תמונה מוקדשת לאוהד ואלן במיוחד: 669

מצב
הנושא נעול.
תמונה מוקדשת לאוהד ואלן במיוחד: 669

תמונה מוקדשת לאוהד ואלן במיוחד: 669
של דן מזוית הטוסיק של הכרטיסנית בקו 5. התמונה צולמה בשדרות רוטשילד ומס' הרישוי המדוייק של האוטובוס הינו 36-441.
יום טוב.
אביה.
 

אוהדא11

New member
התמונה צולמה בשדרות רוטשילד פינת מאז"ה

תמונה מוקדשת לאוהד ואלן במיוחד: 669
של דן מזוית הטוסיק של הכרטיסנית בקו 5. התמונה צולמה בשדרות רוטשילד ומס' הרישוי המדוייק של האוטובוס הינו 36-441.
יום טוב.
אביה.
התמונה צולמה בשדרות רוטשילד פינת מאז"ה
הכרטיסנית בתמונה היא 669. מספרה המקורי היה 41, אח"כ קיבלה את המספר 669 ולבסוף היא היתה 132. פעלה כל הזמן בקו 5
 
אכן. המידע המקורי הודות לך כמובן !


התמונה צולמה בשדרות רוטשילד פינת מאז"ה
הכרטיסנית בתמונה היא 669. מספרה המקורי היה 41, אח"כ קיבלה את המספר 669 ולבסוף היא היתה 132. פעלה כל הזמן בקו 5
אכן. המידע המקורי הודות לך כמובן !

קבל עוד משהו מעניין בהחלט:
האוטובוס הוא של "דן תיור" כמובן !
מקוה שתהנה גם מתמונה זו !
אביה.
 

אוהדא11

New member
זו אחת מחמש המכונות של "דן תיור" שמספריהן היו

אכן. המידע המקורי הודות לך כמובן !

קבל עוד משהו מעניין בהחלט:
האוטובוס הוא של "דן תיור" כמובן !
מקוה שתהנה גם מתמונה זו !
אביה.
זו אחת מחמש המכונות של "דן תיור" שמספריהן היו
(ת)11 עד (ת) 16 ולאחר מכן שונו בהתאמה ל- (ת)56 עד (ת)60. הן היו מדגם "פולמן". ופעלו בסוף שנות החמישים ועד שנות השבעים. שתיים מהן עברו שינוי בסביבות 1968 למכונות עירוניות, 60 (36-496) הפכה ל- 1238 ופעלה בקו 14, ו- 59 (36-495) שונתה אחריה והפכה ל- 1239.
 
תודה רבה ! גם את זה אני יודע ממך !


זו אחת מחמש המכונות של "דן תיור" שמספריהן היו
(ת)11 עד (ת) 16 ולאחר מכן שונו בהתאמה ל- (ת)56 עד (ת)60. הן היו מדגם "פולמן". ופעלו בסוף שנות החמישים ועד שנות השבעים. שתיים מהן עברו שינוי בסביבות 1968 למכונות עירוניות, 60 (36-496) הפכה ל- 1238 ופעלה בקו 14, ו- 59 (36-495) שונתה אחריה והפכה ל- 1239.
תודה רבה ! גם את זה אני יודע ממך !

ולסיום תמונה יפיפייה בחסות אנדריאס לינדנר חברנו היקר משוויץ.
היורו 4000 נמכר עד לאחרונה כדגם 1:87 HO. הספקתי לרכוש שני עותקים: אחד דיגיטלי ואחד אנלוגי.
בתמונה הדגמים הבאים בדיוק בצביעה הישראלית ונראים אחד לאחד כמו האמיתיים.
 
*

תודה רבה ! גם את זה אני יודע ממך !

ולסיום תמונה יפיפייה בחסות אנדריאס לינדנר חברנו היקר משוויץ.
היורו 4000 נמכר עד לאחרונה כדגם 1:87 HO. הספקתי לרכוש שני עותקים: אחד דיגיטלי ואחד אנלוגי.
בתמונה הדגמים הבאים בדיוק בצביעה הישראלית ונראים אחד לאחד כמו האמיתיים.
*
 

amit1270

New member
מה דיגיטלי ומה אנלוגי?

תודה רבה ! גם את זה אני יודע ממך !

ולסיום תמונה יפיפייה בחסות אנדריאס לינדנר חברנו היקר משוויץ.
היורו 4000 נמכר עד לאחרונה כדגם 1:87 HO. הספקתי לרכוש שני עותקים: אחד דיגיטלי ואחד אנלוגי.
בתמונה הדגמים הבאים בדיוק בצביעה הישראלית ונראים אחד לאחד כמו האמיתיים.
מה דיגיטלי ומה אנלוגי?
 
חיצונית הם זהים. פנימית שונים כאשר

מה דיגיטלי ומה אנלוגי?
חיצונית הם זהים. פנימית שונים כאשר
הדיגיטלי עובד רק עם דקודר מתאים ועם פסים המחוברים למערכת דיגיטלית. נמכרו גם כאלה וגם כאלה. לפי מה שאני מבין - המלאי אזל מהר מאוד. יוצרו רק 150 עותקים מכל דגם. אחד מחובבי הרכבת בישראל עשה יבוא של כמות יפה ומכר לי שניים. נקוה שיהיה גם דגם של 3200 בצבעי רכבת ישראל.
 

אורי404

New member
יופי של תמונה.


תמונה מוקדשת לאוהד ואלן במיוחד: 669
של דן מזוית הטוסיק של הכרטיסנית בקו 5. התמונה צולמה בשדרות רוטשילד ומס' הרישוי המדוייק של האוטובוס הינו 36-441.
יום טוב.
אביה.
יופי של תמונה.

מקווה, שיש תמונות נוספות של אותה כרטיסנית
 

alantan

New member
מעט לפני זמני אבל נחמד מאוד

תמונה מוקדשת לאוהד ואלן במיוחד: 669
של דן מזוית הטוסיק של הכרטיסנית בקו 5. התמונה צולמה בשדרות רוטשילד ומס' הרישוי המדוייק של האוטובוס הינו 36-441.
יום טוב.
אביה.
מעט לפני זמני אבל נחמד מאוד
לראות איך היו נראות הכרטיסניות של קו 5.
 

alantan

New member
וואלה? חשבתי שמדובר בדגם ישן יותר

לא כל כך לפני זמנך, הן פעלו עד יולי-אוגוסט 93
וואלה? חשבתי שמדובר בדגם ישן יותר
אני זוכר את הכרטיסניות היטב, אבל לא זכרתי שהטוסיק שלהם היה כל כך שונה מהדגמים האחרים של שנות ה-70. אולי זו הצביעה הזו של המעביר.
 

alantan

New member
המעביר בצחוק כמובן, פשוט צביעה ישנה יותר...

וואלה? חשבתי שמדובר בדגם ישן יותר
אני זוכר את הכרטיסניות היטב, אבל לא זכרתי שהטוסיק שלהם היה כל כך שונה מהדגמים האחרים של שנות ה-70. אולי זו הצביעה הזו של המעביר.
המעביר בצחוק כמובן, פשוט צביעה ישנה יותר...
 

olli3

New member
מנהל
יש לי זכרונות מכרטיסניות קו 5, לא מעט.

מעט לפני זמני אבל נחמד מאוד
לראות איך היו נראות הכרטיסניות של קו 5.
יש לי זכרונות מכרטיסניות קו 5, לא מעט.
מגיעי םלמרכזית הישנה עם 312 או 370 (תלוי מהיכן הגענו לת"א), הולכים על הכביש בין הרציפים, פונים שמאלה, שורת טלפונים ציבוריים שתמיד יש תור לטלפון מקבלת את פנינו ובהמשך תחנת קו 5 והכרטיסינית שכבר מחכה שם. עולים מאחורה, אני מסתקרן כל פעם מחדש להגיע לקדמת האוטובוס ולראות איך לנהג אין שום דבר שקשור לכרטיסים :)

יורדים ברוטשילד בבנק מסד, משם כבר נלך רגלית דרך אלנבי לשוק הכרמל, נקנה כמה פירות ונרד לים.
 
לא רק זכרונות אישיים....

יש לי זכרונות מכרטיסניות קו 5, לא מעט.
מגיעי םלמרכזית הישנה עם 312 או 370 (תלוי מהיכן הגענו לת"א), הולכים על הכביש בין הרציפים, פונים שמאלה, שורת טלפונים ציבוריים שתמיד יש תור לטלפון מקבלת את פנינו ובהמשך תחנת קו 5 והכרטיסינית שכבר מחכה שם. עולים מאחורה, אני מסתקרן כל פעם מחדש להגיע לקדמת האוטובוס ולראות איך לנהג אין שום דבר שקשור לכרטיסים :)

יורדים ברוטשילד בבנק מסד, משם כבר נלך רגלית דרך אלנבי לשוק הכרמל, נקנה כמה פירות ונרד לים.
לא רק זכרונות אישיים....
אפילו כתבו על זה שיר!

http://www.youtube.com/watch?v=_3OOrrGxJ1M

הנה (עוד) הוכחה שהחתימה שלך לא נכונה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה