האם יש כרטייסיה טובה יותרבקשות/שאלות לא הכוונה
רטיסיית 5 נסיעות במחיר של 72 ש"חהאם יש כרטייסיה טובה יותר
באגד בקו ת"א - ירושלים חוץ מכרטיסיית שתי נסיעות?
בזמן הקרוב אצטרך לנסוע כמה פעמים בקו הזה, האם יש כרטייסה של כמה נסיעות שבהם אקבל נסיעת חינם? (כמו שיש לדוגמא כרטייסה של 10 נסיעות שהן 8 + 2 חינם?)
אתה בטוח שעדיין יש?רטיסיית 5 נסיעות במחיר של 72 ש"ח
משלמים על ארבע נסיעות ומקבלים את הנסיעה החמישית בחינם.
ים-תא = קוד 8אתה בטוח שעדיין יש?
לדעתי היא בוטלה כששינו את קוד המחיר ל13
קוד 13 הוא רק של קווי ב"ב - י"םאתה בטוח שעדיין יש?
לדעתי היא בוטלה כששינו את קוד המחיר ל13
תודה רבהרטיסיית 5 נסיעות במחיר של 72 ש"ח
משלמים על ארבע נסיעות ומקבלים את הנסיעה החמישית בחינם.
יש כרטיסית 5 נסיעותהאם יש כרטייסיה טובה יותר
באגד בקו ת"א - ירושלים חוץ מכרטיסיית שתי נסיעות?
בזמן הקרוב אצטרך לנסוע כמה פעמים בקו הזה, האם יש כרטייסה של כמה נסיעות שבהם אקבל נסיעת חינם? (כמו שיש לדוגמא כרטייסה של 10 נסיעות שהן 8 + 2 חינם?)
תודה רבהיש כרטיסית 5 נסיעות
זולה יותר מכרטיסיית 2 נסיעות.
אם רצונך לחסוך יותר, אפשר לסוע בקו 100 אל/מ חניון הנתיב המהיר, ומשם בהסעות חינם לתל אביב.
תשומת לב לכך שתדירות קו 100 נמוכה יותר, ואין הבטחה למקום פנוי בהסעות הנתיב המהיר. מצד שני, קו 100 עמוס הרבה פחות מ־480/405, ותחנת העליה אליו מחוץ לתחנה המרכזית (מול גשר המיתרים), מה שעשוי לחסוך זמן.
איך מחליטים על שימוש במיניבוס בקו מסוים...?בקשות/שאלות לא הכוונה
איך מחליטים על שימוש במיניבוס בקו מסוים...?
האם על-סמך כניסה למקומות בהם אוטובוס רגיל לא יכול להכנס,או שמא על-סמך יצירת קו שאינו "עתיר נוסעים"?
אתמול לראשונה כשנסעתי בת"א בקו 23 של דן,נתקלתי במצב של נוסעים בעמידה,ואין הרבה איפה להחזיק למעלה למי שאין מקום ישיבה.
הפיאט הושבתו, זו תמונה ישנה.
וחשבתי שהם כבר הושבתו.
לענייןו:נדמה לי שהקו (נכון לפעם האחרונה שנסעתי בו.ובכן,נדמה לי שזה היה לפני הרפורמה ב2011) עובר ברחובות קטנים
הפיאט הושבתו, זו תמונה ישנה.
כיום הקו מופעל על ידי ספרינטרים עם מרכב "מרכבים".
קו 23 עובר ברחובות צרים כמו בלפור ושיינקין. לכן הוא תוכנן מראש כקו מיניבוסים.
גם קווים 58 ו-37 של דן הם קווי מיניבוסים בשל המעבר שלהם ברחובות צרים (58 ברמת גן, 37 ביפו).
לעומת זאת, קווים 6 ו-14 החלו כקווי אוטובוס ועם הזמן הפכו לקווי מיניבוס. 14 כנראה בשל מספר נוסעים נמוך ו-6 בשל אופיו כקו שכונתי.
גם קו 22 החל כקו מיניבוס, אך לאחר שהוארך לכרמלית באחת מפעימות התיקון, הוחלפו המיניבוסים במידיבוסים מדגם Optare וגם באוטובוסים רגילים.
נכון...,הפיאט הושבתו, זו תמונה ישנה.
כיום הקו מופעל על ידי ספרינטרים עם מרכב "מרכבים".
קו 23 עובר ברחובות צרים כמו בלפור ושיינקין. לכן הוא תוכנן מראש כקו מיניבוסים.
גם קווים 58 ו-37 של דן הם קווי מיניבוסים בשל המעבר שלהם ברחובות צרים (58 ברמת גן, 37 ביפו).
לעומת זאת, קווים 6 ו-14 החלו כקווי אוטובוס ועם הזמן הפכו לקווי מיניבוס. 14 כנראה בשל מספר נוסעים נמוך ו-6 בשל אופיו כקו שכונתי.
גם קו 22 החל כקו מיניבוס, אך לאחר שהוארך לכרמלית באחת מפעימות התיקון, הוחלפו המיניבוסים במידיבוסים מדגם Optare וגם באוטובוסים רגילים.
נסעתי שלשום בספרינטרים...,
וחשבתי שהם כבר הושבתו.
לענייןו:נדמה לי שהקו (נכון לפעם האחרונה שנסעתי בו.ובכן,נדמה לי שזה היה לפני הרפורמה ב2011) עובר ברחובות קטנים
יש כזה קו 860 לחברת קווים?בקשות/שאלות לא הכוונה
24-911-60 / קוויםיש כזה קו 860 לחברת קווים?
אם כן אז מהו?
קווים 850/860/870יש כזה קו 860 לחברת קווים?
אם כן אז מהו?
OK מובן,תודה-רבה!קווים 850/860/870
מבני ברק לחוף הנפרד בהרצליה בתקופת בין הזמנים.
האם זה אכן כך?בקשות/שאלות לא הכוונה
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.