בקשות/שאלות לא הכוונה

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
בקשות/שאלות לא הכוונה


בקשות/שאלות לא הכוונה
 

עידן 8888

New member
האם יש כרטייסיה טובה יותר

בקשות/שאלות לא הכוונה
האם יש כרטייסיה טובה יותר
באגד בקו ת"א - ירושלים חוץ מכרטיסיית שתי נסיעות?

בזמן הקרוב אצטרך לנסוע כמה פעמים בקו הזה, האם יש כרטייסה של כמה נסיעות שבהם אקבל נסיעת חינם? (כמו שיש לדוגמא כרטייסה של 10 נסיעות שהן 8 + 2 חינם?)
 

דניאל 130

New member
רטיסיית 5 נסיעות במחיר של 72 ש"ח

האם יש כרטייסיה טובה יותר
באגד בקו ת"א - ירושלים חוץ מכרטיסיית שתי נסיעות?

בזמן הקרוב אצטרך לנסוע כמה פעמים בקו הזה, האם יש כרטייסה של כמה נסיעות שבהם אקבל נסיעת חינם? (כמו שיש לדוגמא כרטייסה של 10 נסיעות שהן 8 + 2 חינם?)
רטיסיית 5 נסיעות במחיר של 72 ש"ח
משלמים על ארבע נסיעות ומקבלים את הנסיעה החמישית בחינם.
 

נתנאל531

Well-known member
יש כרטיסית 5 נסיעות

האם יש כרטייסיה טובה יותר
באגד בקו ת"א - ירושלים חוץ מכרטיסיית שתי נסיעות?

בזמן הקרוב אצטרך לנסוע כמה פעמים בקו הזה, האם יש כרטייסה של כמה נסיעות שבהם אקבל נסיעת חינם? (כמו שיש לדוגמא כרטייסה של 10 נסיעות שהן 8 + 2 חינם?)
יש כרטיסית 5 נסיעות
זולה יותר מכרטיסיית 2 נסיעות.

אם רצונך לחסוך יותר, אפשר לסוע בקו 100 אל/מ חניון הנתיב המהיר, ומשם בהסעות חינם לתל אביב.

תשומת לב לכך שתדירות קו 100 נמוכה יותר, ואין הבטחה למקום פנוי בהסעות הנתיב המהיר. מצד שני, קו 100 עמוס הרבה פחות מ־480/405, ותחנת העליה אליו מחוץ לתחנה המרכזית (מול גשר המיתרים), מה שעשוי לחסוך זמן.
 

עידן 8888

New member
תודה רבה

יש כרטיסית 5 נסיעות
זולה יותר מכרטיסיית 2 נסיעות.

אם רצונך לחסוך יותר, אפשר לסוע בקו 100 אל/מ חניון הנתיב המהיר, ומשם בהסעות חינם לתל אביב.

תשומת לב לכך שתדירות קו 100 נמוכה יותר, ואין הבטחה למקום פנוי בהסעות הנתיב המהיר. מצד שני, קו 100 עמוס הרבה פחות מ־480/405, ותחנת העליה אליו מחוץ לתחנה המרכזית (מול גשר המיתרים), מה שעשוי לחסוך זמן.
תודה רבה
אבל החיסכון הקטן לא ייעשה לי את ההבדל

אני מעדיף את ה 480


תודה בכל זאת
 

אלון 58

New member
איך מחליטים על שימוש במיניבוס בקו מסוים...?

בקשות/שאלות לא הכוונה
איך מחליטים על שימוש במיניבוס בקו מסוים...?
האם על-סמך כניסה למקומות בהם אוטובוס רגיל לא יכול להכנס,או שמא על-סמך יצירת קו שאינו "עתיר נוסעים"?

אתמול לראשונה כשנסעתי בת"א בקו 23 של דן,נתקלתי במצב של נוסעים בעמידה,ואין הרבה איפה להחזיק למעלה למי שאין מקום ישיבה.
 


איך מחליטים על שימוש במיניבוס בקו מסוים...?
האם על-סמך כניסה למקומות בהם אוטובוס רגיל לא יכול להכנס,או שמא על-סמך יצירת קו שאינו "עתיר נוסעים"?

אתמול לראשונה כשנסעתי בת"א בקו 23 של דן,נתקלתי במצב של נוסעים בעמידה,ואין הרבה איפה להחזיק למעלה למי שאין מקום ישיבה.

וחשבתי שהם כבר הושבתו.
לענייןו:נדמה לי שהקו (נכון לפעם האחרונה שנסעתי בו.ובכן,נדמה לי שזה היה לפני הרפורמה ב2011) עובר ברחובות קטנים
 

mister K

New member
הפיאט הושבתו, זו תמונה ישנה.


וחשבתי שהם כבר הושבתו.
לענייןו:נדמה לי שהקו (נכון לפעם האחרונה שנסעתי בו.ובכן,נדמה לי שזה היה לפני הרפורמה ב2011) עובר ברחובות קטנים
הפיאט הושבתו, זו תמונה ישנה.
כיום הקו מופעל על ידי ספרינטרים עם מרכב "מרכבים".
קו 23 עובר ברחובות צרים כמו בלפור ושיינקין. לכן הוא תוכנן מראש כקו מיניבוסים.
גם קווים 58 ו-37 של דן הם קווי מיניבוסים בשל המעבר שלהם ברחובות צרים (58 ברמת גן, 37 ביפו).

לעומת זאת, קווים 6 ו-14 החלו כקווי אוטובוס ועם הזמן הפכו לקווי מיניבוס. 14 כנראה בשל מספר נוסעים נמוך ו-6 בשל אופיו כקו שכונתי.
גם קו 22 החל כקו מיניבוס, אך לאחר שהוארך לכרמלית באחת מפעימות התיקון, הוחלפו המיניבוסים במידיבוסים מדגם Optare וגם באוטובוסים רגילים.
 


הפיאט הושבתו, זו תמונה ישנה.
כיום הקו מופעל על ידי ספרינטרים עם מרכב "מרכבים".
קו 23 עובר ברחובות צרים כמו בלפור ושיינקין. לכן הוא תוכנן מראש כקו מיניבוסים.
גם קווים 58 ו-37 של דן הם קווי מיניבוסים בשל המעבר שלהם ברחובות צרים (58 ברמת גן, 37 ביפו).

לעומת זאת, קווים 6 ו-14 החלו כקווי אוטובוס ועם הזמן הפכו לקווי מיניבוס. 14 כנראה בשל מספר נוסעים נמוך ו-6 בשל אופיו כקו שכונתי.
גם קו 22 החל כקו מיניבוס, אך לאחר שהוארך לכרמלית באחת מפעימות התיקון, הוחלפו המיניבוסים במידיבוסים מדגם Optare וגם באוטובוסים רגילים.
 

אלון 58

New member
נכון...,

הפיאט הושבתו, זו תמונה ישנה.
כיום הקו מופעל על ידי ספרינטרים עם מרכב "מרכבים".
קו 23 עובר ברחובות צרים כמו בלפור ושיינקין. לכן הוא תוכנן מראש כקו מיניבוסים.
גם קווים 58 ו-37 של דן הם קווי מיניבוסים בשל המעבר שלהם ברחובות צרים (58 ברמת גן, 37 ביפו).

לעומת זאת, קווים 6 ו-14 החלו כקווי אוטובוס ועם הזמן הפכו לקווי מיניבוס. 14 כנראה בשל מספר נוסעים נמוך ו-6 בשל אופיו כקו שכונתי.
גם קו 22 החל כקו מיניבוס, אך לאחר שהוארך לכרמלית באחת מפעימות התיקון, הוחלפו המיניבוסים במידיבוסים מדגם Optare וגם באוטובוסים רגילים.
נכון...,
זו תמונה להמחשה מ-2009.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה