יום הולדת 20 לתחנה המרכזית החדשה בתל אביבהודעות ודיווחים
הסקיצה של החלופה הייתה מצליחה הרבה יותריום הולדת 20 לתחנה המרכזית החדשה בתל אביב
20 שנה מהפתיחה החגיגית (40 שנה מהיתר הבנייה ו-60 שנה מהיוזמה), התחנה המרכזית בתל אביב היא כישלון ■ להרוס? למחזר? להחליף ייעוד? ■ יום הולדת עצוב לאחד המבנים החשובים בישראל
גלובס
היה צריך לבנות תחנה מרכזיתיום הולדת 20 לתחנה המרכזית החדשה בתל אביב
20 שנה מהפתיחה החגיגית (40 שנה מהיתר הבנייה ו-60 שנה מהיוזמה), התחנה המרכזית בתל אביב היא כישלון ■ להרוס? למחזר? להחליף ייעוד? ■ יום הולדת עצוב לאחד המבנים החשובים בישראל
גלובס
כל כך קרוב אחת לשנייה?היה צריך לבנות תחנה מרכזית
איפה שקניוון עזריאלי השלום נמצא היום ואחת אחרת איפה שהיה מתחם השוק הסיטונאי,
זה מה שאמור לקרות לפי התכנון הנוכחי.כל כך קרוב אחת לשנייה?
היה צריך לעשות אחת במתחם רכבת דרום (או דרומה ממנו קרוב למחלף חולון, כפי שמדברים על כך היום), אחת ברכבת מרכז או צפונה ממנו (במקום בו נמצאת שכונת צמרת), ובכל מקרה לא ליפול על שכונה מסכנה שרק סבלה , סובלת ועוד תסבול מזה (בתור אחד שסבתא שלו ז"ל גרה ממש ממש מול אחת הכניסות לתחנה הנוראית הזו, יש לי מושג או שניים על הסבל הזה).
הרעיון הזה של שתי תחנות מרכזיות פסול !!!זה מה שאמור לקרות לפי התכנון הנוכחי.
תחנה אחת במסוף 2000 ושנייה בצומת חולון. מלכתחילה לא היה שום היגיון בלהסיט תנועה של כ"כ הרבה אוטובוסים לתוך שכונת מגורים צפופה. המצב הבעייתי הזה רק הוחמר כשמקימי התחנה דרשו אישור לשטחי מסחר בהיקף חסר כל פרופורציה והשתמשו במסופי האוטובוסים בתור אמצעי להגדלת תנועת הקונים (בניגוד למצב נורמלי שבו החנויות הן רק שירות נלווה לנוסעים).
א) יש רכבתהרעיון הזה של שתי תחנות מרכזיות פסול !!!
אלא אם כן כל האוטובוסים מהצפון יגיעו עד לצומת חולון, או לחילופין כל האוטובוסים מהדרום יגיעו עד למסוף 2000.
כיצד ואיך יגיעו הנוסעים מעיר בינעירונית הנמצאת מצפון לעיר תל אביב, אל עיר בינעירונית הנמצאת מדרום לעיר תל אביב במקרה ואין קו ישיר בין שני הערים ובנוסף גם הקו מהדרום מגיע עד לצומת חולון בלבד, ואילו הקו מהצפון מגיע עד למסוף 2000 בלבד ?
במקרה הפסול שאתה מציע, הנוסע מהצפון לדרום יאלץ לרדת בתחנה הסופית במסוף 2000, ומשם לקחת קו עירוני על מנת להגיע אל צומת חולון שממנו יוצא הקו הבינעירוני לדרום (במקרה וליעד הנסיעה שלו אין קו ישיר ממסוף 2000). ואז קיבלנו למעשה את מה שיש בעיר חיפה לאחר שביטלו את תחנה מרכזית עופר.
מדוע לדעתך צריך להתעלל במי שרוצה לנסוע מהצפוןא) יש רכבת
ב) מדוע לדעתך התחנה המרכזית של תל אביב צריכה להיות תחנת מעבר בין ערים בצפון ובדרום?
זה ממילא משהו שקורה בהמון ערים גדולותמדוע לדעתך צריך להתעלל במי שרוצה לנסוע מהצפון
לדרום ואין לו קו בינעירוני ישיר ?
מדוע לדעתך מי שרוצה לנסוע מהצפון לדרום ואין לו קו בינעירוני ישיר, צריך להשתמש ברכב הפרטי ?
זאת המשימה של הרכבתמדוע לדעתך צריך להתעלל במי שרוצה לנסוע מהצפון
לדרום ואין לו קו בינעירוני ישיר ?
מדוע לדעתך מי שרוצה לנסוע מהצפון לדרום ואין לו קו בינעירוני ישיר, צריך להשתמש ברכב הפרטי ?
לא שונה בהרבה מהתחנה הישנה...,יום הולדת 20 לתחנה המרכזית החדשה בתל אביב
20 שנה מהפתיחה החגיגית (40 שנה מהיתר הבנייה ו-60 שנה מהיוזמה), התחנה המרכזית בתל אביב היא כישלון ■ להרוס? למחזר? להחליף ייעוד? ■ יום הולדת עצוב לאחד המבנים החשובים בישראל
גלובס
רק אצלי אתר המטרונית לא עובד ?הודעות ודיווחים
"מתחת לפני השטח: נחפרת מנהרה לרכבת העמק"הודעות ודיווחים
צריך למנהר את הרכבת בחיפה, אם יש כסף בעפולה"מתחת לפני השטח: נחפרת מנהרה לרכבת העמק"
כתבה על ה-Big Dig של עפולה:
http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4430477,00.html
לא אותו דבר.צריך למנהר את הרכבת בחיפה, אם יש כסף בעפולה
בשביל לא "להפריע לשכונת רובע יזרעאל" חופרים 850 מטר אז בשביל לא להפריע לבת גלים, שער עלייה, עין הים,
העיר התחתית, המושבה, קרית אליעזר, קרית אליהו, רחובות הנמל ויפו, וקרית הממשלה חובה למנהר בחיפה.
כל עוד החשמול לא מתעכב שלא לצורך...צריך למנהר את הרכבת בחיפה, אם יש כסף בעפולה
בשביל לא "להפריע לשכונת רובע יזרעאל" חופרים 850 מטר אז בשביל לא להפריע לבת גלים, שער עלייה, עין הים,
העיר התחתית, המושבה, קרית אליעזר, קרית אליהו, רחובות הנמל ויפו, וקרית הממשלה חובה למנהר בחיפה.
ההבדל הוא שבחיפה הרכבת לא מפריעהצריך למנהר את הרכבת בחיפה, אם יש כסף בעפולה
בשביל לא "להפריע לשכונת רובע יזרעאל" חופרים 850 מטר אז בשביל לא להפריע לבת גלים, שער עלייה, עין הים,
העיר התחתית, המושבה, קרית אליעזר, קרית אליהו, רחובות הנמל ויפו, וקרית הממשלה חובה למנהר בחיפה.
ומדובר במצב שקיים כבר עשורים.ההבדל הוא שבחיפה הרכבת לא מפריעה
מה שחוצץ בין העיר לים הוא כביש ראשי בן שישה נתיבים שאף אחד לא עומד להזיז לשום מקום ולא הרכבת
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.