הרכבת תגיע לכרמיאל, אך ללא חשמל.

מצב
הנושא נעול.
טוב שיש קטרי יורו 4000 לקו המהיר לירושלים !

הרכבת תגיע לכרמיאל, אך ללא חשמל.

הרכבת תגיע לכרמיאל, אך ללא חשמל. כתבה מאת דניאל שמיל באתר TheMarker.
טוב שיש קטרי יורו 4000 לקו המהיר לירושלים !
כי בקצב הזה יצטרכו אותם לקו המהיר לירושלים והם לבטח לא "יטוסו" 160 קמ"ש עקב המגבלות הטכניות שלהם והנסיעה תארך 50 דקות במקרה הטוב בין ירושלים ועד תחנת ההגנה, או במילים אחרות: כביש 443 יישאר המנצח גם לאחר פתיחת הקו המהיר.
ההערכה שלי בעבר היתה יוני 2018 או יוני 2019 ולאט לאט אנחנו כבר מתקרבים אל ההערכה הראשונה. גם תקציב הקמת הקו יחרוג באחוזים רבים ממה שפורסם בעיתונות. אני מתכוון לבדוק את הענין באופן מחקרי ומאוד לעומק...
וכל זה עוד לפני שמישהו חשב על מיגון הרכבות הנוסעות על גשר נחל ארזה מכיוון הכפר העויין בית-איקסא שתושביו ברובם הם אנשי חמאס מוצהרים. יהיה כל כך קל לפגוע ברכבת המהירה מהכפר ולהפיל אותה מהגשר אל התהום. כנראה שמערכת הביטחון חושבת שאין סכנה מכיוון בית איקסא?! עד לירי של טילי כתף היישר אל הרכבת מהכפר......וזה כפר שיש בו לא מעט נשק !
 

נתנאל531

Well-known member
בית איכסא נמצא בצד הכחול של הגדר

טוב שיש קטרי יורו 4000 לקו המהיר לירושלים !
כי בקצב הזה יצטרכו אותם לקו המהיר לירושלים והם לבטח לא "יטוסו" 160 קמ"ש עקב המגבלות הטכניות שלהם והנסיעה תארך 50 דקות במקרה הטוב בין ירושלים ועד תחנת ההגנה, או במילים אחרות: כביש 443 יישאר המנצח גם לאחר פתיחת הקו המהיר.
ההערכה שלי בעבר היתה יוני 2018 או יוני 2019 ולאט לאט אנחנו כבר מתקרבים אל ההערכה הראשונה. גם תקציב הקמת הקו יחרוג באחוזים רבים ממה שפורסם בעיתונות. אני מתכוון לבדוק את הענין באופן מחקרי ומאוד לעומק...
וכל זה עוד לפני שמישהו חשב על מיגון הרכבות הנוסעות על גשר נחל ארזה מכיוון הכפר העויין בית-איקסא שתושביו ברובם הם אנשי חמאס מוצהרים. יהיה כל כך קל לפגוע ברכבת המהירה מהכפר ולהפיל אותה מהגשר אל התהום. כנראה שמערכת הביטחון חושבת שאין סכנה מכיוון בית איקסא?! עד לירי של טילי כתף היישר אל הרכבת מהכפר......וזה כפר שיש בו לא מעט נשק !
בית איכסא נמצא בצד הכחול של הגדר
לא רק שגדר ההפרדה מפרידה בינו לבין גוש רמאללה, ואף בינו לכפרים הסמוכים (בית סוריך-בידו-קטנה, ובית חנינה מהצד השני), הכפר מכותר על ידי מבשרת-הר שמואל-רמות.
&nbsp
בית איכסא לא הולך להיות שום מעוז חמאס אלא ההיפך, הוא ילך לכיוון של אבו גוש2, אין לו ברירה. אם יפלט כדור אחד מהכפר, המשטרה וצה"ל פשוטים מכל הכיוונים. אין שום השוואה לגשר הרכבת לשדרות מול רצועת עזה.
 
אתה צודק אבל האוכלוסיה שם בעייתית:

בית איכסא נמצא בצד הכחול של הגדר
לא רק שגדר ההפרדה מפרידה בינו לבין גוש רמאללה, ואף בינו לכפרים הסמוכים (בית סוריך-בידו-קטנה, ובית חנינה מהצד השני), הכפר מכותר על ידי מבשרת-הר שמואל-רמות.
&nbsp
בית איכסא לא הולך להיות שום מעוז חמאס אלא ההיפך, הוא ילך לכיוון של אבו גוש2, אין לו ברירה. אם יפלט כדור אחד מהכפר, המשטרה וצה"ל פשוטים מכל הכיוונים. אין שום השוואה לגשר הרכבת לשדרות מול רצועת עזה.
אתה צודק אבל האוכלוסיה שם בעייתית:
ויש שם מעצרים כל הזמן. נקווה רק לטוב. האוכלוסייה שם שונה מזו של אבו-גוש ויהיה קשה מאוד לשנות אותה. לא הייתי מייעץ לך להסתובב שם בכפר.
 
מה הבעיה?! יבנו קיר בטונדות על הגשר לכיוון הכפר

טוב שיש קטרי יורו 4000 לקו המהיר לירושלים !
כי בקצב הזה יצטרכו אותם לקו המהיר לירושלים והם לבטח לא "יטוסו" 160 קמ"ש עקב המגבלות הטכניות שלהם והנסיעה תארך 50 דקות במקרה הטוב בין ירושלים ועד תחנת ההגנה, או במילים אחרות: כביש 443 יישאר המנצח גם לאחר פתיחת הקו המהיר.
ההערכה שלי בעבר היתה יוני 2018 או יוני 2019 ולאט לאט אנחנו כבר מתקרבים אל ההערכה הראשונה. גם תקציב הקמת הקו יחרוג באחוזים רבים ממה שפורסם בעיתונות. אני מתכוון לבדוק את הענין באופן מחקרי ומאוד לעומק...
וכל זה עוד לפני שמישהו חשב על מיגון הרכבות הנוסעות על גשר נחל ארזה מכיוון הכפר העויין בית-איקסא שתושביו ברובם הם אנשי חמאס מוצהרים. יהיה כל כך קל לפגוע ברכבת המהירה מהכפר ולהפיל אותה מהגשר אל התהום. כנראה שמערכת הביטחון חושבת שאין סכנה מכיוון בית איקסא?! עד לירי של טילי כתף היישר אל הרכבת מהכפר......וזה כפר שיש בו לא מעט נשק !
מה הבעיה?! יבנו קיר בטונדות על הגשר לכיוון הכפר
או שיתקינו מעיל רוח על הרכבות או הגשר...
 

אלון ל 2

New member
ולאחר שיפתחו את כביש 1 המשודרג, זמן הנסיעה מי-ם לת"א

טוב שיש קטרי יורו 4000 לקו המהיר לירושלים !
כי בקצב הזה יצטרכו אותם לקו המהיר לירושלים והם לבטח לא "יטוסו" 160 קמ"ש עקב המגבלות הטכניות שלהם והנסיעה תארך 50 דקות במקרה הטוב בין ירושלים ועד תחנת ההגנה, או במילים אחרות: כביש 443 יישאר המנצח גם לאחר פתיחת הקו המהיר.
ההערכה שלי בעבר היתה יוני 2018 או יוני 2019 ולאט לאט אנחנו כבר מתקרבים אל ההערכה הראשונה. גם תקציב הקמת הקו יחרוג באחוזים רבים ממה שפורסם בעיתונות. אני מתכוון לבדוק את הענין באופן מחקרי ומאוד לעומק...
וכל זה עוד לפני שמישהו חשב על מיגון הרכבות הנוסעות על גשר נחל ארזה מכיוון הכפר העויין בית-איקסא שתושביו ברובם הם אנשי חמאס מוצהרים. יהיה כל כך קל לפגוע ברכבת המהירה מהכפר ולהפיל אותה מהגשר אל התהום. כנראה שמערכת הביטחון חושבת שאין סכנה מכיוון בית איקסא?! עד לירי של טילי כתף היישר אל הרכבת מהכפר......וזה כפר שיש בו לא מעט נשק !
ולאחר שיפתחו את כביש 1 המשודרג, זמן הנסיעה מי-ם לת"א
בהנחה שאין פקקים והכביש יהיה ריק לגמרי - 25-30 דקות (לאנשים השפויים שנוסעים בהתאם לתנאי הדרך ושלא מצייתים להגבלות המהירות הארכאיות).
 
בדיוק כך ! תמיד עדיף השימוש ברכב פרטי !

ולאחר שיפתחו את כביש 1 המשודרג, זמן הנסיעה מי-ם לת"א
בהנחה שאין פקקים והכביש יהיה ריק לגמרי - 25-30 דקות (לאנשים השפויים שנוסעים בהתאם לתנאי הדרך ושלא מצייתים להגבלות המהירות הארכאיות).
בדיוק כך ! תמיד עדיף השימוש ברכב פרטי !
 

easylivin

New member
כן. מה הקשר בין הקו המהיר לירושלים ל"ירוקים" שרק הזיקו לו?

אתה שואל ברצינות? בתור גולש ותיק בפורום?
כן. מה הקשר בין הקו המהיר לירושלים ל"ירוקים" שרק הזיקו לו?
אותם "ירוקים" מחזיקים כנראה, אם לשפוט על פי מעשיהם, באותה הדעה ש"עדיף השימוש ברכב פרטי" (להבדיל מירוקים אמיתיים, שאין להם שום מפלגה בישראל).
 

easylivin

New member
הפתרון היחיד הוא לזרז את החשמול. תשמרו את הלינק להודעה:

טוב שיש קטרי יורו 4000 לקו המהיר לירושלים !
כי בקצב הזה יצטרכו אותם לקו המהיר לירושלים והם לבטח לא "יטוסו" 160 קמ"ש עקב המגבלות הטכניות שלהם והנסיעה תארך 50 דקות במקרה הטוב בין ירושלים ועד תחנת ההגנה, או במילים אחרות: כביש 443 יישאר המנצח גם לאחר פתיחת הקו המהיר.
ההערכה שלי בעבר היתה יוני 2018 או יוני 2019 ולאט לאט אנחנו כבר מתקרבים אל ההערכה הראשונה. גם תקציב הקמת הקו יחרוג באחוזים רבים ממה שפורסם בעיתונות. אני מתכוון לבדוק את הענין באופן מחקרי ומאוד לעומק...
וכל זה עוד לפני שמישהו חשב על מיגון הרכבות הנוסעות על גשר נחל ארזה מכיוון הכפר העויין בית-איקסא שתושביו ברובם הם אנשי חמאס מוצהרים. יהיה כל כך קל לפגוע ברכבת המהירה מהכפר ולהפיל אותה מהגשר אל התהום. כנראה שמערכת הביטחון חושבת שאין סכנה מכיוון בית איקסא?! עד לירי של טילי כתף היישר אל הרכבת מהכפר......וזה כפר שיש בו לא מעט נשק !
הפתרון היחיד הוא לזרז את החשמול. תשמרו את הלינק להודעה:
ותבדקו בעוד 4 שנים - שום רכבת נוסעים סדירה מונעת בדיזל לא תיסע בקו המהיר לירושלים (הכוונה לא לרכבת עבודה, לא לקטר בודד וכדומה, אלא לרכבת נוסעים עם נוסעים רגילים). לא IC3, לא יורו 4000 ולא רק בגלל זמן הנסיעה. אם לא יהיה חשמול בזמן, פתיחת הקו לנוסעים תתעכב וחבל.
 
אני נוטה לקבל את דעתך ! ולכן זה יהיה 2019....

הפתרון היחיד הוא לזרז את החשמול. תשמרו את הלינק להודעה:
ותבדקו בעוד 4 שנים - שום רכבת נוסעים סדירה מונעת בדיזל לא תיסע בקו המהיר לירושלים (הכוונה לא לרכבת עבודה, לא לקטר בודד וכדומה, אלא לרכבת נוסעים עם נוסעים רגילים). לא IC3, לא יורו 4000 ולא רק בגלל זמן הנסיעה. אם לא יהיה חשמול בזמן, פתיחת הקו לנוסעים תתעכב וחבל.
אני נוטה לקבל את דעתך ! ולכן זה יהיה 2019....
 

david80

New member
כתבת פעם שה-IC3 תיסע בקו המהיר

טוב שיש קטרי יורו 4000 לקו המהיר לירושלים !
כי בקצב הזה יצטרכו אותם לקו המהיר לירושלים והם לבטח לא "יטוסו" 160 קמ"ש עקב המגבלות הטכניות שלהם והנסיעה תארך 50 דקות במקרה הטוב בין ירושלים ועד תחנת ההגנה, או במילים אחרות: כביש 443 יישאר המנצח גם לאחר פתיחת הקו המהיר.
ההערכה שלי בעבר היתה יוני 2018 או יוני 2019 ולאט לאט אנחנו כבר מתקרבים אל ההערכה הראשונה. גם תקציב הקמת הקו יחרוג באחוזים רבים ממה שפורסם בעיתונות. אני מתכוון לבדוק את הענין באופן מחקרי ומאוד לעומק...
וכל זה עוד לפני שמישהו חשב על מיגון הרכבות הנוסעות על גשר נחל ארזה מכיוון הכפר העויין בית-איקסא שתושביו ברובם הם אנשי חמאס מוצהרים. יהיה כל כך קל לפגוע ברכבת המהירה מהכפר ולהפיל אותה מהגשר אל התהום. כנראה שמערכת הביטחון חושבת שאין סכנה מכיוון בית איקסא?! עד לירי של טילי כתף היישר אל הרכבת מהכפר......וזה כפר שיש בו לא מעט נשק !
כתבת פעם שה-IC3 תיסע בקו המהיר
האם שינית את הניבוי בתאריך 28/12/2010?
 
לא. אכן יבוצע לדעתי שימוש ב-IC3 אם לא תהיה ברירה !

כתבת פעם שה-IC3 תיסע בקו המהיר
האם שינית את הניבוי בתאריך 28/12/2010?
לא. אכן יבוצע לדעתי שימוש ב-IC3 אם לא תהיה ברירה !
ורק אם יוחלט לפתוח את הקו המהיר לפני שיחושמל. אני מאוד מקוה שבקו יסע ציוד חשמלי בימים שבתיקונם. אין לי ספק שבשעת חירום - יסע בקו מגוון ציוד כולל דיזל אך בתקופת רגיעה אני נוטה להאמין שיסע ציוד חשמלי. אני גם חושב שהקו לא ייפתח עד שהציוד הנייד החשמלי יגיע ארצה. לפחות כך אני מקוה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה