אז מה אכלתם בסוף השבוע?

Gרר

New member
עוף בקארי הולך טוב במטוס

משהו ברעש ובאי נוחות של המטוס מקעקע לגמרי את הטעמים, ולכן דווקא קארי שיש לו טעם חזק יחסית עובד מאד טוב במטוס. אנחנו קיבלנו מנה דומה בבריטיש איירוויז, וגם שם זה היה מאד מוצלח יחסית לאוכל מטוסים.

אם זה מנחם אותך אז האוכל באייר פראנס גרוע ברמות שאני לא מבין איך צרפתים מסכימים להכניס לפה אוכל כזה. מצרפתים עם כל ה"finess" שלהם הייתי מצפה להרים גיליוטינות על דבר כזה.

דווקא בדלתא שנאלצנו לקחת בחזרה לאוכל היה די טעם. אין מה לעשות - במטוס צריך לתבל את האוכל יותר מאשר ברגיל. זה לא מציל את המנות מהסמרטוטיות המובנית שיש לאוכל של מטוסים אבל לפחות זה נותן לו קצת טעם. בחברה שלא מתבלים עם קצת אגרסיביות אתה פשוט מקבל סמרטוט חסר טעם. אין לי הגדרה אחרת.
 

מיתר44

New member
אכן זו הייתה מנה טובה!

בביקורת שהעברתי לאל על הצעתי להם להסתמך על קבוצת מיקוד.
אם ישובו אלי לגבי זה, אציע לקבץ קבוצה זו
מקרב באי הפורום הזה. יתכן שנוכל
להזיז משהו לטובת הנוסעים.
 
אתה באמת רציני?

אני מתקשה להחליט אם כן או לא.
בשנה האחרונה בוטלו טיסות רבות של החברה בגלל שביתות ומחסור בטייסים וכו', או איחרו, שלא לדבר על העובדה שחלק לא מבוטל מהטיסות של אל על בכלל לא מבוצע על ידי החברה אלא בהחכרה על ידי חברה זרה - ואיכשהו, למרות שזה כך כבר תקופה ארוכה, נוסעים שבחרו באל על כי רצו מסיבותם שלהם חברה ישראלית עדיין מופתעים מזה כשמודיעים להם זמן מה מראש שהם טסים בכלל בטיסה שמבוצעת על ידי חברות תעופה זרות שלא שמעו קודם על קיומן כמו וואמוס/פריבילג' סטייל/טראבל סרוויס וכו'. זה בנוסף לשאר בעיות כמו זכייה בתואר החברה הכי מזהמת ורועשת בנמל הית'רו לרבעון שעבר, או הגילוי שבמשך שנים טייסים האריכו את הטיסות לניו יורק כדי להגדיל את דיווחי השעות שלהם, או התביעה נגדה בגין הזזת נשים מכסאותיהן ממניעים דתיים וכו'.

יש לאל על כמה בעיות מעט יותר דחופות מרמת האוכל וכדאי לטפל בהן לפני שעוצרים הכל כדי להקים קבוצת מיקוד שתדון ארוכות על רמת העפיצות הרצויה של היין במחלקה הראשונה ונימוחותו של השניצל. בכל זאת, אומנם אומרים שהרעב הוא התבלין הטוב ביותר, אבל זה לא כשזה 7 שעות המתנה בשדה לטיסה שמתעכבת.
 

מיתר44

New member
ואוו, ומה לכל זה ולפורום ביקורת מסעדות?

התכנסנו לכאן, ובמשך עשרות שנים אנו עוסקים בביקורת מסעדות.
טענות לגבי ״תחלואיה״ של אל על כפי שתארת כאן, מקומן על במה אחרת
ולגבי רצינות דברי אודה באם תשמור חוות דעתך לעצמך.
 

Nרב

New member
הדבר היחיד שבאמת מבאס אותי בהבדל בשירות בין המחלקות באלעל

הוא החלב לקפה. נשגב ממני איך בעוד שבמחלקות היוקרה הם מסוגלים לספק חלב אמיתי לקפה, במח' התיירים הם מספקים את המלבינים המגעילים (בעבר זה היה בתואנת הכשרות שהוגשה ארוחה בשרית, לא שאלתי בשנים האחרונות כדי לא להתעצבן). לכל השאר - אוכל, אלכוהול וכו' - אני יכולה לדאוג לעצמי. לקפה חם, בבוקר, אחרי טיסת לילה = לא :(
 
חלב אמיתי לקפה

כמוך גם אני שונא את המלבינים למינהם
פשוט נגש לקצה המטוס ומבקש מהדיילת חלב אמיתי בד"כ יש (גם אחרי ארוחה בשרית)
אגב האוכל הטעים ביותר שחוויתי היה ב"טורקיש" בטיסות למזרח הרחוק עם שף שמבשל בטיסה אוכל טרי אפילו חביתה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אירוח ביתי + קצת יציאות (שלא מעניינות מספיק לדבר עליהן)

בתמונה: שולחן הנשנושים לפני שהתווספו אליו חטיפים...

 

gastro101

New member
החומוס של זרזיר - כרמי יוסף

אחרי בקור ביער המגנים , שם עובדת (בפרך) צופה לשעבר במחנה הצופים , חשבנו לקפוץ לקרית ענבים לאכול במומה. התקשרנו- תקליט דיווח שעות פתיחה ואף אחד לא ענה. לא רציתי לקחת סכון (אולי מלא, אולי יש שם ארוע) נזכרתי בדיווח כאן של מרנג . החברה מזרזיר ענו מיד לטלפון- דיווחו שהם ממוקמים בבריכה וניתן להכנס ללא בעיה . בצד הברכות (לדעתי קשה להגיע לשם עם ילדים שיעמדו בפיצוי) באזור מוגבה עם מרפסת צופה לנוף וטיפה בריזה שוכנת המסעדה.
לקחנו- חומוס עם פול- שהיה בסדר, מסבחה- תפלה, גרגרי חומוס לא מספיק נימוחים- געגועים לחליל ברמלה , סלט ירקות קטן שהפתיע לטובה- מלפפונים קלופים, חתוך טרי מתובל . קבלנו 2 פיתות די טריות, קצת פרוסות מלפפונים חמוצים מקופסה, לבקשתי גם בצל. קרח בנדיבות בכוס , חצי ליטר סודה. קינחתי במגנום- לא שמתי לב- הציפוי היה שוקולד חלב- בזבוז של קלוריות . אספרסו בסדר . כמעט 100 שח .
לא ממליצה להגיע במיוחד.
 
למעלה