בקשות/שאלות לא הכוונה

מצב
הנושא נעול.
בקשות/שאלות לא הכוונה
מחפש תחבורה ציבורית מתחנה מרכזית אוסלו
הזמנתי קראוון שנמצא בעיירה קלופטה הנמצאת כ- 35 ק"מ מאוסלו לכיוון לילהמר, אני מגיע עם כל הציוד והמזוודות, והמתחם של הקרוואנים נמצא רחוק מהכביש הראשי, אם לא תהיה ברירה אקח מונית, אך כפי הנראה זה יקר מאוד, איפה ניתן לבדוק תחבורה ציבורית למקום?

תודה
יוסי
 

matany

New member
מחפש תחבורה ציבורית מתחנה מרכזית אוסלו
הזמנתי קראוון שנמצא בעיירה קלופטה הנמצאת כ- 35 ק"מ מאוסלו לכיוון לילהמר, אני מגיע עם כל הציוד והמזוודות, והמתחם של הקרוואנים נמצא רחוק מהכביש הראשי, אם לא תהיה ברירה אקח מונית, אך כפי הנראה זה יקר מאוד, איפה ניתן לבדוק תחבורה ציבורית למקום?

תודה
יוסי
יש רכבת
כל חצי שעה - הבט באתר הרכבות הנורבגי
 
אני לא יודעת אם זה השרשור המתאים

‬ שרשור הכוונה ומודיעין 25/08

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
אני לא יודעת אם זה השרשור המתאים
אני צריכה להגיע לצומת כפר קאסם (במקום המפגש של כביש 6)
יש כמה צמתים לכפר קאסם?
ניתן להגיע לשם בתחבורה ציבורית?

תודה רבה ושבוע טוב
 
מחלף קאסם זה החיבור של כביש 6 עם כביש 5

אני לא יודעת אם זה השרשור המתאים
אני צריכה להגיע לצומת כפר קאסם (במקום המפגש של כביש 6)
יש כמה צמתים לכפר קאסם?
ניתן להגיע לשם בתחבורה ציבורית?

תודה רבה ושבוע טוב
מחלף קאסם זה החיבור של כביש 6 עם כביש 5
יש צמוד אליו תחנת רכבת ראש העין צפון (קאסם).
ועוברים שם מספר קווי אוטובוס.

אם רוצה הכוונה מדוייקת, אז ספרי מהיכן את מגיעה.
 

טל גיל

New member
המחלף הוא מחלף קסם ולא קאסם

מחלף קאסם זה החיבור של כביש 6 עם כביש 5
יש צמוד אליו תחנת רכבת ראש העין צפון (קאסם).
ועוברים שם מספר קווי אוטובוס.

אם רוצה הכוונה מדוייקת, אז ספרי מהיכן את מגיעה.
המחלף הוא מחלף קסם ולא קאסם
כך שאם מישהו יחפש באתרי התח"צ הוא לא ימצא מחלף קאסם (כי זה לא שמו) אלא מחלף קסם.

אוטובוסים של אפיקים מגיעים למחלף אך יש מרחק הליכה (לא יותר מדי גדול) מתחנת ההורדה (עלייה חזרה לכביש 5 מזרח) לעבר
החיבור לכביש 6 (צפון). יש לחזור אחורה לרמזור, לחצות את הצומת ימינה ולעבור מתחת לגשר הגדול עד שמגיעים לפניה ימינה לכביש 6 צפון.
 

משה343

New member
ניתן לרכוש הלוך ושוב ב"ש-אשדוד רק עם רב קו...

בקשות/שאלות לא הכוונה
ניתן לרכוש הלוך ושוב ב"ש-אשדוד רק עם רב קו...
נסעתי הבוקר לאשדוד עם קו 348 .
לפני עלה אדם מבוגר ושאל אם אפשר לרכוש כרטיס הלוך ושוב , הנהג
שאל את אותו אם יש לו רב קו והוא השיב שלא אז נאמר לו שרק מזומן .

אחריו שאלתי גם אני ואותו דבר שאל אותי אם יש לי רב קו
אמרתי שכן אבל שאין לי בו צבור של מטרופולין הוא אמר לי שזה לא משנה
גבה ממני 40.30 ש"ח והעביר את הרב קו .

