אוטובוס חדיש בקואופרטיב אגד בקרוב

מצב
הנושא נעול.
אוטובוס חדיש בקואופרטיב אגד בקרוב


אוטובוס חדיש בקואופרטיב אגד בקרוב

עם מלון, בריכה ומסלולי טיסה.....ראו איור.
למען האמת האיור הזה יושב כבר שנים רבות ברשת ואפילו פרסמתי אותו כאן בעבר בגרסה בצבע שחור, אך הפעם זה למען החדשים כאן...

 
ונעבור במהירות ל- 666-426 של ''המקשר'':

אוטובוס חדיש בקואופרטיב אגד בקרוב

עם מלון, בריכה ומסלולי טיסה.....ראו איור.
למען האמת האיור הזה יושב כבר שנים רבות ברשת ואפילו פרסמתי אותו כאן בעבר בגרסה בצבע שחור, אך הפעם זה למען החדשים כאן...
ונעבור במהירות ל- 666-426 של ''המקשר'':
ובצד חידה: מה מוזר בתמונה ?

 
לא ידידי. המוזר הוא החזית הלא מקורית שלו. 666-426 עבר

זה בטח לא מה שאתה מחפש, אבל לי מוזר השילוט
שבחזית האוטובוס עם ציון יעד במקום מספר קו.
לא ידידי. המוזר הוא החזית הלא מקורית שלו. 666-426 עבר
תאונה חזיתית והוחלפה לו חזית לחזית אגד סטנדרטית. במקור היה בעל זוג פנסים כפולים ב-"המקשר" ונראה בדיוק כמו 666-410 המופיע גם הוא בשרשור זה.
 

846

Active member
חזית של אמבטיה!

לא ידידי. המוזר הוא החזית הלא מקורית שלו. 666-426 עבר
תאונה חזיתית והוחלפה לו חזית לחזית אגד סטנדרטית. במקור היה בעל זוג פנסים כפולים ב-"המקשר" ונראה בדיוק כמו 666-410 המופיע גם הוא בשרשור זה.
חזית של אמבטיה!
 
וד"ש מ- 666-410 של "המקשר":

אוטובוס חדיש בקואופרטיב אגד בקרוב

עם מלון, בריכה ומסלולי טיסה.....ראו איור.
למען האמת האיור הזה יושב כבר שנים רבות ברשת ואפילו פרסמתי אותו כאן בעבר בגרסה בצבע שחור, אך הפעם זה למען החדשים כאן...
וד"ש מ- 666-410 של "המקשר":
אחד מהטייגרים היפים בארץ והוא כרטיסנית כמובן !

 
וכך נראה 666-410 מבפנים: חתיכת היסטוריה עם זכרונות !

אוטובוס חדיש בקואופרטיב אגד בקרוב

עם מלון, בריכה ומסלולי טיסה.....ראו איור.
למען האמת האיור הזה יושב כבר שנים רבות ברשת ואפילו פרסמתי אותו כאן בעבר בגרסה בצבע שחור, אך הפעם זה למען החדשים כאן...
וכך נראה 666-410 מבפנים: חתיכת היסטוריה עם זכרונות !

 

tristis

New member
מתחת לזוג החלונות יש איזשהו פס/ לייסט

וכך נראה 666-410 מבפנים: חתיכת היסטוריה עם זכרונות !
מתחת לזוג החלונות יש איזשהו פס/ לייסט
שאמור להיות ידית אחיזה ארוכה אך הוא לא נראה כך.
בקו 4,5 בדן היה במיקום הזה צינור ארוך שהיה ידית אחיזה מאד נוחה.
 
השומר הנצחי והנחמד מאוד בחניון קרית משה:

אוטובוס חדיש בקואופרטיב אגד בקרוב

עם מלון, בריכה ומסלולי טיסה.....ראו איור.
למען האמת האיור הזה יושב כבר שנים רבות ברשת ואפילו פרסמתי אותו כאן בעבר בגרסה בצבע שחור, אך הפעם זה למען החדשים כאן...
השומר הנצחי והנחמד מאוד בחניון קרית משה:
כאשר הייתי מגיע לבקר או לצלם בחניון בסוף שנות ה-70, תמיד הוא קלט אותי עוד למעלה ברמזור עם אופני הראלי גראנד-פרי הכחולות ונתן לי להיכנס חופשי. אז הנה תמונה שלו למזכרת. מצטער אך שכחתי את שמו. שימו לב לחלק העליון של החניון: שוסונים עם מרצדס ביחד ! (וכמובן 5 פיאטים...).

 
דוקטור, מהו הבניין הנבנה מאחורי החניון?

השומר הנצחי והנחמד מאוד בחניון קרית משה:
כאשר הייתי מגיע לבקר או לצלם בחניון בסוף שנות ה-70, תמיד הוא קלט אותי עוד למעלה ברמזור עם אופני הראלי גראנד-פרי הכחולות ונתן לי להיכנס חופשי. אז הנה תמונה שלו למזכרת. מצטער אך שכחתי את שמו. שימו לב לחלק העליון של החניון: שוסונים עם מרצדס ביחד ! (וכמובן 5 פיאטים...).
דוקטור, מהו הבניין הנבנה מאחורי החניון?
 
