הגיע הזמן להבלטת המתרחש במשרד התחבורה
עוררת בי דז'ה וו, דוק'.
במשרד התחבורה
שומרים על הגחלת.
וברצינות: כבר הקדשתי בעבר מס' מילים לגווארדיה הוותיקה שבמשרד התחבורה. כל המוסיף גורע.
הגיע הזמן להבלטת המתרחש במשרד התחבורה
והגיע הזמן לחשוף בפני כלל הציבור מה קורה שם. אני מוצא יותר מדי תלונות על תיפקוד המשרד ברשת.
אני מתרשם שאנשי המקצוע האמיתיים בתחום התחבורתי לא נמצאים במשרד התחבורה ואני משוכנע בועז - שניתן לחתוך ב-60% לפחות את כלל כח האדם במשרד התחבורה ולהעביר סמכויות רבות לשוק הפרטי או ישירות למשרד ראש הממשלה.
כפי שמופרטות חברות תחבורה ציבורית, אפשר להפריט חלקים נכבדים ממשרד התחבורה ללא קשר לדעתי האישית בנושא.
משרד הרישוי הוא הגוף הראשון שאפשר לבטל ולהעבירו מיידית לשוק הפרטי.
אני רואה טענות על הטרדות מיניות במשרד התחבורה ונושא זה לא מודגש מספיק לדעתי ברשת האינטרנט. חובה להבליט את הענין ולבדוק מי בדיוק מטריד מינית במשרד ומדוע מאיימים על מי שתתלונן שהיא תפוטר. אם זו לא דיקטטורה סגורה אז מה זה בדיוק? מדינה בתוך מדינה???
ומדוע ניתנת רשות הדיבור בנושא התלקחות אוטובוסים לאדם שלבטח לא חקר באופן אישי את התופעה במשך עשרות שנים??? אני בספק ענק אם האיש קרא אי פעם ספרות מקצועית בנושא מחו"ל. אם אין לו זמן לקרוא ספרות כזו בזמן העבודה, שיקרא אותה בבית, אבל שיקרא ! הוא מקבל מספיק שכר כדי לעבוד גם בבית ומצידי שילך לישון רק בסופי שבוע כל עוד נשרפים אוטובוסים משלושה דגמים שונים של וולוו בישראל ואיש לא עושה דבר בנושא.
אשמח מאוד אם תוכל להקפיץ למעלה שוב את השרשור בנושא התלקחותם של ארבעה אוטובוסי וולוו שונים במהלכם של יומיים בלבד ! זה לא מחדל - זה הרבה יותר גרוע ממחדל ! מי מרויח מהשריפות הללו??? הרי מישהו גוזר קופון מזה. האם תוכל לשער מי גוזר קופון? אני לא הצלחתי לגלות...