השבתת תנועה עקב עבודות תשתית?

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
השבתת תנועה עקב עבודות תשתית?


השבתת תנועה עקב עבודות תשתית?

לא, בכלל לא מה שחשבתם!
ככה זה נראה ברוסיה:
http://ru-railway.livejournal.com/2110370.html

אין צורך להבין את הכתוב, התמונות והסרטונים מדברים בעד עצמם. פשוט השביתו קו ראשי בשעות השיא של יום שישי (מקביל לערב יום חמישי אצלנו) לצורך הקמת מסילה שלישית. בטח ובטח שאין שום הסעות מטעם הרכבת, והנוסעים התבקשו להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים; וכמובן שרבים לא ידעו על ההשבתה עד לרגע האחרון למרות שהשינויים בלו"ז פורסמו מספיק זמן מראש. אבל כולם רצו להגיע הביתה, והתוצאה לפניכם.

כמובן שזה לא בסדר, וכמובן שככה לא צריך להיות. אבל... בכל זאת, אולי כדאי שתראו ותזכרו את המראות, ותיזכרו בהם מדי פעם. ברכבת ישראל מעולם לא היו ולדעתי גם לא יהיו מראות כאלה, ואפילו לא קרוב לזה.
 

בועז ל

New member
שמת לב שלא מעט נוסעים מחייכים?

השבתת תנועה עקב עבודות תשתית?

לא, בכלל לא מה שחשבתם!
ככה זה נראה ברוסיה:
http://ru-railway.livejournal.com/2110370.html

אין צורך להבין את הכתוב, התמונות והסרטונים מדברים בעד עצמם. פשוט השביתו קו ראשי בשעות השיא של יום שישי (מקביל לערב יום חמישי אצלנו) לצורך הקמת מסילה שלישית. בטח ובטח שאין שום הסעות מטעם הרכבת, והנוסעים התבקשו להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים; וכמובן שרבים לא ידעו על ההשבתה עד לרגע האחרון למרות שהשינויים בלו"ז פורסמו מספיק זמן מראש. אבל כולם רצו להגיע הביתה, והתוצאה לפניכם.

כמובן שזה לא בסדר, וכמובן שככה לא צריך להיות. אבל... בכל זאת, אולי כדאי שתראו ותזכרו את המראות, ותיזכרו בהם מדי פעם. ברכבת ישראל מעולם לא היו ולדעתי גם לא יהיו מראות כאלה, ואפילו לא קרוב לזה.
שמת לב שלא מעט נוסעים מחייכים?
נראה אותם ממשיכים לחייך בהשבתות של פיטוסי
 

amit1270

New member
מושחטים! להפרית!!

השבתת תנועה עקב עבודות תשתית?

לא, בכלל לא מה שחשבתם!
ככה זה נראה ברוסיה:
http://ru-railway.livejournal.com/2110370.html

אין צורך להבין את הכתוב, התמונות והסרטונים מדברים בעד עצמם. פשוט השביתו קו ראשי בשעות השיא של יום שישי (מקביל לערב יום חמישי אצלנו) לצורך הקמת מסילה שלישית. בטח ובטח שאין שום הסעות מטעם הרכבת, והנוסעים התבקשו להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים; וכמובן שרבים לא ידעו על ההשבתה עד לרגע האחרון למרות שהשינויים בלו"ז פורסמו מספיק זמן מראש. אבל כולם רצו להגיע הביתה, והתוצאה לפניכם.

כמובן שזה לא בסדר, וכמובן שככה לא צריך להיות. אבל... בכל זאת, אולי כדאי שתראו ותזכרו את המראות, ותיזכרו בהם מדי פעם. ברכבת ישראל מעולם לא היו ולדעתי גם לא יהיו מראות כאלה, ואפילו לא קרוב לזה.
מושחטים! להפרית!!
 

easylivin

New member
עדי אלדר חטף את כולם רק לעצמו.

יש בעיה
אין מספיק סינים. כולם עובדים בקו לכרמיאל...
עדי אלדר חטף את כולם רק לעצמו.
עכשיו אנחנו יודעים מי אשם בזה שאין רכבת תחתית בגוש דן, ובזה שמשביתים את הרכבות בישראל וברוסיה. זרועו הארוכה של ראש עיריית כרמיאל...
 
אבל יש מטרונית!

עדי אלדר חטף את כולם רק לעצמו.
עכשיו אנחנו יודעים מי אשם בזה שאין רכבת תחתית בגוש דן, ובזה שמשביתים את הרכבות בישראל וברוסיה. זרועו הארוכה של ראש עיריית כרמיאל...
אבל יש מטרונית!
40 ק"מ של רק"ל בלי מסילות! רוסים פרימיטיביים, לא שמעו על החידוש הטכנולוגי החיפאי...
 

easylivin

New member
התקדמות במכרז NATM של נת"ע:

השבתת תנועה עקב עבודות תשתית?

לא, בכלל לא מה שחשבתם!
ככה זה נראה ברוסיה:
http://ru-railway.livejournal.com/2110370.html

אין צורך להבין את הכתוב, התמונות והסרטונים מדברים בעד עצמם. פשוט השביתו קו ראשי בשעות השיא של יום שישי (מקביל לערב יום חמישי אצלנו) לצורך הקמת מסילה שלישית. בטח ובטח שאין שום הסעות מטעם הרכבת, והנוסעים התבקשו להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים; וכמובן שרבים לא ידעו על ההשבתה עד לרגע האחרון למרות שהשינויים בלו"ז פורסמו מספיק זמן מראש. אבל כולם רצו להגיע הביתה, והתוצאה לפניכם.

כמובן שזה לא בסדר, וכמובן שככה לא צריך להיות. אבל... בכל זאת, אולי כדאי שתראו ותזכרו את המראות, ותיזכרו בהם מדי פעם. ברכבת ישראל מעולם לא היו ולדעתי גם לא יהיו מראות כאלה, ואפילו לא קרוב לזה.
התקדמות במכרז NATM של נת"ע:
02.10.2013
ארבע חברות בינ"ל עברו את שלב המיון המוקדם PQ במכרז כריית המנהרות הקונבנציונלית NATM

"חברת נ.ת.ע סיימה את שלב המיון המוקדם PQ למכרז כריית המנהרות בשיטת NATM, שיטה קונבנציונלית בכרייה בקרקע רכה מתחת למי תהום וכן מתחת לכבישים ותשתיות. ארבע חברות בינ"ל, מהגדולות בעולם בתחום, וכן מיזמים משותפים , מתוך שבע החברות שניגשו למיון המוקדם, עברו את השלב הזה, והזוכה יבחר מבניהן בסוף השנה הבאה.

מדובר בפרויקט ייחודי וראשוני בארץ, כחלק מתוואי הקו האדום של הרכבת הקלה במטרופולין ת"א, ובו יחפרו מנהרות לאורך 3.5 ק"מ, כולל אולמות ומנהרות מקשרות לצרכי בטיחות. הכרייה תהיה באזור המזרחי של הקו האדום, אזור צומת גהה, מתחת לצומת ולכביש 4, וצפונית לתחנת אם המושבות."

http://goo.gl/tyYiZz
 
למה לוקח שנה ורבע להחליט על זוכה?

התקדמות במכרז NATM של נת"ע:
02.10.2013
ארבע חברות בינ"ל עברו את שלב המיון המוקדם PQ במכרז כריית המנהרות הקונבנציונלית NATM

"חברת נ.ת.ע סיימה את שלב המיון המוקדם PQ למכרז כריית המנהרות בשיטת NATM, שיטה קונבנציונלית בכרייה בקרקע רכה מתחת למי תהום וכן מתחת לכבישים ותשתיות. ארבע חברות בינ"ל, מהגדולות בעולם בתחום, וכן מיזמים משותפים , מתוך שבע החברות שניגשו למיון המוקדם, עברו את השלב הזה, והזוכה יבחר מבניהן בסוף השנה הבאה.

מדובר בפרויקט ייחודי וראשוני בארץ, כחלק מתוואי הקו האדום של הרכבת הקלה במטרופולין ת"א, ובו יחפרו מנהרות לאורך 3.5 ק"מ, כולל אולמות ומנהרות מקשרות לצרכי בטיחות. הכרייה תהיה באזור המזרחי של הקו האדום, אזור צומת גהה, מתחת לצומת ולכביש 4, וצפונית לתחנת אם המושבות."

http://goo.gl/tyYiZz
למה לוקח שנה ורבע להחליט על זוכה?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
גם סוג של חוויה, לא?


השבתת תנועה עקב עבודות תשתית?

לא, בכלל לא מה שחשבתם!
ככה זה נראה ברוסיה:
http://ru-railway.livejournal.com/2110370.html

אין צורך להבין את הכתוב, התמונות והסרטונים מדברים בעד עצמם. פשוט השביתו קו ראשי בשעות השיא של יום שישי (מקביל לערב יום חמישי אצלנו) לצורך הקמת מסילה שלישית. בטח ובטח שאין שום הסעות מטעם הרכבת, והנוסעים התבקשו להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים; וכמובן שרבים לא ידעו על ההשבתה עד לרגע האחרון למרות שהשינויים בלו"ז פורסמו מספיק זמן מראש. אבל כולם רצו להגיע הביתה, והתוצאה לפניכם.

כמובן שזה לא בסדר, וכמובן שככה לא צריך להיות. אבל... בכל זאת, אולי כדאי שתראו ותזכרו את המראות, ותיזכרו בהם מדי פעם. ברכבת ישראל מעולם לא היו ולדעתי גם לא יהיו מראות כאלה, ואפילו לא קרוב לזה.
גם סוג של חוויה, לא?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה