מישהו יודע למה אין רכבות לילה לבאר שבע?שאלה שהתפתחה לדיון בפני עצמו
כנראה לא טעיתי כשהערכתי בפורום שהנהלת הרכבתמישהו יודע למה אין רכבות לילה לבאר שבע?
בהתחלה אמרו ברכבת שבגלל סגירת הקו לנתב"ג לא יהיו בינתיים רכבות לילה. אבל עכשיו כבר פתחו את הקו לנתב"ג, ועדיין אין רכבות לילה. שאלתי את הרכבת מתי יהיו וענו לי שאין צפי.
אז אל תפעיל רכבת כל 20 דקות,תפעיל כל שעהכנראה לא טעיתי כשהערכתי בפורום שהנהלת הרכבת
תנצל את ההצפה במנהרת שפירים על מנת "להיפטר" מהקטע הדרומי של רכבות הלילה שהשתמשו בו מעט מאוד נוסעים.
כנראה יותר זול להפעיל את ההסעות מאשר את הרכבות.
אולי בועז יוכל לקבל מידע מהימן בנושא.
הצורך הוא בתחבורה ציבוריתאז אל תפעיל רכבת כל 20 דקות,תפעיל כל שעה
מה זה "יותר זול להפעיל"? מה זה מכולת?
אפשר לעשות את אותו הדבר עם הקו לדימונה.הצורך הוא בתחבורה ציבורית
מה זה משנה אם בשעות הלילה כשהכבישים ריקים התחבורה הציבורית תהיה באוטובוסים?
לדעתי עדיף שתהיה כרגע באוטובוסים עד שתצטבר דרישה רצינית יותר, מאשר שעוד חצי שנה יגידו שלא משתלם להפעיל ויבטלו.
לדימונה כבר מזמן היו צריכים לסגור את הקואפשר לעשות את אותו הדבר עם הקו לדימונה.
בכל שעות היממה.
אגבלדימונה כבר מזמן היו צריכים לסגור את הקו
יש שירות אוטובוסים סביר בין דימונה לבאר שבע. ורכבת עם פחות מ20 נוסעים היא פשוט ביזיון.
בהחלט היו הערכות שהקו עלול לא להצליחאגב
האם חזו בפורום שהקו הזה יהיה כישלון(זה בהנחה שהוא לא נבנה בתחילתו של הפורום, אלא כשכל החבר׳ה התבססו כאן)
אבל רכבות הלילה הן ממילא פעם בשעה ואל תשכחאז אל תפעיל רכבת כל 20 דקות,תפעיל כל שעה
מה זה "יותר זול להפעיל"? מה זה מכולת?
הבעיה היא שההסעות של הרכבת ממש ממש איטיותאבל רכבות הלילה הן ממילא פעם בשעה ואל תשכח
שמדובר באותן רכבות הנוסעות בין נהריה לנתב"ג.
בקטע הדרומי לפי רמת הביקוש שהייתה עד עתה לא כדאי להפעיל את הקו הלילי.
אם מספר הנוסעים מספיק לאוטובוס אחד או שניים כל שעה (אולי אפילו לפחות מאוטובוס), אז אין שום הצדקה להפעיל רכבת.
זה הגיוניהבעיה היא שההסעות של הרכבת ממש ממש איטיות
בפעם האחרונה שנסעתי, לקח לי להגיע מתל אביב מרכז לבאר שבע צפון יותר משעתיים.
הפתרון הכי נכון זה להפעיל קו לילה אוטובוסיהבעיה היא שההסעות של הרכבת ממש ממש איטיות
בפעם האחרונה שנסעתי, לקח לי להגיע מתל אביב מרכז לבאר שבע צפון יותר משעתיים.
בועז שותף להערכתך. אולי משום כך תשובתכנראה לא טעיתי כשהערכתי בפורום שהנהלת הרכבת
תנצל את ההצפה במנהרת שפירים על מנת "להיפטר" מהקטע הדרומי של רכבות הלילה שהשתמשו בו מעט מאוד נוסעים.
כנראה יותר זול להפעיל את ההסעות מאשר את הרכבות.
אולי בועז יוכל לקבל מידע מהימן בנושא.
למי הסמכות לבטל שירות כזה?כנראה לא טעיתי כשהערכתי בפורום שהנהלת הרכבת
תנצל את ההצפה במנהרת שפירים על מנת "להיפטר" מהקטע הדרומי של רכבות הלילה שהשתמשו בו מעט מאוד נוסעים.
כנראה יותר זול להפעיל את ההסעות מאשר את הרכבות.
אולי בועז יוכל לקבל מידע מהימן בנושא.
השירות לא בוטל. האמצעי שבו השירות ניתן הוחלףלמי הסמכות לבטל שירות כזה?
האם לרכבת עצמה יש סמכות לעשות את זה?
אמנם ברור שדיבורים הם דיבורים, אבל ישראל כץ אמר פעם שהפעלת רכבות הלילה לב"ש היא לא לצורכי רווח. אז מסתבר שזה דווקא כן?
לדעתך ימשיכו בהסעותהשירות לא בוטל. האמצעי שבו השירות ניתן הוחלף
סביר להניח שהרכבת עושה זאת בידיעת משרד התחבורה ורשות שדות התעופה, אם לא באישורם.
אינני יודע מה יקרה בעתידלדעתך ימשיכו בהסעות
שנוסעות שעתיים מת"א מרכז לב"ש מרכז?
גם אם הוא לא עובר בתחנות הרכבתאינני יודע מה יקרה בעתיד
אבל במצב הביקוש שיש לקו הזה ההסעות עדיפות על החזרת הרכבות.
כבר כתבתי שהפתרון הנכון זה שירות אוטובוסי לילי סדיר. שירות כזה לא יצטרך לעבור דרך תחנות רכבת.
זמן הנסיעה בקו לילה לא אמור להיות קצר במיוחדגם אם הוא לא עובר בתחנות הרכבת
זמן הנסיעה לא יהיה קצר במיוחד...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.