אורחים בפורום
New member
מפת קווי תחבורה ציבורית בחיפהבקשות/שאלות לא הכוונה![]()
![]()
האם פורסמה מפה מעודכנת של קווי האוטובוסים והמטרונית בחיפה?
מפת קווי תחבורה ציבורית בחיפהבקשות/שאלות לא הכוונה![]()
![]()
פעימה הבאה בנווה יעקבבקשות/שאלות לא הכוונה![]()
![]()
כן, באתר metrobus.gov.ilמפת קווי תחבורה ציבורית בחיפה
האם פורסמה מפה מעודכנת של קווי האוטובוסים והמטרונית בחיפה?
כידוע לי , אין פעימה בקרובפעימה הבאה בנווה יעקב
למישהו יש מידע על הפעימה הבאה שצפויה בנווה יעקב?
איזה קווים יתבטלו ואיזה עוד שינויים?
וכן מתי בדיוק תהיה הפעימה?
כלומר, יש מפות קווים. המפה המטרופולינית המלאהמפת קווי תחבורה ציבורית בחיפה
האם פורסמה מפה מעודכנת של קווי האוטובוסים והמטרונית בחיפה?
מי יודע את רשימת הקווים שהולכים להתבטלבקשות/שאלות לא הכוונה![]()
![]()
שלושה דברים:מי יודע את רשימת הקווים שהולכים להתבטל
בעקבות הBRT בגוש דן? איך אוטובוס לא בטוח שהוא מאוד ארוך מהרגיל ובתדירות של 3-5 אמור לכסות את כל הנוסעים שהיו נוסעים ב-19 הקווים שחלקם הגדול קווים סופר-תדירים כמו 51,40,240? ואם אותה מטרונית אמורה להביא לתוספת של נוסעים אז בכלל הולך להיות זוועה!!
שאלה על הרב קובקשות/שאלות לא הכוונה![]()
![]()
לא אמורים להשתנותשאלה על הרב קו
אני כיום מטעין רב קו פעם בחודש בתעריף קריות ב150 ש''ח
השאלה שלי החל מחודש הבא שהמטרונית תחל לעבוד זה עדיין 150 ש''ח משולב עם המטרונית או שזה תעריפים אחרים ?
כי כל העסק הזה לא ברור לי ממש
אשמח לתשובות !![]()
המחיר יישאר 150 ש"ח ויכלול את המטרונית, ראהשאלה על הרב קו
אני כיום מטעין רב קו פעם בחודש בתעריף קריות ב150 ש''ח
השאלה שלי החל מחודש הבא שהמטרונית תחל לעבוד זה עדיין 150 ש''ח משולב עם המטרונית או שזה תעריפים אחרים ?
כי כל העסק הזה לא ברור לי ממש
אשמח לתשובות !![]()
רכישת כרטיסיה בחברת קווים?בקשות/שאלות לא הכוונה![]()
![]()
זאת המגמה של משרד התחבורה לבטל כרטיסיותרכישת כרטיסיה בחברת קווים?
אני נוסע בד"כ באגד ובדן, ובתדירות נמוכה יותר גם בקווים. אבל מעולם לא יצא לי לקנות אצלם כרטיסיה. ביקשתי אתמול שתי כרטיסיות, הנהג ביקש 100 ש"ח (להבדיל ממה שקורה אצל אגד ודן) וטען לי ערך צבור של 125 ש"ח.
במקום לקבל כרטיסיות רגילות, יש לי עכשיו ערך צבור שיספיק למספר לא שלם של נסיעות, כלומר יישאר לי בכרטיס כסף לא מנוצל.
אני לא אשאל למה קווים לא מציינת שמדובר בערך צבור ולא בכרטיסיות, אבל מה ההיגיון בעובדה שיש חברה אחת שמתנהלת אחרת לגמרי מהחברות האחרות?
קווים לא מוכרים כרטיסיות גם בגוש דןזאת המגמה של משרד התחבורה לבטל כרטיסיות
ולהשאיר רק ערך צבור.
באשכול החשמונאים החדש של קווים אין כרטיסיות.
באשכול שלהם בגוש דן, הם עדיין מוכרים כרטיסיות.
הייתי מעדיף שישאירו את שתי האופציות. אבל כנראה שבעתיד הכרטיסיות יעלמו מהעולם.
מצד שני זה יותר נוח גם מבחינה כספית.רכישת כרטיסיה בחברת קווים?
אני נוסע בד"כ באגד ובדן, ובתדירות נמוכה יותר גם בקווים. אבל מעולם לא יצא לי לקנות אצלם כרטיסיה. ביקשתי אתמול שתי כרטיסיות, הנהג ביקש 100 ש"ח (להבדיל ממה שקורה אצל אגד ודן) וטען לי ערך צבור של 125 ש"ח.
במקום לקבל כרטיסיות רגילות, יש לי עכשיו ערך צבור שיספיק למספר לא שלם של נסיעות, כלומר יישאר לי בכרטיס כסף לא מנוצל.
אני לא אשאל למה קווים לא מציינת שמדובר בערך צבור ולא בכרטיסיות, אבל מה ההיגיון בעובדה שיש חברה אחת שמתנהלת אחרת לגמרי מהחברות האחרות?
מצד שני זה יותר נוח גם מבחינה כספית.
