שרשור שאלות כלליות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

New member
מנהל
שרשור שאלות כלליות (לא הכוונה)


שרשור שאלות כלליות (לא הכוונה)
 
שאלה בנוגע לרב-קו

שרשור שאלות כלליות (לא הכוונה)
שאלה בנוגע לרב-קו
ב-1 באוגוסט מסתיים לי חוזה חופשי-סמסטריאלי ברב קו, שאינני מתכון להמשיך אותו כי סיימתי את הלימודים.
עד אז, יהיו לי בו כמה נסיעות בקו ת"א-חיפה ברכבת (הנחה של 50%), שתי נסיעות באותו קו ת"א-חיפה (הנחה של 33%) שנשארו לי מלפני שעשיתי את אותו חופשי סמסטריאלי וכשהיה לי רב-קו סטודנטיאלי רגיל, וכמה שקלים בודדים בערך צבור שעשיתי בדן.
&nbsp
האם אוכל להשתמש בכל נסיעות הרכבת שעדיין טעונות על הכרטיס? האם הערך הצבור נשאר כפי שהוא ובעל אותו ערך? אם לא, איפה אוכל לקבל את ההחזר על הערך הצבור?
&nbsp
תודה.
 

olli3

New member
מנהל
אני מניח שהפרופיל שלך יהפוך לסטודנט 33%

שאלה בנוגע לרב-קו
ב-1 באוגוסט מסתיים לי חוזה חופשי-סמסטריאלי ברב קו, שאינני מתכון להמשיך אותו כי סיימתי את הלימודים.
עד אז, יהיו לי בו כמה נסיעות בקו ת"א-חיפה ברכבת (הנחה של 50%), שתי נסיעות באותו קו ת"א-חיפה (הנחה של 33%) שנשארו לי מלפני שעשיתי את אותו חופשי סמסטריאלי וכשהיה לי רב-קו סטודנטיאלי רגיל, וכמה שקלים בודדים בערך צבור שעשיתי בדן.
&nbsp
האם אוכל להשתמש בכל נסיעות הרכבת שעדיין טעונות על הכרטיס? האם הערך הצבור נשאר כפי שהוא ובעל אותו ערך? אם לא, איפה אוכל לקבל את ההחזר על הערך הצבור?
&nbsp
תודה.
אני מניח שהפרופיל שלך יהפוך לסטודנט 33%
או שהוא יהפוך לפרופיל רגיל (פחות נראה לי). במידה והוא יהפוך לסטודנט 33%, תוכל להשמיך ולהשתמש בחוזים שטעונים תחת ה33%.
&nbsp
זיכויים ניתן לקבל רק אצל המפעיל בו טענת את החוזה (בנתיים), עוד זמן מה יהיה אפשר לקבל את הכל בעמדות "על הקו" שהוקמו וחלקן פעילות (אך לא נותנות בנתיים את השירות הזה) ברחבי הארץ.
 
השאלה מתי פרופיל הסטודנט הרגיל שלך יפקע

שאלה בנוגע לרב-קו
ב-1 באוגוסט מסתיים לי חוזה חופשי-סמסטריאלי ברב קו, שאינני מתכון להמשיך אותו כי סיימתי את הלימודים.
עד אז, יהיו לי בו כמה נסיעות בקו ת"א-חיפה ברכבת (הנחה של 50%), שתי נסיעות באותו קו ת"א-חיפה (הנחה של 33%) שנשארו לי מלפני שעשיתי את אותו חופשי סמסטריאלי וכשהיה לי רב-קו סטודנטיאלי רגיל, וכמה שקלים בודדים בערך צבור שעשיתי בדן.
&nbsp
האם אוכל להשתמש בכל נסיעות הרכבת שעדיין טעונות על הכרטיס? האם הערך הצבור נשאר כפי שהוא ובעל אותו ערך? אם לא, איפה אוכל לקבל את ההחזר על הערך הצבור?
&nbsp
תודה.
השאלה מתי פרופיל הסטודנט הרגיל שלך יפקע
אם בסוף יולי, אז לא תוכל להשתמש בשתי הנסיעות ברכבת. אם בסוף ספטמבר, אז תוכל להשתמש עד אז.
הנסיעות ברכבת עם הנחה של 50% ינעלו עם סיום תוקף פרופיל הסטודנט המורחב, כלומר בסוף יולי.
לגבי הערך הצבור - האם הוא כולל הנחה של פרופיל סטודנט מורחב (50%)? אם כן, אז הוא לא יהיה שמיש מ-1 באוגוסט. אם הוא כולל הנחה של פרופיל סטודנט רגיל, אז זה תלוי בתוקף הפרופיל סטודנט רגיל.
כאשר הפרופיל הרלוונטי פוקע, כל החוזים שקשורים לאותו פרופיל ננעלים ולא ניתנים לשימוש.
אתה יכול לקבל החזר על כל חוזה היכן שרכשת את החוזה, כלומר ברכבת ובדן. (ייתכן, אבל ממש לא בטוח, שכיום אפשר עקרונית בכל עמדת רב-קו. אני סקפטי אם זה באמת עובד)
בדן תצטרך לפנות לעמדת שירות רב-קו על מנת לקבל את ההחזר על הערך הצבור.
 

