כביש 1

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
כביש 1

כביש 1
לפני שאגיע לחדשות, אציג לפניכם מספר תמונות מהפרויקט באדיבות "נתיבי ישראל". התמונות הספיקו אמנם לצבור מעט ותק (סוף אפריל), אך דומני שבכ"ז יש בהן משהו ששווה העלאה מאוחרת.





 

בועז ל

New member
3 תמונות נוספות והמלצה.

כביש 1
לפני שאגיע לחדשות, אציג לפניכם מספר תמונות מהפרויקט באדיבות "נתיבי ישראל". התמונות הספיקו אמנם לצבור מעט ותק (סוף אפריל), אך דומני שבכ"ז יש בהן משהו ששווה העלאה מאוחרת.
3 תמונות נוספות והמלצה.
לעת עתה כדאי להסתפק בהעלאת שלוש תמונות לכל היותר בהודעה אחת. העלאה תמונות במספר גבוה יותר, גורמת להקטנה דרסטית בגודלן.





 

בועז ל

New member
בכביש 1

כביש 1
לפני שאגיע לחדשות, אציג לפניכם מספר תמונות מהפרויקט באדיבות "נתיבי ישראל". התמונות הספיקו אמנם לצבור מעט ותק (סוף אפריל), אך דומני שבכ"ז יש בהן משהו ששווה העלאה מאוחרת.
בכביש 1
החלה כרייתה של המנהרה הצפונית בפורטל המערבי של מנהרות הראל. בכך מצטרפת חזית כרייה נוספת לפרויקט המנהרות. זה המקום להודות לרפרנט הפורום, טום גולדפלד, ממשרד היח"צ "מור יוסף", על ההפניה לאתר ועל שיתוף הפעולה הפורה עם הפורום. טום גולדפלד עוזב את הפרויקט לטובת עבודה בחו"ל ואת הממשק מול הפורום יקיים מנהלו מר יהושע מור יוסף, שאתו כבר הספקתי לשוחח ולוודא את קיומו של הסיור המתוכנן בכביש. תודה, טומי, ובהצלחה!

 

DRORIKO8

New member
יהושע מור יוסף הזה?

בכביש 1
החלה כרייתה של המנהרה הצפונית בפורטל המערבי של מנהרות הראל. בכך מצטרפת חזית כרייה נוספת לפרויקט המנהרות. זה המקום להודות לרפרנט הפורום, טום גולדפלד, ממשרד היח"צ "מור יוסף", על ההפניה לאתר ועל שיתוף הפעולה הפורה עם הפורום. טום גולדפלד עוזב את הפרויקט לטובת עבודה בחו"ל ואת הממשק מול הפורום יקיים מנהלו מר יהושע מור יוסף, שאתו כבר הספקתי לשוחח ולוודא את קיומו של הסיור המתוכנן בכביש. תודה, טומי, ובהצלחה!
יהושע מור יוסף הזה?
http://www.nrg.co.il/online/1/ART/971/649.html

בחור חביב מאד,יצא לי לנהל איתו שיחה פעם באיזה כנס של הימין(בתקופה הפוליטית שלי,היום אני סתם ימני כורסא
)
 

בועז ל

New member
טרם פגשתי אותו, אבל נאמר לי שהוא האיש.

יהושע מור יוסף הזה?
http://www.nrg.co.il/online/1/ART/971/649.html

בחור חביב מאד,יצא לי לנהל איתו שיחה פעם באיזה כנס של הימין(בתקופה הפוליטית שלי,היום אני סתם ימני כורסא
)
טרם פגשתי אותו, אבל נאמר לי שהוא האיש.
בוא'נה, הבאת חתכ'ת קטע בקישור שלך.
 

בועז ל

New member
וגם זה


כביש 1
לפני שאגיע לחדשות, אציג לפניכם מספר תמונות מהפרויקט באדיבות "נתיבי ישראל". התמונות הספיקו אמנם לצבור מעט ותק (סוף אפריל), אך דומני שבכ"ז יש בהן משהו ששווה העלאה מאוחרת.
וגם זה

בהפרש ימים בודדים קדמה לחזית הכרייה המערבית החדשה חזית נוספת. הפעם מדובר במנהרה הדרומית והפורטל הוא הפורטל המזרחי, שסמוך לקניון הראל. בכביש 1 עצמו נמשכת התנופה ונמשכים פקקי הענק. לא מכבר הועברה התנועה לדופן המבתר המזרחי הענק, שסמוך למחלף חמד. לאורך שער הגיא ניתן להבחין בקיר תמך ארוך שמשמש להגבהת תוואי הכביש. בנוסף, סימנים ראשונים ולא ודאיים לתחילת העבודה על הקמת המעבר האקולוגי.



 
המעבר האקולוגי

וגם זה

בהפרש ימים בודדים קדמה לחזית הכרייה המערבית החדשה חזית נוספת. הפעם מדובר במנהרה הדרומית והפורטל הוא הפורטל המזרחי, שסמוך לקניון הראל. בכביש 1 עצמו נמשכת התנופה ונמשכים פקקי הענק. לא מכבר הועברה התנועה לדופן המבתר המזרחי הענק, שסמוך למחלף חמד. לאורך שער הגיא ניתן להבחין בקיר תמך ארוך שמשמש להגבהת תוואי הכביש. בנוסף, סימנים ראשונים ולא ודאיים לתחילת העבודה על הקמת המעבר האקולוגי.
המעבר האקולוגי
בפייסבוק של ניהול שמורות טבע וגנים לאומיים הופיעה תמונה של תחילת בניית היסודות לגשר ה"אקולוגי", שנועד לאפשר מעבר של חיות הבר מצפון לדרום וההיפך במסגרת הרחבת ושיפור כביש 1 לירושלים.

צילם: אורי נווה

 

בועז ל

New member

846

Active member
כאחד ש"מבלה" כמעט כל יום על כביש 1: הפקקים לא קשורים

וגם זה

בהפרש ימים בודדים קדמה לחזית הכרייה המערבית החדשה חזית נוספת. הפעם מדובר במנהרה הדרומית והפורטל הוא הפורטל המזרחי, שסמוך לקניון הראל. בכביש 1 עצמו נמשכת התנופה ונמשכים פקקי הענק. לא מכבר הועברה התנועה לדופן המבתר המזרחי הענק, שסמוך למחלף חמד. לאורך שער הגיא ניתן להבחין בקיר תמך ארוך שמשמש להגבהת תוואי הכביש. בנוסף, סימנים ראשונים ולא ודאיים לתחילת העבודה על הקמת המעבר האקולוגי.
כאחד ש"מבלה" כמעט כל יום על כביש 1: הפקקים לא קשורים
לעבודות בכביש, כמעט ואין השפעה וזה מפתיע לטובה.
כמעט כל הפקקים ניגרמים בגלל תאונות, בד"כ חזית - אחור (אי שמירת מרחק, גם בעליה...) וחלק מהפקקים בגלל רכבים תקועים.
 

בועז ל

New member
נכון, הפקקים כמעט ואינם קשורם לעבודות, אבל

כאחד ש"מבלה" כמעט כל יום על כביש 1: הפקקים לא קשורים
לעבודות בכביש, כמעט ואין השפעה וזה מפתיע לטובה.
כמעט כל הפקקים ניגרמים בגלל תאונות, בד"כ חזית - אחור (אי שמירת מרחק, גם בעליה...) וחלק מהפקקים בגלל רכבים תקועים.
נכון, הפקקים כמעט ואינם קשורם לעבודות, אבל
בשל תנאי הכביש (שוליים צרים או היעדרם, מעקפים, האטת מהירות הנסיעה ועוד) הם מתעצמים מעבר ל"סטנדרט".
 

846

Active member
תהיה אולי מופתע אבל כמעט אין השפעה

נכון, הפקקים כמעט ואינם קשורם לעבודות, אבל
בשל תנאי הכביש (שוליים צרים או היעדרם, מעקפים, האטת מהירות הנסיעה ועוד) הם מתעצמים מעבר ל"סטנדרט".
תהיה אולי מופתע אבל כמעט אין השפעה
אני מכיר את הכביש הזה כבר הרבה שנים.
 

בועז ל

New member
אני לא מופתע. זו הייתה מלכתחילה התכנית של "נתיבי ישראל"

תהיה אולי מופתע אבל כמעט אין השפעה
אני מכיר את הכביש הזה כבר הרבה שנים.
אני לא מופתע. זו הייתה מלכתחילה התכנית של "נתיבי ישראל"
ולשם כך היא מפעילה מספר רכבי חילוץ שעובדים קבוע לאורך הכביש, אבל מאחר שגם אני מכיר את הכביש ברמת ניואנסים יומיומית (יומיומית?! אני חי בו!) כבר כמה עשרות שנים, אז אי-אפשר לומר שעבודות הכביש כלל אינן משפיעות על התנועה.
 

846

Active member
כתבתי, כמעט אין השפעה

אני לא מופתע. זו הייתה מלכתחילה התכנית של "נתיבי ישראל"
ולשם כך היא מפעילה מספר רכבי חילוץ שעובדים קבוע לאורך הכביש, אבל מאחר שגם אני מכיר את הכביש ברמת ניואנסים יומיומית (יומיומית?! אני חי בו!) כבר כמה עשרות שנים, אז אי-אפשר לומר שעבודות הכביש כלל אינן משפיעות על התנועה.
כתבתי, כמעט אין השפעה
 

בועז ל

New member
ואם במנהרות עסקינן...A1

כביש 1
לפני שאגיע לחדשות, אציג לפניכם מספר תמונות מהפרויקט באדיבות "נתיבי ישראל". התמונות הספיקו אמנם לצבור מעט ותק (סוף אפריל), אך דומני שבכ"ז יש בהן משהו ששווה העלאה מאוחרת.
ואם במנהרות עסקינן...A1
נכון להיום הושגו 10,114 מ' בכרייתה של מנהרה 3 הצפונית ו-9.256 מ' בדרומית. עקב המצב הביטחוני וצום הרמדאן, לא נרשמה בתקופה האחרונה כלל התקדמות בהקמתם של גשר מוצא (כביש 1) וגשר 10. עד כאן עדכון התשתיות הקצרצר.

מצ"ב תמונת cut&cover
ע"פ גרסת צה"ל. בהצלחה לחיילינו היקרים!

 
בויקיפדיה אופטימיים יותר

ואם במנהרות עסקינן...A1
נכון להיום הושגו 10,114 מ' בכרייתה של מנהרה 3 הצפונית ו-9.256 מ' בדרומית. עקב המצב הביטחוני וצום הרמדאן, לא נרשמה בתקופה האחרונה כלל התקדמות בהקמתם של גשר מוצא (כביש 1) וגשר 10. עד כאן עדכון התשתיות הקצרצר.

מצ"ב תמונת cut&cover
ע"פ גרסת צה"ל. בהצלחה לחיילינו היקרים!
בויקיפדיה אופטימיים יותר
סטטוס מנהרה 3: בביצוע (סיום מתוכנן ב-2014)
מנהרה צפונית: הושלמו כ-10.5 ק"מ מתוך 11.6 ק"מ (9.7 ק"מ בשיטת TBM ו-815 מטר בשיטת NATM) (נכון ל-16 יוני 2014)
מנהרה דרומית: הושלמו כ-10.25 ק"מ מתוך 11.6 ק"מ (9.4 ק"מ בשיטת TBM ו-845 מטר בשיטת NATM) (נכון ל-16 יוני 2014)
 

בועז ל

New member
טוב, אז תגיד להם בוויקי שיתקנו.


בויקיפדיה אופטימיים יותר
סטטוס מנהרה 3: בביצוע (סיום מתוכנן ב-2014)
מנהרה צפונית: הושלמו כ-10.5 ק"מ מתוך 11.6 ק"מ (9.7 ק"מ בשיטת TBM ו-815 מטר בשיטת NATM) (נכון ל-16 יוני 2014)
מנהרה דרומית: הושלמו כ-10.25 ק"מ מתוך 11.6 ק"מ (9.4 ק"מ בשיטת TBM ו-845 מטר בשיטת NATM) (נכון ל-16 יוני 2014)
טוב, אז תגיד להם בוויקי שיתקנו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה