התנכלות של עמיתים בעבודה

התנכלות של עמיתים בעבודה

יצא לכם פעם אולי להרגיש שמישהו מתנכל אליכם רק כי אתם יותר טובים ממנו?
זה לאו דווקא חייב להיות חתירה מתחתכם אלא ממש בפנים, ולאו דווקא ממישהו ששונא אתכם..

זה קורה לי הרבה עם אחת העובדות שבאמת לא מנסה לנצנץ אבל היא לחלוטין לא מסוגלת להרבה דברים, היא גם לא ממש רוצה לעשות את מה שהנחיתו עליה (היתה אמורה להיות מנהלת חשבונות בסיסית ועכשיו היא הרבה הרבה יותר).
היא כבר אמרה לי כמה פעמים שאישה, מקומה לא לחשוב וזה תפקידו של הגבר.. אבל לדעתי היא ממש לא מסוגלת לזה, היא כל הזמן שוכחת דברים, שוכחת הסכמים, קשה לה לנהל מעקב על הרבה דברים, עובדת מאוד מאוד לאט ולוקחת הכל ללב (ונראה לי שהיא גם אנורקסית כי היא אוכלת בד"כ קופסאת טונה ביום והיא אמא חד הורית ל 3).

ביום שישי היא באה וצרחה עלי כל משהו שבכלל לא קשור אלי אבל מכיוון שביקשה את עזרתי לקחתי בו חלק. אני עזרתי בחלק הראשון ומכאן והלאה עבודתי נשלמה אבל מכיוון שהיא לא מצליחה לנהל מעקב על כלום היא לא יכלה לעשות את חלק השני וכל מה שמושלך ממנו... היא התחליה לצעוק עלי ש"למה זה לא נפתר, למה עדיין יש בעיה?" וכו.. ושוב כרגיל הראתי לה שזו לא היתה הטעות שלי אלא שלה.

זה סנריום רגיל שקורה בערך פעמיים בשבוע, ובפעמיים בשבוע אני אומרת לה להירגע, לנשום ולהסתכל על הדברים כמו שצריך.. גם לי מתחיל להיות לא נעים כי אני כל פעם צריכה להעמיד אותה על הטעויות שלה, מה שגם הסבלנות שלי מתחילה להיגמר (אחרי שנה), אני מציעה ללמד אותה דברים על מנת לא להתבלבל ולשכוח דברים אבל האגו שלה לא מאפשר לה.

מה אתם הייתם עושים במצב כזה?
 

בראדשו00

New member
טופיפי, זה בדרך כלל אנשים שמאד רע להם

בחיים. זה בטח לא בא ממקום טוב. אני באה להכליל ואומרת שאם לאדם רע או עובר תקופה טובה הוא בהכרח יוציא את זה על סביבתו - זה עניין של אישיות גם.

אבל אם אדם מתנהג כך - זה לא מעיד שטוב טוב - זה כן הכרח.

נוסף על כך - הרעבה עצמית גורמת לעצבי ובעיות במערכת העצבים.

היא נשמעת לי אחת שכדאי להיות יותר רחוקים ממנה עד כמה שאת יכולה ולא לקבל את מה שהיא מנסה להשליך עלייך....

את יכולה להבהיר לה שאת לא שומעת או ליתר דיוק - מקשיבה - כאשר צועקים עליך.... ואם יש לה קשיים - את מוכנה לעזור והיא מוזמנת לשתף....

בכך את מתחיהל להבהיר לה שאת מבינה שעובר עליה משהו...

מהי ההיררכיה ביניכן? זו שאלה חשובה.....
 

thor

New member
לעיתים בפורום אופנועים.

ולעיתים בגלל העבודה בכל מני פורומים של הריון ולידה.
ולעיתים בפורומים שיש בהם הגרלות של כרטיסים לסרטים (בפעם האחרונה "אוכל" או משהו דומה)
וגם קראתי קצת בפורום דתיים בעל כורחם כי היה מעניין לראות ממה הם סובלים

וזהו
 

thor

New member
אוי. זה לשירשור אחר.... אפרוך ? אפשר להעביר ?

 

efroch99

New member
אי אפשר להעביר. תענה שמה

ואת ההודעה הזאת אמחק מאוחר יותר.
 
אנחנו שוות בהיררכיה

למרות שאני יותר וותיקה ולכאורה המנהל שלנו יעדיף אותי... אבל זה רק בראש שלה
הבעיה שזו חברה קטנה מאוד 7 אנשים.... מצד שני אני כל המן מכסתחת אותה ומזכירה לה דברים.

בפעם האחרונה שהיא עשתה פאשלה אני עליתי על זה לפני הפאשלה ובאותו יום ניסיתי לתקן את זה אבל זה כבר היה קצת מאוחר... בסוף אני קיבלתי על הראש... בשיחה שהיתה לי עם הבוס שלי הוא הבין שזו לא הייתי אני שצריכה לקבל על הראש והתנצל אבל אז הוא אמר, איך את מסוגלת לחשוב על מה שצריך לעשות והיא לא...

תירצתי את זה בכך שלי יש נסיון במשימה ולה אין, אבל תכלס אם היא היתה מוכנה ל״הוריד״ מכבודה העצמי ולתת לי להדריך אותה על זה במקום להגיד לי ש״היא לא צריכה שום הדרכה כי היא לא מטומטמת וכל אדם יכול לעשות את המשימה הזו״, שום פדיחה לא היתה מתרחשת.
 

mirit2468

New member
כלום, אין מה לעשות.

אני הרבה יותר טובה בדברים מסויימים מאנשים אחרים אבל את אף אחד לא מעניין לשמוע מה יש לי להגיד כי אני לא מנהלת, או שהם עושים לי את המוות בכל הזדמנות (וחותמים במשפט "את לא רואה את כל התמונה", כשזה ממש לא רלבנטי). אז החלטתי שאם הם רוצים לעשות ממני סוג של פקידה אבל לשלם לי את אותה משכורת ולא לקבל ממני את הדברים ששווים הרבה כסף ושהם לא עושים טוב בעצמם, אז לא צריך.
העיקר שהמשכורת נכנסת. עכשיו אני רק צריכה להחליט שבאמת לא אכפת לי ולא להתעצבן.
 
למעלה