הנמוך - הנהלת המוסד לביטוח לאומי, הגבוה: הילטון הראשון בי-ם.

דוקטור, מהו הבניין הנבנה מאחורי החניון?
הנמוך - הנהלת המוסד לביטוח לאומי, הגבוה: הילטון הראשון בי-ם.
להערכתי התמונה צולמה מתי שהוא בתחילת 1975. מצד שמאל רואים את 66-074 שהפך למחסן (עם הפנסים שנצבעו לבן) ומצד ימין עם הטומבון הכפול רוארים את הסדנא הניידת 665-400.
וקצת היסטורי תמיד מסייעת...:

אוטובוס סדנא ניידת מס' 665-400 נבנה מאוטובוס ישן של "המקשר" מס' 66-075 שהועבר ביום 01.01.1967 ל-"אגד" ירושלים. לפרטים נוספים, ראו הערת שוליים מס' 3 להלן:
[1] 66-075: תאריך תחילת עבודה: 02.09.1959. מחיר הקרן: 32,250 ל"י (מקור: רשימת כלי רכב לצרכי מס רכוש וקרן פיצויים ליום 31.03.1962, "המקשר", אגודה שיתופית, ירושלים, עמ' 4). תאריך כניסה לשרות: ? (רישוי). תאריך סיום שרות: ?. חזיתו המקורית של האוטובוס הוחלפה, ככל הנראה בעקבות תאונת התנגשות לחזית מודרנית יותר בתחילת שנות ה- 1970'. בחודש יוני 1974 שונה מבנהו של האוטובוס והוא הפך לאוטובוס סדנא ניידת בעל מס' רישוי 665-400 (לא 666) המיועד לגרירת אוטובוסי מרצדס O305 מדגם עירוני שהוכנסו לשרות ב-"אגד" במהלך שנות ה- 1970' המוקדמות החל משנת 1973. האוטובוס-סדנא השתייך בתחילת עבודתו כסדנא ניידת לסניף "דניה" בירושלים.

 
ושוב השרת החדש של תפוז מוכיח עד כמה הוא חסר ערך....

הנמוך - הנהלת המוסד לביטוח לאומי, הגבוה: הילטון הראשון בי-ם.
להערכתי התמונה צולמה מתי שהוא בתחילת 1975. מצד שמאל רואים את 66-074 שהפך למחסן (עם הפנסים שנצבעו לבן) ומצד ימין עם הטומבון הכפול רוארים את הסדנא הניידת 665-400.
וקצת היסטורי תמיד מסייעת...:

אוטובוס סדנא ניידת מס' 665-400 נבנה מאוטובוס ישן של "המקשר" מס' 66-075 שהועבר ביום 01.01.1967 ל-"אגד" ירושלים. לפרטים נוספים, ראו הערת שוליים מס' 3 להלן:
[1] 66-075: תאריך תחילת עבודה: 02.09.1959. מחיר הקרן: 32,250 ל"י (מקור: רשימת כלי רכב לצרכי מס רכוש וקרן פיצויים ליום 31.03.1962, "המקשר", אגודה שיתופית, ירושלים, עמ' 4). תאריך כניסה לשרות: ? (רישוי). תאריך סיום שרות: ?. חזיתו המקורית של האוטובוס הוחלפה, ככל הנראה בעקבות תאונת התנגשות לחזית מודרנית יותר בתחילת שנות ה- 1970'. בחודש יוני 1974 שונה מבנהו של האוטובוס והוא הפך לאוטובוס סדנא ניידת בעל מס' רישוי 665-400 (לא 666) המיועד לגרירת אוטובוסי מרצדס O305 מדגם עירוני שהוכנסו לשרות ב-"אגד" במהלך שנות ה- 1970' המוקדמות החל משנת 1973. האוטובוס-סדנא השתייך בתחילת עבודתו כסדנא ניידת לסניף "דניה" בירושלים.
ושוב השרת החדש של תפוז מוכיח עד כמה הוא חסר ערך....
מעכב תמונות. חבל שלא ממשיכים להשתמש בדיוק באותו שרת ומערכות שבהן השתמשו ב-2001......ההן היו הרבה יותר איכותיות.
 

בועז ל

New member
ועוד יותר חבל שתלונות על תקלות מהסוג הנ"ל מטופלות

ושוב השרת החדש של תפוז מוכיח עד כמה הוא חסר ערך....
מעכב תמונות. חבל שלא ממשיכים להשתמש בדיוק באותו שרת ומערכות שבהן השתמשו ב-2001......ההן היו הרבה יותר איכותיות.
ועוד יותר חבל שתלונות על תקלות מהסוג הנ"ל מטופלות
באטיות, אם בכלל, ע"י
 
תודה! הייתי שם לא מזמן, והבניין נראה לי מוכר באופן חשוד...

