אחד לעמוד, יאללה, שיהיה...

the annonymous

New member
מה ההבנה שלך בפלסטיק?

פוליאתילן ושאר הפולימרים מאבדים מהחוזק כפונקציה של הטמפרטורה.
 
יש הוראה חדשה נוספת , לבצע את הצינור שיוצא מהקולטים

לדוד שמש מצינור ברזל ולא מפלסטיק . כי שם עלולה להיות טמפרטורה גבוהה ולחץ גבוה בשעת תקלה . ביציאת המים חמים מהדוד לא , דווקא רצוי לשים שם צינור פלסטיק בכדי שהוא ינזק קרוב לדוד ולא בהמשך . ביציאה מהדוד לכוון הדירה אין טמפרטורה גבוהה שתזיק אבל עלול להיות לחץ גבוה שיזיק . תקלה כמו טרמוסטט תקוע .
 

yossik111

New member
אופס ,

מסתבר שאכן יש בעיה עבור צנרת פלסטית במקרים קיצוניים (כמו עכשיו) וזה מחבר , איש אחזקה ותיק שמתעסק גם במטרייה הזאת . כנראה שתצוגת בקר החום שלי לא משקרת . החום הקיצוני גורם לריכוך הצנרת הנ"ל ואז מחליש אותה כנגד לחצים ואז הם מועדים לפורענות בקטע של נזילות (ביחוד במחברים שקרובים לדוד ) . ומערבל ביציאה מהדוד שאכן תפקידו ה"פורמלי" הוא למנוע כוויות וכ'ו , עוזר בפרוש בקטע דנן , שלא לדבר על הגנת אבנית בצנרת ברזל (יותר חום – יותר אבנית) .
 

haimgds

Member
תיקון קטן. המערבל לא מגן מאבנית.

ברגע שהמים מגיעים ל 65 מעלות פחמת הסידן המומסת במים מתפרקת (פולטת דו תחמוצת הפחמן) ומתגבשת, קירור המים לאחר מכן נטול תוחלת.
 

yossik111

New member
אולי (אני לא כימאי וכ'ו ) , אך עובדתית ,

צנרת הברזל (שרק אליה התייחסתי בהקשר של אבנית) של המיים החמים מתמלאית הרבה יותר מהר באבנית מאשר צנרת הברזל של המיים ה"קרים" . שלא לדבר על אלמנט החימום עצמו שלאחר זמן קצר "מפוצץ" באבנית . אם נקח את הטענה שלך כעובדה הרי קרוב לוודאי שהסיבה שצנרת המיים החמים מתמלית באבנית דווקא בחורף שבו טמפרטורות המיים מוגבלים לחום הטרמוסטט (60- 65 מעלות) כך שהם יוצאים מהדוד הם כן פעילים עדיין מבחינת האבנית . ולכן (מניח) שאם יש אלמנט (המערבל) )שיגביל את טמפרטורת המיים החמים הזורמים בצנרת המיים ל50 מעלות , אזי יוריד מן הסתאם את קצב התהוות האבנית (ביחס להתהוות האבנית בניים שזורמים בטמפרטורה גבוהה בממוצע ב 10 - 15 מעלות ) ללא אותו האלמנט .
 

yossik111

New member
שאלה טובה , נדמה לי עד 95 מעלות ב sp

ב pex נדמה לי שאפילו פחות . ולכן הייתי (ועדיין) מוטרד מכווין ששוב , בקר הטמפרטורה שלי (שמראה עד 95 מעלות) לא משקר כנראה .
 

enigo

New member
ספר את זה לקומקום שלי. ואני גר רחוק מאוד מהכנרת

אחרי שתספר לקומקום - ספר גם לדוד, ממנו הוצאתי כבר כמה פעמים כמויות אבנית שסתמו את כל שרוול החימום.
 
הייתי מספר לקוקמקום באם הוא היה מנירוסטה

כנראה שאתה לא מקבל מים מותפלים . לא שאפשר לצפות שתבין זאת לבד . אצלי בבית אין אבנית .
 

enigo

New member
אמרת שכל המדינה מלבד סובב כנרת מקבלת מותפלים

אני לא בסובב כנרת ומקבל לא מותפלים. מסקנה מתבקשת? טעית. שוב.
 

enigo

New member
וואחד חור - עיר גדולה במרכז הארץ...

כל כך משעשע לראות אותך מנסה להתפתל כשתופסים אותך בשטות... &nbsp
 

enigo

New member
אה... אז עכשיו זה 20%... הבנתי

בטוח שזה לא 18%? אולי 27%? או שפשוט אתה, שוב, מדבר בנחרצות כשבעצם אין לך ידע אמיתי? איכשהו, זו נראית לי האופציה הכי סבירה...
 
זה אפילו פחות מ 20 אחוז , בכנרת יש הרבה פחות אבנית

אז זה כמה חורים במדינה שעדיין שואבים בהם מי בארות . אני מניח שבשפלה .
 

enigo

New member
אז זה פחות? יותר? ו"חורים" בשפלה שהוא

אזור שכולל כמה וכמה ערים גדולות. ויש לך כאן גם בחור מאזור העמקים שמספר לך על נזקי אבנית. אני תוהה איפה נמצאת הנקודה שבה אפילו התודעה שלך מבינה שהפער בין המציאות שהיא בנתה לעצמה לבין המציאות האמתית גדול מדי.
 
תמשיך לקשקש , אין דבר כזה אבנית בצנרת כי יש לזה פתרון

ואפילו זול ואפילו פותר בעניות צנרת נוספות . רק הטמבלים לא מכירים אותו לרוב המדינה יש מים מותפלים 600 מליון קו"ב . יש שר מים , לך תעבוד עבורו .
 

enigo

New member
דווקא נראה, שאתה מועמד מושלם לתפקיד יועץ לשר

כמו פוליטיקאי טוב אתה לא מתבלבל כמתברר שדיברת שטויות, ומתחיל להסתובב במעגלים בתקווה שאנשים ישכחו מה אמרת. אמרת שכל הארץ חוץ מסובב כנרת מקבלים מים מותפלים, בלי אבנית. כשהעובדות הפשוטות הראו שאתה טועה, התחלת לנסות לזרוק אשמה על מי שהביא את העובדות, כי זה שהם נתקלים באבנית זו בעצם אשמתם שהם לא נוקטים באמצעים המתאימים. אבל הרי אמרת שאין אבנית, אז למה שנצטרך אמצעים? פוליטיקאי קלאסי!
 
למעלה