במקום להתעסק עם עודף (גם הנוסע וגם הנהג), שמים פשוט 30 או 50 או 100 ש"ח ומקבלים את אותה ההנחה שיש בכרטיסיה. בסופו של דבר, הנסיעות נגמרות... וגם אם נשארים בכרטיס 3 שקלים, פשוט מטעינים בסכום נוסף, זה לא באמת משנה כמה נשאר שם.
כפי שצוין, באשכול חשמונאים (מודיעין, לוד, רמלה שוהם, באר יעקב והסביבה), משרד התחבורה הורה שלא למכור יותר כרטיסיות וכי הערך הצבור שטוענים בגוש דן ישמש גם לנסיעות למודיעין, ללוד וכו', כמובן שעל פי התעריפים של נסיעות אלו.
בסופו של דבר, הערך הצבור יפתור את הנוסע מהעיסוק של איזה כרטיסיה לקנות, מה קוד הנסיעה הרלוונטי וכמה עולה כל כרטיסיה ומתי היא נגמרת (יש אנשים שנוסעים למקומות שונים ברחבי הארץ). הנוסע יעלה לאוטובוס, יאמר לנהג את יעד נסיעתו והנהג יוריד את החיוב המתאים מהערך הצבור. זה יהיה מעולה ביותר גם לנוסעים מזדמנים בקווים פרבריים/בין עירוניים שכיום יש בהם כרטיסיות. נניח אני גר בבאר שבע ונוסע פעם בכמה חודשים טובים לאופקים, אז מן הסתם שכנוסע לא שווה לי ממש לקנות כרטיסיה של 5 נסיעות שאולי אנצל אותה במלואה רק עוד שנה... אז אני פשוט עולה לאוטובוס עם ערך צבור, והנהג מוריד לי נסיעה לאופקים בהנחה כמו של כרטיסיה בעצם ושלום על ישראל![]()
טוב, אם נשארים שלושה שקלים זה באמת לא נורא,מצד שני זה יותר נוח גם מבחינה כספית.
במקום להתעסק עם עודף (גם הנוסע וגם הנהג), שמים פשוט 30 או 50 או 100 ש"ח ומקבלים את אותה ההנחה שיש בכרטיסיה. בסופו של דבר, הנסיעות נגמרות... וגם אם נשארים בכרטיס 3 שקלים, פשוט מטעינים בסכום נוסף, זה לא באמת משנה כמה נשאר שם.
כפי שצוין, באשכול חשמונאים (מודיעין, לוד, רמלה שוהם, באר יעקב והסביבה), משרד התחבורה הורה שלא למכור יותר כרטיסיות וכי הערך הצבור שטוענים בגוש דן ישמש גם לנסיעות למודיעין, ללוד וכו', כמובן שעל פי התעריפים של נסיעות אלו.
בסופו של דבר, הערך הצבור יפתור את הנוסע מהעיסוק של איזה כרטיסיה לקנות, מה קוד הנסיעה הרלוונטי וכמה עולה כל כרטיסיה ומתי היא נגמרת (יש אנשים שנוסעים למקומות שונים ברחבי הארץ). הנוסע יעלה לאוטובוס, יאמר לנהג את יעד נסיעתו והנהג יוריד את החיוב המתאים מהערך הצבור. זה יהיה מעולה ביותר גם לנוסעים מזדמנים בקווים פרבריים/בין עירוניים שכיום יש בהם כרטיסיות. נניח אני גר בבאר שבע ונוסע פעם בכמה חודשים טובים לאופקים, אז מן הסתם שכנוסע לא שווה לי ממש לקנות כרטיסיה של 5 נסיעות שאולי אנצל אותה במלואה רק עוד שנה... אז אני פשוט עולה לאוטובוס עם ערך צבור, והנהג מוריד לי נסיעה לאופקים בהנחה כמו של כרטיסיה בעצם ושלום על ישראל![]()
גם בדן ניתן לקנות ערך צבורטוב, אם נשארים שלושה שקלים זה באמת לא נורא,
אלא אם את כל שאר הרכישות אני מבצע באגד-דן, ואז אני עם כרטיסיות שוטפות ו-3 שקלים שישארו בודדים.
אבל אם המגמה היא כזו, אז זה בסדר, מתישהו אנצל את השקלים הבודדים.
אגב, איך זה אמור לעבוד? אם טענתי 100 ש"ח בגוש דן, אוכל לשלם עם זה גם בירושלים, לדוגמה? ואקבל נסיעה במחיר רגיל או במחיר מוזל (כמו בכרטיסיה)?
אבל איך זה עובד?גם בדן ניתן לקנות ערך צבור
כרגע ניתן לשלם עם ערך צבור בגו דן והשרון, ובאשכול חשמונאים של קווים.
בעתיד (הלא נראה לעין) יהיה אפשר לשלם גם באגד בשאר הארץ כולל ירושלים.
וכן ערך צבור קונים עם הנחה בדיוק כמו כרטיסיה
אל תערב כרטיסיות וערך צבוראבל איך זה עובד?
אם טענתי 100 ש"ח בתעריף כרטיסיה גוש-דנית, זה לא אותו דבר כמו אם אטען 100 ש"ח בכרטיסיה בינעירונית של ת"א-ירושלים, נכון? איך זה עובד?
או שה-100 ש"ח שטענתי בגוש-דן משמשים רק לנסיעות בתוכו, ולנסיעות לירושלים אצטרך לטעון ערך צבור נוסף?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.