הודעות ודיווחים

מצב
הנושא נעול.
עודכנו תעריפי הנסיעה בקו החוף הדרומי של הרכבת

הודעות ודיווחים
עודכנו תעריפי הנסיעה בקו החוף הדרומי של הרכבת
בין אשקלון ליבנה מערב וראשל"צ משה דיין מחיר זהה - 22.5 ש"ח
בין אשקלון לכל התחנות שבין בת-ים קוממיות לת"א אוניברסיטה - 25.5 ש"ח
בין אשדוד ליבנה מערב וראשל"צ משה דיין - 15.5 ש"ח
בין אשדוד לכל התחנות שבין בת-ים קוממיות לת"א אוניברסיטה - 19.5 ש"ח.
 

ניצן cocos

New member
יופי, הגיע הזמן.

עודכנו תעריפי הנסיעה בקו החוף הדרומי של הרכבת
בין אשקלון ליבנה מערב וראשל"צ משה דיין מחיר זהה - 22.5 ש"ח
בין אשקלון לכל התחנות שבין בת-ים קוממיות לת"א אוניברסיטה - 25.5 ש"ח
בין אשדוד ליבנה מערב וראשל"צ משה דיין - 15.5 ש"ח
בין אשדוד לכל התחנות שבין בת-ים קוממיות לת"א אוניברסיטה - 19.5 ש"ח.
יופי, הגיע הזמן.
האם יחזירו לי את חמשת השקלים ?
 

easylivin

New member


עודכנו תעריפי הנסיעה בקו החוף הדרומי של הרכבת
בין אשקלון ליבנה מערב וראשל"צ משה דיין מחיר זהה - 22.5 ש"ח
בין אשקלון לכל התחנות שבין בת-ים קוממיות לת"א אוניברסיטה - 25.5 ש"ח
בין אשדוד ליבנה מערב וראשל"צ משה דיין - 15.5 ש"ח
בין אשדוד לכל התחנות שבין בת-ים קוממיות לת"א אוניברסיטה - 19.5 ש"ח.
 

Ccyclist

Member
סידרה עצובה שמראה איך פועלת רכבת ללא מרווחים.

The Railway - Keeping Britain On Track סידרה
The Railway - Keeping Britain On Track סידרה על רכבות בבריטניה.
סידרה עצובה שמראה איך פועלת רכבת ללא מרווחים.
רוב הפרקים עוסקים בקו ראשי כזה או אחר, כאשר הסיקור מתחיל מתחנת הטרמינל הלונדונית. והסיפור הוא תמיד אותו הסיפור - המערכת מתוכננת לעבוד ב101% יעילות ולכן כל עיכוב קטן יוצר תגובת שרשרת שמתרגמת לעיכובים של שעה פלוס. היו מספר מקרים שהראו בהם אי המצאותם של נהגים רזרביים במקרה של איחור יצרו עיכובים של שעה ולא היו דרכים להתגמש ולהקדים נהגים אחרים, והעובדה שהרכבת ללא הנהג תפסה רציף בתחנה (בתחנות האלו יש בדרך כלל 10-20 רציפים) השפיעה על שאר הרכבות בקו.

צריך להבין שהמודל העיסקי של חברות הרכבת האלו מוכתב מלמעלה כמו אשכולי האוטובוסים בארץ. החברות הן מפעילות ובמקרים רבים אפילו הלו"ז נקבע להן מלמעלה (כך נעניתי כששאלתי חברה באזור שלי מדוע קו רדיאלי מסויים מסתיים מוקדם - הסלוטים והשירות אינם מיוזמתה של החברה אלא מהרגולטור). מהסיבה הזו כל מה שנותר לחברות האלו הוא לסחוט את המיץ מהתפוז (ואת הטעם מהקליפה) ולכן המחירים שלהם סחטניים במיוחד ( יש פרק עם נוסעת סינית שמגיבה בהלם טוטאלי כשהפקיד מבקש ממנה £300 על כרטיס לניוקאסל ) כי כאשר אי אפשר להגדיל את ההיצע הדרך היחידה לגדול היא לקחת את מה שאפשר ממה שיש.

ההפרטה בבריטניה יצרה מצב בו טיסת פנים יכולה לעלות חמישית ממחיר כרטיס הרכבת. למרחקים מעל 500 ק"מ כמו מלונדון לאדינברה או גלאזגו עדיף לטוס כי חברות הטיסה הזולה הן חברות יזמיות שיכולות לשפר את הרשת שלהן בעוד חברות הרכבת מוגבלות לתפקיד של "מפעיל".
 

ניקולאי

New member
עדכנו אותי על דיווח ברדיו שעצרו את העבודות

הודעות ודיווחים
עדכנו אותי על דיווח ברדיו שעצרו את העבודות
על הקו המהיר לירושלים כי מצאו סטייה בכרייה של מנהרה מהמתוכנן..

מישהו יכול לפרט יותר?
 

jarondl

New member
60 ס"מ סטייה בצמד המנהרות הארוכות לפי דה מרקר

עדכנו אותי על דיווח ברדיו שעצרו את העבודות
על הקו המהיר לירושלים כי מצאו סטייה בכרייה של מנהרה מהמתוכנן..

מישהו יכול לפרט יותר?
60 ס"מ סטייה בצמד המנהרות הארוכות לפי דה מרקר
ראיתי הבוקר בעיתון, ועכשיו עלה לאתר
 

ניצן cocos

New member
קבלתי החזר על חיוב שגוי ברב קו

הודעות ודיווחים
קבלתי החזר על חיוב שגוי ברב קו
המכונה בתוך ירושלים בטעות חייבה אותי בקוד 8 , כמובן כאשר נגשתי לנהג הוא אמר שזה שום דבר ורק אחרי שהתעקשתי הוא חייב אותי על נסיעה עירונית. הלכתי למרכז שירות עם הקבלות מלאתי טופס ואחרי שבועיים בערך קבלתי זיכוי של 12 שקליםבדואר למימוש תוך 90 יום.
לא ברור איך המכונה בירושלים בכלל חייבה בקוד אחר.

(אגב מרכז שירות רב קו בירושלים עמוס במיוחד!)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה