הודעות ודיווחים

מצב
הנושא נעול.
גם מירושלים 947+5 כל20-30 דקות

לנתב"ג נוסעים ברכבת
אולי לא מירושלים, אבל כן מכל הערים הגדולות בשפלה ובמישור החוף מאשקלון ועד נהרייה, וכן מבאר שבע וקריית גת.

כך שהתלונה על כך שאי-אפשר להגיע לנתב"ג בתחבורה ציבורית אינה נכונה ליותר ממחצית מתושבי המדינה.
גם מירושלים 947+5 כל20-30 דקות
קו יעיל מהיר, ונוח הרבה יותר טוב מלהוציא 90 שקלים על נסיעה ברכב

החסרון היחיד שצריך לחכות קצת לקו 5 לעיתים.
 

נתנאל531

Well-known member
תאונת מטרונית עם אופנוע בצומת לב המפרץ

הודעות ודיווחים
תאונת מטרונית עם אופנוע בצומת לב המפרץ
מטרונית קו 2 שבאה מכיוון מרכזית המפרץ, התנגשה עם אופנוע בצומת הכניסה הצפונית לקניון לב המפרץ (המקום שבו המסלול עובר מצד הכביש השמאלי למרכז הכביש).

התאונה אירעה קודם השעה 19:00, ובמקום עומסי תנועה. מסלול המטרונית לא נחסם במלואו, ובמקום הכוונה משטרתית.
 

maromy

New member
מעניין מי נתן הוראה לא לדווח תאונות מטרונית

תאונת מטרונית עם אופנוע בצומת לב המפרץ
מטרונית קו 2 שבאה מכיוון מרכזית המפרץ, התנגשה עם אופנוע בצומת הכניסה הצפונית לקניון לב המפרץ (המקום שבו המסלול עובר מצד הכביש השמאלי למרכז הכביש).

התאונה אירעה קודם השעה 19:00, ובמקום עומסי תנועה. מסלול המטרונית לא נחסם במלואו, ובמקום הכוונה משטרתית.
מעניין מי נתן הוראה לא לדווח תאונות מטרונית
האם התעלמות מכוונת של התקשורת או שמישהו נתן הוראה לא לדווח תאונות של מטרוניות עם כלי הרכב
כי זאת התאונה השנייה השבוע שלא מדווחת באמצעי התקשורת.
 

נתנאל531

Well-known member
או בגלל שזה פריפריה

מעניין מי נתן הוראה לא לדווח תאונות מטרונית
האם התעלמות מכוונת של התקשורת או שמישהו נתן הוראה לא לדווח תאונות של מטרוניות עם כלי הרכב
כי זאת התאונה השנייה השבוע שלא מדווחת באמצעי התקשורת.
או בגלל שזה פריפריה
ביום הראשון של סוכות אחר הצהריים היתמר עמוד עשן משמעותי מרפא"ל / איזור התעשיה הדרומי של עכו. שום דיווח לא התפרסם על השריפה הזו. או בגלל שזו פריפריה, או בגלל שזה היה במתקן בטחוני, או גם וגם (באיזור המרכז לא היו משתיקים דיווח על אירוע בטיחות בולט במתקן בטחוני כמו שריפה, בפריפריה זה אפשרי).
 

maromy

New member
אתה כל כך צודק.. זוכר את מקרה השריפה בכרמל?

או בגלל שזה פריפריה
ביום הראשון של סוכות אחר הצהריים היתמר עמוד עשן משמעותי מרפא"ל / איזור התעשיה הדרומי של עכו. שום דיווח לא התפרסם על השריפה הזו. או בגלל שזו פריפריה, או בגלל שזה היה במתקן בטחוני, או גם וגם (באיזור המרכז לא היו משתיקים דיווח על אירוע בטיחות בולט במתקן בטחוני כמו שריפה, בפריפריה זה אפשרי).
אתה כל כך צודק.. זוכר את מקרה השריפה בכרמל?
בשריפה בכרמל שהתחילה ב-1 בצהריים, עד 5 בערב לא הייתה ניידת שידור. זה לא נראה להם מספיק
חשוב ורק כשהיא יצאה משליטה והיה ברור שזה משהו גדול הגיעה ניידת. למה? כי לערוץ 2, 1 ו-10 יש רק
כתב אחד שמסקר בצפון, כתבנו בצפון. כתב וצלם. אז אם משהו צריך כיסוי רציני, מגיעים כעבור שעה וחצי,
או מסתמכים על מצלמות חובבים ועדויות של אנשים בטלפון..
לעומת זאת חודש קודם במגדל שלום בתל אביב הייתה שריפה קטנה, אז עצרו את השידורים ומבזק מיוחד
פתחו עם מהדורת החדשות בדיווח חי מ"השריפה בכלבו שלום"..

אין ספק חלק מהתחושה של פריפריה זה שהתקשורת כולה מתקבצת בקו רוחב אחד בין רמת החיל לנוה אילן.
ואז כל ידיעה "מהצפון" או "מהדרום" עושים מזה כאילו זה מגיע מאיזה חבל ארץ מרוחק אלפי קמ"ר..
 

קו 415

Active member
נסיעה מבית שמש לירושלים

הודעות ודיווחים
נסיעה מבית שמש לירושלים
נסעתי היום בשעות הצהריים בקו 415 לירושלים. כמובן שעשיתי את זה לאחר התלבטות קשה. כי עלייה לירושלים דרך שער הגיא בחגים מעולם לא היה תענוג, ומאז שהחלו עבודות השדרוג - המצב החמיר.
בעבר הייתי עולה ברכבת לירושלים, שהיה חוויה נעימה לרוב.
בתוך בית שמש ה415 נסע מהר יחסית, אודות לכך שהיום הוא משמש רק כקו עירוני (בעבר הוא היה עירוני ובין עירוני). יצאנו מבית שמש תוך 22 דקות.
בשער הגיע, למרבה ההפתעה. וכגודל הציפייה כך גודל האכזבה. לא היו פקקים כלל. כל העלייה של שער הגיא עבר חלק!!!
בירושלים, ירדתי בכניסה לעיר והלכתי לתחנת הרכבת הקלה קרית משה, היה כתוב על המסך 6 דקות. אבל זה לקח 10 דקות. כאשר הגיע הרכבת, הבחנתי שממש ליד המלונות, מגיע רכבת נוספת מיד אחרי האחת שלי.
העדפתי להמתין עוד שתיים שלוש דקות.
הגיע רכבת (מערך 40), עליתי עליה, בתחנה מרכזית הבחנתי שישנה רכבת נוספת שממתינה על גשר המיתרים.
ירדתי בהטורים, המתנתי לעוד רכבת, 2 דקות. עליתי על הרכבת, למזלי היה מקום, הרכבת התנהלה לאיטה, אודות לשתי רכבות המלאות שנסעו ממש לפניה. ירדתי בשער שכם, ומיד אחרי הרכבת שלי, עברה אחת נוספת.
הלכתי לכותל וחזרתי.
חזרתי ברכבת לקרית משה, מכיכר ספרא, זמן ההמתנה היה 6 דקות. והפעם זה היה נכון. אך גם כאן הנסיעה הייתה איטת מהרגיל. לאחר 17 דקות ירדתי בקרית משה.

חזרתי לבית שמש בקו 417, עכשיו בעוד שבעלייה האיום העיקרי הינו שער הגיא. בנסיעה חזור ישנם שני גורמים מאיימים. הראשונה סיבוב מוצא, מתנה של 20-30 דקות במשך הנסיעה. וכביש 38 עד בית שמש שיכול גם להיות תוספת של עוד שעה לזמן הנסיעה.
גם כאן, הציפיות היו מעל ומעבר. בסיבוב מוצא לא היו פקקים, הייתה האטה קטנה באזור מחלף שורש. את כביש 38 עברנו ללא עצירה!
לקח פחות מ -35 דקות חזרה לבית שמש.

משהו ששמתי לב, אני לא יודע אם יש קשר בין הדברים. לא ראיתי קווי 400/402/217/418. שהיו אוטובוסים עירוניים. ושנית, לא היו פקקים (כמעט).
האם יש קשר לכך שרק אוטובוסים בין עירוניים הופעלו על הציר, והעובדה שלא היו פקקים?
 

טנק2

New member
פיילוט-קו חדש ברעננה

הודעות ודיווחים
פיילוט-קו חדש ברעננה
קו חדש שיצא ממסוף התדהר ומיועד לבני נוער (9-18, אין לי מושג איך יאכפו את זה) בתדירות של 15 דק', חינם לתקופת הפיילוט (אם הפיילוט יתברר כמוצלח, יורחב השירות כקו המיועד לכולם ויעבור בדרום העיר, אזור המנותק כמעט לגמרי מתח"צ)
מסלול הקו:
מסוף התדהר, המשך ברחוב התדהר , התדהר/ויצמן, משם לפי מסלול קו 4 לאחוזה, פניה ימינה לבורוכוב (קו 2) המשך ברחוב בורוכוב ומשם שמאלה לרחוב הפלמ"ח. מרחוב הפלמ"ח כמו מסלול קו 16 עד כפר בתיה. מכפר בתיה יעצור בפרץ.ויצמן (תחנה של קו 8) וימשיך כמו קו 48 למסוף לב הפארק.
ממסוף לב הפארק יסע כמו קו 8 עד לאחוזה עציון, משם יפנה שמאלה לנשיאים, ימינה לרחוב המחתרות והמשך לרחוב ההגנה, משם שמאלה לקרן היסוד, ימינה לרחוב הפלמ"ח ,ימינה לבורוכוב, ימינה לרחוב ההגנה, שמאלה לבר אילן, כל רחוב בר אילן (תחנה חדשה-בר אילן/גולומב) המשך משם לפי מסלול קו 4 מזרחה לעקיבא, ומעקיבא/ויצמן דרך רחוב התדהר למסוף התדהר.
תדירות הקו: 15דק', בין 15:00-21:00.
חינם בתקופת הפיילוט, כאמור לבני 9-18.
אולי יורחב גם כקו שירות לכולם, בהתאם להצלחת הפיילוט
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה