בקשות/שאלות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.

memee2

New member
שאלת זמן

בקשות/שאלות (לא הכוונה)
שאלת זמן
מישהו יודע כמה זמן יקח לי להגיע מרמת גן פינת חיבת ציון הראה, לרחוב קשת בדרום ת"א (ליד צומת חולון), אם אני צריכה להיות שם ב-10 בבוקר. המסלול שלי זה 61 עד רכבת מרכז ואז החלפה לקו 7.
 

memee2

New member
ואם למישהו יש מושג

שאלת זמן
מישהו יודע כמה זמן יקח לי להגיע מרמת גן פינת חיבת ציון הראה, לרחוב קשת בדרום ת"א (ליד צומת חולון), אם אני צריכה להיות שם ב-10 בבוקר. המסלול שלי זה 61 עד רכבת מרכז ואז החלפה לקו 7.
ואם למישהו יש מושג
כמה זמן לוקח לקו 7 להגיע מאונ' מערב לרכבת מרכז. אלו התחנות http://www.dan.co.il/search/lines_details.asp?adsCat=-3&LineNumber=7-%F8-378248
 

דניאל 130

New member
45 דקות נטו

שאלת זמן
מישהו יודע כמה זמן יקח לי להגיע מרמת גן פינת חיבת ציון הראה, לרחוב קשת בדרום ת"א (ליד צומת חולון), אם אני צריכה להיות שם ב-10 בבוקר. המסלול שלי זה 61 עד רכבת מרכז ואז החלפה לקו 7.
45 דקות נטו
בערך,לא כולל ההמתנות לאוטובוסים וההליכה בין התחנות.
 

רז 1978

New member
שאלה

בקשות/שאלות (לא הכוונה)
שאלה
בשנת 2000 נחנך מחדש קו הרכבת לראש העין והשאלה שלי היא מתי לפני כן היה רכבת מתל אביב שעצרה בתחנות בני ברק וראש העין והאם היה גם באותה התקופה תחנת רכבת או עצירה באיזור תחנת הרכבת פתח תקווה סגולה?

מתי לראשונה תיכננו את חידוש הקו לראש העין (שהחהך כאמור בשנת 2000) ומדוע לפני כן ביטלו אותה?
 

רז 1978

New member
שהחהך=שנחנך

שאלה
בשנת 2000 נחנך מחדש קו הרכבת לראש העין והשאלה שלי היא מתי לפני כן היה רכבת מתל אביב שעצרה בתחנות בני ברק וראש העין והאם היה גם באותה התקופה תחנת רכבת או עצירה באיזור תחנת הרכבת פתח תקווה סגולה?

מתי לראשונה תיכננו את חידוש הקו לראש העין (שהחהך כאמור בשנת 2000) ומדוע לפני כן ביטלו אותה?
שהחהך=שנחנך
 
נחנך, לא נחנך מחדש.

שאלה
בשנת 2000 נחנך מחדש קו הרכבת לראש העין והשאלה שלי היא מתי לפני כן היה רכבת מתל אביב שעצרה בתחנות בני ברק וראש העין והאם היה גם באותה התקופה תחנת רכבת או עצירה באיזור תחנת הרכבת פתח תקווה סגולה?

מתי לראשונה תיכננו את חידוש הקו לראש העין (שהחהך כאמור בשנת 2000) ומדוע לפני כן ביטלו אותה?
נחנך, לא נחנך מחדש.
קו בין תל אביב לראש העין לא פעל לפני כן.
תחנת סגולה נפתחה בשנת 2000 ותחנת ראש העין צפון בשנת 2003.
בין השנים 2000-2003 פעל הקו בין תל אביב לראש העין דרום וכאשר נפתחו תחנות ראש העין צפון ונורדאו בשנת 2003, ראש העין דרום נסגרה.
בעבר הרחוק היו רכבות שנסעו בין חיפה לירושלים דרך בני ברק וראש העין דרום (מסילות הירקון והמסילה המזרחית), אבל רכבות בין תל אביב לראש העין לא היו לפני שנת 2000.
 

רז 1978

New member
אוקיי תודה ושאלה אחרונה

נחנך, לא נחנך מחדש.
קו בין תל אביב לראש העין לא פעל לפני כן.
תחנת סגולה נפתחה בשנת 2000 ותחנת ראש העין צפון בשנת 2003.
בין השנים 2000-2003 פעל הקו בין תל אביב לראש העין דרום וכאשר נפתחו תחנות ראש העין צפון ונורדאו בשנת 2003, ראש העין דרום נסגרה.
בעבר הרחוק היו רכבות שנסעו בין חיפה לירושלים דרך בני ברק וראש העין דרום (מסילות הירקון והמסילה המזרחית), אבל רכבות בין תל אביב לראש העין לא היו לפני שנת 2000.
אוקיי תודה ושאלה אחרונה
מתי היו רכבות שהיו נוסעות דרך בני ברק לפני שנת 2000?
 

אורי404

New member
אני חושב, שיש טעות במידע

אני חושב, שיש טעות במידע
מסילת איילון נפתחה בשלהי 1992 או בתחילת 1993.
אני חושב, שעוד קודם לכן הפסיקו רכבות חיפה-תל אביב דרך מסילת הירקון והמסילה המזרחית.
ממה, שאני זוכר (ושוב זהו זיכרון ולא עובדה מוצקה) בקיץ 1992 הרכבות מירושלים היו לתל אביב בלבד.
הצצה בלוחות הזמנים הישנים תעלה תשובה ברורה לגבי זה.
 

אורי404

New member
קו ראש העין (והמשך כפר סבא)

שאלה
בשנת 2000 נחנך מחדש קו הרכבת לראש העין והשאלה שלי היא מתי לפני כן היה רכבת מתל אביב שעצרה בתחנות בני ברק וראש העין והאם היה גם באותה התקופה תחנת רכבת או עצירה באיזור תחנת הרכבת פתח תקווה סגולה?

מתי לראשונה תיכננו את חידוש הקו לראש העין (שהחהך כאמור בשנת 2000) ומדוע לפני כן ביטלו אותה?
קו ראש העין (והמשך כפר סבא)
תחנת הרכבת פתח תקווה-סגולה נפתחה עם חידוש הקו בשנת 2000.

לא יודע מתי בפעם האחרונה היה שירות נוסעים. בעבר המאוד רחוק הייתה רכבת מכיוון חיפה לירושלים דרך תחנת תל אביב-צפון (לימים תחנת בני ברק) ותחנת ראש העין והמשך דרך לוד. לא הייתה מסילת איילון, כך שהיה צורך לנסוע בדרך עיקוף זה.

בין התקופה המקודמת הזו לחידוש הקו פעלו רכבות משא. הייתה שלוחת הרכבת לכפר סבא, שככל הידוע לי, שירות הרכבות למפעל "פקר פלדה" הסתיים בשנת 1997. אולם גם קודם לכן, למיטב ידיעתי זהו לא היה שירות תדיר.
כמו כן רכבות המשא נסעו דרך המסילה המזרחית בקטע ראש העין-לוד.
 

4XTOS

New member
IC3 בקו הוד השרון-יבנה מערב

בקשות/שאלות (לא הכוונה)
IC3 בקו הוד השרון-יבנה מערב
האם הוציאו לגמרי את הIC3 מהקו הזה?
בעבר היו די הרבה נסיעות עם IC3(בתקופה שהקו נגמר בראשונים) האם אין יותר נסיעות כאלו עם IC3?
 

AndreyS

New member
איך מקבלים כרטיס ל-90 דק' בקווי אגד להרצליה?

בקשות/שאלות (לא הכוונה)
איך מקבלים כרטיס ל-90 דק' בקווי אגד להרצליה?
אתמול נסעתי בקו 531 מתל אביב להרצליה. לפי מה שידעתי עד עכשיו - כדי לקבל כרטיס ל-90 דק' בגוש דן אני צריך להשתמש בכרטיס הרק-קו, כאשר יש לי שתי אפשרויות:
- להשתמש בכרטיסיה טעונה
- להשתמש בערך צבור

כשעליתי לאוטובוס ביקשתי מהנהג לטעון את הכרטיס בערך צבור - כדי לקנות בערך הצבור הזה כרטיס להרצליה שיהיה תקף ל-90 דק'. הנהג אמר לי שהוא לא יודע מה זה ערך צבור ושאפשר לטעון ברב-קו רק כרטיסיה. שאלתי אותו איך אני יכול לקבל כרטיס בודד שיהיה תקף ל-90 דק' - הוא אמר לי שאין דבר כזה ורק עם כרטיסיה, שטעונה לרב-קו, אפשר לקבל כרטיס כזה.

תו"כ הנסיעה ישבתי קרוב לנהג וראיתי שיש אנשים שעולים והנהג מחייב את ה"ארנק" ברב קו שלהם במחיר הניסיעה?

אז מי פה לא בסדר? אני? כי את הערך הצבור לא טוענים אצל הנהג אלא במקום אחר? או הנהג שלא הסכים לטעון את הכרטיס שלי בערך צבור?
 
באוטובוסי אגד אי אפשר לטעון ערך צבור אלא

איך מקבלים כרטיס ל-90 דק' בקווי אגד להרצליה?
אתמול נסעתי בקו 531 מתל אביב להרצליה. לפי מה שידעתי עד עכשיו - כדי לקבל כרטיס ל-90 דק' בגוש דן אני צריך להשתמש בכרטיס הרק-קו, כאשר יש לי שתי אפשרויות:
- להשתמש בכרטיסיה טעונה
- להשתמש בערך צבור

כשעליתי לאוטובוס ביקשתי מהנהג לטעון את הכרטיס בערך צבור - כדי לקנות בערך הצבור הזה כרטיס להרצליה שיהיה תקף ל-90 דק'. הנהג אמר לי שהוא לא יודע מה זה ערך צבור ושאפשר לטעון ברב-קו רק כרטיסיה. שאלתי אותו איך אני יכול לקבל כרטיס בודד שיהיה תקף ל-90 דק' - הוא אמר לי שאין דבר כזה ורק עם כרטיסיה, שטעונה לרב-קו, אפשר לקבל כרטיס כזה.

תו"כ הנסיעה ישבתי קרוב לנהג וראיתי שיש אנשים שעולים והנהג מחייב את ה"ארנק" ברב קו שלהם במחיר הניסיעה?

אז מי פה לא בסדר? אני? כי את הערך הצבור לא טוענים אצל הנהג אלא במקום אחר? או הנהג שלא הסכים לטעון את הכרטיס שלי בערך צבור?
באוטובוסי אגד אי אפשר לטעון ערך צבור אלא
רק להשתמש בו. אפשר לטעון ערך צבור באוטובוסי דן, קווים או מטרופולין ובעמדות רב קו של דן (ואולי גם בעמדות של קווים).
 

AndreyS

New member
ויש דרך אחרת לקבל כרטיס חד"פ ל90 דק' באגד?

באוטובוסי אגד אי אפשר לטעון ערך צבור אלא
רק להשתמש בו. אפשר לטעון ערך צבור באוטובוסי דן, קווים או מטרופולין ובעמדות רב קו של דן (ואולי גם בעמדות של קווים).
ויש דרך אחרת לקבל כרטיס חד"פ ל90 דק' באגד?
או שהדרך היחידה היא לטעון ערך צבור בדן\קווים ושות' ואז להשתמש בו באגד?
 
אין בגוש דן כרטיס חד-פעמי עם מעבר חופשי

ויש דרך אחרת לקבל כרטיס חד"פ ל90 דק' באגד?
או שהדרך היחידה היא לטעון ערך צבור בדן\קווים ושות' ואז להשתמש בו באגד?
אין בגוש דן כרטיס חד-פעמי עם מעבר חופשי
אפשר לטעון באוטובוס אגד כרטיסיה או לטעון במקומות האחרים שציינתי ערך צבור.
 

AndreyS

New member
בערך הצבור של המקומות האחרים אפשר לקנות באגד?

אין בגוש דן כרטיס חד-פעמי עם מעבר חופשי
אפשר לטעון באוטובוס אגד כרטיסיה או לטעון במקומות האחרים שציינתי ערך צבור.
בערך הצבור של המקומות האחרים אפשר לקנות באגד?
אם כן, אז בפועל יש אפשרות לכרטיס חד"פ - אבל התשלום עליו חייב להתבצע על ידי ערך צבור.
 

846

Active member
בערך צבור / ארנק אפשר

בערך הצבור של המקומות האחרים אפשר לקנות באגד?
אם כן, אז בפועל יש אפשרות לכרטיס חד"פ - אבל התשלום עליו חייב להתבצע על ידי ערך צבור.
בערך צבור / ארנק אפשר
להשתמש רק בגבולות גוש דן "איזור הרפורמה"
בשאר המקומות בארץ אי אפשר להשתמש בארנק.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה