סיכום שבועי- מה שיחקתם השבוע?

PlayGirl3

New member
אחרי שפרשתי

עברתי לשחק ב-Dragon's Dogma ומצאתי שם כל מה שהיה חסר לי באמאלור עם הרבה יותר כיף ועניין.
חבל בשבילך שאין את זה למחשב, משחק מעולה פשוט.
 

johny3guns

New member
זה יהיה גם המשחק הבא שלי ;)

חבל שאין לי את ההרחבה שיצאה לא מזמן
כמה ארוך הוא ?
 

PlayGirl3

New member
כמה שתרצה

לא זוכרת כמה זמן לוקח בערך "לסיים" את המשחק. אחרי הסיום אתה יכול להיוולד מחדש ולשנות את המקצוע, המראה והכל ולהתחיל הרפתקה חדשה עם כל הבונוסים שצברת עד שימאס לך. סוג של NG+. אחרי שאתה נולד מחדש ממה שאני זוכרת יש מפלצות חדשות וקווסטים חדשים.
 

Megalomaniac911

New member
GRID 2

פשוט משחק אדיר.
הם עשו אותו אמנם יותר ארקיידי מהקודם אבל עשו את זה מצויין, השליטה והפיזיקה מצויינים. משחק ברמה גבוהה מאוד.
אני משחק בו על ה- PC והוא תומך במסך מפוצל.. למרבה הפלא בגרסת המחשב שלו הגרפיקה במסך מפוצל לא יורדת אלא נשארת אותו דבר ושומרת על 60 פריימים לשניה.. אני וחברים שיחקנו אתמול עם 2 שלטים של אקסבוקס.. חוויה אדירה ביותר.

החסרונות שלו לדעתי זה שאין cockpit view, זה משהו שהיה ידוע מזמן אבל בזמן המשחק מבינים כמה זה חסר ומוריד קצת מהחוויה.. ושיש יחסית לא הרבה מירוצים.. מקווה שהם יוציאו DLC עם מירוצים חדשים.
 
אני

1. פייר אמבלם - משימה 19 נשארו לי 7 משימות וזה מרגיש כאילו המפתחים משחקים איתי מלחמת התשה וזה כייף כמובן, כי יש מתח, אני בכלל לא בטוח שאצליח לעבור את ה7 משימות האלה בלי שאף אחד ימות. עשיתי טיפה grind
כי אחרי שעברתי את משימה 16 המלחיצה מהשבוע שעבר בפוקס, היה לי ברור שאם לא אחזק קצת את הדמויות החלשות אין מצב שכולן ישרדו עד הסוף, מה שאהבתי לראות זה שהgrind לא שבר את המשחק, אף דמות לא הפכה

לגוקו או נארוטו והן עדיין פגיעות רק שיש להן קצת יותר סיכוי לשרוד ואני פנוי לחשוב על טקטיקה טובה. אם כבר אני מדבר על זה, יש לי כמה דמויות שהן רוכבות פגסוס בצוות ואחת מהן היתה חלשה כהוגן, והשתמשתי בה בעיקר
כדי להעביר דמויות חלשות הרחק מהאויבים, היא גם עלתה לי על העצבים מלא, כי היא מתה אינספור פעמים אז ראיתי בה בעיקר מטרד. אחרי איזה קרב אחד מרוב שהיא שיתפה פעולה עם דמות אחרת היה להן שיחה, שיחה די משעשעת אבל ממש אהבתי את מה שהיא אמרה בשיחה (בערך מה שאני הייתי אומר) והיא התגלתה כדמות הכי אינטליגנטית בצוות שלי ופתאום עשיתי לה קצת grind רק כדי שלא תמות לי אחרי שהיא מצאה חן בעיני.
ופתאום זה מרגיש שהיה ממש שווה לשמור עליה בחיים גם שהיה הרבה יותר קל ופשוט לתת לה למות ולא לעכב אותי. משחק אדיר.

2.warhammer 40.000 space marine - מישהו בNEOGAF כתב שזה המשחק אקשן בגוף שלישי הכי טוב בדור הזה בעיניו, ובגלל שגם ככה אין לי מבחר גדול אמרתי וואו בוא נבדוק, למה הוא מתלהב, בכל זאת הוא בן אנוש ולבני אנוש יש מוח לא?. איזו התלהבות ואיזה נעלה הגרפיקה נראת כמו איזה משחק MMO מיושן, הנשקים מרגישים כייפים בערך כמו שהנשקים של פולאוט 3 מרגישים כייפים (ספוילר: הם לא) והנשקים הקרים... לא בא לי לדבר על זה. בעע
בשבילי dead space 1 הוא עדיין השיא של הז'אנר בדור הזה למי שאין PS3.

אה וגם דונקי קונג
 

sapir aloud555

New member
משחקים קצרים בעיקר

Ib - משחק על ילדה בת 9 שנתקעת בגלריית אומנות. חמוד. המשחק נעשה ע"י אדם אחד ממה שהבנתי, אז זה די מרשים. אין שם משהו שדורש יותר מדי מבחינת משחקיות, אבל זה העביר לי את הזמן בכיף. יש למשחק גם כמה סופים שונים, אז זה די מגניב לדעתי. הזכיר לי לחזור לשחק בCave Story, גם משחק שנעשה ע"י אדם אחד.
Eversion - פלטפורמר עם טוויסט. גם נחמד, לקח לי פחות משעה לסיים אותו, כי הוא נורא קצר. לא הייתי ממליצה אבל זה העביר לי את השעמום.
Evoland - משחק שמתפתח עם השחקן, ומחווה למשחקי זלדה, פיינל פנטזי, דרקון קווסט דיאבלו וכו' (זה מה שהחבר'ה שיצרו אותו טוענים). שמים לב לזה גם כשמשחקים, משחק נחמד אבל יש לו פאקים מצחיקים בעיקר לקראת הסוף. גם לא דורש יותר מדי מבחינת משחקיות (קשה למות שם, ואין שום תחכום בקרבות), אבל לא נראה לי שהם רצו ליצור משחק מאתגר, אז מילא.
Zelda: Oracle of Seasons - סוף סוף זה הגיע לeShop! בנתיים אני נהנית, שמחה לראות את כל הקריצות למשחק הראשון בסדרה. מה גם, מסתבר שבנוסף ליכולות הנגינה המרשימות של לינק, הוא גם יודע לרקוד. Fun!
 
מחווה לזלדה, פיינל פנטזי דרגון קווסט ודיאבלו

ורק עכשיו את נזכרת לכתוב עליו? מה זה? הולך לשחק בזה!
 
נאוחר מדי, בניתי כבר ציפיות למעוך סליים

תוך כדי שאני פותר פאזל סביבתי עם הפגר שלו, ושכל פעם שאנצח, מנגינת הניצחון של פיינל פנטזי תהיה ברקע לכבודי עם המילים האלה http://www.youtube.com/watch?v=t8NsnLfIAcs ואפשר לקבל את יואי מK ON לחבורה שלי, וכל פעם לקבל drops שהם בעצם שוברים לקניית ממתקי גומי כי אם זה לא ככה אז מה שווה לי הדמיון לדיאבלו.הרסת אותי פשוט.
 

Anakin S

New member
טומב ריידר - במילה אחת- וואו!

באתי בלי הרבה ציפיות למורת ההיייפ הגדול והופתעתי לטובה.
רמת הפקה גבוהה, כמעט בלי זמני טעינה, משחקיות זורמת, כל הדברים הטובים באנצ'ארטד ואפילו טוב יותר.

אני בטוח שנוטי-דוג היו מעורבים בהפקה שלו מרוב שהוא דומה.
 
למעלה