: אני יכול לחדש את הפרופיל לפני שיפוג תוקפו (לפני ה-15/10)?

תודה רבה על התשובות =]
 
אכן הנסיעות יחזרו להיות שמישות

זה אומר שאם אני אחדש את הפרופיל...
...הנסיעות יחזרו להיות שמישות?

ועוד שאלה קטנה: אני יכול לחדש את הפרופיל לפני שיפוג תוקפו (לפני ה-15/10)?

תודה רבה על התשובות =]
אכן הנסיעות יחזרו להיות שמישות
אתה יכול לחדש את הפרופיל כבר עכשיו.
אתה צריך ללכת עם תעודת סטודנט ואישור לימודים עדכני לעמדת שירות של המנפיקה. ולהאריך את הפרופיל.
 
אם תחדש את הפרופיל לפני שהתוקף יפוג

זה אומר שאם אני אחדש את הפרופיל...
...הנסיעות יחזרו להיות שמישות?

ועוד שאלה קטנה: אני יכול לחדש את הפרופיל לפני שיפוג תוקפו (לפני ה-15/10)?

תודה רבה על התשובות =]
אם תחדש את הפרופיל לפני שהתוקף יפוג
יתרת הנסיעות תישמר. וכן, אפשר לחדש כבר כעת עם אישור לימודים לשנת הלימודים הקרובה ותעודת סטודנט מהשנה שעברה מאותו מוסד לימודים.
אם תחדש אחרי שהתוקף יפוג, בעיקרון יתרת הנסיעות אמורה להיות שמישה, אבל זה פתח לתקלות.
 

Sub2013

New member
תודה רבה, עכשיו הכל מובן

זה אומר שאם אני אחדש את הפרופיל...
...הנסיעות יחזרו להיות שמישות?

ועוד שאלה קטנה: אני יכול לחדש את הפרופיל לפני שיפוג תוקפו (לפני ה-15/10)?

תודה רבה על התשובות =]
תודה רבה, עכשיו הכל מובן
חבל רק שלחלק מהאנשים התהליך דורש טרטור רציני במקום איזושהי אלטרנטיבה אינטרנטית פשוטה, אבל זה כבר בקטנה.
 

אורי404

New member
מי היה המפעיל הראשון במודיעין עילית?

שרשור שאלות כללי (לא שאלות הכוונה
מי היה המפעיל הראשון במודיעין עילית?
"סופרבוס" החלה לפעול ב-2002. לפי אתר מודיעין עילית העיר החלה כיישוב ("שנת כינון מועצה מקומית מודיעין עילית") בשנת 1996 - מספר שנים לפני שבכלל חשבו בקבוצת בליליוס (בין היתר "סופרבוס" בקבוצה זו) להיכנס לתחום התחבורה הציבורית.
באותה תקופת 1996-1997 החלו לפעול חברות "מרגלית" (שפעלה בין היתר במודיעין) ו"ביתר תור". האם אחת משתי אלה פעלו במודיעין עילית? האם "אגד" או "דן" פעלו שם או שמא לא היה שירות תחבורה ציבורית סדיר?
 

846

Active member
אגד

מי היה המפעיל הראשון במודיעין עילית?
"סופרבוס" החלה לפעול ב-2002. לפי אתר מודיעין עילית העיר החלה כיישוב ("שנת כינון מועצה מקומית מודיעין עילית") בשנת 1996 - מספר שנים לפני שבכלל חשבו בקבוצת בליליוס (בין היתר "סופרבוס" בקבוצה זו) להיכנס לתחום התחבורה הציבורית.
באותה תקופת 1996-1997 החלו לפעול חברות "מרגלית" (שפעלה בין היתר במודיעין) ו"ביתר תור". האם אחת משתי אלה פעלו במודיעין עילית? האם "אגד" או "דן" פעלו שם או שמא לא היה שירות תחבורה ציבורית סדיר?
אגד
 

S a m B o o k i

New member
בין היתר קו 466 מבני ברק לקרית ספר.

מי היה המפעיל הראשון במודיעין עילית?
"סופרבוס" החלה לפעול ב-2002. לפי אתר מודיעין עילית העיר החלה כיישוב ("שנת כינון מועצה מקומית מודיעין עילית") בשנת 1996 - מספר שנים לפני שבכלל חשבו בקבוצת בליליוס (בין היתר "סופרבוס" בקבוצה זו) להיכנס לתחום התחבורה הציבורית.
באותה תקופת 1996-1997 החלו לפעול חברות "מרגלית" (שפעלה בין היתר במודיעין) ו"ביתר תור". האם אחת משתי אלה פעלו במודיעין עילית? האם "אגד" או "דן" פעלו שם או שמא לא היה שירות תחבורה ציבורית סדיר?
בין היתר קו 466 מבני ברק לקרית ספר.
קו שזכור לי היטב כילד.
 

ceppss

New member
ערך צבור ברב קו

שרשור שאלות כללי (לא שאלות הכוונה
ערך צבור ברב קו
שלום,

יש לי כרטיס רב קו שהוצא בזמנו בויאוליה. הוטען עליו ערך צבור בדן(בתל אביב) שעבד מצויין. (בנוסף לחוזים אחרים)
כידוע, חברת קווים נכנסה לאשכול מודיעין והכניסה גם את הערך הצבור במקום הכרטיסיות של ויאוליה.

לפני כמה ימים נסעתי מתל אביב למודיעין בקו 111 והשתמשתי בערך הצבור שהוטען בדן כדי לשלם על הכרטיס. יום לאחר מכן, נסעתי שוב בכיוון ההפוך(גם בקו 111) והיתרה שנותרה בכרטיס לא הספיקה, לכן הטענתי אצל הנהג 50ש'ח.
שהגעתי לתל אביב הייתי צריך להמשיך בנסיעה בקו 51 לפתח תקווה. שהעברתי את הרב קו על המכשיר באוטובוס הנהג אמר שזה לא מקבל אותו.(הודפס רק פתקית שמזכירה לי לחדש בקרוב את פרופיל הסטודנט).
אחרי בירורים וניסיונות של הנהג, הוא הודיע לי שאין לי שום יתרה בכרטיס. אחרי שהוציא תדפיס חוזים ראה שיש יתרה אך ציין בתוקף שיתרה זו היא רק של קווים ולא שמישה בנסיעות של דן. יש לציין שה50ש'ח שהטענתי באותו בוקר התווספו לכמה שקלים שנותרו בכרטיס ולא הוטענו בחוזה נפרד.
הנהג התעקש שערך צבור שהוטען בקווים לא מאפשר תשלום בקווי דן. ללמה זה עבד בכיוון ההפוך לא הייתה לו תשובה. הגיוני?
בלית ברירה הייתי צריך או לשלם על כרטיס בודד או להטעין עוד ערך צבור. אז הטענתי עוד 30ש'ח כי גם ככה אני אשתמש בזה. זה הוטען בחוזה נפרד ממה שכבר היה בכרטיס ובאמת עבר במכונה בלי בעיות.
יותר מאוחר שהגעתי הבייתה, בדקתי את הכרטיס בטלפון באפליקצית הרב קו. בנסיעות האחרונות שהופיעו שם הופיע כמה פעמים "נסיעת מעבר" וההטענה של הערך צבור בדן.
יכול להיות שבכלל לא הייתי צריך לשלם על הנסיעה השנייה ויכלתי פשוט להמשיך במסגרת מעבר עד 90 דקות? או שסתם מדובר בבאג באפליקציה שלא ידעה "לאכול" את מה שארע לכרטיס...?

לסיכום,
האם ערך צבור שהוטען בקווים באשכול מודיעין מתאים לשימוש בקווי גוש דן(לא של קווים)? ואם כן, אז למה זה לא עבד...?
האם יש אפשרות לנסיעה נוספת בתוך 90 דקות במסגרת ההסדר הזה, כמו שעושים בין קווי גוש דן?
 

דניאל 130

New member
ערך צבור שהוטען בקווים

ערך צבור ברב קו
שלום,

יש לי כרטיס רב קו שהוצא בזמנו בויאוליה. הוטען עליו ערך צבור בדן(בתל אביב) שעבד מצויין. (בנוסף לחוזים אחרים)
כידוע, חברת קווים נכנסה לאשכול מודיעין והכניסה גם את הערך הצבור במקום הכרטיסיות של ויאוליה.

לפני כמה ימים נסעתי מתל אביב למודיעין בקו 111 והשתמשתי בערך הצבור שהוטען בדן כדי לשלם על הכרטיס. יום לאחר מכן, נסעתי שוב בכיוון ההפוך(גם בקו 111) והיתרה שנותרה בכרטיס לא הספיקה, לכן הטענתי אצל הנהג 50ש'ח.
שהגעתי לתל אביב הייתי צריך להמשיך בנסיעה בקו 51 לפתח תקווה. שהעברתי את הרב קו על המכשיר באוטובוס הנהג אמר שזה לא מקבל אותו.(הודפס רק פתקית שמזכירה לי לחדש בקרוב את פרופיל הסטודנט).
אחרי בירורים וניסיונות של הנהג, הוא הודיע לי שאין לי שום יתרה בכרטיס. אחרי שהוציא תדפיס חוזים ראה שיש יתרה אך ציין בתוקף שיתרה זו היא רק של קווים ולא שמישה בנסיעות של דן. יש לציין שה50ש'ח שהטענתי באותו בוקר התווספו לכמה שקלים שנותרו בכרטיס ולא הוטענו בחוזה נפרד.
הנהג התעקש שערך צבור שהוטען בקווים לא מאפשר תשלום בקווי דן. ללמה זה עבד בכיוון ההפוך לא הייתה לו תשובה. הגיוני?
בלית ברירה הייתי צריך או לשלם על כרטיס בודד או להטעין עוד ערך צבור. אז הטענתי עוד 30ש'ח כי גם ככה אני אשתמש בזה. זה הוטען בחוזה נפרד ממה שכבר היה בכרטיס ובאמת עבר במכונה בלי בעיות.
יותר מאוחר שהגעתי הבייתה, בדקתי את הכרטיס בטלפון באפליקצית הרב קו. בנסיעות האחרונות שהופיעו שם הופיע כמה פעמים "נסיעת מעבר" וההטענה של הערך צבור בדן.
יכול להיות שבכלל לא הייתי צריך לשלם על הנסיעה השנייה ויכלתי פשוט להמשיך במסגרת מעבר עד 90 דקות? או שסתם מדובר בבאג באפליקציה שלא ידעה "לאכול" את מה שארע לכרטיס...?

לסיכום,
האם ערך צבור שהוטען בקווים באשכול מודיעין מתאים לשימוש בקווי גוש דן(לא של קווים)? ואם כן, אז למה זה לא עבד...?
האם יש אפשרות לנסיעה נוספת בתוך 90 דקות במסגרת ההסדר הזה, כמו שעושים בין קווי גוש דן?
ערך צבור שהוטען בקווים
באשכול מודיעין מתאים לשימוש בקווי גוש דן.כנראה עקב בעיה במכשיר הכירטוס זה לא עבד.
אין אפשרות לנסיעה נוספת בתוך 90 דקות במסגרת ההסדר הזה,במידה והנסיעה הראשונה הייתה ממודיעין,אלא אך ורק בתחום השיפוט של רפורמת המחירים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה