כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"

מצב
הנושא נעול.

אלון ל

New member
זה בדיוק הסיבה שאני (ועוד רבים מאיתנו)

מהירות התכן - 90 קמ"ש
מהירות הנסיעה המותרת בכביש - בהתאם להחלטת המשטרה.
בתמונה: ניצביו של גשר מוצא העתידי.
זה בדיוק הסיבה שאני (ועוד רבים מאיתנו)
מצפצפים על החוק.


מי אמור להחליט על המהירות ?
המשטרה או מ.התחבורה ? או שמא ועדת הכלכלה ?

אני מרשה לעצמי לנהוג ב 140 קמ"ש היכן שתנאי הכביש נראים בעיני מתאימים לזה. (לעיתים אף למעלה מכך)...
 

בועז ל

New member
****

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
****
 

בועז ל

New member
גשר מוצא

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
גשר מוצא
מבוצע ע"י "דניה סיבוס".
 

בועז ל

New member
****

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
****
 

בועז ל

New member
עמק הגשרים. אופס...הארזים.

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
עמק הגשרים. אופס...הארזים.
חלף חודש וקונסטרוקציות המתכת הפכו לניצבים.
 

בועז ל

New member
העתקת קו מתח עליון.

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
העתקת קו מתח עליון.
מכוער.
 

בועז ל

New member
בדרך לפורטל המנהרות.

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
בדרך לפורטל המנהרות.
בלתי שגרתי, אבל השלג עדיין אתנו, זמן רב לאחר שוך הסערה.
 

בועז ל

New member
נזקי הסופה.

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
נזקי הסופה.
אלפי עצים עברו את החוויה הטראומטית הזאת.
 

בועז ל

New member
מערום עפר

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
מערום עפר
העץ האומלל, שקיפח את חייו בתמונה הקודמת, גרם לחסימת דרך הגישה שמקניון הראל לפורטל המנהרה. הדרך לאתר מתאפשרת כעת מהערוץ.
 

בועז ל

New member
הפורטל המזרחי - לא רק A1.

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
הפורטל המזרחי - לא רק A1.
בפורטל המזרחי של מנהרת הראל העתידית, הולכות ונשלמות ההכנות לכרייתה של המנהרה. ניתן להבחין ב"מטרייה" - קשת התמיכה שהוכנה לפריצת פתח המנהרה. אורך המנהרה כ-800 מ' והיא תבוצע בשיטת NATM הקונבנציונאלית.
 
תודה רבה, אין TBM רוצים את תולי!

הפורטל המזרחי - לא רק A1.
בפורטל המזרחי של מנהרת הראל העתידית, הולכות ונשלמות ההכנות לכרייתה של המנהרה. ניתן להבחין ב"מטרייה" - קשת התמיכה שהוכנה לפריצת פתח המנהרה. אורך המנהרה כ-800 מ' והיא תבוצע בשיטת NATM הקונבנציונאלית.
תודה רבה, אין TBM רוצים את תולי!
 
תפוז היה חסום , הייתי משקיף בלבד.

או-הו, אותך לא ראיתי כאן די הרבה זמן.
קצת נעלמת, ניצן. הכול בסדר?
תפוז היה חסום , הייתי משקיף בלבד.
תפוז היה חסום למעל חודש במדינות רבות מחול כולל טיוואן.
הדרך היחידה הייתה לראות את האתר דרך תרגום האתר בגוגל, ממש לא נח.
 

Rubim88

New member
אכן קורה לפעמים..תנסה להבא

תפוז היה חסום , הייתי משקיף בלבד.
תפוז היה חסום למעל חודש במדינות רבות מחול כולל טיוואן.
הדרך היחידה הייתה לראות את האתר דרך תרגום האתר בגוגל, ממש לא נח.
אכן קורה לפעמים..תנסה להבא
את Tor browser , קצת איטי אבל אפשר להגיב.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה