שאלה בנושא ערך צבורשרשור שאלות כלליות, לא הכוונה.
אם אתה מטעין ערך צבור אתה יכול להשתמש בו אצל כל מפעילהשאלה בנושא ערך צבור
באיזה מקומות הערך הצבור קיים?
אם אני מטעין ערך צבור בקווים אפשר להשתמש בו באגד חיפה או במטרונית?
שאלה נוספת - הבנתי שבדן עדיין מוכרים כרטיסייה
עד מתי מוכרים כרטיסייה ואם אדם קונה כרטיסייה בדן האם הוא יכול להשתמש בה בחברת קווים למשל?
תודה רבה על התשובה המהירהאם אתה מטעין ערך צבור אתה יכול להשתמש בו אצל כל מפעילה
שמכבדת ערך צבור בכל מקום בו היא מכבדת ערך צבור.
אם אתה מטעין בקווים אתה יכול להשתמש בו באגד ובמטרונית במטרופולין חיפה, בנתיב אקספרס, סופרבוס והחברות הנצרתיות באזור הצפון, בקווים ומטרופולין בכל המדינה בנסיעות בהן ניתן לשלם בערך צבור (בנסיעות בינעירוניות ארוכות שמחירן מעל סכום מסוים אי אפשר להשתמש בערך צבור), באגד תעבורה בקווי שפירים-ירושלים ובגוש דן ובשרון הדרומי בדן, אגד, קווים ומטרופולין.
ביתיים דן מוכרת כרטיסיות עד שיוחלט אחרת. אם אתה רוכש כרטיסיה בדן אתה יכול להשתמש בה בנסיעות באותו קוד (42 או 44) באגד, קווים ומטרופולין באזורי רפורמת גוש דן (בהתאם לקוד). אתה לא יכול להשתמש בכרטיסיה של דן לנסיעות עם קווים באזור נתניה או חדרה למשל, או באזורי לוד, רמלה ומודיעין.
קוד 42 משמש לנסיעות באזור 1 (האזור המרכזי) בגוש דןתודה רבה על התשובה המהירה
אגב לא הבנתי מה זה קוד 42 ומה זה קוד 44
ושאלה אחרונה - יש סיכוי שיהיה דבר כזה בסוף ערך צבור ארצי
כלומר שאני אטעין למשל בדן ערך צבור אבל אוכל להשתמש בו בכל נסיעה עירונית בארץ?
ואם כן מתי זה יקרה?
מה מעכב את הערך הצבור הארצי?קוד 42 משמש לנסיעות באזור 1 (האזור המרכזי) בגוש דן
למשל בתוך תל אביב, בין תל אביב לגבעתיים, רמת גן, בני ברק, בת ים, חולון, ראשון לציון, פתח תקוה, קרית אונו, אור יהודה, יהוד, או בתוך הכרים הללו או ביניהן.
קוד 44 משמש לנסיעות בין האזורים בגוש דן, למשל בין תל אביב לרמת השרון, הרצליה, רעננה, הוד השרון, כפר סבא, ראש העין.
קוד 43 משמש לנסיעות בתחום ערי השרון הדרומי.
קוד 41 משמש לנסיעות באזור ראש העין או בין האזור הזה לבין פתח תקוה.
בסוף התהליך יהיה ערך צבור בכל המדינה. מתי זה יקרה? אף אחד לא יודע.
מה מעכב את הערך הצבור הארצי?קוד 42 משמש לנסיעות באזור 1 (האזור המרכזי) בגוש דן
למשל בתוך תל אביב, בין תל אביב לגבעתיים, רמת גן, בני ברק, בת ים, חולון, ראשון לציון, פתח תקוה, קרית אונו, אור יהודה, יהוד, או בתוך הכרים הללו או ביניהן.
קוד 44 משמש לנסיעות בין האזורים בגוש דן, למשל בין תל אביב לרמת השרון, הרצליה, רעננה, הוד השרון, כפר סבא, ראש העין.
קוד 43 משמש לנסיעות בתחום ערי השרון הדרומי.
קוד 41 משמש לנסיעות באזור ראש העין או בין האזור הזה לבין פתח תקוה.
בסוף התהליך יהיה ערך צבור בכל המדינה. מתי זה יקרה? אף אחד לא יודע.
הסכמים ישנים, והמכונות של אגדמה מעכב את הערך הצבור הארצי?
במיוחד עכשיו עם המסלקה המשותפת
האם אפשר לקבל החזר כספי על חוזי הניסעות ברב קו?שרשור שאלות כלליות, לא הכוונה.
2 שאלות בנוגע לקו הרכבת תל אביב חיפהשרשור שאלות כלליות, לא הכוונה.
1 הגיוני ביותר, אם כי 120 - 150 זה יותר נורמאלי2 שאלות בנוגע לקו הרכבת תל אביב חיפה
1.לפני שבועיים נסעתי ברכבת והיא הרגשתי שנוסעים ממש מהר והרגשתי שהקרון ממש רוטט הפעלתי וויז והוא הראה לי שמהירות הנסיעה היא 160 האם זה הגיוני?
2.מתי יקוצר זמן הנסיעה בין תל אביב לקרית מוצקין?
פעם אני זוכר שהיו נסיעות של 59 דקות בין מוצקין לאוניברסיטה היום הכי קצר זה 75 דקות.
 
תודה ויום טוב
 
תודה רבה על התשובה,האם מתוכנן שדרוג במסילה בשנים הקרובות על1 הגיוני ביותר, אם כי 120 - 150 זה יותר נורמאלי
היתרון של הרכבת הוא שיש מערכת איתות ובקרה, ותוואי בלעדי. זה מאפשר ליצור סלוטים לרכבת במהירויות שאינן אפשריות בכביש. לפי הפרסומים בפורום מסילת החוף והמסילה לב"ש בנויות למהירות של 150 או 160 קמ"ש, כאשר 160 קמ"ש זה 100 מייל לשעה ומהירות נסבלת למערכת פרברית איטית. באירופה יש מערכות המותאמות ל200, 250 ו300 קמ"ש בקווים העיקריים.
חיוב אוטומטי של כרטיסיה באגד המקום ערך צבורשרשור שאלות כלליות, לא הכוונה.
כן, לומר לנהג לחייב את הערך הצבור לפני שאתה מצמיד את הכרטיסחיוב אוטומטי של כרטיסיה באגד המקום ערך צבור
יש לי ברב קו גם ערך צבור וגם כרטיסיה קוד 7 באגד. אם אני עולה על קו 164 של אגד בגוש-דן, אוטומטי המכשיר מוריד לי ניקוב מהכרטיסייה בקוד 7, ואז הנהג צריך לבטל את הניקוב ולחייב בקוד הנכון (42). כל זה גורם כל פעם לסתם עיכוב מיותר. יש דרך למנוע את זה?
שרשור שאלות כלליות, לא הכוונה.
יש את המידע הזה באתר של משרד התחבורה שמרכז את כל החברותעזרה עם האתר של דן
אני בטוח מפספסת משהו
באתר של אגד יש פירוט כל התחנות במסלול + שעת הגעה,
ואילו באתר של דן יש רק שעות קצה של נקודת המוצא
ככה שאם אני רוצה לדעת מתי הוא יגיע לתחנה בה אני מחכה וכמה זמן הנסיעה שלו תהיה, אני לא יכולה לדעת??
וואו זה ב-ד-י-ו-ק מה שאני התכוונתייש את המידע הזה באתר של משרד התחבורה שמרכז את כל החברות
http://www.bus.gov.il
 
אבל שימי לב ששעת ההגעה לתחנות בדרך היא משוערת בלבד, והאוטובוס יכול להקדים או לאחר, תלוי בתנועה ובכמות הנוסעים בדרך.
עדיף להשתמש באפליקציות זמן אמת כדי לראות נתונים אמיתיים של הגעה לתחנות ביניים. אם אין לך סמארטפון את יכולה לנסות להעזר באתר של איפה בוס.
אני רק אדגיש שוב שהשעות באתר משרד התחבורה *משוערות*וואו זה ב-ד-י-ו-ק מה שאני התכוונתי
ומחפשת והצלת אותי! תודה! תודה רבה! וגם הצלת לי עוד 10 דקות שינה
אקווה לטוב ובכל מקרה לוקחת מקדם בטיחוןאני רק אדגיש שוב שהשעות באתר משרד התחבורה *משוערות*
ובחלקים מהיום אין הרבה קשר בינן לבין המציאות.
טעינת כרטיס רב קו דרך האינטרנטשרשור שאלות כלליות, לא הכוונה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.