אחד לעמוד, יאללה, שיהיה...

enigo

New member
פר הגדרה, אם יש פתרון - משמע יש בעיה

פתרון מוגדר, מעצם מהותו על ידי בעיה. ואתה הרי אמרת ש"אין אבנית", לא ש"יש פתרון לאבנית", אז אל תנסה להתחמק - פשוט תודה בזה שפלטת שטות...
 

enigo

New member
וחזרנו ל"מבחינתך" - המפלט האחרון שלך

כשגם לך ברור שדיברת שטויות, אבל אתה פשוט לא מסוגל להודות בזה... ואגב, מתחסנים לחצבת כי זו עדיין מחלה פעילה - משמע בעיה. למחלות שמוגרו (או שלא רלוונטיות מסיבה אחרת) לא מתחסנים... תודה שנתת דוגמה שהוכיחה את מה שאמרתי!
 
אם יש לך ממסר מגן כנגד התחשמלות, אז יש לך בעיה של התחשמלות ?

לא תצא מההגיון העקום שלך כרגיל .
 

enigo

New member
יש ממסר מגן כנגד התחשמלות כדי להתמודד עם הבעיה של סכנת

התחשמלות. אבל אתה הרי ממשיך להתפתל בניסיון להתחמק - לא אמרת "יש פתרון לבעית האבנית". אמרת "יש מים מותפלים ואין אבנית" - והנה מתברר שיש אבנית, וכנראה גם במים מותפלים...
 
יש מים רכים ויש מים קשים , תקרא טוב ותחזור אלי

2. איכות המים – המים המותפלים הינם באיכות מצוינת ורובם נמהלים במערכת הארצית ע"י מי המוביל וע"י מי בארות. כתוצאה מכך, איכות המים בבית עולה משמעותית דבר הגורם לשיפור גם בקולחים המשמשים להשקיית החקלאות ובמי התהום. המים המותפלים הם מים רכים התורמים גם להפחתת האבנית במים. http://www.water.gov.il/Hebrew/Planning-and-Development/Desalination/Pages/default.aspx זה שיש קצת אבנית במים כי מוהלים אותם עם מי המוביל הארצי , זה לא אומר שיש נזקים של אבנית וזה רוב המים במדינת ישראל . כיום יש רצון לבנות עוד מתקן התפלה אחד הגדול מסוגו על ידי הסינים, שיהיה זול משמעותית . בגלל זה בער לשר החוץ האמריקאי להגיע לכאן בכדי לטרפד את העיסקה עם הסינים . בבקשה שהוא יבנה לנו מתקן כזה בחינם . מעצמת הרשע חושבת שהיא תוכל לסינים כמו לרוסיה .
 

enigo

New member
אתה מבין את ההבדל בין "קצת" ל"אין", או שזה הבדל דק מדי

"מבחינתך"? כי "קצת" זה "יש" - שזה ההפך מ"אין". והחברה הסינית היא רק אחת המתמודדות במכרז (אגב, הם לא זכו. פורסם היום). כך שזה לא הסינים או כלום... &nbsp במילים אחרות, כבר לפני כמה ימים הודית שמה שאמרת לגבי "אין אבנית" הוא לא נכון. משם אתה רק מנסה להתפתל. זה שעשע בהתחלה, עכשיו זה כבר יותר בטריטוריה של משעמם. ממליץ לך לעצור לפני שזה יגיע למחוזות הפתטי.
 
לא רק מותפלים , כתוב בפירוש באתר מקורות , מהולים עם מים

רגילים . אולי זה לא מעודכן שם . והבעיה של מים חומים היא של בעיות בצנרת במקומות מסויימים ובאחרים סופקו מים מותפלים באיכות נמוכה , יותר מידי כלורידים .
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הצנרת אמורה לעמוד בחום כזה ואם לא אבוי לנו.

חום של דוד חשמל, הרבה יותר גבוה מחום של דוד שמש, גם בימי חמסין אלו.
 

enigo

New member
לפי מה שהוא פרסם כאן, אתה טועה

הטרמוסטט של הדוד החשמלי מכבה את החימום ב-70 מעלות לכל היותר (אפשר גם לבחור פחות). לפי מד הטמ' שיש לפותח השרשור בדוד, הטמ' אצלו מתקרבת למאה מעלות.
 
החששות שלך לא מוצדקים אבל יש פיתרון יעיל וקל ולא יקר

ממערבל מים . יש לשים קלקר על חצי מהקולטים או אפילו על 3/4 מהקולטים לקשור עם חוט ולהסיר אותם בחורף .
 

yossik111

New member
תודה ראשית ,משום מה אני לא בטוח

שקלקר "רגיל" יעמוד בטמפרטורות כאלה . או פחות ב 10 ואפילו 20 מעלות . שוב , מניח ...
 

enigo

New member
ונגיד שיעמוד - מה תעשה ביום ראשון

כשהשרב יגמר - תפרק את הקלקר? ואז כששוב יהיה גל חום תרכיב אותו שוב? ובספטמבר, כשזה פעם ככה ופעם ככה - תעשה מנוי חודשי חופשי על הקו לדוד השמש? נו, בחייאת... &nbsp
 
כאשר אני אומר שאין לך מושג בשום דבר , זו עובדה מזמן

הוא לא צריך להוריד את הקלקל כל הקיץ . בקיץ יש יותר מידי מים חמים ולא צריך את הקרינה של השמש במלואה . בסך הכל להניח אותו ולקשור עם 2 חוטים .
 

enigo

New member
וואלה? יותר מדי מים חמים?

אני אדאג להעביר את המסר לדוד השמש שלי, שגם בקיץ מצליח להתרוקן ממים חמים מדי פעם. וזה מבלי להזכיר שאנחנו עדיין רשמית באביב (ביום ראשון אמור לרדת גשם, למקרה שאתה לא עוקב אחר התחזית). בקיצור, פתרון מטופש. מוודאים ששסתום הביטחון מתפקד כראוי, מתקינים את הדוד כמו שצריך ובלי אלתורים, והסיכוי לתקלה אפסי - ובטח לא שווה טיפוס לגג פעמיים בשנה (לפחות).
 
למעלה