אחרי הלידה

המרחפת

New member
רעיונות לתכנים לחגיגת הולדת בת

אז נולדה לנו בת בכורה, והזמנו את המשפחה לחגיגה בחצר (פיצלנו את זה לשני אירועים של 40 אנשים כל אחד, כדי שלא נסתבך עם חיפושים של מקום גדול ואיך להאכיל את כולם, אלא כל אירוע בחצר של סבא וסבתא הרלבנטיים והכנת תפריט על ידי והדודים המקסימים של הילדה).

המפגש המשפחתי הוא תמיד כיפי, אבל חיפשתי תוכן נוסף להכניס פנימה. אמא שלי תקריא ברכה, וגם אני אקריא משהו, שבינתיים אני מתכוונת לכלול בו תודה למי שעזר לי והסבר על פירוש השם. אבל אולי יש רעינות למשהו נוסף? אחרי שעבדנו כל כך הרבה על טקס החתונה, נראה לי מוזר להשאיר את זה בלי כלום חוץ משתי ברכות
 
וואו - שני אירועים של ארבעים איש??


אני מעריצה אותך. זה יותר מכמה שאירחתי השנה במצטבר, אני חושבת...

מה כבור עושים במפגשים משפחתיים?...
אנשים עושים מינגלינג, יושבים ומתקשקשים ביחד, אוכלים (זה כנראה עיקר העניין, אחרי הכל...), תכנית אמנותית זה סבבה ויש לך כבר כוכבת לאירוע שזה גם יופי..

עוד לא הייתי באירוע משפחתי - כולל בריתות - שהיתה בו תכנית אמנותית. אני חושבת שמקומות ישיבה נעימים ואוכל טוב מסדרים בדרך כלל מפגשים משפחתיים...

בכל אופן - תהנו, ובהצלחה
 

המרחפת

New member
זה עוד המצומצם

40 איש זה אומר שההוריםהזמינו את האחים שלהם ואת הנספחים שלהם (בני הדודים שלנו והיחלדים שלהם).
 

sunshine759

New member
מנסה לחשוב

גם אני מאוד אוהבת תוכן, ואחת הסיבות המרכזיות בגללן אני לא עושה אירוע ללידה הוא העדר תוכן בבריתות. אני לא אוהבת אירועים של באים לאכול נותנים צ'ק הולכים, אז מאוד מזדהה איתך! אני חושבת שזה קונספט יפה מאוד לעשות בחצר, וגם לא המוני מדי.
אולי את יכולה בנוסף למה שתעשי שקשור לתינוקת שלך, לעשות משהו שקשור בכללי לתינוקות. למשל, בגלל שזו משפחה שלך לחפש תמונות של הרבה מוזמנים בתור תינוקות או ילדים קטנים, גם כאלה בשחור לבן של המבוגרים יכול להיות מדליק, ולעשות מצגת בה כל פעם תציגי תמונה, הנוכחים יצטרכו לנחש מי התינוק, ואחרי הניחושים תופיע התמונה של הבן אדם כמו שהוא היום.
אני גם מאוד אוהבת סטנד אפ, אבל בטח לא תרצי להוציא הרבה כסף על סטנדאפיסט שידבר על משפחה ותינוקות. במקום זה אפשר למצוא אולי קרוב משפחה מצחיק? גם בפייסבוק של רשף לוי הוא פירסם קטע קורע על אבא לשישה שנשאר לבד כשאישתו בחול, זה יכול להיות אדיר להקריא את זה. כל מי שאני מכירה נקרע מצחוק מהקטע הזה.
 

לוסטיטה

New member
אני אשאל גם כאן - תפרים

ילדתי לפני 16 יום והתפרים עוד לא נמסו, תקין? מוזר? לבדוק? מה אתן אומרות?
 

mitmit11

New member
אנ פחדתי להסתכל/לגעת....

נדמה לי שאומרים שבועיים. חכי כמה ימים ואם זה לא מסתדר לכי לבדוק.
 
למעלה