אני לא מבין , הרי אני משלם לו מזומן , מדוע הוא צריך את הרב קו ?
אם ההנחה הייתה תלוייה בערך צבור כמו בשרון למשל שאני טוען
את הרב קו ומקבל הנחה אפשר להבין , אבל מצב בו הנהג טוען את ערך
כרטיס ההלוך ושוב עם המזומן שאני נותן לו ? אני לא מבין את זה !
 
כי הכרטיס השני טעון ברב קו

ניתן לרכוש הלוך ושוב ב"ש-אשדוד רק עם רב קו...
נסעתי הבוקר לאשדוד עם קו 348 .
לפני עלה אדם מבוגר ושאל אם אפשר לרכוש כרטיס הלוך ושוב , הנהג
שאל את אותו אם יש לו רב קו והוא השיב שלא אז נאמר לו שרק מזומן .

אחריו שאלתי גם אני ואותו דבר שאל אותי אם יש לי רב קו
אמרתי שכן אבל שאין לי בו צבור של מטרופולין הוא אמר לי שזה לא משנה
גבה ממני 40.30 ש"ח והעביר את הרב קו .

אני לא מבין , הרי אני משלם לו מזומן , מדוע הוא צריך את הרב קו ?
אם ההנחה הייתה תלוייה בערך צבור כמו בשרון למשל שאני טוען
את הרב קו ומקבל הנחה אפשר להבין , אבל מצב בו הנהג טוען את ערך
כרטיס ההלוך ושוב עם המזומן שאני נותן לו ? אני לא מבין את זה !
כי הכרטיס השני טעון ברב קו
הכל עובר לרב קו, פרט לנסיעה בודדת
 

olli3

New member
מנהל
הוא לא טען לך הלוך ושוב אלא כרטיסיה.

ניתן לרכוש הלוך ושוב ב"ש-אשדוד רק עם רב קו...
נסעתי הבוקר לאשדוד עם קו 348 .
לפני עלה אדם מבוגר ושאל אם אפשר לרכוש כרטיס הלוך ושוב , הנהג
שאל את אותו אם יש לו רב קו והוא השיב שלא אז נאמר לו שרק מזומן .

אחריו שאלתי גם אני ואותו דבר שאל אותי אם יש לי רב קו
אמרתי שכן אבל שאין לי בו צבור של מטרופולין הוא אמר לי שזה לא משנה
גבה ממני 40.30 ש"ח והעביר את הרב קו .

אני לא מבין , הרי אני משלם לו מזומן , מדוע הוא צריך את הרב קו ?
אם ההנחה הייתה תלוייה בערך צבור כמו בשרון למשל שאני טוען
את הרב קו ומקבל הנחה אפשר להבין , אבל מצב בו הנהג טוען את ערך
כרטיס ההלוך ושוב עם המזומן שאני נותן לו ? אני לא מבין את זה !
הוא לא טען לך הלוך ושוב אלא כרטיסיה.
אין דבר כזה הלוך ושוב באוטובוסים כמעט. כמה פעמים אמרתי לך את זה...

יש רק מספר קווי שירות בישראל שיש בהם הלוך ושוב כשהרוב המכריע הם הקווים לאילת.

אתה טענת כרטיסיית שתי נסיעות בקוד התואם לנסיעה בין באר שבע לאשדוד. בקוד זה ניתן לבצע נסיעות אחרות בחברת מטרופולין שאינן דווקא בקווי ב"ש-אשדוד.

אז מה אתה לא מבין? שבמטרודן בבאר שבע כדי לקבל הנחה כלשהי אתה צריך לרכוש לפחות כרטיסיה ברב קו? שכדי לקבל הנחה בנסיעה לצומת בית קמה בשביל לשתות קפה, אתה צריך לקנות כרטיסיה? בכל המקרים האלו אתה רוכש את זה אצל הנהג... אז מה ההבדל?

דר"א לאזרח ותיק אין כרטיסיית שתי נסיעות או כרטיסיות בכלל מקוד 12 ומעלה.

אז סך הכל נסעת נסיעה שקוד המחיר שלה הוא מעל 12 ובקודי מחיר שהם מעל 12 אין כרטיסיות של 5 נסיעות או 10 נסיעות אלא רק כרטיסיה של שתי נסיעות.
 

raminec

New member
חבל מאוד שזהו המצב

הוא לא טען לך הלוך ושוב אלא כרטיסיה.
אין דבר כזה הלוך ושוב באוטובוסים כמעט. כמה פעמים אמרתי לך את זה...

יש רק מספר קווי שירות בישראל שיש בהם הלוך ושוב כשהרוב המכריע הם הקווים לאילת.

אתה טענת כרטיסיית שתי נסיעות בקוד התואם לנסיעה בין באר שבע לאשדוד. בקוד זה ניתן לבצע נסיעות אחרות בחברת מטרופולין שאינן דווקא בקווי ב"ש-אשדוד.

אז מה אתה לא מבין? שבמטרודן בבאר שבע כדי לקבל הנחה כלשהי אתה צריך לרכוש לפחות כרטיסיה ברב קו? שכדי לקבל הנחה בנסיעה לצומת בית קמה בשביל לשתות קפה, אתה צריך לקנות כרטיסיה? בכל המקרים האלו אתה רוכש את זה אצל הנהג... אז מה ההבדל?

דר"א לאזרח ותיק אין כרטיסיית שתי נסיעות או כרטיסיות בכלל מקוד 12 ומעלה.

אז סך הכל נסעת נסיעה שקוד המחיר שלה הוא מעל 12 ובקודי מחיר שהם מעל 12 אין כרטיסיות של 5 נסיעות או 10 נסיעות אלא רק כרטיסיה של שתי נסיעות.
חבל מאוד שזהו המצב
בכלל, כל המצב הזה שבו מכריחים את הנוסעים להשתמש ברב-קו המצ'וקמק הזה הוא די עצוב. התועלת של הרב-קו למערכת ולנוסעים היא בין שולית לשלילית. אין שום סיבה לאלץ נוסע להשתמש ברב-קו כדי לקבל כרטיסיה. במיוחד כרטיסיות מסוג שהמכונה האוטומטית יודעת לנפק ואינה מצריכה שהנהג יצטייד בה מראש, כמו כרטיסיות שני ניקובים.
 

משה343

New member
אני לא מבין למה אני צריך את הרב קו ? ...

הוא לא טען לך הלוך ושוב אלא כרטיסיה.
אין דבר כזה הלוך ושוב באוטובוסים כמעט. כמה פעמים אמרתי לך את זה...

יש רק מספר קווי שירות בישראל שיש בהם הלוך ושוב כשהרוב המכריע הם הקווים לאילת.

אתה טענת כרטיסיית שתי נסיעות בקוד התואם לנסיעה בין באר שבע לאשדוד. בקוד זה ניתן לבצע נסיעות אחרות בחברת מטרופולין שאינן דווקא בקווי ב"ש-אשדוד.

אז מה אתה לא מבין? שבמטרודן בבאר שבע כדי לקבל הנחה כלשהי אתה צריך לרכוש לפחות כרטיסיה ברב קו? שכדי לקבל הנחה בנסיעה לצומת בית קמה בשביל לשתות קפה, אתה צריך לקנות כרטיסיה? בכל המקרים האלו אתה רוכש את זה אצל הנהג... אז מה ההבדל?

דר"א לאזרח ותיק אין כרטיסיית שתי נסיעות או כרטיסיות בכלל מקוד 12 ומעלה.

אז סך הכל נסעת נסיעה שקוד המחיר שלה הוא מעל 12 ובקודי מחיר שהם מעל 12 אין כרטיסיות של 5 נסיעות או 10 נסיעות אלא רק כרטיסיה של שתי נסיעות.
אני לא מבין למה אני צריך את הרב קו ? ...
אני נותן מזומן לנהג, שינפיק לי כרטיסיית 2 נסיעות מהמכונה ללא הכרטיס שלי .
מה קשור בית קמה ?
 

olli3

New member
מנהל
נתתי לך דוגמא.

אני לא מבין למה אני צריך את הרב קו ? ...
אני נותן מזומן לנהג, שינפיק לי כרטיסיית 2 נסיעות מהמכונה ללא הכרטיס שלי .
מה קשור בית קמה ?
נתתי לך דוגמא.
כל כרטיסיה נרכשת ברב קו למעט בחברת אגד בה עדיין יש כרטיסיות שונות מנייר וכן כרטיסי קופה. למה? באמת שאני לא יודע.

בעיקרון המגמה של משרד התחבורה היא להעביר את כל הכרטיסיות לרב קו ומגמה יותר חדשנית היא ביטל הכרטיסיות ויצירת ערך צבור ארצי עם מסלקת כספים ארצית. כך שאתה תטען 100 ש"ח למשל ולא משנה היכן תיסע, תקבל הנחה כאילו רכשת כרטיסיה.
 

משה343

New member
מבחינתי החידוש הגדול, שנהג לא יהיה קופאי...

נתתי לך דוגמא.
כל כרטיסיה נרכשת ברב קו למעט בחברת אגד בה עדיין יש כרטיסיות שונות מנייר וכן כרטיסי קופה. למה? באמת שאני לא יודע.

בעיקרון המגמה של משרד התחבורה היא להעביר את כל הכרטיסיות לרב קו ומגמה יותר חדשנית היא ביטל הכרטיסיות ויצירת ערך צבור ארצי עם מסלקת כספים ארצית. כך שאתה תטען 100 ש"ח למשל ולא משנה היכן תיסע, תקבל הנחה כאילו רכשת כרטיסיה.
מבחינתי החידוש הגדול, שנהג לא יהיה קופאי...
היתר שולי .
שנהג יהיה נהג וישים לב לדרך , ושאת הכרטיסים נרכוש או מילוי ערך צבור נעשה
מחוץ לאוטובוס .
 
קח בחשבון שלאט לאט מופיעים "כספומטים"

מבחינתי החידוש הגדול, שנהג לא יהיה קופאי...
היתר שולי .
שנהג יהיה נהג וישים לב לדרך , ושאת הכרטיסים נרכוש או מילוי ערך צבור נעשה
מחוץ לאוטובוס .
קח בחשבון שלאט לאט מופיעים "כספומטים"
של רב-קו ברחבי הארץ, כך שגם את ההטענה הראשונית כבר אין צורך לעשות אצל הנהג. בסופו של דבר הנהג יצטרך רק לנהוג.
 

משה343

New member
אני מחכה ל"סופו של דבר" רק לנהוג


קח בחשבון שלאט לאט מופיעים "כספומטים"
של רב-קו ברחבי הארץ, כך שגם את ההטענה הראשונית כבר אין צורך לעשות אצל הנהג. בסופו של דבר הנהג יצטרך רק לנהוג.
אני מחכה ל"סופו של דבר" רק לנהוג
 

raminec

New member
עם אפשרות

מבחינתי החידוש הגדול, שנהג לא יהיה קופאי...
היתר שולי .
שנהג יהיה נהג וישים לב לדרך , ושאת הכרטיסים נרכוש או מילוי ערך צבור נעשה
מחוץ לאוטובוס .
עם אפשרות
לטעינה וצפיה בנתוני הרב-קו דרך אתר מוסדר באינטרנט ולא אפליקציות צד שלישי בסמרטפון או חסדי נהג אוטובוס שקם הבוקר על צד שמאל.
 

משה343

New member
וגם ...

עם אפשרות
לטעינה וצפיה בנתוני הרב-קו דרך אתר מוסדר באינטרנט ולא אפליקציות צד שלישי בסמרטפון או חסדי נהג אוטובוס שקם הבוקר על צד שמאל.
וגם ...
שתהיה אפשרות לקנות כרטיסים מכל מקום , כמו חנויות למשל

בנמל התעופה בבודפשט אפשר לקנות כרטיסים מחנות עיתונים .
בבוקרשט לחברת התחבורה הציבורית יש קיוסקים למכירת כרטיסים,
והם עברו לכרטיסים מגנטיים .
אני קניתי לאחרונה כרטיס אנונימי וטענתי אותו על פי הצורך .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה