דיון!

מפתחSoul

New member
וקרה

לך שהכרת מישהו חדש, ופתאום היו לך פלאשבקים לאקס ובחרת לסגת?
שלא היית "פנויה ריגשית"?

אני כ"כ לא מאמינה במונח הזה,
אני חושבת שכל גבר (לדוגמא) שמעיד על עצמו שהוא כזה, הוא פשוט עוד לא פגש את ה-אחת שתגרום לו לרצות להיות "תפוס ריגשית".
 
תראי, האמת היא

שאחרי קשר ארוך- האקס שלך יעלה לך בראש מדי פעם, זה נראה לי בלתי נמנע שזה לא יקרה.
יש לי היסטוריה (מפוקפקת?) של מעברים חדים מקשר לקשר- הקשר שלי עם בעלי התחיל יומים אחרי פרידה מבחור שגרתי איתו שנתיים, הקשר שלי עם הבחור ההוא התחיל שבוע אחרי קשר של 3 שנים וכו' וכו'... וכן, קרה שהיו לי "פלאש בקים" לאקס, בכל המקרים וגם בתחילת הקשר עם בעלי, בוודאי- ולבעלי אפילו סיפרתי עליהם והוא חשב שזה סופר נורמלי שזה יקרה שניה אחרי שיצאתי מהקשר.
מצד שני- מאוד התלהבתי מהקשר החדש עם מי שהיום הוא בעלי וידעתי שאני ממש לא מעוניינת לסגת ממנו אלה לנסות ולבדוק אותו, ואני שמחה שעשיתי את זה כי בפועל הרווחתי את מי שהוא בלי ספק- אהבת חיי.
 
לנוח - להנות להיות רווקה

לעשות את כל הדברים שרצית לעשות כאשר היית בזוגיות ולא יכלת, סתם להיות קצת לבד כי רוב הסיכויים שתהי עוד פעם בזוגיות אז לנצל את הזמן הזה שיש לך אפשרות לעשות כל מה שאת רוצה ואין לך צורך להתחשב בדעות/רגשות של מישהו אחר.

אני לא בעד להיכנס ישר לזוגיות אחרת או להתחיל לחפש זוגיות אחרת מיד כי לפי דעתי זה לרוב נובע מההרגשה - אני לא יכולה להיות שמחה אלא אם אני בזוגיות... או מי אני עכשיו בלי זוגיות? .. זוגיות זה נפלא אבל להיות לבד זה גם טוב כי הביטחון העצמי שלך לא נובע מהעובדה האם את בזוגיות או לא... (וכולנו מכירים את האנשים האלו שחושבים שהחיים שלהם הם חרא רק בגלל שהם לא בזוגיות).

אם זוגיות הבאה תבוא מיד וזה מרגיש נכון, אז אחלה אבל אני פשוט בדעה שאפשר קצת להנות מלהיות רווקה בלי להרגיש שזהו, עכשיו שאין חבר חייבים למצוא חבר אחר... וזה נהפך לאיזשהו מרדף
 
עצה שלי לנוח... והרבה !!

בעיני זוגיות דורשת הרבה מאוד השקעה נפשית ופיזית ! אז עכשיו כשאת רווקה :)) ! לגמרי תיקחי את החופש בשתי ידיים ! כלומר תהיני מהדברים שאת לא יכלת להנות כשהיית בזוגיות . אפילו מהדברים הפשוטים כמו : לישון באלכסון :) אם מערכת יחסים מסתיימת זה לא סתאם .בטוח משו אחד לפחות לא היה נכון לך...הייתי מציעה לך אפילו לשבת עם עצמך "ולפרק" את מה שהיה במערכת היחסים האחרונה .קחי לך זמן או אפילו את סופ"ש , ותחשבי עם עצמך מה אהבת בהתנהלות שלך מול האקס שלך. ותשתני ! או מה לא אהבת אצל האקס שלך וככה את תוכלי להחליט עם עצמך איזה גבר לא לבחור! "בסיבוב הבא" :) .
זה אמנם דורש זמן רב של ריכוז מוחלט, אבל בסוף זה ישתלם לך !...
בהצלחה ! :)
 

אייבורי

New member
הפעם, לנוח

ראשית זה זמן טוב לתוכנית "שפר הופעתך רווק"

שנית, זמן טוב קצת לחשבון נפש ומחשבות

והכי חשוב

לא הוגן להוציא את הבאסה על איזו ריבאונד.
 
מניין לך לדעת אם הופעתה לא משופרת ???

זה הזמן שלה "לעשות חיים"
ולצבור אנרגיות חיוביות למערכת יחסים הבאה !
 

אייבורי

New member
תמיד אפשר לשפר הופעתך

לעשות חיים ולצבור אנרגיות, לא עומדות בסתירה לחשבון נפש
 
תשובה

לא דייטים, אלא לחכות שאמצא אישה שאוהב בגלל התאמה ותיווצר לי אתה מערכת יחסים חדשה, מעדיף למצוא במסגרת שמעניינת אותי.
 
למעלה