כמה כסף צריך - מזרח

Orange Sky

New member
כמה כסף צריך - מזרח


היי,
אני מתכננת לסוע בקיץ למזרח עוד לא סגורה על מדינה ואם אחת או כמה, אבל משהו בסגנון של וויאטנם ואולי הודו/לאוס.. (יש הצעות לאיזורים מענינים שקרובים לוויאטנם ומומלצים?) זה יהיה בין סמסטרים ככה שבסביבות חודש וחצי גג חודשיים בין אוגוסט לאוקטובר..
כמה כסף בערך צריך? רק תתנו הערכה בגדול כולל הטיסות והמחייה במקומות האלו.. ברור לי שזה אינדיווידואלי כי אני מחליטה כמה לבזבז באטרקציות, נוחות, לינה וכו' אבל בטוח יש הערכה גסה.... 10 אלף שקל? יותר, פחות, הרבה יותר?..


תודה רבה!
 

utoo

New member
מציעה לפנות לפורום תרמילאים

בעיקרון הטיסה תעלה כ- 1000$. לינה זה ממש תלוי בך ותלוי במדינה.
הבת שלי עשתה 5 שבועות בתאילנד עם טיסות פנים ממקום למקום ומלונות (לא גסטהאוסים) ויצא לה 12000 ש"ח. כולל הכל.
נורא קשה לענות לך. תלוי כמה טיסות יהיו לך. תלוי ברמת המלונות.
 

chin1

New member
טיול תרמילאות

כדי לחיות בסדר ולא להתכלב אני הייתי שמה סכום של 120-150 ש"ח ביום כמובן לא כולל טיסות טיסות פנים , כן כולל אוטובוסים בין מקומות . אבל שב מדובר בגסט האוסים של תרמילאיים, רק שתביני את הפער כשהתחררתי מהצבא עשיתי טיול תרמילאות של שנה בהודו עם בן זוגי . שעלה לנו ביחד בסביבות ה40000 ש"ח . לאחר עשור נסעתי שב להודו לטיול של שלוש שבועות שעלה לנו 20000ש"ח . הסיבה בטיול השני כבר הייתי יחסית קשישה , לקחתי מכוניות עם נהג להגיע לכל מקום , מלונות טובים עם מיזוג . דרך אגב הייתי עושה וויאטנם לאוס וקמבודיה . או מנגד הודו ונפל. בן סמסטרים את מדברת על פבואר מרץ. אז איזור רגאסטן בהודו מתאים מאוד לטייל בעונה הזאת , וגם בנפל זאת עונה טובה
 
למעלה