בקשות/שאלות לא הכוונה

מצב
הנושא נעול.
חברת קווים בנתניה

בקשות/שאלות לא הכוונה
חברת קווים בנתניה
ממתי התחילו לפעול קווים בנתניה? ואני מתכוונת בעיקר לקו 43 שעובר בתחנת רכבת בית יהושע ונותן מענה חלקי מאוד מאוד לנוסעים לביג פולג לעומת המוניות שרות, חבל שזה רק כמה נסיעות ביום.
 
קווים החלה להפעיל 4 קווים באזור נתניה ביום

חברת קווים בנתניה
ממתי התחילו לפעול קווים בנתניה? ואני מתכוונת בעיקר לקו 43 שעובר בתחנת רכבת בית יהושע ונותן מענה חלקי מאוד מאוד לנוסעים לביג פולג לעומת המוניות שרות, חבל שזה רק כמה נסיעות ביום.
קווים החלה להפעיל 4 קווים באזור נתניה ביום
רביעי השבוע. אני פרסמתי כאן בשבוע שעבר הודעה על כך.
ארבעת הקווים מופיעים באתר קווים.
גם באזור חדרה קווים התחילה להפעיל ביום רביעי קווים חדשים (מעבר לקווי אום אל פחם שהחלה להפעיל עוד לפני כן).
 
אז מסתבר שראיתי את קו 43 ביום הראשון


קווים החלה להפעיל 4 קווים באזור נתניה ביום
רביעי השבוע. אני פרסמתי כאן בשבוע שעבר הודעה על כך.
ארבעת הקווים מופיעים באתר קווים.
גם באזור חדרה קווים התחילה להפעיל ביום רביעי קווים חדשים (מעבר לקווי אום אל פחם שהחלה להפעיל עוד לפני כן).
אז מסתבר שראיתי את קו 43 ביום הראשון
 

אשרי1987

New member
מספר שאלות בנושא רכבת

בקשות/שאלות לא הכוונה
מספר שאלות בנושא רכבת
1.כמה מסילות רכבת נוספות צריך כדי שיוסיפו נסיעה נוספת בשעה שתעצור בתחנת רכבת עתלית,מבלי שעצירה זו תעכב רכבות אחרות שעוברות בקווי הרכבת לחיפה ?
2.כמה זמן תוספת נסיעה ברכבות הלילה תהיה הוספת עצירה בתחנות הרכבת הבאות:
עתלית,פרדס חנה-קיסריה,ותל אביב ההגנה,
 

raminec

New member
אין תשובה מדוייקת לשאלות

מספר שאלות בנושא רכבת
1.כמה מסילות רכבת נוספות צריך כדי שיוסיפו נסיעה נוספת בשעה שתעצור בתחנת רכבת עתלית,מבלי שעצירה זו תעכב רכבות אחרות שעוברות בקווי הרכבת לחיפה ?
2.כמה זמן תוספת נסיעה ברכבות הלילה תהיה הוספת עצירה בתחנות הרכבת הבאות:
עתלית,פרדס חנה-קיסריה,ותל אביב ההגנה,
אין תשובה מדוייקת לשאלות
1. ככה"נ נדרשת הוספת 2 מסילות ובנוסף הפעלת רכבת מאספת בין ת"א וחיפה שתעצור בתחנת עתלית.
2. תלוי בסוג הרכבת המופעלת בקווי הלילה (קרונועים או push-pull, סוג קטר וכדו'). רכבות שונות מאיטות/מאיצות במהירויות שונות. ניחוש לחלוטין לא מבוסס שלי אומר משהו כמו 3-5 דקות לכל תחנה שמתווספת לקו. אם שואלים אותי, אז אני בכלל לא מבין למה הרכבת בלילה מדלגת על חלק מהתחנות. שירות לילי יכול להיות מאסף כמו קווי הלילה של האוטובוסים.
 

cwen

New member
כי גם להשאיר תחנה פתוחה עולה כסף

אין תשובה מדוייקת לשאלות
1. ככה"נ נדרשת הוספת 2 מסילות ובנוסף הפעלת רכבת מאספת בין ת"א וחיפה שתעצור בתחנת עתלית.
2. תלוי בסוג הרכבת המופעלת בקווי הלילה (קרונועים או push-pull, סוג קטר וכדו'). רכבות שונות מאיטות/מאיצות במהירויות שונות. ניחוש לחלוטין לא מבוסס שלי אומר משהו כמו 3-5 דקות לכל תחנה שמתווספת לקו. אם שואלים אותי, אז אני בכלל לא מבין למה הרכבת בלילה מדלגת על חלק מהתחנות. שירות לילי יכול להיות מאסף כמו קווי הלילה של האוטובוסים.
כי גם להשאיר תחנה פתוחה עולה כסף
 

raminec

New member
אני לא הייתי משאיר את התחנות נטושות בלילה

להשאיר תחנה פתוחה לא עולה כלום
אף אחד לא אומר שצריכים להיות עובדים בתחנה
אני לא הייתי משאיר את התחנות נטושות בלילה
נראה לי לא בטיחותי, לא בטחוני וסתם פוטנציאל ונדליסטי. מצד שני, מאבטח או שניים זה בהחלט מספיק. תלוי בגודל התחנה.
 

raminec

New member
יכול להיות שזה השיקול

כי גם להשאיר תחנה פתוחה עולה כסף
יכול להיות שזה השיקול
אבל אם זה כך, אני חושב שהוא לא נכון. יותר תחנות פתוחות יאפשר ליותר נוסעים להשתמש בשירות הרכבות הליליות מה שיצדיק כלכלית את פתיחתן.
 

DaniOH

New member
כרטיס הלוך-חזור ברכבת,באותו כיוון פעמיים?

בקשות/שאלות לא הכוונה
כרטיס הלוך-חזור ברכבת,באותו כיוון פעמיים?
נגיד רכשתי כרטיס הלוך חזור חזור ת"א -חיפה,האם הם באמת מאפשרים רק שכל נסיעה תהיה מכיוון אחר או שניתן להשתמש בכרטיס ל2 נסיעות מחיפה לת"א?
 

etal2

New member
אין בעיה

כרטיס הלוך-חזור ברכבת,באותו כיוון פעמיים?
נגיד רכשתי כרטיס הלוך חזור חזור ת"א -חיפה,האם הם באמת מאפשרים רק שכל נסיעה תהיה מכיוון אחר או שניתן להשתמש בכרטיס ל2 נסיעות מחיפה לת"א?
אין בעיה
אתה מקבל ביד שני כרטיסים נפרדים וזהים
 

raminec

New member
מעניין

אין בעיה
אתה מקבל ביד שני כרטיסים נפרדים וזהים
מעניין
לי זכור שכרטיס הלוך-חזור מגיע ככרטיס יחיד שמאפשר מעבר בסבסבות פעמיים. בלי קשר לכיוון שבו הוא נרכש.
 

etal2

New member
יכול להיות שאתה צודק

מעניין
לי זכור שכרטיס הלוך-חזור מגיע ככרטיס יחיד שמאפשר מעבר בסבסבות פעמיים. בלי קשר לכיוון שבו הוא נרכש.
יכול להיות שאתה צודק
ואני מתבלבל עם כרטיסיה, בכל מקרה תוצאה הסופית היא שאין בעיה להשתמש בכרטיס פעמיים לאותו כיוון
 

raminec

New member
כרטיסיה מגיעה כ- 12 כרטיסים נפרדים.

יכול להיות שאתה צודק
ואני מתבלבל עם כרטיסיה, בכל מקרה תוצאה הסופית היא שאין בעיה להשתמש בכרטיס פעמיים לאותו כיוון
כרטיסיה מגיעה כ- 12 כרטיסים נפרדים.
פעם, לפני יותר מ-10 שנים, כרטיסיות היו מגיעות ככרטיס יחיד עם 12 מעברים בסבסבות. לא עוד.
 

olli3

New member
מנהל
וכך זה באמת, כרטיס אחד שרשום עליו הלוך ושוב.

מעניין
לי זכור שכרטיס הלוך-חזור מגיע ככרטיס יחיד שמאפשר מעבר בסבסבות פעמיים. בלי קשר לכיוון שבו הוא נרכש.
וכך זה באמת, כרטיס אחד שרשום עליו הלוך ושוב.
כשעוברים בודילטור הוא מציג כמה תיקופים נותרו לך בכרטיס.
 

e l a d i 2 2

New member
מדוע עדיין בחברת 'מטרופולין' בשרון א"א לטעון

בקשות/שאלות לא הכוונה
מדוע עדיין בחברת 'מטרופולין' בשרון א"א לטעון
את הרב קו בערך צבור של 2 נסיעות של 6.60 - 13.20 או ב-2 נסיעות של 10.40-20.80.
מדובר בטעינה באוטובוס ובעלייה לקו 49 בכפ"ס
באתר שלהם כתוב במפורש:
'בעקבות הרפורמה בתעריפים, החל מה-1.7.11, ניתן להטעין כרטיס רב קו גם בערך צבור בגובה 13.20 ש"ח או 20.80 ש"ח. ערך צבור בסכומים אלו, הינו ללא הנחה.'
במוקד הטלפוני נאמר לי שבוצע שינוי ביולי 2012 ומינימום הטענה זה 20 ש"ח,כל שאר ההטענות זה לתלמידים.

בעוד בכל שאר החברות אפשר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה