אביתר777777777777777
New member
עם מלון, בריכה ומסלולי טיסה.....ראו איור.
למען האמת האיור הזה יושב כבר שנים רבות ברשת ואפילו פרסמתי אותו כאן בעבר בגרסה בצבע שחור, אך הפעם זה למען החדשים כאן...
ונעבור במהירות ל- 666-426 של ''המקשר'':אוטובוס חדיש בקואופרטיב אגד בקרוב
עם מלון, בריכה ומסלולי טיסה.....ראו איור.
למען האמת האיור הזה יושב כבר שנים רבות ברשת ואפילו פרסמתי אותו כאן בעבר בגרסה בצבע שחור, אך הפעם זה למען החדשים כאן...
זה בטח לא מה שאתה מחפש, אבל לי מוזר השילוטונעבור במהירות ל- 666-426 של ''המקשר'':
ובצד חידה: מה מוזר בתמונה ?
לא ידידי. המוזר הוא החזית הלא מקורית שלו. 666-426 עברזה בטח לא מה שאתה מחפש, אבל לי מוזר השילוט
שבחזית האוטובוס עם ציון יעד במקום מספר קו.
חזית של אמבטיה!לא ידידי. המוזר הוא החזית הלא מקורית שלו. 666-426 עבר
תאונה חזיתית והוחלפה לו חזית לחזית אגד סטנדרטית. במקור היה בעל זוג פנסים כפולים ב-"המקשר" ונראה בדיוק כמו 666-410 המופיע גם הוא בשרשור זה.
וד"ש מ- 666-410 של "המקשר":אוטובוס חדיש בקואופרטיב אגד בקרוב
עם מלון, בריכה ומסלולי טיסה.....ראו איור.
למען האמת האיור הזה יושב כבר שנים רבות ברשת ואפילו פרסמתי אותו כאן בעבר בגרסה בצבע שחור, אך הפעם זה למען החדשים כאן...
וכך נראה 666-410 מבפנים: חתיכת היסטוריה עם זכרונות !אוטובוס חדיש בקואופרטיב אגד בקרוב
עם מלון, בריכה ומסלולי טיסה.....ראו איור.
למען האמת האיור הזה יושב כבר שנים רבות ברשת ואפילו פרסמתי אותו כאן בעבר בגרסה בצבע שחור, אך הפעם זה למען החדשים כאן...
היו ימים בקו 4 ו- 5.... הכרטיסנים מאחורהוכך נראה 666-410 מבפנים: חתיכת היסטוריה עם זכרונות !
מתחת לזוג החלונות יש איזשהו פס/ לייסטוכך נראה 666-410 מבפנים: חתיכת היסטוריה עם זכרונות !
השומר הנצחי והנחמד מאוד בחניון קרית משה:אוטובוס חדיש בקואופרטיב אגד בקרוב
עם מלון, בריכה ומסלולי טיסה.....ראו איור.
למען האמת האיור הזה יושב כבר שנים רבות ברשת ואפילו פרסמתי אותו כאן בעבר בגרסה בצבע שחור, אך הפעם זה למען החדשים כאן...
דוקטור, מהו הבניין הנבנה מאחורי החניון?השומר הנצחי והנחמד מאוד בחניון קרית משה:
כאשר הייתי מגיע לבקר או לצלם בחניון בסוף שנות ה-70, תמיד הוא קלט אותי עוד למעלה ברמזור עם אופני הראלי גראנד-פרי הכחולות ונתן לי להיכנס חופשי. אז הנה תמונה שלו למזכרת. מצטער אך שכחתי את שמו. שימו לב לחלק העליון של החניון: שוסונים עם מרצדס ביחד ! (וכמובן 5 פיאטים...).
הנמוך - הנהלת המוסד לביטוח לאומי, הגבוה: הילטון הראשון בי-ם.דוקטור, מהו הבניין הנבנה מאחורי החניון?
ושוב השרת החדש של תפוז מוכיח עד כמה הוא חסר ערך....הנמוך - הנהלת המוסד לביטוח לאומי, הגבוה: הילטון הראשון בי-ם.
להערכתי התמונה צולמה מתי שהוא בתחילת 1975. מצד שמאל רואים את 66-074 שהפך למחסן (עם הפנסים שנצבעו לבן) ומצד ימין עם הטומבון הכפול רוארים את הסדנא הניידת 665-400.
וקצת היסטורי תמיד מסייעת...:
אוטובוס סדנא ניידת מס' 665-400 נבנה מאוטובוס ישן של "המקשר" מס' 66-075 שהועבר ביום 01.01.1967 ל-"אגד" ירושלים. לפרטים נוספים, ראו הערת שוליים מס' 3 להלן:
[1] 66-075: תאריך תחילת עבודה: 02.09.1959. מחיר הקרן: 32,250 ל"י (מקור: רשימת כלי רכב לצרכי מס רכוש וקרן פיצויים ליום 31.03.1962, "המקשר", אגודה שיתופית, ירושלים, עמ' 4). תאריך כניסה לשרות: ? (רישוי). תאריך סיום שרות: ?. חזיתו המקורית של האוטובוס הוחלפה, ככל הנראה בעקבות תאונת התנגשות לחזית מודרנית יותר בתחילת שנות ה- 1970'. בחודש יוני 1974 שונה מבנהו של האוטובוס והוא הפך לאוטובוס סדנא ניידת בעל מס' רישוי 665-400 (לא 666) המיועד לגרירת אוטובוסי מרצדס O305 מדגם עירוני שהוכנסו לשרות ב-"אגד" במהלך שנות ה- 1970' המוקדמות החל משנת 1973. האוטובוס-סדנא השתייך בתחילת עבודתו כסדנא ניידת לסניף "דניה" בירושלים.
ושוב השרת החדש של תפוז מוכיח עד כמה הוא חסר ערך....
מעכב תמונות. חבל שלא ממשיכים להשתמש בדיוק באותו שרת ומערכות שבהן השתמשו ב-2001......ההן היו הרבה יותר איכותיות.
תודה! הייתי שם לא מזמן, והבניין נראה לי מוכר באופן חשוד...הנמוך - הנהלת המוסד לביטוח לאומי, הגבוה: הילטון הראשון בי-ם.
להערכתי התמונה צולמה מתי שהוא בתחילת 1975. מצד שמאל רואים את 66-074 שהפך למחסן (עם הפנסים שנצבעו לבן) ומצד ימין עם הטומבון הכפול רוארים את הסדנא הניידת 665-400.
וקצת היסטורי תמיד מסייעת...:
אוטובוס סדנא ניידת מס' 665-400 נבנה מאוטובוס ישן של "המקשר" מס' 66-075 שהועבר ביום 01.01.1967 ל-"אגד" ירושלים. לפרטים נוספים, ראו הערת שוליים מס' 3 להלן:
[1] 66-075: תאריך תחילת עבודה: 02.09.1959. מחיר הקרן: 32,250 ל"י (מקור: רשימת כלי רכב לצרכי מס רכוש וקרן פיצויים ליום 31.03.1962, "המקשר", אגודה שיתופית, ירושלים, עמ' 4). תאריך כניסה לשרות: ? (רישוי). תאריך סיום שרות: ?. חזיתו המקורית של האוטובוס הוחלפה, ככל הנראה בעקבות תאונת התנגשות לחזית מודרנית יותר בתחילת שנות ה- 1970'. בחודש יוני 1974 שונה מבנהו של האוטובוס והוא הפך לאוטובוס סדנא ניידת בעל מס' רישוי 665-400 (לא 666) המיועד לגרירת אוטובוסי מרצדס O305 מדגם עירוני שהוכנסו לשרות ב-"אגד" במהלך שנות ה- 1970' המוקדמות החל משנת 1973. האוטובוס-סדנא השתייך בתחילת עבודתו כסדנא ניידת לסניף "דניה" בירושלים.
ומשהו לסיום מתערוכת אוטובוסים בגרמניה:אוטובוס חדיש בקואופרטיב אגד בקרוב
עם מלון, בריכה ומסלולי טיסה.....ראו איור.
למען האמת האיור הזה יושב כבר שנים רבות ברשת ואפילו פרסמתי אותו כאן בעבר בגרסה בצבע שחור, אך הפעם זה למען החדשים כאן...
באמתאוטובוס חדיש בקואופרטיב אגד בקרוב
עם מלון, בריכה ומסלולי טיסה.....ראו איור.
למען האמת האיור הזה יושב כבר שנים רבות ברשת ואפילו פרסמתי אותו כאן בעבר בגרסה בצבע שחור, אך הפעם זה למען החדשים כאן...
תודה ! ועדיין אין לי פתרון ל-----באמת. וסוף כל סוף התמונה מואילה בטובה להיפתח.
תודה רבה וטרינר! אהבתי במיוחד את התמונה ממגרש אגד בכניסהאוטובוס חדיש בקואופרטיב אגד בקרוב
עם מלון, בריכה ומסלולי טיסה.....ראו איור.
למען האמת האיור הזה יושב כבר שנים רבות ברשת ואפילו פרסמתי אותו כאן בעבר בגרסה בצבע שחור, אך הפעם זה למען החדשים כאן...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.