הודעות ודיווחים

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
תעדכנו את וואינט על פתיחתה של תחנת משה דיין.

הודעות ודיווחים
תעדכנו את וואינט על פתיחתה של תחנת משה דיין.
לדעתם, ביטול רכבת לתחנת הראשונים בגלל קריעת כבל תקשורת, פירושו "אין רכבות מת"א לראשון לציון"... ובקו החדש אפשר להגיע רק לאשקלון. (אשדוד? איפה זה?..)

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4427158,00.html

כבר הפסקתי להאמין בחוסר מקצועיות עיתונאים, לדעתי זה קמפיין מכוון
כל עוד לא הוכח אחרת. טמקא עשו עבודה מצויינת לאורך שנים בשביל לגרום לי לחשוב כך.

ומכיוון ש-ynet לא מתביישים (וגם "הארץ" כמוהם) לתקן כתבות לאחר שהועלו והתבררו כהזויות, אני נאלץ להעלות צילום מסך. במדיה רצינית אגב (יש כזאת עדיין, אם כי ממש מעט) לא משנים את הטקסט של הכתבות אלא מוסיפים עדכון, תיקון ולפעמים גם התנצלות.
 

easylivin

New member
* עיתונאית

תעדכנו את וואינט על פתיחתה של תחנת משה דיין.
לדעתם, ביטול רכבת לתחנת הראשונים בגלל קריעת כבל תקשורת, פירושו "אין רכבות מת"א לראשון לציון"... ובקו החדש אפשר להגיע רק לאשקלון. (אשדוד? איפה זה?..)

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4427158,00.html

כבר הפסקתי להאמין בחוסר מקצועיות עיתונאים, לדעתי זה קמפיין מכוון
כל עוד לא הוכח אחרת. טמקא עשו עבודה מצויינת לאורך שנים בשביל לגרום לי לחשוב כך.

ומכיוון ש-ynet לא מתביישים (וגם "הארץ" כמוהם) לתקן כתבות לאחר שהועלו והתבררו כהזויות, אני נאלץ להעלות צילום מסך. במדיה רצינית אגב (יש כזאת עדיין, אם כי ממש מעט) לא משנים את הטקסט של הכתבות אלא מוסיפים עדכון, תיקון ולפעמים גם התנצלות.
* עיתונאית
 

davidfainshtein

Member
מנהל
כשאתה מת - אתה לא יודע את זה.

תעדכנו את וואינט על פתיחתה של תחנת משה דיין.
לדעתם, ביטול רכבת לתחנת הראשונים בגלל קריעת כבל תקשורת, פירושו "אין רכבות מת"א לראשון לציון"... ובקו החדש אפשר להגיע רק לאשקלון. (אשדוד? איפה זה?..)

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4427158,00.html

כבר הפסקתי להאמין בחוסר מקצועיות עיתונאים, לדעתי זה קמפיין מכוון
כל עוד לא הוכח אחרת. טמקא עשו עבודה מצויינת לאורך שנים בשביל לגרום לי לחשוב כך.

ומכיוון ש-ynet לא מתביישים (וגם "הארץ" כמוהם) לתקן כתבות לאחר שהועלו והתבררו כהזויות, אני נאלץ להעלות צילום מסך. במדיה רצינית אגב (יש כזאת עדיין, אם כי ממש מעט) לא משנים את הטקסט של הכתבות אלא מוסיפים עדכון, תיקון ולפעמים גם התנצלות.
כשאתה מת - אתה לא יודע את זה.
כנ"ל לגבי טימטום...
 

טשאפק 2

New member
גם חוסר מקצועיות, אבל בהחלט גם קמפיין מכוון

תעדכנו את וואינט על פתיחתה של תחנת משה דיין.
לדעתם, ביטול רכבת לתחנת הראשונים בגלל קריעת כבל תקשורת, פירושו "אין רכבות מת"א לראשון לציון"... ובקו החדש אפשר להגיע רק לאשקלון. (אשדוד? איפה זה?..)

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4427158,00.html

כבר הפסקתי להאמין בחוסר מקצועיות עיתונאים, לדעתי זה קמפיין מכוון
כל עוד לא הוכח אחרת. טמקא עשו עבודה מצויינת לאורך שנים בשביל לגרום לי לחשוב כך.

ומכיוון ש-ynet לא מתביישים (וגם "הארץ" כמוהם) לתקן כתבות לאחר שהועלו והתבררו כהזויות, אני נאלץ להעלות צילום מסך. במדיה רצינית אגב (יש כזאת עדיין, אם כי ממש מעט) לא משנים את הטקסט של הכתבות אלא מוסיפים עדכון, תיקון ולפעמים גם התנצלות.
גם חוסר מקצועיות, אבל בהחלט גם קמפיין מכוון
אני משוכנע בכך מאז פרשת הסעות החיילים בימי ראשון בבוקר, כאשר בעמוד הראשי של ידיעות אחרונות התנוססה תמונה גדולה מפוקסלת של חיילת ש"נשארה שבת כי לא יכלה לחזור ביום ראשון". מעבר למופרכות הסיפור עצמו, הבחירה לתת לו חשיפה גדולה כ"כ (לא שלא היו באותו יום אירועים אחרים בחדשות) מעידה על הכוונה מלמעלה.
 

טשאפק 2

New member
במדור "רכב" לא רואים את הכתבה

תעדכנו את וואינט על פתיחתה של תחנת משה דיין.
לדעתם, ביטול רכבת לתחנת הראשונים בגלל קריעת כבל תקשורת, פירושו "אין רכבות מת"א לראשון לציון"... ובקו החדש אפשר להגיע רק לאשקלון. (אשדוד? איפה זה?..)

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4427158,00.html

כבר הפסקתי להאמין בחוסר מקצועיות עיתונאים, לדעתי זה קמפיין מכוון
כל עוד לא הוכח אחרת. טמקא עשו עבודה מצויינת לאורך שנים בשביל לגרום לי לחשוב כך.

ומכיוון ש-ynet לא מתביישים (וגם "הארץ" כמוהם) לתקן כתבות לאחר שהועלו והתבררו כהזויות, אני נאלץ להעלות צילום מסך. במדיה רצינית אגב (יש כזאת עדיין, אם כי ממש מעט) לא משנים את הטקסט של הכתבות אלא מוסיפים עדכון, תיקון ולפעמים גם התנצלות.
במדור "רכב" לא רואים את הכתבה
 

easylivin

New member
טילים ורכבות, והקשר הישראלי


הודעות ודיווחים
טילים ורכבות, והקשר הישראלי

http://www.youtube.com/watch?v=Nyb29t6eStQ

התמונה להשוואה: ככה עשו את זה פעם ועם מטען "קצת" יותר גדול...

נדמה לי שבעבר כבר הופיעו בפורום פוסטים על "קטרי החלל" הסובייטיים/רוסיים. והנה סרטון טרי של סוכנות החלל הרוסית, שמתאר את הסעתו של משגר הלווינים "זניט" על גבי מסילת ברזל בקוסמודרום בייקונור. הפעם הטיל נושא את הלווין הישראלי הדנדש "עמוס 4", מתוצרת התעשייה האווירית, אשר שוגר לאחר זמן קצר בהצלחה.

השיטה הסובייטית הידועה להובלת משגרים: מהירות נמוכה וקבועה, הקטרים מותאמים לשם כך במיוחד. בנוסף לאמצעי ניתור מתוחכמים יותר (קרונות מדידה וחיישינים על גבי הרכבת המיוחדת) יש גם מלווים שהולכים כל הדרך ברגל ונושאים בידיהם דגלים ומכשירי קשר. תפקידם "לקפוץ" למשמע כל רחש חריג. עלויות המשגר והלווינים בהחלט מצדיקות אמצעי זהירות כאלה מעל ומעבר. בסרטון גיליתי גם כלי מסילתי חדש עבורי, בדקה 1:46. מסתבר שזהו קטר עיתוק חשמלי הפועל על מצברים. הוא נחשב בטוח יותר ומורשה לעבוד בקרבת חומרי נפץ, ולכן מחליף את קטרי הדיזל באזור הסמוך לכן השיגור.

(לא מצאתי שרשור מתאים יותר)
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה!

טילים ורכבות, והקשר הישראלי

http://www.youtube.com/watch?v=Nyb29t6eStQ

התמונה להשוואה: ככה עשו את זה פעם ועם מטען "קצת" יותר גדול...

נדמה לי שבעבר כבר הופיעו בפורום פוסטים על "קטרי החלל" הסובייטיים/רוסיים. והנה סרטון טרי של סוכנות החלל הרוסית, שמתאר את הסעתו של משגר הלווינים "זניט" על גבי מסילת ברזל בקוסמודרום בייקונור. הפעם הטיל נושא את הלווין הישראלי הדנדש "עמוס 4", מתוצרת התעשייה האווירית, אשר שוגר לאחר זמן קצר בהצלחה.

השיטה הסובייטית הידועה להובלת משגרים: מהירות נמוכה וקבועה, הקטרים מותאמים לשם כך במיוחד. בנוסף לאמצעי ניתור מתוחכמים יותר (קרונות מדידה וחיישינים על גבי הרכבת המיוחדת) יש גם מלווים שהולכים כל הדרך ברגל ונושאים בידיהם דגלים ומכשירי קשר. תפקידם "לקפוץ" למשמע כל רחש חריג. עלויות המשגר והלווינים בהחלט מצדיקות אמצעי זהירות כאלה מעל ומעבר. בסרטון גיליתי גם כלי מסילתי חדש עבורי, בדקה 1:46. מסתבר שזהו קטר עיתוק חשמלי הפועל על מצברים. הוא נחשב בטוח יותר ומורשה לעבוד בקרבת חומרי נפץ, ולכן מחליף את קטרי הדיזל באזור הסמוך לכן השיגור.

(לא מצאתי שרשור מתאים יותר)
תודה!
 
הייתי עם קייט אפטון ברכבת הקלה!

הודעות ודיווחים
הייתי עם קייט אפטון ברכבת הקלה!
טוב לא בדיוק :)- , ברקלת עלתה בלודינית שנראתה דומה לה
הנסיעה עברה בכיף ובקושי הצלחתי לרדת, עומסים חריגים נרשמו ברכבת זו :)-
 

amitk83

New member
הרחבת פיילוט תיקוף בדלת האחורית

הודעות ודיווחים
הרחבת פיילוט תיקוף בדלת האחורית
היי,
האם מישהו מכם יודע האם התקבל אישור ממשרד התחבורה לחברת דן להרחיב את פרויקט התיקוף בדלת האחורית? עד כה הפיילוט עבד בקו 5 ועוד שני קווים בדן אבל היום עליתי על קו 61 מרמת גן לתחנת הרכבת מרכז וראיתי שבו גם היה מכשיר תיקוף בדלת האחורית...

האם מרחיבים את זה לעוד קווים ?
 
כנראה צוברים אוטובוסים עם מכשיר אחורי

הרחבת פיילוט תיקוף בדלת האחורית
היי,
האם מישהו מכם יודע האם התקבל אישור ממשרד התחבורה לחברת דן להרחיב את פרויקט התיקוף בדלת האחורית? עד כה הפיילוט עבד בקו 5 ועוד שני קווים בדן אבל היום עליתי על קו 61 מרמת גן לתחנת הרכבת מרכז וראיתי שבו גם היה מכשיר תיקוף בדלת האחורית...

האם מרחיבים את זה לעוד קווים ?
כנראה צוברים אוטובוסים עם מכשיר אחורי
הרי לא יפעילו קו כשיש מכשיר תיקוף רק בחלק מהאוטובוסים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה