הוועדה לקידום הפקקים בישראל

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
הוועדה לקידום הפקקים בישראל

הוועדה לקידום הפקקים בישראל
התכנון הלקוי של שכונות חדשות ברחבי ישראל. שכונות בהן מקדשים את השימוש ברכב הפרטי, נחמד לגלות שלא אני היחיד שחשב על זה שזה מאד מאד מטומטם שבשביל לקנות חלב בשכונה אני אצטרך רכב.

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000946570
 
זה ברור ללא מעט מתכנני תחבורה ומתכנני ערים

הוועדה לקידום הפקקים בישראל
התכנון הלקוי של שכונות חדשות ברחבי ישראל. שכונות בהן מקדשים את השימוש ברכב הפרטי, נחמד לגלות שלא אני היחיד שחשב על זה שזה מאד מאד מטומטם שבשביל לקנות חלב בשכונה אני אצטרך רכב.

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000946570
זה ברור ללא מעט מתכנני תחבורה ומתכנני ערים
אבל זה לא עוזר. למרבה הצער, הצעת החוק שנפלה הייתה יכולה לחייב לגרום למי שמגיש תכניות לחשוב על הנושא, ואולי בעתיד היינו מוצאים את עצמנו עם פחות שכונות מוטות רכב פרטי.
 
ומה עמדת שר התחבורה בנושא?

הוועדה לקידום הפקקים בישראל
התכנון הלקוי של שכונות חדשות ברחבי ישראל. שכונות בהן מקדשים את השימוש ברכב הפרטי, נחמד לגלות שלא אני היחיד שחשב על זה שזה מאד מאד מטומטם שבשביל לקנות חלב בשכונה אני אצטרך רכב.

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000946570
ומה עמדת שר התחבורה בנושא?
האם הוא מתכוון לנסות לשנות את החלטת ועדת השרים לחקיקה?
האם הוא מתנגד לה?
מה משרד התחבורה עושה על-מנת להבטיח שתוכניות בנייה יכללו שיקולי תחבורה ציבורית?
מה משרד התחבורה עושה על מנת להבטיח שבניית שכונות חדשות תכלול הכנת תשתיות תחבורה ציבורית ותחבורה בת-קיימא?
משרד התחבורה בעצמו פועל לשמר את עליונות הרכב הפרטי. אחרת כבר מזמן היה הופך עולמות על מנת להפוך את פרויקט המתע"ן בגוש-דן לפרויקט לאומי ולא רק לומר ברדיו שהפתרון לגוש-דן הוא מטרו...
ראשי ערים ורשויות שיש להם מודעות לנושא צריכים לסחוט את המדינה ולבצע הגבלות חמורות על בניה בשטחי שיפוטם על מנת לקבל משהו מהמדינה בתחומי התשתיות (תשתיות בכלל, לא רק תשתיות תחבורה).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה