עמוד השדרה
New member
שתי מסילות נוספות בין ת"א אוניברסיטה להרצליה
כלולות במסגרת פרויקט מסילת השרון וכביש 531. כך שב-2017 המסילות הללו אמורות להיות בכל מקרה, ללא קשר לנאמר בכתבה הזו.
שתי מסילות נוספות בין ת"א אוניברסיטה להרצליהS-Bahn בגוש דן?
ב"כלכליסט" העלו כתבה המנוסחת כנראה "להדיוטות" ("קרונות נטולי מקומות ישיבה", "בשעות שבהן המסילות הקיימות ריקות" וכדומה), כך שאי אפשר באמת להבין למה הכוונה ועד כמה היא רצינית.
הגבתי לפוסט בנשא הכתבה לפני ששמתי לב שאני לא כותב בפורום תח"צ.האם לדעתכם מדובר בתכנית של ממש, או עוד רעיון ש"נזרק" על ידי פקיד שלא באמת מבין בנושא? (ומכאן "קרונות ללא ישיבה" ושאר דברים תמוהים, כמו חוסר זכר לחשמול המסילות).
הוספתי גם דוגמה לפרוייקט דומה המבוצע בעולם בימים אלה (כמובן שהוא כולל חשמול, אף אחד שם לא מעלה על דעתו משהו אחר). אצטט את עצמי:
"פרוייקט דומה מבוצע בימים אלה במוסקבה. יש שם רשת מטרו מסופעת כידוע (בין הגדולות בעולם) ,רכבות קלות וכבדות, ומה לא... אבל יש גם מסילה טבעתית לא מחושמלת המשמשת למעבר רכבות משא בין כיוונים רדיאליים שונים מסביב למרכז העיר. לא מזמן התחילו לחשמל אותה ולהקים עליה תחנות נוסעים, במטרה להפוך אותה למעין קו מטרו עילי מעגלי נוסף."
כלולות במסגרת פרויקט מסילת השרון וכביש 531. כך שב-2017 המסילות הללו אמורות להיות בכל מקרה, ללא קשר לנאמר בכתבה הזו.