nitsansh

New member
למיטב ידיעתי סטטוס סטודנט רגיל תקף עד 15 באוקטובר

שאלה בנוגע לרב-קו
ב-1 באוגוסט מסתיים לי חוזה חופשי-סמסטריאלי ברב קו, שאינני מתכון להמשיך אותו כי סיימתי את הלימודים.
עד אז, יהיו לי בו כמה נסיעות בקו ת"א-חיפה ברכבת (הנחה של 50%), שתי נסיעות באותו קו ת"א-חיפה (הנחה של 33%) שנשארו לי מלפני שעשיתי את אותו חופשי סמסטריאלי וכשהיה לי רב-קו סטודנטיאלי רגיל, וכמה שקלים בודדים בערך צבור שעשיתי בדן.
&nbsp
האם אוכל להשתמש בכל נסיעות הרכבת שעדיין טעונות על הכרטיס? האם הערך הצבור נשאר כפי שהוא ובעל אותו ערך? אם לא, איפה אוכל לקבל את ההחזר על הערך הצבור?
&nbsp
תודה.
למיטב ידיעתי סטטוס סטודנט רגיל תקף עד 15 באוקטובר
 
תודה רבה לכולם

שאלה בנוגע לרב-קו
ב-1 באוגוסט מסתיים לי חוזה חופשי-סמסטריאלי ברב קו, שאינני מתכון להמשיך אותו כי סיימתי את הלימודים.
עד אז, יהיו לי בו כמה נסיעות בקו ת"א-חיפה ברכבת (הנחה של 50%), שתי נסיעות באותו קו ת"א-חיפה (הנחה של 33%) שנשארו לי מלפני שעשיתי את אותו חופשי סמסטריאלי וכשהיה לי רב-קו סטודנטיאלי רגיל, וכמה שקלים בודדים בערך צבור שעשיתי בדן.
&nbsp
האם אוכל להשתמש בכל נסיעות הרכבת שעדיין טעונות על הכרטיס? האם הערך הצבור נשאר כפי שהוא ובעל אותו ערך? אם לא, איפה אוכל לקבל את ההחזר על הערך הצבור?
&nbsp
תודה.
תודה רבה לכולם
עניתם לי על הכול.
 

נחלאותי

New member
לנציגי אנגליה בפורום

שרשור שאלות כלליות (לא הכוונה)
לנציגי אנגליה בפורום
מישהו יודע להסביר למה ברוב הרכבות באנגליה הכניסה לקרון גבוהה בהרבה מהרציף שאינו נמוך כלל? אי אפשר להפעיל שם רכבות עם מרכב (או חוגון) נמוך יותר?
 

Ccyclist

Active member
יתכן שזה קשור ליכולת להעביר רכבות מהירות בתחנות דו מסילתיות.

לנציגי אנגליה בפורום
מישהו יודע להסביר למה ברוב הרכבות באנגליה הכניסה לקרון גבוהה בהרבה מהרציף שאינו נמוך כלל? אי אפשר להפעיל שם רכבות עם מרכב (או חוגון) נמוך יותר?
יתכן שזה קשור ליכולת להעביר רכבות מהירות בתחנות דו מסילתיות.
בקווים בינעירוניים משניים ישנם קטעים דו מסילתיים רבים בהם רכבות אקספרס לא עוצרות וגם לא מאיטות בתחנות, בעוד הרכבות האיטיות מתוזמנות לנסוע מאחורי הסלוט של המהירה. בתחנות שבקטעים אלו שתי מסילות ושני רציפים - והפרש הגבהים מאפשר כנראה את המעבר המהיר בתחנות בצורה שרכבת בגובה הרציף פשוט לא היתה יכולה לעשות בלי חיכוך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה