ה-
???

מצב
הנושא נעול.
ה-
???

ה-
???

התמונה רצה בווטסאפ בסוף השבוע האחרון.
לא ידוע לי מתי היא צולמה ומה הסיפור מאחריה.
אשמח למידע כלשהו.

יום שבוע וחודש נפלא
 
משבוע שעבר - לא יודע אם הובא כאן

ה-
???

התמונה רצה בווטסאפ בסוף השבוע האחרון.
לא ידוע לי מתי היא צולמה ומה הסיפור מאחריה.
אשמח למידע כלשהו.

יום שבוע וחודש נפלא
משבוע שעבר - לא יודע אם הובא כאן

נשרף בכניסה לעמנואל ביום שני שעבר 27/01/2014
 
2 - גם זאת תחבורה ציבורית.

ה-
???

התמונה רצה בווטסאפ בסוף השבוע האחרון.
לא ידוע לי מתי היא צולמה ומה הסיפור מאחריה.
אשמח למידע כלשהו.

יום שבוע וחודש נפלא
2 - גם זאת תחבורה ציבורית.

תאונה בכביש חיזמה אדם ביום שלישי שעבר 28/01/2014.

(להגיד שזאת סוג של מונית שירות זו גזענות?!)
 
זה ההסבר המדוייק לתאונה הנראית בצילום:

זה ההסבר המדוייק לתאונה הנראית בצילום:
מדובר בנהגים ערביים ממזרח ירושלים המנוצלים בצורה מחפירה על-ידי המעבידים שלהם. הם מחוייבים לעשות מספר מוגדר מראש של נסיעות במשמרת בין מזרח ירושלים ליריחו. הם קיבלו הודעות שמי שלא יעמוד באתגר - שכרו יופחת באופן משמעותי. בלית ברירה הם חייבים לנסוע מהר על הכביש המוביל ליריחו. אם תיסע על כביש מס' 1 המוביל ליריחו, תיווכח שהם נוסעים מהר מאוד על-פי רוב ובצורה לא זהירה. זו תופעה שקיימת כבר מספר שנים ועדיין אין לה פתרון. הבעיה היא שהם מסכנים את עוברי הדרך האחרים. לפני הכניסה למישור אדומים בצד שמאל של הכביש, הותקנה לפני שלושה חודשים מצלמת מהירות מהדגם החדיש ביותר. מצלמה זו מצלמת אלפי (!) תמונות ביום ורובן של כלי רכב ערביים. חבר במשטרה סיפר לי שהמצב בכביש לא פשוט וכי הנהגים הערביים של מוניות השירות בקו ליריחו לא נרתעים מהמצלמה הכתומה הממוקמת במרחק של 650 מטרים מערבה לכיוון ירושלים מצומת מישור אדומים בצד ימין. מי שאשם הם בעלי המוניות המלחיצים ולא הנהגים הערביים שאומללים עקב המצב !
 

oren_hershco

New member
זה טיעון מקומם

זה ההסבר המדוייק לתאונה הנראית בצילום:
מדובר בנהגים ערביים ממזרח ירושלים המנוצלים בצורה מחפירה על-ידי המעבידים שלהם. הם מחוייבים לעשות מספר מוגדר מראש של נסיעות במשמרת בין מזרח ירושלים ליריחו. הם קיבלו הודעות שמי שלא יעמוד באתגר - שכרו יופחת באופן משמעותי. בלית ברירה הם חייבים לנסוע מהר על הכביש המוביל ליריחו. אם תיסע על כביש מס' 1 המוביל ליריחו, תיווכח שהם נוסעים מהר מאוד על-פי רוב ובצורה לא זהירה. זו תופעה שקיימת כבר מספר שנים ועדיין אין לה פתרון. הבעיה היא שהם מסכנים את עוברי הדרך האחרים. לפני הכניסה למישור אדומים בצד שמאל של הכביש, הותקנה לפני שלושה חודשים מצלמת מהירות מהדגם החדיש ביותר. מצלמה זו מצלמת אלפי (!) תמונות ביום ורובן של כלי רכב ערביים. חבר במשטרה סיפר לי שהמצב בכביש לא פשוט וכי הנהגים הערביים של מוניות השירות בקו ליריחו לא נרתעים מהמצלמה הכתומה הממוקמת במרחק של 650 מטרים מערבה לכיוון ירושלים מצומת מישור אדומים בצד ימין. מי שאשם הם בעלי המוניות המלחיצים ולא הנהגים הערביים שאומללים עקב המצב !
זה טיעון מקומם
ואם הם לא היו מוצאים שום עבודה, פרט לעבודה כרוצחים שכירים עבור משפחת פשע X או Y - גם אז היית אומר שהם לא אשמים ברצח?

אף אחד לא הכריח אותם לעבוד כנהגים. בארה"ב או באירופה, איפה שהאכיפה הרבה יותר משמעותית, לא היית משתמש בטיעון כזה לעולם.
 
הטיעונים שלך חסרי משמעות. אני מדבר בעובדות

זה טיעון מקומם
ואם הם לא היו מוצאים שום עבודה, פרט לעבודה כרוצחים שכירים עבור משפחת פשע X או Y - גם אז היית אומר שהם לא אשמים ברצח?

אף אחד לא הכריח אותם לעבוד כנהגים. בארה"ב או באירופה, איפה שהאכיפה הרבה יותר משמעותית, לא היית משתמש בטיעון כזה לעולם.
הטיעונים שלך חסרי משמעות. אני מדבר בעובדות
אני ירושלמי ומכיר נהגים ערבים וגם בוסים ערבים. אני מעביר לכאן את הסיפור אחד לאחד כפי שהוא במציאות. לא מעניינות אותי ההשוואות שלך. אין להן שום רלבנטיות למציאות במזרח ירושלים. מדינת ישראל מחוייבת לדאוג לתעסוקתם ולפרנסתם. היא לא ממש עושה כן. באירופה המצב לעיתים אף גרוע יותר - במנצ'סטר בה גרתי 3 שנים קיים ניצול מחפיר של עובדי הרכבות, במיוחד של נהגי הקטרים הנרדמים לפעמים במשמרתם. ניצול כזה קיים בכל המשק הפרטי בישראל כאשר משלמים לעובדים משכורות מינימום שבקושי מספיקות לסיגריות אלייה או פאריד. אני יכול לספר לך כמה מידיבוסים או מיניבוסים פועלים במזרח ירושלים ומהם תנאי העבדות של הנהגים. יש לי רשימות מצאי של כל כלי הרכב בישראל ובגדה בין השנים 1948 - 2014 כאשר לגבי אוטובוסים, מידיבוסים ומיניבוסים יש לי את הרשימה המלאה מאז 1919 ועד 04.02.2014... מדוע אני מזכיר זאת? כי תאונות רבות התרחשו עקב ניצולם המחפיר של נהגים מכל הזרמים, בכל החברות, מכל העדות ללא שום קשר לדעות פוליטיות או אחרות. ברשותי רשימות של כל התאונות וכל הפיגועים באוטובוסים וברכב ציבורי בין השנים 1919 עד 2014. (כולל גם רכבות בין השנים 1892-2014). מספר התאונות שנגרמו מלחץ זמן ומעייפות הוא עצום ! בהזדמנות אחשב זאת בקובץ מיוחד.
משפחות פשע יש גם בארסוף, כפר שמריהו, שדרות התכלת בהרצליה, עומר, טבעון, ובכל ישוב יוקרתי יהודי. גם בישובים הנ"ל יש רוצחים אך יש גם נהגים.
אילו הייתי גר כיום באירופה, היה לי קל יותר להמשיך ולבסס את דבריי ללא ספק. אך גם עם מגורים בירושלים קל להגיע אל הנתונים הללו מה גם שאני שומע אותם מנהגים ערבים לא מעטים.קל יחסית להכיר אותם. זה החל בקניות שלי בסניף רמי לוי במישור אדומים, שם אני קונה על-פי רוב. אני אוהב ללכת לעשן באמצע הקניה עם עגלת המצרכים. אי לכך אני נכנס עם העגלה למחסן. שם הכרתי ח'ברה ערבים נחמדים שעובדים שם איתם אני שותה קפה ומעשן דוידוף אדום. דרכם הכרתי נהגים על הקו יריחו מזרח ירושלים. כולם טוענים לניצול מחפיר מטעם המעסיקים שלהם בחברות ההסעה המזרח ירושלמיות. אני שומע את כל הסיפורים. יכולתי לכתוב דוקטוראט שני על הההשתלשלויות הללו... למרות שמבחינה פוליטית אני משתייך לזרם ימני-לאומני משכיל אשכנזי חילוני קיצוני ביותר, אני עושה הפרדה מוחלטת בין הדברים. כואב הלב לראות את הנהגים האומללים האלה. כואב הלב לראות דמעות בעינייהם.
לא איפשרו להם בבית ללכת ללמוד והם נאלצו לפרנס את משפחתם ואת נשותייהם. מה רצית שיעשו? שילכו ללשכת התעסוקה הנהיגתית??? התשובה שלך נגועה בגזענות מסוג שאני לא אוהב. תן להם לחיות את החיים שלהם בנחת. עזוב אותם. יש להם מספיק צרות מבית ומחוץ.
 

alantan

New member
אביה, האם אי אפשר לנקות בצעדים פליליים כנגד

הטיעונים שלך חסרי משמעות. אני מדבר בעובדות
אני ירושלמי ומכיר נהגים ערבים וגם בוסים ערבים. אני מעביר לכאן את הסיפור אחד לאחד כפי שהוא במציאות. לא מעניינות אותי ההשוואות שלך. אין להן שום רלבנטיות למציאות במזרח ירושלים. מדינת ישראל מחוייבת לדאוג לתעסוקתם ולפרנסתם. היא לא ממש עושה כן. באירופה המצב לעיתים אף גרוע יותר - במנצ'סטר בה גרתי 3 שנים קיים ניצול מחפיר של עובדי הרכבות, במיוחד של נהגי הקטרים הנרדמים לפעמים במשמרתם. ניצול כזה קיים בכל המשק הפרטי בישראל כאשר משלמים לעובדים משכורות מינימום שבקושי מספיקות לסיגריות אלייה או פאריד. אני יכול לספר לך כמה מידיבוסים או מיניבוסים פועלים במזרח ירושלים ומהם תנאי העבדות של הנהגים. יש לי רשימות מצאי של כל כלי הרכב בישראל ובגדה בין השנים 1948 - 2014 כאשר לגבי אוטובוסים, מידיבוסים ומיניבוסים יש לי את הרשימה המלאה מאז 1919 ועד 04.02.2014... מדוע אני מזכיר זאת? כי תאונות רבות התרחשו עקב ניצולם המחפיר של נהגים מכל הזרמים, בכל החברות, מכל העדות ללא שום קשר לדעות פוליטיות או אחרות. ברשותי רשימות של כל התאונות וכל הפיגועים באוטובוסים וברכב ציבורי בין השנים 1919 עד 2014. (כולל גם רכבות בין השנים 1892-2014). מספר התאונות שנגרמו מלחץ זמן ומעייפות הוא עצום ! בהזדמנות אחשב זאת בקובץ מיוחד.
משפחות פשע יש גם בארסוף, כפר שמריהו, שדרות התכלת בהרצליה, עומר, טבעון, ובכל ישוב יוקרתי יהודי. גם בישובים הנ"ל יש רוצחים אך יש גם נהגים.
אילו הייתי גר כיום באירופה, היה לי קל יותר להמשיך ולבסס את דבריי ללא ספק. אך גם עם מגורים בירושלים קל להגיע אל הנתונים הללו מה גם שאני שומע אותם מנהגים ערבים לא מעטים.קל יחסית להכיר אותם. זה החל בקניות שלי בסניף רמי לוי במישור אדומים, שם אני קונה על-פי רוב. אני אוהב ללכת לעשן באמצע הקניה עם עגלת המצרכים. אי לכך אני נכנס עם העגלה למחסן. שם הכרתי ח'ברה ערבים נחמדים שעובדים שם איתם אני שותה קפה ומעשן דוידוף אדום. דרכם הכרתי נהגים על הקו יריחו מזרח ירושלים. כולם טוענים לניצול מחפיר מטעם המעסיקים שלהם בחברות ההסעה המזרח ירושלמיות. אני שומע את כל הסיפורים. יכולתי לכתוב דוקטוראט שני על הההשתלשלויות הללו... למרות שמבחינה פוליטית אני משתייך לזרם ימני-לאומני משכיל אשכנזי חילוני קיצוני ביותר, אני עושה הפרדה מוחלטת בין הדברים. כואב הלב לראות את הנהגים האומללים האלה. כואב הלב לראות דמעות בעינייהם.
לא איפשרו להם בבית ללכת ללמוד והם נאלצו לפרנס את משפחתם ואת נשותייהם. מה רצית שיעשו? שילכו ללשכת התעסוקה הנהיגתית??? התשובה שלך נגועה בגזענות מסוג שאני לא אוהב. תן להם לחיות את החיים שלהם בנחת. עזוב אותם. יש להם מספיק צרות מבית ומחוץ.
אביה, האם אי אפשר לנקות בצעדים פליליים כנגד
קצין רכב שלכאורה נותן יד להתעמרות כזו בעובדים?
 
אולי אפשר לנסות. הבעיה היא שמזרח ירושלים היא

אביה, האם אי אפשר לנקות בצעדים פליליים כנגד
קצין רכב שלכאורה נותן יד להתעמרות כזו בעובדים?
אולי אפשר לנסות. הבעיה היא שמזרח ירושלים היא
אזור פרוע שאין הרבה שליטה עליו לצערי. הנהגים מקבלים דו"חות אך מתעלמים מהם. רוב המידיבוסים הללו בעלי מספרי רישוי של הרשות הפלשתינאית. משטרת ישראל מעבירה את הדו"חות למשטרה הפלשתינאית וזו אינה נוקפת אצבע לאכוף את החוקים. אני מקוה שלאור השרשור הזה - מישהו רם דרג יקרא אותו ויחל לנקוט צעדי עונשין כנגד אותם קציני רכב או מנהלי רכב בעיר העתיקה.
 
באוטובוסי-תיירות המצב קצת יותר טוב

אולי אפשר לנסות. הבעיה היא שמזרח ירושלים היא
אזור פרוע שאין הרבה שליטה עליו לצערי. הנהגים מקבלים דו"חות אך מתעלמים מהם. רוב המידיבוסים הללו בעלי מספרי רישוי של הרשות הפלשתינאית. משטרת ישראל מעבירה את הדו"חות למשטרה הפלשתינאית וזו אינה נוקפת אצבע לאכוף את החוקים. אני מקוה שלאור השרשור הזה - מישהו רם דרג יקרא אותו ויחל לנקוט צעדי עונשין כנגד אותם קציני רכב או מנהלי רכב בעיר העתיקה.
באוטובוסי-תיירות המצב קצת יותר טוב
אמנם בכלל הנהגים של אוטובוסי-תיירות משתכרים משכורות רעות שהן לא תמורה ממשית לעבודה הקשה, ולכן הנהגים שאני עבדתי איתם היו, אני לא יודע איך להגדיר אותם בלי להשתמש במילים בוטות, לכן לא אגדיר.
ומה שהיה חשוב להם זה ללקק לנוסעים כדי לקבל טיפ ולמכור לנוסעים מוצרים, הטיול עצמו היה משני עבורם.
כל גרוש שנכנס לכיסם היה חשוב מכל דבר אחר בטיול, אפילו שמדובר בפרוטות ואפילו במצבים אבסורדים לחלוטין.

תמיד אם היתה לי אפשרות, העדפתי נהג ערבי, שברוב המוחלט של המקרים היה אדיב בלי ללקק לנוסעים, עשה את מלאכתו נאמנה ובשיתוף פעולה מלא עם מורה הדרך, בלי ניגוד אינטרסים. מעולם לא היתה לי שום בעיה עם נהגים ערבים.
 
כל מילה בסלע ! כרגיל אצלך !


באוטובוסי-תיירות המצב קצת יותר טוב
אמנם בכלל הנהגים של אוטובוסי-תיירות משתכרים משכורות רעות שהן לא תמורה ממשית לעבודה הקשה, ולכן הנהגים שאני עבדתי איתם היו, אני לא יודע איך להגדיר אותם בלי להשתמש במילים בוטות, לכן לא אגדיר.
ומה שהיה חשוב להם זה ללקק לנוסעים כדי לקבל טיפ ולמכור לנוסעים מוצרים, הטיול עצמו היה משני עבורם.
כל גרוש שנכנס לכיסם היה חשוב מכל דבר אחר בטיול, אפילו שמדובר בפרוטות ואפילו במצבים אבסורדים לחלוטין.

תמיד אם היתה לי אפשרות, העדפתי נהג ערבי, שברוב המוחלט של המקרים היה אדיב בלי ללקק לנוסעים, עשה את מלאכתו נאמנה ובשיתוף פעולה מלא עם מורה הדרך, בלי ניגוד אינטרסים. מעולם לא היתה לי שום בעיה עם נהגים ערבים.
כל מילה בסלע ! כרגיל אצלך !

 

alantan

New member
תודה על ההתיחסות, נקווה שיעשה משהו!

אולי אפשר לנסות. הבעיה היא שמזרח ירושלים היא
אזור פרוע שאין הרבה שליטה עליו לצערי. הנהגים מקבלים דו"חות אך מתעלמים מהם. רוב המידיבוסים הללו בעלי מספרי רישוי של הרשות הפלשתינאית. משטרת ישראל מעבירה את הדו"חות למשטרה הפלשתינאית וזו אינה נוקפת אצבע לאכוף את החוקים. אני מקוה שלאור השרשור הזה - מישהו רם דרג יקרא אותו ויחל לנקוט צעדי עונשין כנגד אותם קציני רכב או מנהלי רכב בעיר העתיקה.
תודה על ההתיחסות, נקווה שיעשה משהו!
 

משה343

New member
משטרת ישראל יכולה להחרים רכב עם מספר רישוי...

אולי אפשר לנסות. הבעיה היא שמזרח ירושלים היא
אזור פרוע שאין הרבה שליטה עליו לצערי. הנהגים מקבלים דו"חות אך מתעלמים מהם. רוב המידיבוסים הללו בעלי מספרי רישוי של הרשות הפלשתינאית. משטרת ישראל מעבירה את הדו"חות למשטרה הפלשתינאית וזו אינה נוקפת אצבע לאכוף את החוקים. אני מקוה שלאור השרשור הזה - מישהו רם דרג יקרא אותו ויחל לנקוט צעדי עונשין כנגד אותם קציני רכב או מנהלי רכב בעיר העתיקה.
משטרת ישראל יכולה להחרים רכב עם מספר רישוי...
הרשות הפלשתינאית ?
האם בעבירות מסויימות המשטרה יכולה להחרים רכבים בעלי רישוי ישראלי ?
לדעתי זו השיטה הטובה ביותר פשוט להוריד את הרכב מהכביש ואולי כך ילמדו .
 
לא.יכולה רק להעביר תלונה לרשות הפלשתינאית.

משטרת ישראל יכולה להחרים רכב עם מספר רישוי...
הרשות הפלשתינאית ?
האם בעבירות מסויימות המשטרה יכולה להחרים רכבים בעלי רישוי ישראלי ?
לדעתי זו השיטה הטובה ביותר פשוט להוריד את הרכב מהכביש ואולי כך ילמדו .
לא.יכולה רק להעביר תלונה לרשות הפלשתינאית.
 

מענדי

New member
למי שחשב שתם עידן הסובבנים

ה-
???

התמונה רצה בווטסאפ בסוף השבוע האחרון.
לא ידוע לי מתי היא צולמה ומה הסיפור מאחריה.
אשמח למידע כלשהו.

יום שבוע וחודש נפלא
למי שחשב שתם עידן הסובבנים
סובבן אוטובוסים בElantxobe, Euskal Herria, Spain.

וגם ביפן
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה