ב "the marker" הגיעו למסקנההודעות ודיווחים
יונה יהב משפיע בכל רחבי המדינה...ב "the marker" הגיעו למסקנה
שברחוב ויצמן בנס ציונה מתוכננת רכבת קלה. משעשע
http://www.themarker.com/realestate/1.2115893
רק"ל, מטרונית, BRT, אוטובוס, חמור...ב "the marker" הגיעו למסקנה
שברחוב ויצמן בנס ציונה מתוכננת רכבת קלה. משעשע
http://www.themarker.com/realestate/1.2115893
כל מה שצריך כדי להכין כתבה זה הודעה לעיתונותרק"ל, מטרונית, BRT, אוטובוס, חמור...
אצל העתונאים הישראלים הבורים והעצלנים הכל אותו דבר.
תעדכנו את וואינט על פתיחתה של תחנת משה דיין.הודעות ודיווחים
* עיתונאיתתעדכנו את וואינט על פתיחתה של תחנת משה דיין.
לדעתם, ביטול רכבת לתחנת הראשונים בגלל קריעת כבל תקשורת, פירושו "אין רכבות מת"א לראשון לציון"... ובקו החדש אפשר להגיע רק לאשקלון. (אשדוד? איפה זה?..)
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4427158,00.html
כבר הפסקתי להאמין בחוסר מקצועיות עיתונאים, לדעתי זה קמפיין מכווןכל עוד לא הוכח אחרת. טמקא עשו עבודה מצויינת לאורך שנים בשביל לגרום לי לחשוב כך.
ומכיוון ש-ynet לא מתביישים (וגם "הארץ" כמוהם) לתקן כתבות לאחר שהועלו והתבררו כהזויות, אני נאלץ להעלות צילום מסך. במדיה רצינית אגב (יש כזאת עדיין, אם כי ממש מעט) לא משנים את הטקסט של הכתבות אלא מוסיפים עדכון, תיקון ולפעמים גם התנצלות.
כשאתה מת - אתה לא יודע את זה.תעדכנו את וואינט על פתיחתה של תחנת משה דיין.
לדעתם, ביטול רכבת לתחנת הראשונים בגלל קריעת כבל תקשורת, פירושו "אין רכבות מת"א לראשון לציון"... ובקו החדש אפשר להגיע רק לאשקלון. (אשדוד? איפה זה?..)
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4427158,00.html
כבר הפסקתי להאמין בחוסר מקצועיות עיתונאים, לדעתי זה קמפיין מכווןכל עוד לא הוכח אחרת. טמקא עשו עבודה מצויינת לאורך שנים בשביל לגרום לי לחשוב כך.
ומכיוון ש-ynet לא מתביישים (וגם "הארץ" כמוהם) לתקן כתבות לאחר שהועלו והתבררו כהזויות, אני נאלץ להעלות צילום מסך. במדיה רצינית אגב (יש כזאת עדיין, אם כי ממש מעט) לא משנים את הטקסט של הכתבות אלא מוסיפים עדכון, תיקון ולפעמים גם התנצלות.
זהו שהאתר הזה ממש לא מת, ויש לי תחושהכשאתה מת - אתה לא יודע את זה.
כנ"ל לגבי טימטום...
גם חוסר מקצועיות, אבל בהחלט גם קמפיין מכווןתעדכנו את וואינט על פתיחתה של תחנת משה דיין.
לדעתם, ביטול רכבת לתחנת הראשונים בגלל קריעת כבל תקשורת, פירושו "אין רכבות מת"א לראשון לציון"... ובקו החדש אפשר להגיע רק לאשקלון. (אשדוד? איפה זה?..)
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4427158,00.html
כבר הפסקתי להאמין בחוסר מקצועיות עיתונאים, לדעתי זה קמפיין מכווןכל עוד לא הוכח אחרת. טמקא עשו עבודה מצויינת לאורך שנים בשביל לגרום לי לחשוב כך.
ומכיוון ש-ynet לא מתביישים (וגם "הארץ" כמוהם) לתקן כתבות לאחר שהועלו והתבררו כהזויות, אני נאלץ להעלות צילום מסך. במדיה רצינית אגב (יש כזאת עדיין, אם כי ממש מעט) לא משנים את הטקסט של הכתבות אלא מוסיפים עדכון, תיקון ולפעמים גם התנצלות.
במדור "רכב" לא רואים את הכתבהתעדכנו את וואינט על פתיחתה של תחנת משה דיין.
לדעתם, ביטול רכבת לתחנת הראשונים בגלל קריעת כבל תקשורת, פירושו "אין רכבות מת"א לראשון לציון"... ובקו החדש אפשר להגיע רק לאשקלון. (אשדוד? איפה זה?..)
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4427158,00.html
כבר הפסקתי להאמין בחוסר מקצועיות עיתונאים, לדעתי זה קמפיין מכווןכל עוד לא הוכח אחרת. טמקא עשו עבודה מצויינת לאורך שנים בשביל לגרום לי לחשוב כך.
ומכיוון ש-ynet לא מתביישים (וגם "הארץ" כמוהם) לתקן כתבות לאחר שהועלו והתבררו כהזויות, אני נאלץ להעלות צילום מסך. במדיה רצינית אגב (יש כזאת עדיין, אם כי ממש מעט) לא משנים את הטקסט של הכתבות אלא מוסיפים עדכון, תיקון ולפעמים גם התנצלות.
הודעות ודיווחים
תודה!טילים ורכבות, והקשר הישראלי
http://www.youtube.com/watch?v=Nyb29t6eStQ
התמונה להשוואה: ככה עשו את זה פעם ועם מטען "קצת" יותר גדול...
נדמה לי שבעבר כבר הופיעו בפורום פוסטים על "קטרי החלל" הסובייטיים/רוסיים. והנה סרטון טרי של סוכנות החלל הרוסית, שמתאר את הסעתו של משגר הלווינים "זניט" על גבי מסילת ברזל בקוסמודרום בייקונור. הפעם הטיל נושא את הלווין הישראלי הדנדש "עמוס 4", מתוצרת התעשייה האווירית, אשר שוגר לאחר זמן קצר בהצלחה.
השיטה הסובייטית הידועה להובלת משגרים: מהירות נמוכה וקבועה, הקטרים מותאמים לשם כך במיוחד. בנוסף לאמצעי ניתור מתוחכמים יותר (קרונות מדידה וחיישינים על גבי הרכבת המיוחדת) יש גם מלווים שהולכים כל הדרך ברגל ונושאים בידיהם דגלים ומכשירי קשר. תפקידם "לקפוץ" למשמע כל רחש חריג. עלויות המשגר והלווינים בהחלט מצדיקות אמצעי זהירות כאלה מעל ומעבר. בסרטון גיליתי גם כלי מסילתי חדש עבורי, בדקה 1:46. מסתבר שזהו קטר עיתוק חשמלי הפועל על מצברים. הוא נחשב בטוח יותר ומורשה לעבוד בקרבת חומרי נפץ, ולכן מחליף את קטרי הדיזל באזור הסמוך לכן השיגור.
(לא מצאתי שרשור מתאים יותר)
הייתי עם קייט אפטון ברכבת הקלה!הודעות ודיווחים
נת"ץ חדש או ישן...,הודעות ודיווחים
פעיל בהחלטנת"ץ חדש או ישן...,
והאם כבר פועל?
מובן בהחלט!פעיל בהחלט
אם כי לא מספיק שעות ביממה לטעמי:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=171440034
הרחבת פיילוט תיקוף בדלת האחוריתהודעות ודיווחים
כנראה צוברים אוטובוסים עם מכשיר אחוריהרחבת פיילוט תיקוף בדלת האחורית
היי,
האם מישהו מכם יודע האם התקבל אישור ממשרד התחבורה לחברת דן להרחיב את פרויקט התיקוף בדלת האחורית? עד כה הפיילוט עבד בקו 5 ועוד שני קווים בדן אבל היום עליתי על קו 61 מרמת גן לתחנת הרכבת מרכז וראיתי שבו גם היה מכשיר תיקוף בדלת האחורית...
האם מרחיבים את זה לעוד קווים ?
לא ממש הבנתיכנראה צוברים אוטובוסים עם מכשיר אחורי
הרי לא יפעילו קו כשיש מכשיר תיקוף רק בחלק מהאוטובוסים
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.