אורחים בפורום
New member
קוויםבקשות/שאלות לא הכוונה
מתי קווים מתחילה לפעול במודיעין עילית
קוויםבקשות/שאלות לא הכוונה
במהלך חודש אוקטובר.קווים
מתי קווים מתחילה לפעול במודיעין עילית
שאלת סטודנט.בקשות/שאלות לא הכוונה
כמוני כמוך.שאלת סטודנט.
אני לומדת כרגע במכללה למנהל, סניף פ"ת. לא לימודים אקדמאיים אלא לימודי מקצוע.
במזכירות של הסניף אומרים שמגיעה לנו תעודת סטודנט ואיתה (עם אישור לימודים כמובן) אפשר לקבל הנחות סטודנט בתח"צ.
לפי האתר של דן - לא מגיעה לנו הנחת סטודנט, אבל לסניפים אחרים של המכללה למנהל כן מגיע. במוקד שירות הלקוחות של דן מצטטים את האתר, אבל שולחים לברר בנקודת טעינה של רב קו. באתר של אגד בכלל לא מצאתי רשימת מוסדות לימוד.
אמנם אגיע לנקודת טעינת של רב קו אם אכן מגיעות לי הנחות סטודנט, אבל הייתי שמחה לדעת מראש ע"מ שלא לבזבז זמן...
מישהו יכול לעזור?
אוף. תודה.כמוני כמוך.
ניסיתי לברר בעבור חבר שיתחיל ללמוד עוד מעט ואין לי פתרון, אלא רק השערות.
באופן רשמי, ניתן לעשות פרופיל סטודנט רק לסטודנט שלומד ברשימת המוסדות של המל"ג + עוד כמה מקומות וסמינרים שנכנסו להסדר הזה.
אם מי שבעמדת הרב קו בודק עם המוסד שלך נמצא ברשימה כתנאי להנפקה, אז הוא בטח לא ימצא ואז לא ינפיק. אם הוא לא בודק ומספיקה לו התעודת סטודנט ואישור הלימודים, אז יונפק לך ואם מספיק לו שכתוב המכללה למנהל ולא משנה לו איזה שלוחה, אז הוא גם ינפיק.
לטעמי על פי החוק היבש את לא זכאית. אבל אי אפשר לדעת על איזה פקיד נופלים ויש מצב שדווקא ברכבת ישראל ינפיקו בלי בעיה (אצלם הכל חדש יחסית). כבר שמעתי מקרים על אנשים שהלכו לחברה X עם אישור לימודים של המוסד שכותרתו היא "אישור לימודים להנפקת רב קו סטודנט" ובחברה X דרשו תעודת סטודנט למרות שבאישור עצמו נכתב כי האישור הופק עקב כך שתעודות הסטודנט יגיעו לסטודנטים אחרי אוקטובר. אבל בחרה Y לא עשו בעיות.
טכנית חברה X צודקת, על פי התקנות של משרד התחבורה אין דבר כזה אישור לימודים להנפקת רב קו. לא קיימת חיה כזאת.
אז שורה תחתונה, נראה לי שזה תלוי על מי נופלים.
בכל 4 תחנות הרכבת בת"א, קישור עם שעות פעילות:אוף. תודה.
איפה יש עמדת הנפקה של הרכבת באזור תל אביב?
אנסה בעמדה של דן בפתח תקווה, הם ממש נחמדים כאן בדרך כלל...
לדעתי אגש רק בשבוע הבא,בכל 4 תחנות הרכבת בת"א, קישור עם שעות פעילות:
http://www.rail.co.il/HE/Tickets/Rav-Kav/Pages/default.aspx
בפתח תקווה, אם דן לא עושים לך, היכנסי לעמדה של קווים ונסי את מזלם שם.
בכל מקרה, אשמח לעדכון בנושא אם הצלחת או לא, כאן או במערכת המסרים.
קצתבקשות/שאלות לא הכוונה
מעלים את התמונה בתוך ההודעהקצת. איך אתם מעלים תמונות ל'תפוז'
שאלה לבעלי שרשורי התמונות המעלים כמות תמונות גדולה לאשכול אחד.
האם אתם מעלים כל תמונה בתוך העלאת ההודעה המתארת אותה, או שאתם מעלים קודם אלבום תמונות ומצרפים מתוכו את התמונה המתאימה?
ושמא יש לכם שיטה נוספת שאיני מכיר?
זאת הדרך הרגילה והפשוטהמעלים את התמונה בתוך ההודעה
לא ניתן להעלות תמונות בתגובה מהירה!
קודם כל לחץ על הוסף תגובה. אח"כ לחץ על נוספת קובץ. בלשונית של הוספת קובץ יהיה לך לחצן "עיון...". לחץ על עיון ובחר את התמונה. אח"כ לחץ על שלח קובץ.
לאחר שהקובץ נשלח התמונה הועלתה
זאת הדרך הרגילה והפשוטה
אך קצת מסורבלת כשרוצים להעלות אשכול ברצף.
ניתן גם להעלות אלבום תמונות ל'אלבומים שלי' ולבחור מתוכם תמונות לצירוף להודעה.
מצורפת דוגמה:
הפסקת מכירת כרטיסיית שתי נסיעות מניירבקשות/שאלות לא הכוונה
הכרטיסיה לא תבוטל.הפסקת מכירת כרטיסיית שתי נסיעות מנייר
שלום,
הבנתי שתופסק מכירת כרטיסיית שתי נסיעות מנייר באגד החל באחד באוקטובר.
אני נוסע באופן קבוע בקו 826 (ת"א-נצרת עילית) ורוכש כרטיסיות מסוג זה. עד כה, כאשר ניסיתי לטעון את הכרטיסייה המדוברת על כרטיס הרב-קו, נעניתי על ידי הנהג שהדבר בלתי אפשרי כיוון שבקו זה יש הנחה מיוחדת של 25% (קוד 200).
האם הכרטיסייה תבוטל לאחר שהסידור החדש ייכנס לתוקף, או שתתאפשר הטענה?
תודה לעוזרים,
מיכאל
אעדכן בהמשךהכרטיסיה לא תבוטל.
אמליץ לך לפחות להתחלה לרכוש כמה כרטיסיות שכאלו ועדיף בקופה (הנייר עמיד יותר). אחרי מספר ימים של תפעול, כבר הכל יפתר אם תהיינה בעיות כאלו ואחרות.
יש פשוט שני קודי נסיעה עם מחירים שונים באגד, קודים 16 ו20 בקווים 826/827/836/846. שים לב ש827 מהיר יותר מ826, פעיל בימי א' בלבד. אז אולי הרב קו באמת לא מכיר את קוד הנסיעה שמתאים ספציפית לקווים האלו, אבל לא נראה לי.
בכל מקרה, לא מבטלים כרטיסיה סתם כך, בטח שלא להרעת הנוסע (משרד התחבורה לא מאשר דברים כאלה).
אשמח אם תוכל לעדכן כאן בפורום או אליי במסר פרטי אם תתקל בבעיות.
בשעה 6:20, מוקדם יותר יש 370 מהמרכזית או רכבתאעדכן בהמשך
תודה על התגובה. אעדכן בהמשך לאחר שארכוש כרטיסייה באמצעות הרב קו.
השאלה שלי עלתה בעקבות נסיון כושל לרכישה של הכרטיסייה המדוברת באמצעות הרב קו.
הנהג ניסה לטעון את הכרטיסייה, אך הייתה לו אפשרות לטעון רק קוד 20 במחיר מלא (63.80), ולא מה שנקרא קוד 200 (56.30) בקווים הנ"ל.
אציין שבאותו מועד היה הרב קו בעל פרופיל נוער. יכול להיות שמזה נבעה הבעיה?
התגובה הקודמת נכתבה בטעות.אעדכן בהמשך
תודה על התגובה. אעדכן בהמשך לאחר שארכוש כרטיסייה באמצעות הרב קו.
השאלה שלי עלתה בעקבות נסיון כושל לרכישה של הכרטיסייה המדוברת באמצעות הרב קו.
הנהג ניסה לטעון את הכרטיסייה, אך הייתה לו אפשרות לטעון רק קוד 20 במחיר מלא (63.80), ולא מה שנקרא קוד 200 (56.30) בקווים הנ"ל.
אציין שבאותו מועד היה הרב קו בעל פרופיל נוער. יכול להיות שמזה נבעה הבעיה?
עדכון בנושא כרטיסיית שתי נסיעותהכרטיסיה לא תבוטל.
אמליץ לך לפחות להתחלה לרכוש כמה כרטיסיות שכאלו ועדיף בקופה (הנייר עמיד יותר). אחרי מספר ימים של תפעול, כבר הכל יפתר אם תהיינה בעיות כאלו ואחרות.
יש פשוט שני קודי נסיעה עם מחירים שונים באגד, קודים 16 ו20 בקווים 826/827/836/846. שים לב ש827 מהיר יותר מ826, פעיל בימי א' בלבד. אז אולי הרב קו באמת לא מכיר את קוד הנסיעה שמתאים ספציפית לקווים האלו, אבל לא נראה לי.
בכל מקרה, לא מבטלים כרטיסיה סתם כך, בטח שלא להרעת הנוסע (משרד התחבורה לא מאשר דברים כאלה).
אשמח אם תוכל לעדכן כאן בפורום או אליי במסר פרטי אם תתקל בבעיות.
תודה על העדכון. הכי חשוב שאי שינוי במחיר.עדכון בנושא כרטיסיית שתי נסיעות
לבקשתך, אני מעדכן בנושא.
אחרי בדיקה עם כמה וכמה נהגים הבנתי שהמכשור של אגד עדיין לא מעודכן לאפשר את מכירת הכרטיסייה המדוברת על כרטיס רב קו.
בינתיים ממשיכה המכירה בכרטיסיות נייר, עד שהמכשירים יעודכנו.
קצת מעצבן ומעורר תהיות, אבל נתמודד בינתיים.
באיזה קווים פועלים האוטובוסים ה"מיוחדים" בדן?בקשות/שאלות לא הכוונה
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.