הנמוך - הנהלת המוסד לביטוח לאומי, הגבוה: הילטון הראשון בי-ם.
להערכתי התמונה צולמה מתי שהוא בתחילת 1975. מצד שמאל רואים את 66-074 שהפך למחסן (עם הפנסים שנצבעו לבן) ומצד ימין עם הטומבון הכפול רוארים את הסדנא הניידת 665-400.
וקצת היסטורי תמיד מסייעת...:

אוטובוס סדנא ניידת מס' 665-400 נבנה מאוטובוס ישן של "המקשר" מס' 66-075 שהועבר ביום 01.01.1967 ל-"אגד" ירושלים. לפרטים נוספים, ראו הערת שוליים מס' 3 להלן:
[1] 66-075: תאריך תחילת עבודה: 02.09.1959. מחיר הקרן: 32,250 ל"י (מקור: רשימת כלי רכב לצרכי מס רכוש וקרן פיצויים ליום 31.03.1962, "המקשר", אגודה שיתופית, ירושלים, עמ' 4). תאריך כניסה לשרות: ? (רישוי). תאריך סיום שרות: ?. חזיתו המקורית של האוטובוס הוחלפה, ככל הנראה בעקבות תאונת התנגשות לחזית מודרנית יותר בתחילת שנות ה- 1970'. בחודש יוני 1974 שונה מבנהו של האוטובוס והוא הפך לאוטובוס סדנא ניידת בעל מס' רישוי 665-400 (לא 666) המיועד לגרירת אוטובוסי מרצדס O305 מדגם עירוני שהוכנסו לשרות ב-"אגד" במהלך שנות ה- 1970' המוקדמות החל משנת 1973. האוטובוס-סדנא השתייך בתחילת עבודתו כסדנא ניידת לסניף "דניה" בירושלים.
תודה! הייתי שם לא מזמן, והבניין נראה לי מוכר באופן חשוד...
 
ומשהו לסיום מתערוכת אוטובוסים בגרמניה:

אוטובוס חדיש בקואופרטיב אגד בקרוב

עם מלון, בריכה ומסלולי טיסה.....ראו איור.
למען האמת האיור הזה יושב כבר שנים רבות ברשת ואפילו פרסמתי אותו כאן בעבר בגרסה בצבע שחור, אך הפעם זה למען החדשים כאן...
ומשהו לסיום מתערוכת אוטובוסים בגרמניה:

 

בועז ל

New member
באמת
. וסוף כל סוף התמונה מואילה בטובה להיפתח.

אוטובוס חדיש בקואופרטיב אגד בקרוב

עם מלון, בריכה ומסלולי טיסה.....ראו איור.
למען האמת האיור הזה יושב כבר שנים רבות ברשת ואפילו פרסמתי אותו כאן בעבר בגרסה בצבע שחור, אך הפעם זה למען החדשים כאן...
באמת
. וסוף כל סוף התמונה מואילה בטובה להיפתח.
 
תודה ! ועדיין אין לי פתרון ל-----

באמת
. וסוף כל סוף התמונה מואילה בטובה להיפתח.
תודה ! ועדיין אין לי פתרון ל-----
לבעיה עם הספר. אני מקוה שמישהו מהחברים הוא אייפוניסט ויוכל לסייע בפתרון הבעיה:
[URL]https://itunes.apple.com/us/book/spacecake/id976249225?mt=11[/URL]
אני כמובן אשלם לו את התמורה ללא עיכוב.
וכמו שאמרת: צריך להמיר את הקובץ לקובץ PDF כדי שאוכל לקרוא אותו. גם הנייד שלי (נוט 4) מסרב להתקין את "אייטיונס" משום מה וגם המחשב האישי הנייח. אם תצליח לסייע אודה לך מאוד. חבל ששנינו לא אייפוניסטים אבל זו המציאות.
 

alantan

New member
תודה רבה וטרינר! אהבתי במיוחד את התמונה ממגרש אגד בכניסה

אוטובוס חדיש בקואופרטיב אגד בקרוב

עם מלון, בריכה ומסלולי טיסה.....ראו איור.
למען האמת האיור הזה יושב כבר שנים רבות ברשת ואפילו פרסמתי אותו כאן בעבר בגרסה בצבע שחור, אך הפעם זה למען החדשים כאן...
תודה רבה וטרינר! אהבתי במיוחד את התמונה ממגרש אגד בכניסה
לירושלים.
&nbsp
אגב, ההילטון הזה סימל וסימן לי את ירושלים בילדותי (גיל 7-8). תמיד אהבתי לראות אותו מגיח מבין ההרים בדרך שבין הקסטל לכניסה לעיר. היה משהו מוזר באיך שהוא היה נראה נמוך (כי ראו רק את החלק העליון שלו) ולאט לאט נהיה גבוה יותר ככל שהתקרבנו לעיר. טוב, זו חשיבה של ילד...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה