שרשור שאלות כלליות, לא הכוונה.

מצב
הנושא נעול.

עידן 8888

New member
שאלה בנושא ערך צבור

שרשור שאלות כלליות, לא הכוונה.
שאלה בנושא ערך צבור
באיזה מקומות הערך הצבור קיים?

אם אני מטעין ערך צבור בקווים אפשר להשתמש בו באגד חיפה או במטרונית?

שאלה נוספת - הבנתי שבדן עדיין מוכרים כרטיסייה

עד מתי מוכרים כרטיסייה ואם אדם קונה כרטיסייה בדן האם הוא יכול להשתמש בה בחברת קווים למשל?
 
אם אתה מטעין ערך צבור אתה יכול להשתמש בו אצל כל מפעילה

שאלה בנושא ערך צבור
באיזה מקומות הערך הצבור קיים?

אם אני מטעין ערך צבור בקווים אפשר להשתמש בו באגד חיפה או במטרונית?

שאלה נוספת - הבנתי שבדן עדיין מוכרים כרטיסייה

עד מתי מוכרים כרטיסייה ואם אדם קונה כרטיסייה בדן האם הוא יכול להשתמש בה בחברת קווים למשל?
אם אתה מטעין ערך צבור אתה יכול להשתמש בו אצל כל מפעילה
שמכבדת ערך צבור בכל מקום בו היא מכבדת ערך צבור.
אם אתה מטעין בקווים אתה יכול להשתמש בו באגד ובמטרונית במטרופולין חיפה, בנתיב אקספרס, סופרבוס והחברות הנצרתיות באזור הצפון, בקווים ומטרופולין בכל המדינה בנסיעות בהן ניתן לשלם בערך צבור (בנסיעות בינעירוניות ארוכות שמחירן מעל סכום מסוים אי אפשר להשתמש בערך צבור), באגד תעבורה בקווי שפירים-ירושלים ובגוש דן ובשרון הדרומי בדן, אגד, קווים ומטרופולין.

ביתיים דן מוכרת כרטיסיות עד שיוחלט אחרת. אם אתה רוכש כרטיסיה בדן אתה יכול להשתמש בה בנסיעות באותו קוד (42 או 44) באגד, קווים ומטרופולין באזורי רפורמת גוש דן (בהתאם לקוד). אתה לא יכול להשתמש בכרטיסיה של דן לנסיעות עם קווים באזור נתניה או חדרה למשל, או באזורי לוד, רמלה ומודיעין.
 

עידן 8888

New member
תודה רבה על התשובה המהירה

אם אתה מטעין ערך צבור אתה יכול להשתמש בו אצל כל מפעילה
שמכבדת ערך צבור בכל מקום בו היא מכבדת ערך צבור.
אם אתה מטעין בקווים אתה יכול להשתמש בו באגד ובמטרונית במטרופולין חיפה, בנתיב אקספרס, סופרבוס והחברות הנצרתיות באזור הצפון, בקווים ומטרופולין בכל המדינה בנסיעות בהן ניתן לשלם בערך צבור (בנסיעות בינעירוניות ארוכות שמחירן מעל סכום מסוים אי אפשר להשתמש בערך צבור), באגד תעבורה בקווי שפירים-ירושלים ובגוש דן ובשרון הדרומי בדן, אגד, קווים ומטרופולין.

ביתיים דן מוכרת כרטיסיות עד שיוחלט אחרת. אם אתה רוכש כרטיסיה בדן אתה יכול להשתמש בה בנסיעות באותו קוד (42 או 44) באגד, קווים ומטרופולין באזורי רפורמת גוש דן (בהתאם לקוד). אתה לא יכול להשתמש בכרטיסיה של דן לנסיעות עם קווים באזור נתניה או חדרה למשל, או באזורי לוד, רמלה ומודיעין.
תודה רבה על התשובה המהירה
אגב לא הבנתי מה זה קוד 42 ומה זה קוד 44

ושאלה אחרונה - יש סיכוי שיהיה דבר כזה בסוף ערך צבור ארצי

כלומר שאני אטעין למשל בדן ערך צבור אבל אוכל להשתמש בו בכל נסיעה עירונית בארץ?

ואם כן מתי זה יקרה?
 
קוד 42 משמש לנסיעות באזור 1 (האזור המרכזי) בגוש דן

תודה רבה על התשובה המהירה
אגב לא הבנתי מה זה קוד 42 ומה זה קוד 44

ושאלה אחרונה - יש סיכוי שיהיה דבר כזה בסוף ערך צבור ארצי

כלומר שאני אטעין למשל בדן ערך צבור אבל אוכל להשתמש בו בכל נסיעה עירונית בארץ?

ואם כן מתי זה יקרה?
קוד 42 משמש לנסיעות באזור 1 (האזור המרכזי) בגוש דן
למשל בתוך תל אביב, בין תל אביב לגבעתיים, רמת גן, בני ברק, בת ים, חולון, ראשון לציון, פתח תקוה, קרית אונו, אור יהודה, יהוד, או בתוך הכרים הללו או ביניהן.
קוד 44 משמש לנסיעות בין האזורים בגוש דן, למשל בין תל אביב לרמת השרון, הרצליה, רעננה, הוד השרון, כפר סבא, ראש העין.
קוד 43 משמש לנסיעות בתחום ערי השרון הדרומי.
קוד 41 משמש לנסיעות באזור ראש העין או בין האזור הזה לבין פתח תקוה.

בסוף התהליך יהיה ערך צבור בכל המדינה. מתי זה יקרה? אף אחד לא יודע.
 
מה מעכב את הערך הצבור הארצי?

קוד 42 משמש לנסיעות באזור 1 (האזור המרכזי) בגוש דן
למשל בתוך תל אביב, בין תל אביב לגבעתיים, רמת גן, בני ברק, בת ים, חולון, ראשון לציון, פתח תקוה, קרית אונו, אור יהודה, יהוד, או בתוך הכרים הללו או ביניהן.
קוד 44 משמש לנסיעות בין האזורים בגוש דן, למשל בין תל אביב לרמת השרון, הרצליה, רעננה, הוד השרון, כפר סבא, ראש העין.
קוד 43 משמש לנסיעות בתחום ערי השרון הדרומי.
קוד 41 משמש לנסיעות באזור ראש העין או בין האזור הזה לבין פתח תקוה.

בסוף התהליך יהיה ערך צבור בכל המדינה. מתי זה יקרה? אף אחד לא יודע.
מה מעכב את הערך הצבור הארצי?
במיוחד עכשיו עם המסלקה המשותפת
 
מה מעכב את הערך הצבור הארצי?

קוד 42 משמש לנסיעות באזור 1 (האזור המרכזי) בגוש דן
למשל בתוך תל אביב, בין תל אביב לגבעתיים, רמת גן, בני ברק, בת ים, חולון, ראשון לציון, פתח תקוה, קרית אונו, אור יהודה, יהוד, או בתוך הכרים הללו או ביניהן.
קוד 44 משמש לנסיעות בין האזורים בגוש דן, למשל בין תל אביב לרמת השרון, הרצליה, רעננה, הוד השרון, כפר סבא, ראש העין.
קוד 43 משמש לנסיעות בתחום ערי השרון הדרומי.
קוד 41 משמש לנסיעות באזור ראש העין או בין האזור הזה לבין פתח תקוה.

בסוף התהליך יהיה ערך צבור בכל המדינה. מתי זה יקרה? אף אחד לא יודע.
מה מעכב את הערך הצבור הארצי?
במיוחד עכשיו עם המסלקה המשותפת
 

lklk2

New member
2 שאלות בנוגע לקו הרכבת תל אביב חיפה

שרשור שאלות כלליות, לא הכוונה.
2 שאלות בנוגע לקו הרכבת תל אביב חיפה
1.לפני שבועיים נסעתי ברכבת והיא הרגשתי שנוסעים ממש מהר והרגשתי שהקרון ממש רוטט הפעלתי וויז והוא הראה לי שמהירות הנסיעה היא 160 האם זה הגיוני?
2.מתי יקוצר זמן הנסיעה בין תל אביב לקרית מוצקין?
פעם אני זוכר שהיו נסיעות של 59 דקות בין מוצקין לאוניברסיטה היום הכי קצר זה 75 דקות.
&nbsp
תודה ויום טוב
&nbsp
 

Ccyclist

Well-known member
1 הגיוני ביותר, אם כי 120 - 150 זה יותר נורמאלי

2 שאלות בנוגע לקו הרכבת תל אביב חיפה
1.לפני שבועיים נסעתי ברכבת והיא הרגשתי שנוסעים ממש מהר והרגשתי שהקרון ממש רוטט הפעלתי וויז והוא הראה לי שמהירות הנסיעה היא 160 האם זה הגיוני?
2.מתי יקוצר זמן הנסיעה בין תל אביב לקרית מוצקין?
פעם אני זוכר שהיו נסיעות של 59 דקות בין מוצקין לאוניברסיטה היום הכי קצר זה 75 דקות.
&nbsp
תודה ויום טוב
&nbsp
1 הגיוני ביותר, אם כי 120 - 150 זה יותר נורמאלי
היתרון של הרכבת הוא שיש מערכת איתות ובקרה, ותוואי בלעדי. זה מאפשר ליצור סלוטים לרכבת במהירויות שאינן אפשריות בכביש. לפי הפרסומים בפורום מסילת החוף והמסילה לב"ש בנויות למהירות של 150 או 160 קמ"ש, כאשר 160 קמ"ש זה 100 מייל לשעה ומהירות נסבלת למערכת פרברית איטית. באירופה יש מערכות המותאמות ל200, 250 ו300 קמ"ש בקווים העיקריים.
 

lklk2

New member
תודה רבה על התשובה,האם מתוכנן שדרוג במסילה בשנים הקרובות על

1 הגיוני ביותר, אם כי 120 - 150 זה יותר נורמאלי
היתרון של הרכבת הוא שיש מערכת איתות ובקרה, ותוואי בלעדי. זה מאפשר ליצור סלוטים לרכבת במהירויות שאינן אפשריות בכביש. לפי הפרסומים בפורום מסילת החוף והמסילה לב"ש בנויות למהירות של 150 או 160 קמ"ש, כאשר 160 קמ"ש זה 100 מייל לשעה ומהירות נסבלת למערכת פרברית איטית. באירופה יש מערכות המותאמות ל200, 250 ו300 קמ"ש בקווים העיקריים.
תודה רבה על התשובה,האם מתוכנן שדרוג במסילה בשנים הקרובות על
מנת לקצר את זמן הנסיעה?
&nbsp
תודה.
 

orenhz

Member
חיוב אוטומטי של כרטיסיה באגד המקום ערך צבור

שרשור שאלות כלליות, לא הכוונה.
חיוב אוטומטי של כרטיסיה באגד המקום ערך צבור
יש לי ברב קו גם ערך צבור וגם כרטיסיה קוד 7 באגד. אם אני עולה על קו 164 של אגד בגוש-דן, אוטומטי המכשיר מוריד לי ניקוב מהכרטיסייה בקוד 7, ואז הנהג צריך לבטל את הניקוב ולחייב בקוד הנכון (42). כל זה גורם כל פעם לסתם עיכוב מיותר. יש דרך למנוע את זה?
 
כן, לומר לנהג לחייב את הערך הצבור לפני שאתה מצמיד את הכרטיס

חיוב אוטומטי של כרטיסיה באגד המקום ערך צבור
יש לי ברב קו גם ערך צבור וגם כרטיסיה קוד 7 באגד. אם אני עולה על קו 164 של אגד בגוש-דן, אוטומטי המכשיר מוריד לי ניקוב מהכרטיסייה בקוד 7, ואז הנהג צריך לבטל את הניקוב ולחייב בקוד הנכון (42). כל זה גורם כל פעם לסתם עיכוב מיותר. יש דרך למנוע את זה?
כן, לומר לנהג לחייב את הערך הצבור לפני שאתה מצמיד את הכרטיס
למכשיר.
אם יש לך בנוסף לערך הצבור חוזים נוספים של אגד, כאשר אתה עולה על אוטובוס של אגד, קודם כל תאמר לנהג מה יעדך ומה לחייב.
ערך צבור זה נטע זר באגד שהיא לא ממש אוהבת.
 

MotheRonit

New member
עזרה עם האתר של דן


שרשור שאלות כלליות, לא הכוונה.
עזרה עם האתר של דן

אני בטוח מפספסת משהו
באתר של אגד יש פירוט כל התחנות במסלול + שעת הגעה,
ואילו באתר של דן יש רק שעות קצה של נקודת המוצא
ככה שאם אני רוצה לדעת מתי הוא יגיע לתחנה בה אני מחכה וכמה זמן הנסיעה שלו תהיה, אני לא יכולה לדעת??
 

cwen

New member
יש את המידע הזה באתר של משרד התחבורה שמרכז את כל החברות

עזרה עם האתר של דן

אני בטוח מפספסת משהו
באתר של אגד יש פירוט כל התחנות במסלול + שעת הגעה,
ואילו באתר של דן יש רק שעות קצה של נקודת המוצא
ככה שאם אני רוצה לדעת מתי הוא יגיע לתחנה בה אני מחכה וכמה זמן הנסיעה שלו תהיה, אני לא יכולה לדעת??
יש את המידע הזה באתר של משרד התחבורה שמרכז את כל החברות
http://www.bus.gov.il
&nbsp
אבל שימי לב ששעת ההגעה לתחנות בדרך היא משוערת בלבד, והאוטובוס יכול להקדים או לאחר, תלוי בתנועה ובכמות הנוסעים בדרך.
עדיף להשתמש באפליקציות זמן אמת כדי לראות נתונים אמיתיים של הגעה לתחנות ביניים. אם אין לך סמארטפון את יכולה לנסות להעזר באתר של איפה בוס.
 

MotheRonit

New member
וואו זה ב-ד-י-ו-ק מה שאני התכוונתי

יש את המידע הזה באתר של משרד התחבורה שמרכז את כל החברות
http://www.bus.gov.il
&nbsp
אבל שימי לב ששעת ההגעה לתחנות בדרך היא משוערת בלבד, והאוטובוס יכול להקדים או לאחר, תלוי בתנועה ובכמות הנוסעים בדרך.
עדיף להשתמש באפליקציות זמן אמת כדי לראות נתונים אמיתיים של הגעה לתחנות ביניים. אם אין לך סמארטפון את יכולה לנסות להעזר באתר של איפה בוס.
וואו זה ב-ד-י-ו-ק מה שאני התכוונתי
ומחפשת והצלת אותי! תודה! תודה רבה! וגם הצלת לי עוד 10 דקות שינה
 

cwen

New member
אני רק אדגיש שוב שהשעות באתר משרד התחבורה *משוערות*

וואו זה ב-ד-י-ו-ק מה שאני התכוונתי
ומחפשת והצלת אותי! תודה! תודה רבה! וגם הצלת לי עוד 10 דקות שינה
אני רק אדגיש שוב שהשעות באתר משרד התחבורה *משוערות*
ובחלקים מהיום אין הרבה קשר בינן לבין המציאות.
 

MotheRonit

New member
אקווה לטוב ובכל מקרה לוקחת מקדם בטיחון

אני רק אדגיש שוב שהשעות באתר משרד התחבורה *משוערות*
ובחלקים מהיום אין הרבה קשר בינן לבין המציאות.
אקווה לטוב ובכל מקרה לוקחת מקדם בטיחון
לילה טוב
תודה
ובהצלחה לי
 

ticoticotico

New member
טעינת כרטיס רב קו דרך האינטרנט

שרשור שאלות כלליות, לא הכוונה.
טעינת כרטיס רב קו דרך האינטרנט
האם ניתן לטעון כרטיס רב קו של הרכבת באמצעות אתר האינטרנט?
באתר הרכבת כתוב שניתן לקבל "נתונים אודות רכישת הסדרת נסיעה".

היום אני משתמש בחוזה "גמיש 30" על גבי כרטיס שהונפק במקור ע"י מטרופולין. אני מחפש אלטרנטיבות לאחר שנאלצתי לשלם על נסיעת אוטובוס לתחנת הרכבת כדי לחדש את החוזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה