שריפה בסמוך למסילת הרכבת צפונית לאשדודהודעות ודיווחים
חודשה תנועת הרכבותהודעות ודיווחים
הודעות ודיווחים
שאם אתה לא משלם לא מגיע לך כרטיס מעבר.מה דעתכם על המסמך הבא?
מה אתם הייתם מבינים ממנו בתור לקוחות תמימים?
שפניות הציבור טועיםמה דעתכם על המסמך הבא?
מה אתם הייתם מבינים ממנו בתור לקוחות תמימים?
לא, הם צודקיםשפניות הציבור טועים
זה לא בלי תשלום, זה בהקפה.
בעצם, נכון סוג מסויים של בלי תשלום.
מה שכן כרטיס המשך כמובן בעייתי לתת בלי תשלום מראש.
כולכם צודקים, אך לא שאלתי על הצדק.מה דעתכם על המסמך הבא?
מה אתם הייתם מבינים ממנו בתור לקוחות תמימים?
מבחינה זו אין ספק שהמכתב מטעהכולכם צודקים, אך לא שאלתי על הצדק.
מה מובן מהמכתב?
מדוע לא להבהיר שהנסיעה בתשלום למחרת, אך קבלה לא ניתן להוציא שלא כנגד תשלום?!
חסר דיו במשרדי אגד?
המכתב הינו דוגמה בלבד לכך שאגד לא היו ברורים ונחרצים בעניין התשלום לאורך כל השנים.
אני אישית יודע זאת ממכתבי נוסעים לאגד שפורסמו בעיתונות החרדית במשך השנים, וכן משאלות ששאלתי נהגים וסדרנים עובדי אגד, שאלות להן קיבלתי תשובות סותרות.
המותר לכם לשלם מראש ולשאת משהו שאינו כרטיס ?כולכם צודקים, אך לא שאלתי על הצדק.
מה מובן מהמכתב?
מדוע לא להבהיר שהנסיעה בתשלום למחרת, אך קבלה לא ניתן להוציא שלא כנגד תשלום?!
חסר דיו במשרדי אגד?
המכתב הינו דוגמה בלבד לכך שאגד לא היו ברורים ונחרצים בעניין התשלום לאורך כל השנים.
אני אישית יודע זאת ממכתבי נוסעים לאגד שפורסמו בעיתונות החרדית במשך השנים, וכן משאלות ששאלתי נהגים וסדרנים עובדי אגד, שאלות להן קיבלתי תשובות סותרות.
לכאורה יש בכך בעיההמותר לכם לשלם מראש ולשאת משהו שאינו כרטיס ?
שאלה רצינית לגבי נקודת המבט החרדית לפתרון "השימוש בקבלה" כי זה מאפשר נסיעות המשך וכן נקודות מוצא שונות, כי הכותל הוא לא המקום היחיד שמושך מתפללים בשבת.
אם כך הפתרון הוא גמ"ח ייעודי.לכאורה יש בכך בעיה
קבלות וכדומה מוקצים מטלטול מחמת חסרון כיס או מחמת גופן.
לגבי הכותל, אני חושב שכל העיסוק בכך מיותר, שכן מדובר באוטובוסים בודדים ממש בכל מוצ"ש (ולא עד שעתיים אחר השבת!) והרוב המוחלט כבר יודע שצריך לשלם בהמשך השבוע.
אני אישית נמנע בשנים האחרונות מלנסוע באוטובוסים בסמוך לצאת השבת ולא רק מהכותל מכמה סיבות.
א. בכותל איני נצרך לכך כי אני שב ברגל לשכונה קרובה.
ב. אני משתדל להקפיד (בל"נ) להוציא את השבת לפי זמן ר"ת.
ג. אני משתדל להמנע מהנאה ממשהו שנעשה עבורי תוך כדי חילול שבת.
גמ"ח? מסתבר שחשבו על זה קודם...אם כך הפתרון הוא גמ"ח ייעודי.
הכותל הוא רק מקום אחד, וממה שאני מבין יש מספיק מקומות שחרדים ילכו אליהם מרחק הליכה שלא נוח לחזור אותו ברגל בשבת - אתרים דתיים משניים, רבנים שונים וכו', ולכן צריכה להיות שיטה שתתאים למקומות רבים ותאפשר תשלום מראש. אם יהיו קופות צדקה למטרת "חזרה במוצאי שבת" ואנשים יתרמו להן בימי השבוע יהיה אפשר לתת לגבאי לאגור מראש במשרד שבו מנהלים את כל העניינים הפיננסיים של בית הכנסת כרטיסים למוצ"ש ולחלק אותם למתפללים שאסור להם להחזיק אמצעי תשלום או שווה כסף עד למוצ"ש.
כל זה כי ליברליזם פירושו שכמו שאני דורש שתהיה עבורי תחבורה ציבורית בשבת שתתאים לארוח חיי כך מגיעה לכם גישה לתחבורה הציבורית הקיימת במוצאי שבת. זה עניין של חיה ותן לחיות. בניגוד לגישה שקובעת שעל כולם לנהוג באופן זה או אחר אני מאמין שלכל אחד מותר לבחור במה שמתאים לו וכל עוד זה לא מונע ממני לחיות את חיי כפי שאני רואה לנכון - אין לי התנגדות לקיומם של אורחי חיים אחרים. אני מנסה לנסח את כל זה בצורה שלא תהיה פתיח לוויכוח.
פורסמו שינויים מ-2.8 בעקבות הפעלת המטרוניתשינויים בעקבות הפעלת המטרונית בחיפה
פרטים נוספים מוסתרים בהודעה לעיתונות:פורסמו שינויים מ-2.8 בעקבות הפעלת המטרונית
ב-2 באוגוסט 2013 תתחיל הרצה מלאה של מערכת המטרונית, הכוללת 90 מטרוניות, מתוכן 6 היברידיות (בעלות הנעה חשמלית ודיזל), 143 רציפים עם מערכות כרטוס אלקטרוני. במקביל יבוצעו שינויים בקווי אוטובוס בחיפה, טירת כרמל ונשר.
עיקרי השינויים בשלב זה הינם:
• הרצה מלאה של קווי המטרונית – קווי המטרונית יתחילו בפעילות רחבה, במסגרת ההכנות להפעלה המלאה. ההרצה המלאה תימשך שבועיים ובמהלך תקופה זו תיבחן פעילות מערכת המטרונית. במידת הצורך, יבוצעו במערכת שיפורים באופן מיידי. במשך תקופת ההרצה המלאה, הנוסעים יוזמנו לנסיעות במטרונית ללא תשלום.
• החל מה-2.8 קווי האוטובוס של אגד ייצאו מצירי המטרונית הבאים: ציר ההסתדרות ודרך עכו, ציר העיר התחתית בחיפה, העצמאות, בן גוריון, המגינים ורוטשילד. הקווים ייסעו במקביל לצירים אלו, במסלולי הנסיעה הרגילים.
השינויים בקווי האוטובוס במטרופולין חיפה ב-2 באוגוסט:
• הפעלת 2 קווים חדשים, שיופעלו תחילה בתדירות מצומצמת:
o קו 111, שיחבר בין טירת כרמל לשכונת הדר בחיפה. בין התאריכים 2-15 באוגוסט, קווים 45 ו-113 יפעלו במתכונת מצומצמת, במקביל לקו 111.
o קו 112, שיחבר בין נשר לשכונת הדר בחיפה. בין התאריכים 2-15 באוגוסט, קו 114 יפעל במתכונת מצומצמת, במקביל לקו 112.
2 הקווים החדשים, 111 ו-112, יופעלו במתכונת מלאה ב-16.8.2013.
• ביטול קו 23 והפעלת קו 136, שלו מסלול זהה לקו 23, עם הארכת המסלול עד צומת קריית אתא במקום עד מרכזית המפרץ.
• הארכת מסלול קו 123, עד לצומת קריית אתא במקום עד מרכזית המפרץ (הקו יוצא ממרכזית חוף הכרמל).
• הסדרת מסלולי הקווים 18, 19א ו-36, כך שיסעו ברחוב העצמאות בשני הכיוונים.
• הסדרת מסלולי הקווים 16 ו-24, כך שיסעו בשדרות המגינים בשני הכיוונים.
כל השינויים האלה יחולו ב2.8?פרטים נוספים מוסתרים בהודעה לעיתונות:
השלב המרכזי בהפעלת המערך החדש יחל ב-16 באוגוסט 2013.
מערכת המטרונית תופעל באופן מלא, לאחר שנים של עבודות תשתית והכנות נרחבות. החל מה-16 באוגוסט הנוסעים יתבקשו לשלם בעבור הנסיעה במטרונית. בנוסף, יבוצעו שינויים ושיפורים בקווי אוטובוס בחיפה, בקריות, בנשר ובטירת כרמל.
השינויים בקווי האוטובוס באזור חיפה:
• ביטול קווים 1 ו-2. השירות במסלולי קווים אלו יסופק באמצעות קו מטרונית מס' 3 וקו האוטובוס 42 (קו חדש).
• ביטול קווים 103 ו-108. השירות במסלולי קווים אלו יסופק באמצעות קווי המטרונית.
• ביטול קווים 113 ו-114. השירות במסלולי קווים אלו יסופק באמצעות קווי המטרונית וקווים 111 ו-112 (קווים חדשים).
• הפעלת קו חדש - 42, שייסע מרכבת בת גלים לנמל קישון.
• הארכת המסלולים של קווים 30 ו-31, כך שיגיעו עד לבית חולים רמב"ם (במקום עד קרית שפרינצק).
• הגברת תדירות ב-9 קווים עירוניים.
• קיצור המסלול של קו לילה 200, כך שמרכזית המפרץ תהיה התחנה האחרונה, במקום צומת צבר בקרית מוצקין. כמו כן, הקו יופעל 7 ימים בשבוע, במשך כל השנה.
• תוספת נסיעות כוללת באזור חיפה: תוספת של כ-720 נסיעות באוטובוסים ביום, ביחס למצב הקיים.
השינויים בקווי האוטובוס בקריות:
• ביטול קווי 50 ו-60: 51, 52, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 61, 62 ו- 63.
• הגברה משמעותית של תדירות קווים 21, 22, 23, 24, 25 ו-26.
• הפעלת 2 קווים חדשים:
o 15 - ייסע מכיוון גבעת הרקפות בקרית ביאליק, דרך קרית מוצקין, קרית ים וקריית חיים עד חוצות המפרץ (ובכיוון ההפוך).
o 18 - ייסע מצומת קרית אתא, במסלול סיבובי דרך בית הספר הטכני.
• קווים 11, 12 ו-13 - הארכת מסלול והגברה משמעותית של תדירות הקווים.
השינויים בקווי האוטובוס בנשר:
• הגברה משמעותית של תדירות קווים 76, 77 ו-146.
• הפעלת קו 112 במתכונת מלאה: יחבר בין נשר לשכונת הדר בחיפה.
השינויים בקווי האוטובוס בטירת כרמל:
• הגברה משמעותית של תדירות קווים 47 ו-49.
• הפעלת קו 111 במתכונת מלאה: יחבר בין טירת כרמל לשכונת הדר בחיפה.
• צמצום משמעותי של תדירות קו 45. השירות במסלול קו זה יסופק באמצעות קו 111.
התכוונתי כמובן ב16.8כל השינויים האלה יחולו ב2.8?
הצעה לשלושה קווים חדשיםפרטים נוספים מוסתרים בהודעה לעיתונות:
השלב המרכזי בהפעלת המערך החדש יחל ב-16 באוגוסט 2013.
מערכת המטרונית תופעל באופן מלא, לאחר שנים של עבודות תשתית והכנות נרחבות. החל מה-16 באוגוסט הנוסעים יתבקשו לשלם בעבור הנסיעה במטרונית. בנוסף, יבוצעו שינויים ושיפורים בקווי אוטובוס בחיפה, בקריות, בנשר ובטירת כרמל.
השינויים בקווי האוטובוס באזור חיפה:
• ביטול קווים 1 ו-2. השירות במסלולי קווים אלו יסופק באמצעות קו מטרונית מס' 3 וקו האוטובוס 42 (קו חדש).
• ביטול קווים 103 ו-108. השירות במסלולי קווים אלו יסופק באמצעות קווי המטרונית.
• ביטול קווים 113 ו-114. השירות במסלולי קווים אלו יסופק באמצעות קווי המטרונית וקווים 111 ו-112 (קווים חדשים).
• הפעלת קו חדש - 42, שייסע מרכבת בת גלים לנמל קישון.
• הארכת המסלולים של קווים 30 ו-31, כך שיגיעו עד לבית חולים רמב"ם (במקום עד קרית שפרינצק).
• הגברת תדירות ב-9 קווים עירוניים.
• קיצור המסלול של קו לילה 200, כך שמרכזית המפרץ תהיה התחנה האחרונה, במקום צומת צבר בקרית מוצקין. כמו כן, הקו יופעל 7 ימים בשבוע, במשך כל השנה.
• תוספת נסיעות כוללת באזור חיפה: תוספת של כ-720 נסיעות באוטובוסים ביום, ביחס למצב הקיים.
השינויים בקווי האוטובוס בקריות:
• ביטול קווי 50 ו-60: 51, 52, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 61, 62 ו- 63.
• הגברה משמעותית של תדירות קווים 21, 22, 23, 24, 25 ו-26.
• הפעלת 2 קווים חדשים:
o 15 - ייסע מכיוון גבעת הרקפות בקרית ביאליק, דרך קרית מוצקין, קרית ים וקריית חיים עד חוצות המפרץ (ובכיוון ההפוך).
o 18 - ייסע מצומת קרית אתא, במסלול סיבובי דרך בית הספר הטכני.
• קווים 11, 12 ו-13 - הארכת מסלול והגברה משמעותית של תדירות הקווים.
השינויים בקווי האוטובוס בנשר:
• הגברה משמעותית של תדירות קווים 76, 77 ו-146.
• הפעלת קו 112 במתכונת מלאה: יחבר בין נשר לשכונת הדר בחיפה.
השינויים בקווי האוטובוס בטירת כרמל:
• הגברה משמעותית של תדירות קווים 47 ו-49.
• הפעלת קו 111 במתכונת מלאה: יחבר בין טירת כרמל לשכונת הדר בחיפה.
• צמצום משמעותי של תדירות קו 45. השירות במסלול קו זה יסופק באמצעות קו 111.
תיקון טעות קו 24הצעה לשלושה קווים חדשים
בקרוב אמור להיות מושלם הכביש הנסלל בסמוך לגרנד קניון במתווה ערוץ נחל גיבורים המתחבר לדרך בר יהודה,
אם כי ניתן ליישם את ההמלצות גם ללא הכביש הנ"ל כארש הקווים יעברו דרך מנהרות הכרמל:
קו ממרכז הכרמל, חורב, רופין, הכביש החדש/ מנהרות הכרמל, מרכזית המפרץ.
קו מהאוניברסיטה, חורב, רופין, הכביש החדש/ מנהרות הכרמל, מרכזית המפרץ.
קו ממרכזית המפרץ, מנהרות הכרמל, רוממה חדשה (רמות בן גוריון), רוממה הישנה, חורב, בית חולים כרמל.
קו 24 לא יעבור דרך הרוממות בכלל וימשיך להדר, קרית אליעזר ובת גלים.
מטרת השינויים:
קיצור זמנים מציר מוריה למרכזית המפרץ (ביחוד בחלק צומת דניה-חורב).
קיצור זמנים מציר אבא חושי למרכזית המפרץ (ביחוד בחלק צומת שמשון-חורב).
קו 24 החדש יקצר זמנים מציר מוריה למרכזית המפרץ והקריות.
קו מיני שכונתי בין הרוממות אשר יתן כיסוי לביה"ח כרמל לראשונה לתושבי האזור הזה (ויש שם לא מעט מבוגרים ביחוד ברוממה הישנה),
כיסוי טוב יותר לגרנד קניון, חורב וביחוד למרכזית המפרץ.
תודה רבה על הפרטים.פרטים נוספים מוסתרים בהודעה לעיתונות:
השלב המרכזי בהפעלת המערך החדש יחל ב-16 באוגוסט 2013.
מערכת המטרונית תופעל באופן מלא, לאחר שנים של עבודות תשתית והכנות נרחבות. החל מה-16 באוגוסט הנוסעים יתבקשו לשלם בעבור הנסיעה במטרונית. בנוסף, יבוצעו שינויים ושיפורים בקווי אוטובוס בחיפה, בקריות, בנשר ובטירת כרמל.
השינויים בקווי האוטובוס באזור חיפה:
• ביטול קווים 1 ו-2. השירות במסלולי קווים אלו יסופק באמצעות קו מטרונית מס' 3 וקו האוטובוס 42 (קו חדש).
• ביטול קווים 103 ו-108. השירות במסלולי קווים אלו יסופק באמצעות קווי המטרונית.
• ביטול קווים 113 ו-114. השירות במסלולי קווים אלו יסופק באמצעות קווי המטרונית וקווים 111 ו-112 (קווים חדשים).
• הפעלת קו חדש - 42, שייסע מרכבת בת גלים לנמל קישון.
• הארכת המסלולים של קווים 30 ו-31, כך שיגיעו עד לבית חולים רמב"ם (במקום עד קרית שפרינצק).
• הגברת תדירות ב-9 קווים עירוניים.
• קיצור המסלול של קו לילה 200, כך שמרכזית המפרץ תהיה התחנה האחרונה, במקום צומת צבר בקרית מוצקין. כמו כן, הקו יופעל 7 ימים בשבוע, במשך כל השנה.
• תוספת נסיעות כוללת באזור חיפה: תוספת של כ-720 נסיעות באוטובוסים ביום, ביחס למצב הקיים.
השינויים בקווי האוטובוס בקריות:
• ביטול קווי 50 ו-60: 51, 52, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 61, 62 ו- 63.
• הגברה משמעותית של תדירות קווים 21, 22, 23, 24, 25 ו-26.
• הפעלת 2 קווים חדשים:
o 15 - ייסע מכיוון גבעת הרקפות בקרית ביאליק, דרך קרית מוצקין, קרית ים וקריית חיים עד חוצות המפרץ (ובכיוון ההפוך).
o 18 - ייסע מצומת קרית אתא, במסלול סיבובי דרך בית הספר הטכני.
• קווים 11, 12 ו-13 - הארכת מסלול והגברה משמעותית של תדירות הקווים.
השינויים בקווי האוטובוס בנשר:
• הגברה משמעותית של תדירות קווים 76, 77 ו-146.
• הפעלת קו 112 במתכונת מלאה: יחבר בין נשר לשכונת הדר בחיפה.
השינויים בקווי האוטובוס בטירת כרמל:
• הגברה משמעותית של תדירות קווים 47 ו-49.
• הפעלת קו 111 במתכונת מלאה: יחבר בין טירת כרמל לשכונת הדר בחיפה.
• צמצום משמעותי של תדירות קו 45. השירות במסלול קו זה יסופק באמצעות קו 111.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.