יש עוד דברים בעולם חוץ מבלוגים

לא יכולה שלא להעלות את זה

עזרו לנו להושיט יד ולהביא את הנס להראל

תרמו את דמי החנוכה להצלתו

התקווה האחרונה של הראל דבוש בן החמש מבאר שבע חולה סרטן מזן נדיר הוא טיפול מיוחד בארה"ב בעלות של 350,000 $

הראל יוסף דבוש, בן חמש מבאר שבע, חולה כבר שנתיים וחצי בסרטן נדיר מאד מסוג ניארובלסטומה. לאחר השתלה וטיפולים רבים בבית חולים שניידר, התקווה האחרונה של הראל להבריא היא טיפול מיוחד בארה"ב, שאת עלותו המשפחה לא יכולה לממן.

כבר שנתיים וחצי שהראל בן החמש מתמודד עם סרטן. הראל עבר השתלה וטיפולים נגד המחלה בישראל אך עתה רופאיו ממליצים על בדיקה וטיפולים מצילי חיים בארה"ב. עלות הבדיקה והטיפולים- לפחות 350000$, סכום אותו משפחת דבוש אינה יכולה לממן.

הראל הוא אח לתינוקת בת שנתיים ומשפחת דבוש התבשרה לאחרונה כי האם בהריון. לאור הטיפול האינטנסיבי בהראל ולמרות ששני ההורים עובדים, (האב, נהג בקוקה קולה והאם עובדת מדינה ) מפרנסים עצמם בדוחק ולא מצליחים לממן את טיפוליו של הראל לבדם. טיפוליו של הראל וההיעדרויות מהעבודה גרמו למשפחה לגירעונות כבדים. האב עובד בלילות כנהג משאית בקוקה קולה ובכל יום בבוקר מסיע את הראל מבאר שבע לבית החולים שניידר בפתח תקווה על מנת שיעבור את הטיפולים הנדרשים, נשאר איתו במהלך הטיפולים עד אחרי הצהריים וחוזר לעבודה בלילות. פרנסתם של ההורים בקושי מאפשרת את הנסיעות המרובות מבאר שבע לבית החולים והם במצוקה כלכלית קשה ובוודאי ואינם יכולים לממן את הטיפול בארה"ב.

לאחרונה, המליצו הרופאים להוריו של הראל להטיס ביופסיה על מנת לבדוק את יעילות הטיפול הייחודי בארה"ב על תאים מגופו של הראל שלאחריה תעבור המשפחה לשנה שלמה לארצות הברית כדי שהראל יוכל להיכנס לתוכנית הטיפולים אשר עשויה להציל את חייו. הטיפול מותאם באופן אישי לכל חולה וחולה על פי ממצאי הבדיקה הייחודית. הטיפול והשהות בארה"ב מוערכים בסך 350000$.

אנו נמצאים כעת בחג החנוכה- חג הניסים והאור. עמותת "להושיט יד" התגייסה כדי לסייע למשפחה לממן את הטיפולים וקוראת לכל תושבי מדינת ישראל לנסות להביא את הנס למשפחת דבוש.

עמותת "להושיט יד" נוסדה בשנת 2006 ע"י מספר מתנדבים שתרמו מכספם וזמנם למען ילדים חולים ובני משפחותיהם. העמותה פועלת ועומדת לרשות ילדים חולים בכל רחבי הארץ. את העמותה מנהל אדם מיוחד וצנוע בשם אברהם עטר, אשר מקדיש את חייו למען הילדים החולים ואשר עושה ימים כלילות למען רווחתם ושמחתם. מדי יום פוגשים אנשי העמותה ילדים חדשים שנתבשרו כי חלו במחלת הסרטן וחייהם שרויים בסכנה. הוריהם, אשר ברגעים אלו חווים את הקשה מכל, נתקלים בבעיות חדשות, הן נפשיות והן כלכליות, שעימן חלקם לא התמודדו עד כה. העמותה עוזרת ותומכת בכל דבר אפשרי בין היתר, בגיוס תרומות עבור תרופות שאינן בסל התרופות לפי מרשמים , בפאות ובתחזוקה של השיער עבור הילדות וכמובן הסעות לטיפולים ולימי כיף בארץ ובחו"ל. אתר העמותה: www.leoshityad.com


תרומות יתקבלו בברכה בבנק הפועלים סניף 614 חשבון 505097 לציין עבור הילד הראל דבוש או בדואר לכתובת: עמותת להושיט יד, רחוב יהודה הנשיא 81/5 אלעד מיקוד 40800 או בטלפון 24 שעות ביממה: 03-9090882

אשמח ואודה על שיתוף.
בתודה ובברכה
אריאלה
 

Tal Ai

New member
יש עוד דברים בעולם חוץ מבלוגים

מעט דברים, אבל בכל זאת.
 
דירה בסדר, מיקום מצוין

ופתאום כרעם ביום בהיר, החלו לבנות בנין חדש צמוד לדירה שלי. רעש בלתי נסבל עד 9 בערב (לפי החוק מותר עד שעה זו), הם משוכללים, יש להם תאורה כמו של קולנוע, כך שכשאני חוזרת מיום עבודה סואן, במקום לנוח, יש לי רעידות אדמה בבית.
כן, וגם יום שישי הם עובדים. ואם לא די בכך, השבוע עברו לגור מעלי זוג מוסיקאים, שכל השבת נגנו לי על המוח. זוועה!!
 

Tal Ai

New member
איזה סיטקום...


גם אני גרתי פעם בדירה שלידה בנו בניין. פעם אחת אחד מהפועלים פתח את החלון מבחוץ ותפס אותי כשאני, איך לומר, "לבד בבית", אם את מבינה למה אני מתכוון...
לא נורא, לפחות יצא מזה פוסט לבלוג שלי. זה מה שאני תמיד חושב כשקורה לי משהו לא נעים - לפחות ייצא מזה פוסט.
 

Tal Ai

New member
זה פוסט מ-2005 והוא לא כ"כ מוצלח

אשלח לך קישור במסר.
 

motior

Member
במסך הניהול מצד שמאל בערך באמצע

יש "פעולות גורפות"
השניה היא "מחק את הבלוג"
 
למעלה