חידה מוסיקלית עם בונוס אוטובוס

מצב
הנושא נעול.

25306yosef

New member
אז עכשיו הוא יוכל לגלות מה הוא לא ידע...

אבל יש את זה במוח של אורי...
אז עכשיו הוא יוכל לגלות מה הוא לא ידע...
והאם הוא באמת ידע את הכל.

חכה חכה, ברשימות המאסטרים של חברת הד ארצי יש למעלה מ-1168 רשומות, מחכה לו עבודה קשה לעבור על כל רשימות המאסטרים. ולי מחכה עבודה קשה לנפות את רשימות המאסטרים משאר המסמכים המשעממים.
 
בשביל בן אדם רגיל זו אכן עבודה קשה

אז עכשיו הוא יוכל לגלות מה הוא לא ידע...
והאם הוא באמת ידע את הכל.

חכה חכה, ברשימות המאסטרים של חברת הד ארצי יש למעלה מ-1168 רשומות, מחכה לו עבודה קשה לעבור על כל רשימות המאסטרים. ולי מחכה עבודה קשה לנפות את רשימות המאסטרים משאר המסמכים המשעממים.
בשביל בן אדם רגיל זו אכן עבודה קשה
בשביל אורי זה בילוי קליל לשעות הפנאי. עשית לו את העשור.
 
יש הרבה דברים שחסרים בספרייה הלאומית כמו

כל מי שביקש, קיבל את הרשימה בתוספת קטלוגים
של חברות התקליטים ומפתח לאיתור שירים עבריים מתוך תקליטים ישנים שאין את זה אפילו באקו"ם וגם לא בספריה הלאומית.
יש הרבה דברים שחסרים בספרייה הלאומית כמו
רוב החומרים של המגה ארכיון שלי המונים 1.25 מיליון עמודי A4 ממוחשבים והסיכוי שאי פעם המגה ארכיון יגיע לספרייה הלאומית שואף ל-0 כי לי לא נראה שחוץ מכמה עשרות משוגעים כמונו - את מישהו אחר זה מעניין או יעניין אי פעם וכמובן שאני לא אעביר לספרייה הלאומית דבר ללא תשלום הולם מצידם. אחריי ביום מן הימים - כל החומר יעזוב את ישראל בשלמותו לגרמניה, מבלי להשאיר שריד ממנו בארץ. זה הכיוון הכללי אלא אם הספרייה הלאומית תתחייב לשלם בעבורו את הסכום הנדרש בן 6 הספרות בדולרים. אני מניח שזה הוגן לקבל שכר על עשרות שנות מחקר תח"צ.
וללא קשר - הרשימות ממך נהדרות ! אני מוצא בהן ענין עצום ! כל הכבוד !!!
 

25306yosef

New member
גם בגנזך המדינה חסרים הרבה מאוד דברים...

יש הרבה דברים שחסרים בספרייה הלאומית כמו
רוב החומרים של המגה ארכיון שלי המונים 1.25 מיליון עמודי A4 ממוחשבים והסיכוי שאי פעם המגה ארכיון יגיע לספרייה הלאומית שואף ל-0 כי לי לא נראה שחוץ מכמה עשרות משוגעים כמונו - את מישהו אחר זה מעניין או יעניין אי פעם וכמובן שאני לא אעביר לספרייה הלאומית דבר ללא תשלום הולם מצידם. אחריי ביום מן הימים - כל החומר יעזוב את ישראל בשלמותו לגרמניה, מבלי להשאיר שריד ממנו בארץ. זה הכיוון הכללי אלא אם הספרייה הלאומית תתחייב לשלם בעבורו את הסכום הנדרש בן 6 הספרות בדולרים. אני מניח שזה הוגן לקבל שכר על עשרות שנות מחקר תח"צ.
וללא קשר - הרשימות ממך נהדרות ! אני מוצא בהן ענין עצום ! כל הכבוד !!!
גם בגנזך המדינה חסרים הרבה מאוד דברים...
למיטב ידיעתי מעט מאוד חומר על רכבת ישראל יש בגנזך המדינה ומרביתו בכלל ממשרד התחבורה. אין שם כמעט כלל חומרים של הרכבת עצמה.

ולגבי הספרייה הלאומית ומוסיקה, יש בספרייה הלאומית מעט מאוד חומר על מוסיקה ועל חברות התקליטים. יש הרבה מאוד דברים בתחום המוסיקה והתקליטים שאין להם אותם כלל.

ואל תצפה מהספרייה הלאומית שהם ישלמו לך משהו עבור חומר שתעביר אליהם, מכיוון שהם בנויים על כך שכל מו"ל צריך להעביר אליהם מכל כותר שני עותקים בחינם. הם בוודאי לא ישלמו עבור ארכיונים של אנשים פרטיים.
 
אתה צודק! אני לא מצפה מהם לכלום:

גם בגנזך המדינה חסרים הרבה מאוד דברים...
למיטב ידיעתי מעט מאוד חומר על רכבת ישראל יש בגנזך המדינה ומרביתו בכלל ממשרד התחבורה. אין שם כמעט כלל חומרים של הרכבת עצמה.

ולגבי הספרייה הלאומית ומוסיקה, יש בספרייה הלאומית מעט מאוד חומר על מוסיקה ועל חברות התקליטים. יש הרבה מאוד דברים בתחום המוסיקה והתקליטים שאין להם אותם כלל.

ואל תצפה מהספרייה הלאומית שהם ישלמו לך משהו עבור חומר שתעביר אליהם, מכיוון שהם בנויים על כך שכל מו"ל צריך להעביר אליהם מכל כותר שני עותקים בחינם. הם בוודאי לא ישלמו עבור ארכיונים של אנשים פרטיים.
אתה צודק! אני לא מצפה מהם לכלום:
וזאת למרות שגורם בכיר בספריה הלאומית ביקש ממני את הארכיון תמורת מחיר סמלי. הסברתי לו שזה לא אפשרי לאור סכומי העתק שהוצאתי על הארכיון עד היום. שמע: אני לא אלטרואיסט. פה ושם אני שמח לתת מידע נקודתי ובכיף רב, אבל אין שום סיבה שאעביר את הארכיון לגורם ציבורי או פרטי כלשהו בישראל אי פעם - יהא אותו גורם אשר יהא.
ואם חס וחלילה אני עובר לעולם אחר - העברת הארכיון בצורה מסודרת לגורם גרמני פרטי כבר סודרה מבעוד מועד. מבטיחך שלא אשאיר בישראל אפילו לא מילה אחת או תמונה בודדת מהארכיון. וזה איפה שהוא חבל כי ההיסטוריה התחבורתית שלנו עוברת לידיים זרות בחו"ל כפי שארכיונים פרטיים רבים וגדולים כבר עברו לידיים זרות בחו"ל מבלי שנשארו עותקים או זכר מהם בישראל. לצערי זה המצב, כל עוד גורם רשמי או ציבורי לא יציע לשלם את הראוי בבוא היום. בגרמניה קיימת הערכה רבה לארכיונים פרטיים והם מצרך מבוקש. לא הייתי צריך להתאמץ יתר על המידה כדי למצוא אדם פרטי ואמיד שיסכים די מהר לרכוש הכל לצרכיו הפרטיים בבוא היום. כך זה בגרמניה. יודעים שם להעריך אספנות ואספנים כמעט בכל תחום ותחום.
כיום, יש ברשותי חומרים רכבתיים מאוד חשובים שהצלחתי להשיג בעמל רב בשנתיים האחרונות - בדם, יזע ודמעות כמו שאומרים, כולל ארכיונים פרטיים ישראלים ואוספים של ישראלים שהלכו לעולמם בשנתיים האחרונות, חומר עצום מימדים על רכבת העמק וכלל המסילה החיג'אזית שמקורו בסוריה ובתורכיה והוא לא קיים בישראל, גם לא בארכיון הרכבת. החומר הזה כול מפות רבות, ספרים טכניים על הציוד הנייד שנכתבו בשנות העשרה והעשרים של המאה ה-20, צילומים יחודיים מקו העמק, והמון התכתבויות חשובות שעניינן ציוד נייד. משום מה החומר הזה לא קיים בישראל בשום ארכיון והסריקה שלו לקבצי PDF נמשכת אצלי בעצלתיים בסיוע התוכנה אקרובט-רידר. אני סורק 10 עמודים בממצוע ליום ולעיתים אף פחות. כאשר יקום ארכיון רציני המתעד את רכבת העמק באופן מקצועי עם כח אדם ראוי, אוכל להעביר אליו בבוא היום מבחר מהקבצים הסרוקים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה