הודעות ודיווחים

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
שריפה בסמוך למסילת הרכבת צפונית לאשדוד

הודעות ודיווחים
שריפה בסמוך למסילת הרכבת צפונית לאשדוד
11:58, הודעה מדוברות הרכבת - בשל שריפה בסמוך למסילת הרכבת צפונית לתחנת אשדוד, הופסקה תנועת הרכבות לתחנות אשדוד ואשקלון בשני הכיוונים. צוותי כיבוי אש נמצאים במקום.
 
שפניות הציבור טועים

מה דעתכם על המסמך הבא?
מה אתם הייתם מבינים ממנו בתור לקוחות תמימים?
שפניות הציבור טועים
זה לא בלי תשלום, זה בהקפה.
בעצם, נכון סוג מסויים של בלי תשלום.

מה שכן כרטיס המשך כמובן בעייתי לתת בלי תשלום מראש.
 

cwen

New member
לא, הם צודקים

שפניות הציבור טועים
זה לא בלי תשלום, זה בהקפה.
בעצם, נכון סוג מסויים של בלי תשלום.

מה שכן כרטיס המשך כמובן בעייתי לתת בלי תשלום מראש.
לא, הם צודקים
כי נוסע לא מקבל קבלה בנסיעה מהכותל, נכון? הרי את הקבלה הוא מקבל רק כשהוא משלם למחרת.

ואם הוא לא מקבל קבלה, הוא לא יכול לקבל כרטיס המשך.
 
כולכם צודקים, אך לא שאלתי על הצדק.

מה דעתכם על המסמך הבא?
מה אתם הייתם מבינים ממנו בתור לקוחות תמימים?
כולכם צודקים, אך לא שאלתי על הצדק.
מה מובן מהמכתב?

מדוע לא להבהיר שהנסיעה בתשלום למחרת, אך קבלה לא ניתן להוציא שלא כנגד תשלום?!

חסר דיו במשרדי אגד?


המכתב הינו דוגמה בלבד לכך שאגד לא היו ברורים ונחרצים בעניין התשלום לאורך כל השנים.
אני אישית יודע זאת ממכתבי נוסעים לאגד שפורסמו בעיתונות החרדית במשך השנים, וכן משאלות ששאלתי נהגים וסדרנים עובדי אגד, שאלות להן קיבלתי תשובות סותרות.
 

cwen

New member
מבחינה זו אין ספק שהמכתב מטעה

כולכם צודקים, אך לא שאלתי על הצדק.
מה מובן מהמכתב?

מדוע לא להבהיר שהנסיעה בתשלום למחרת, אך קבלה לא ניתן להוציא שלא כנגד תשלום?!

חסר דיו במשרדי אגד?


המכתב הינו דוגמה בלבד לכך שאגד לא היו ברורים ונחרצים בעניין התשלום לאורך כל השנים.
אני אישית יודע זאת ממכתבי נוסעים לאגד שפורסמו בעיתונות החרדית במשך השנים, וכן משאלות ששאלתי נהגים וסדרנים עובדי אגד, שאלות להן קיבלתי תשובות סותרות.
מבחינה זו אין ספק שהמכתב מטעה
אכן, אפשר להבין ממנו שאין צורך לשלם על הנסיעה מהכותל.
 

Ccyclist

Well-known member
המותר לכם לשלם מראש ולשאת משהו שאינו כרטיס ?

כולכם צודקים, אך לא שאלתי על הצדק.
מה מובן מהמכתב?

מדוע לא להבהיר שהנסיעה בתשלום למחרת, אך קבלה לא ניתן להוציא שלא כנגד תשלום?!

חסר דיו במשרדי אגד?


המכתב הינו דוגמה בלבד לכך שאגד לא היו ברורים ונחרצים בעניין התשלום לאורך כל השנים.
אני אישית יודע זאת ממכתבי נוסעים לאגד שפורסמו בעיתונות החרדית במשך השנים, וכן משאלות ששאלתי נהגים וסדרנים עובדי אגד, שאלות להן קיבלתי תשובות סותרות.
המותר לכם לשלם מראש ולשאת משהו שאינו כרטיס ?
שאלה רצינית לגבי נקודת המבט החרדית לפתרון "השימוש בקבלה" כי זה מאפשר נסיעות המשך וכן נקודות מוצא שונות, כי הכותל הוא לא המקום היחיד שמושך מתפללים בשבת.
 
לכאורה יש בכך בעיה

המותר לכם לשלם מראש ולשאת משהו שאינו כרטיס ?
שאלה רצינית לגבי נקודת המבט החרדית לפתרון "השימוש בקבלה" כי זה מאפשר נסיעות המשך וכן נקודות מוצא שונות, כי הכותל הוא לא המקום היחיד שמושך מתפללים בשבת.
לכאורה יש בכך בעיה
קבלות וכדומה מוקצים מטלטול מחמת חסרון כיס או מחמת גופן.


לגבי הכותל, אני חושב שכל העיסוק בכך מיותר, שכן מדובר באוטובוסים בודדים ממש בכל מוצ"ש (ולא עד שעתיים אחר השבת!) והרוב המוחלט כבר יודע שצריך לשלם בהמשך השבוע.

אני אישית נמנע בשנים האחרונות מלנסוע באוטובוסים בסמוך לצאת השבת ולא רק מהכותל מכמה סיבות.
א. בכותל איני נצרך לכך כי אני שב ברגל לשכונה קרובה.
ב. אני משתדל להקפיד (בל"נ) להוציא את השבת לפי זמן ר"ת.
ג. אני משתדל להמנע מהנאה ממשהו שנעשה עבורי תוך כדי חילול שבת.
 

Ccyclist

Well-known member
אם כך הפתרון הוא גמ"ח ייעודי.

לכאורה יש בכך בעיה
קבלות וכדומה מוקצים מטלטול מחמת חסרון כיס או מחמת גופן.


לגבי הכותל, אני חושב שכל העיסוק בכך מיותר, שכן מדובר באוטובוסים בודדים ממש בכל מוצ"ש (ולא עד שעתיים אחר השבת!) והרוב המוחלט כבר יודע שצריך לשלם בהמשך השבוע.

אני אישית נמנע בשנים האחרונות מלנסוע באוטובוסים בסמוך לצאת השבת ולא רק מהכותל מכמה סיבות.
א. בכותל איני נצרך לכך כי אני שב ברגל לשכונה קרובה.
ב. אני משתדל להקפיד (בל"נ) להוציא את השבת לפי זמן ר"ת.
ג. אני משתדל להמנע מהנאה ממשהו שנעשה עבורי תוך כדי חילול שבת.
אם כך הפתרון הוא גמ"ח ייעודי.
הכותל הוא רק מקום אחד, וממה שאני מבין יש מספיק מקומות שחרדים ילכו אליהם מרחק הליכה שלא נוח לחזור אותו ברגל בשבת - אתרים דתיים משניים, רבנים שונים וכו', ולכן צריכה להיות שיטה שתתאים למקומות רבים ותאפשר תשלום מראש. אם יהיו קופות צדקה למטרת "חזרה במוצאי שבת" ואנשים יתרמו להן בימי השבוע יהיה אפשר לתת לגבאי לאגור מראש במשרד שבו מנהלים את כל העניינים הפיננסיים של בית הכנסת כרטיסים למוצ"ש ולחלק אותם למתפללים שאסור להם להחזיק אמצעי תשלום או שווה כסף עד למוצ"ש.

כל זה כי ליברליזם פירושו שכמו שאני דורש שתהיה עבורי תחבורה ציבורית בשבת שתתאים לארוח חיי כך מגיעה לכם גישה לתחבורה הציבורית הקיימת במוצאי שבת. זה עניין של חיה ותן לחיות. בניגוד לגישה שקובעת שעל כולם לנהוג באופן זה או אחר אני מאמין שלכל אחד מותר לבחור במה שמתאים לו וכל עוד זה לא מונע ממני לחיות את חיי כפי שאני רואה לנכון - אין לי התנגדות לקיומם של אורחי חיים אחרים. אני מנסה לנסח את כל זה בצורה שלא תהיה פתיח לוויכוח.
 
גמ"ח? מסתבר שחשבו על זה קודם...

אם כך הפתרון הוא גמ"ח ייעודי.
הכותל הוא רק מקום אחד, וממה שאני מבין יש מספיק מקומות שחרדים ילכו אליהם מרחק הליכה שלא נוח לחזור אותו ברגל בשבת - אתרים דתיים משניים, רבנים שונים וכו', ולכן צריכה להיות שיטה שתתאים למקומות רבים ותאפשר תשלום מראש. אם יהיו קופות צדקה למטרת "חזרה במוצאי שבת" ואנשים יתרמו להן בימי השבוע יהיה אפשר לתת לגבאי לאגור מראש במשרד שבו מנהלים את כל העניינים הפיננסיים של בית הכנסת כרטיסים למוצ"ש ולחלק אותם למתפללים שאסור להם להחזיק אמצעי תשלום או שווה כסף עד למוצ"ש.

כל זה כי ליברליזם פירושו שכמו שאני דורש שתהיה עבורי תחבורה ציבורית בשבת שתתאים לארוח חיי כך מגיעה לכם גישה לתחבורה הציבורית הקיימת במוצאי שבת. זה עניין של חיה ותן לחיות. בניגוד לגישה שקובעת שעל כולם לנהוג באופן זה או אחר אני מאמין שלכל אחד מותר לבחור במה שמתאים לו וכל עוד זה לא מונע ממני לחיות את חיי כפי שאני רואה לנכון - אין לי התנגדות לקיומם של אורחי חיים אחרים. אני מנסה לנסח את כל זה בצורה שלא תהיה פתיח לוויכוח.
גמ"ח? מסתבר שחשבו על זה קודם...
"בתחילה (לפני מספר שנים ניכר) היה יהודי טוב, אחד הספרדים הצדיקים בירושלים, שראשו היה "מתוכנת" לחשוב - בדרך כלל - רק כיצד להיטיב עם הזולת, שמו הפרטי היה: פינחס. אדם נחמד זה יזם מעצמו רעיון והיה רוכש מאגד 'כרטיסי קופה' במחיר של נסיעה עירונית (היה דבר כזה). היתה לו - באיזור הכותל - איזה תיבה או פינה כלשהי נעולה היטב. שם הוא היה מאכסן אותם למשך השבת. ובמוצאי שבתות וחגים היה מחלק אותם למסיימי התפילה בכותל.
זה עבד מצויין.

'אגד' היו אלו שחסמו את האפשרות הזו. משום מה. אינני יודע מדוע. והחליטו הם שבמקום המעשה הוולנטארי הזה של אותו פינחס, הם יסיעו את המתפללים ללא תשלום ובהקפה. כלומר שהנוסעים הללו ישיבו ל'אגד' את הכסף לאחר השבת.

כך ששאלתך יפה. אך המקום אליו יש להפנות אותה הוא דוקא 'אגד'. הם אחראים לביטול הסידור הנ"ל."
 
פורסמו שינויים מ-2.8 בעקבות הפעלת המטרונית

שינויים בעקבות הפעלת המטרונית בחיפה
פורסמו שינויים מ-2.8 בעקבות הפעלת המטרונית
ב-2 באוגוסט 2013 תתחיל הרצה מלאה של מערכת המטרונית, הכוללת 90 מטרוניות, מתוכן 6 היברידיות (בעלות הנעה חשמלית ודיזל), 143 רציפים עם מערכות כרטוס אלקטרוני. במקביל יבוצעו שינויים בקווי אוטובוס בחיפה, טירת כרמל ונשר.

עיקרי השינויים בשלב זה הינם:

• הרצה מלאה של קווי המטרונית – קווי המטרונית יתחילו בפעילות רחבה, במסגרת ההכנות להפעלה המלאה. ההרצה המלאה תימשך שבועיים ובמהלך תקופה זו תיבחן פעילות מערכת המטרונית. במידת הצורך, יבוצעו במערכת שיפורים באופן מיידי. במשך תקופת ההרצה המלאה, הנוסעים יוזמנו לנסיעות במטרונית ללא תשלום.

• החל מה-2.8 קווי האוטובוס של אגד ייצאו מצירי המטרונית הבאים: ציר ההסתדרות ודרך עכו, ציר העיר התחתית בחיפה, העצמאות, בן גוריון, המגינים ורוטשילד. הקווים ייסעו במקביל לצירים אלו, במסלולי הנסיעה הרגילים.

השינויים בקווי האוטובוס במטרופולין חיפה ב-2 באוגוסט:

• הפעלת 2 קווים חדשים, שיופעלו תחילה בתדירות מצומצמת:

o קו 111, שיחבר בין טירת כרמל לשכונת הדר בחיפה. בין התאריכים 2-15 באוגוסט, קווים 45 ו-113 יפעלו במתכונת מצומצמת, במקביל לקו 111.

o קו 112, שיחבר בין נשר לשכונת הדר בחיפה. בין התאריכים 2-15 באוגוסט, קו 114 יפעל במתכונת מצומצמת, במקביל לקו 112.

2 הקווים החדשים, 111 ו-112, יופעלו במתכונת מלאה ב-16.8.2013.

• ביטול קו 23 והפעלת קו 136, שלו מסלול זהה לקו 23, עם הארכת המסלול עד צומת קריית אתא במקום עד מרכזית המפרץ.

• הארכת מסלול קו 123, עד לצומת קריית אתא במקום עד מרכזית המפרץ (הקו יוצא ממרכזית חוף הכרמל).

• הסדרת מסלולי הקווים 18, 19א ו-36, כך שיסעו ברחוב העצמאות בשני הכיוונים.

• הסדרת מסלולי הקווים 16 ו-24, כך שיסעו בשדרות המגינים בשני הכיוונים.
 

Gn434

New member
פרטים נוספים מוסתרים בהודעה לעיתונות:

פורסמו שינויים מ-2.8 בעקבות הפעלת המטרונית
ב-2 באוגוסט 2013 תתחיל הרצה מלאה של מערכת המטרונית, הכוללת 90 מטרוניות, מתוכן 6 היברידיות (בעלות הנעה חשמלית ודיזל), 143 רציפים עם מערכות כרטוס אלקטרוני. במקביל יבוצעו שינויים בקווי אוטובוס בחיפה, טירת כרמל ונשר.

עיקרי השינויים בשלב זה הינם:

• הרצה מלאה של קווי המטרונית – קווי המטרונית יתחילו בפעילות רחבה, במסגרת ההכנות להפעלה המלאה. ההרצה המלאה תימשך שבועיים ובמהלך תקופה זו תיבחן פעילות מערכת המטרונית. במידת הצורך, יבוצעו במערכת שיפורים באופן מיידי. במשך תקופת ההרצה המלאה, הנוסעים יוזמנו לנסיעות במטרונית ללא תשלום.

• החל מה-2.8 קווי האוטובוס של אגד ייצאו מצירי המטרונית הבאים: ציר ההסתדרות ודרך עכו, ציר העיר התחתית בחיפה, העצמאות, בן גוריון, המגינים ורוטשילד. הקווים ייסעו במקביל לצירים אלו, במסלולי הנסיעה הרגילים.

השינויים בקווי האוטובוס במטרופולין חיפה ב-2 באוגוסט:

• הפעלת 2 קווים חדשים, שיופעלו תחילה בתדירות מצומצמת:

o קו 111, שיחבר בין טירת כרמל לשכונת הדר בחיפה. בין התאריכים 2-15 באוגוסט, קווים 45 ו-113 יפעלו במתכונת מצומצמת, במקביל לקו 111.

o קו 112, שיחבר בין נשר לשכונת הדר בחיפה. בין התאריכים 2-15 באוגוסט, קו 114 יפעל במתכונת מצומצמת, במקביל לקו 112.

2 הקווים החדשים, 111 ו-112, יופעלו במתכונת מלאה ב-16.8.2013.

• ביטול קו 23 והפעלת קו 136, שלו מסלול זהה לקו 23, עם הארכת המסלול עד צומת קריית אתא במקום עד מרכזית המפרץ.

• הארכת מסלול קו 123, עד לצומת קריית אתא במקום עד מרכזית המפרץ (הקו יוצא ממרכזית חוף הכרמל).

• הסדרת מסלולי הקווים 18, 19א ו-36, כך שיסעו ברחוב העצמאות בשני הכיוונים.

• הסדרת מסלולי הקווים 16 ו-24, כך שיסעו בשדרות המגינים בשני הכיוונים.
פרטים נוספים מוסתרים בהודעה לעיתונות:
השלב המרכזי בהפעלת המערך החדש יחל ב-16 באוגוסט 2013.
מערכת המטרונית תופעל באופן מלא, לאחר שנים של עבודות תשתית והכנות נרחבות. החל מה-16 באוגוסט הנוסעים יתבקשו לשלם בעבור הנסיעה במטרונית. בנוסף, יבוצעו שינויים ושיפורים בקווי אוטובוס בחיפה, בקריות, בנשר ובטירת כרמל.
השינויים בקווי האוטובוס באזור חיפה:
• ביטול קווים 1 ו-2. השירות במסלולי קווים אלו יסופק באמצעות קו מטרונית מס' 3 וקו האוטובוס 42 (קו חדש).
• ביטול קווים 103 ו-108. השירות במסלולי קווים אלו יסופק באמצעות קווי המטרונית.
• ביטול קווים 113 ו-114. השירות במסלולי קווים אלו יסופק באמצעות קווי המטרונית וקווים 111 ו-112 (קווים חדשים).
• הפעלת קו חדש - 42, שייסע מרכבת בת גלים לנמל קישון.
• הארכת המסלולים של קווים 30 ו-31, כך שיגיעו עד לבית חולים רמב"ם (במקום עד קרית שפרינצק).
• הגברת תדירות ב-9 קווים עירוניים.
• קיצור המסלול של קו לילה 200, כך שמרכזית המפרץ תהיה התחנה האחרונה, במקום צומת צבר בקרית מוצקין. כמו כן, הקו יופעל 7 ימים בשבוע, במשך כל השנה.
• תוספת נסיעות כוללת באזור חיפה: תוספת של כ-720 נסיעות באוטובוסים ביום, ביחס למצב הקיים.
השינויים בקווי האוטובוס בקריות:
• ביטול קווי 50 ו-60: 51, 52, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 61, 62 ו- 63.
• הגברה משמעותית של תדירות קווים 21, 22, 23, 24, 25 ו-26.
• הפעלת 2 קווים חדשים:
o 15 - ייסע מכיוון גבעת הרקפות בקרית ביאליק, דרך קרית מוצקין, קרית ים וקריית חיים עד חוצות המפרץ (ובכיוון ההפוך).
o 18 - ייסע מצומת קרית אתא, במסלול סיבובי דרך בית הספר הטכני.
• קווים 11, 12 ו-13 - הארכת מסלול והגברה משמעותית של תדירות הקווים.
השינויים בקווי האוטובוס בנשר:
• הגברה משמעותית של תדירות קווים 76, 77 ו-146.
• הפעלת קו 112 במתכונת מלאה: יחבר בין נשר לשכונת הדר בחיפה.
השינויים בקווי האוטובוס בטירת כרמל:
• הגברה משמעותית של תדירות קווים 47 ו-49.
• הפעלת קו 111 במתכונת מלאה: יחבר בין טירת כרמל לשכונת הדר בחיפה.
• צמצום משמעותי של תדירות קו 45. השירות במסלול קו זה יסופק באמצעות קו 111.
 

jarondl

New member
כל השינויים האלה יחולו ב2.8?

פרטים נוספים מוסתרים בהודעה לעיתונות:
השלב המרכזי בהפעלת המערך החדש יחל ב-16 באוגוסט 2013.
מערכת המטרונית תופעל באופן מלא, לאחר שנים של עבודות תשתית והכנות נרחבות. החל מה-16 באוגוסט הנוסעים יתבקשו לשלם בעבור הנסיעה במטרונית. בנוסף, יבוצעו שינויים ושיפורים בקווי אוטובוס בחיפה, בקריות, בנשר ובטירת כרמל.
השינויים בקווי האוטובוס באזור חיפה:
• ביטול קווים 1 ו-2. השירות במסלולי קווים אלו יסופק באמצעות קו מטרונית מס' 3 וקו האוטובוס 42 (קו חדש).
• ביטול קווים 103 ו-108. השירות במסלולי קווים אלו יסופק באמצעות קווי המטרונית.
• ביטול קווים 113 ו-114. השירות במסלולי קווים אלו יסופק באמצעות קווי המטרונית וקווים 111 ו-112 (קווים חדשים).
• הפעלת קו חדש - 42, שייסע מרכבת בת גלים לנמל קישון.
• הארכת המסלולים של קווים 30 ו-31, כך שיגיעו עד לבית חולים רמב"ם (במקום עד קרית שפרינצק).
• הגברת תדירות ב-9 קווים עירוניים.
• קיצור המסלול של קו לילה 200, כך שמרכזית המפרץ תהיה התחנה האחרונה, במקום צומת צבר בקרית מוצקין. כמו כן, הקו יופעל 7 ימים בשבוע, במשך כל השנה.
• תוספת נסיעות כוללת באזור חיפה: תוספת של כ-720 נסיעות באוטובוסים ביום, ביחס למצב הקיים.
השינויים בקווי האוטובוס בקריות:
• ביטול קווי 50 ו-60: 51, 52, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 61, 62 ו- 63.
• הגברה משמעותית של תדירות קווים 21, 22, 23, 24, 25 ו-26.
• הפעלת 2 קווים חדשים:
o 15 - ייסע מכיוון גבעת הרקפות בקרית ביאליק, דרך קרית מוצקין, קרית ים וקריית חיים עד חוצות המפרץ (ובכיוון ההפוך).
o 18 - ייסע מצומת קרית אתא, במסלול סיבובי דרך בית הספר הטכני.
• קווים 11, 12 ו-13 - הארכת מסלול והגברה משמעותית של תדירות הקווים.
השינויים בקווי האוטובוס בנשר:
• הגברה משמעותית של תדירות קווים 76, 77 ו-146.
• הפעלת קו 112 במתכונת מלאה: יחבר בין נשר לשכונת הדר בחיפה.
השינויים בקווי האוטובוס בטירת כרמל:
• הגברה משמעותית של תדירות קווים 47 ו-49.
• הפעלת קו 111 במתכונת מלאה: יחבר בין טירת כרמל לשכונת הדר בחיפה.
• צמצום משמעותי של תדירות קו 45. השירות במסלול קו זה יסופק באמצעות קו 111.
כל השינויים האלה יחולו ב2.8?
 

asmopil

New member
הצעה לשלושה קווים חדשים

פרטים נוספים מוסתרים בהודעה לעיתונות:
השלב המרכזי בהפעלת המערך החדש יחל ב-16 באוגוסט 2013.
מערכת המטרונית תופעל באופן מלא, לאחר שנים של עבודות תשתית והכנות נרחבות. החל מה-16 באוגוסט הנוסעים יתבקשו לשלם בעבור הנסיעה במטרונית. בנוסף, יבוצעו שינויים ושיפורים בקווי אוטובוס בחיפה, בקריות, בנשר ובטירת כרמל.
השינויים בקווי האוטובוס באזור חיפה:
• ביטול קווים 1 ו-2. השירות במסלולי קווים אלו יסופק באמצעות קו מטרונית מס' 3 וקו האוטובוס 42 (קו חדש).
• ביטול קווים 103 ו-108. השירות במסלולי קווים אלו יסופק באמצעות קווי המטרונית.
• ביטול קווים 113 ו-114. השירות במסלולי קווים אלו יסופק באמצעות קווי המטרונית וקווים 111 ו-112 (קווים חדשים).
• הפעלת קו חדש - 42, שייסע מרכבת בת גלים לנמל קישון.
• הארכת המסלולים של קווים 30 ו-31, כך שיגיעו עד לבית חולים רמב"ם (במקום עד קרית שפרינצק).
• הגברת תדירות ב-9 קווים עירוניים.
• קיצור המסלול של קו לילה 200, כך שמרכזית המפרץ תהיה התחנה האחרונה, במקום צומת צבר בקרית מוצקין. כמו כן, הקו יופעל 7 ימים בשבוע, במשך כל השנה.
• תוספת נסיעות כוללת באזור חיפה: תוספת של כ-720 נסיעות באוטובוסים ביום, ביחס למצב הקיים.
השינויים בקווי האוטובוס בקריות:
• ביטול קווי 50 ו-60: 51, 52, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 61, 62 ו- 63.
• הגברה משמעותית של תדירות קווים 21, 22, 23, 24, 25 ו-26.
• הפעלת 2 קווים חדשים:
o 15 - ייסע מכיוון גבעת הרקפות בקרית ביאליק, דרך קרית מוצקין, קרית ים וקריית חיים עד חוצות המפרץ (ובכיוון ההפוך).
o 18 - ייסע מצומת קרית אתא, במסלול סיבובי דרך בית הספר הטכני.
• קווים 11, 12 ו-13 - הארכת מסלול והגברה משמעותית של תדירות הקווים.
השינויים בקווי האוטובוס בנשר:
• הגברה משמעותית של תדירות קווים 76, 77 ו-146.
• הפעלת קו 112 במתכונת מלאה: יחבר בין נשר לשכונת הדר בחיפה.
השינויים בקווי האוטובוס בטירת כרמל:
• הגברה משמעותית של תדירות קווים 47 ו-49.
• הפעלת קו 111 במתכונת מלאה: יחבר בין טירת כרמל לשכונת הדר בחיפה.
• צמצום משמעותי של תדירות קו 45. השירות במסלול קו זה יסופק באמצעות קו 111.
הצעה לשלושה קווים חדשים
בקרוב אמור להיות מושלם הכביש הנסלל בסמוך לגרנד קניון במתווה ערוץ נחל גיבורים המתחבר לדרך בר יהודה,
אם כי ניתן ליישם את ההמלצות גם ללא הכביש הנ"ל כארש הקווים יעברו דרך מנהרות הכרמל:
קו ממרכז הכרמל, חורב, רופין, הכביש החדש/ מנהרות הכרמל, מרכזית המפרץ.
קו מהאוניברסיטה, חורב, רופין, הכביש החדש/ מנהרות הכרמל, מרכזית המפרץ.
קו ממרכזית המפרץ, מנהרות הכרמל, רוממה חדשה (רמות בן גוריון), רוממה הישנה, חורב, בית חולים כרמל.
קו 24 לא יעבור דרך הרוממות בכלל וימשיך להדר, קרית אליעזר ובת גלים.

מטרת השינויים:
קיצור זמנים מציר מוריה למרכזית המפרץ (ביחוד בחלק צומת דניה-חורב).
קיצור זמנים מציר אבא חושי למרכזית המפרץ (ביחוד בחלק צומת שמשון-חורב).
קו 24 החדש יקצר זמנים מציר מוריה למרכזית המפרץ והקריות.
קו מיני שכונתי בין הרוממות אשר יתן כיסוי לביה"ח כרמל לראשונה לתושבי האזור הזה (ויש שם לא מעט מבוגרים ביחוד ברוממה הישנה),
כיסוי טוב יותר לגרנד קניון, חורב וביחוד למרכזית המפרץ.
 

asmopil

New member
תיקון טעות קו 24

הצעה לשלושה קווים חדשים
בקרוב אמור להיות מושלם הכביש הנסלל בסמוך לגרנד קניון במתווה ערוץ נחל גיבורים המתחבר לדרך בר יהודה,
אם כי ניתן ליישם את ההמלצות גם ללא הכביש הנ"ל כארש הקווים יעברו דרך מנהרות הכרמל:
קו ממרכז הכרמל, חורב, רופין, הכביש החדש/ מנהרות הכרמל, מרכזית המפרץ.
קו מהאוניברסיטה, חורב, רופין, הכביש החדש/ מנהרות הכרמל, מרכזית המפרץ.
קו ממרכזית המפרץ, מנהרות הכרמל, רוממה חדשה (רמות בן גוריון), רוממה הישנה, חורב, בית חולים כרמל.
קו 24 לא יעבור דרך הרוממות בכלל וימשיך להדר, קרית אליעזר ובת גלים.

מטרת השינויים:
קיצור זמנים מציר מוריה למרכזית המפרץ (ביחוד בחלק צומת דניה-חורב).
קיצור זמנים מציר אבא חושי למרכזית המפרץ (ביחוד בחלק צומת שמשון-חורב).
קו 24 החדש יקצר זמנים מציר מוריה למרכזית המפרץ והקריות.
קו מיני שכונתי בין הרוממות אשר יתן כיסוי לביה"ח כרמל לראשונה לתושבי האזור הזה (ויש שם לא מעט מבוגרים ביחוד ברוממה הישנה),
כיסוי טוב יותר לגרנד קניון, חורב וביחוד למרכזית המפרץ.
תיקון טעות קו 24
קו 24 יקצר זמנים לכרמל עבור תושבי בת גלים וקרית אליעזר והדר.
 
תודה רבה על הפרטים.

פרטים נוספים מוסתרים בהודעה לעיתונות:
השלב המרכזי בהפעלת המערך החדש יחל ב-16 באוגוסט 2013.
מערכת המטרונית תופעל באופן מלא, לאחר שנים של עבודות תשתית והכנות נרחבות. החל מה-16 באוגוסט הנוסעים יתבקשו לשלם בעבור הנסיעה במטרונית. בנוסף, יבוצעו שינויים ושיפורים בקווי אוטובוס בחיפה, בקריות, בנשר ובטירת כרמל.
השינויים בקווי האוטובוס באזור חיפה:
• ביטול קווים 1 ו-2. השירות במסלולי קווים אלו יסופק באמצעות קו מטרונית מס' 3 וקו האוטובוס 42 (קו חדש).
• ביטול קווים 103 ו-108. השירות במסלולי קווים אלו יסופק באמצעות קווי המטרונית.
• ביטול קווים 113 ו-114. השירות במסלולי קווים אלו יסופק באמצעות קווי המטרונית וקווים 111 ו-112 (קווים חדשים).
• הפעלת קו חדש - 42, שייסע מרכבת בת גלים לנמל קישון.
• הארכת המסלולים של קווים 30 ו-31, כך שיגיעו עד לבית חולים רמב"ם (במקום עד קרית שפרינצק).
• הגברת תדירות ב-9 קווים עירוניים.
• קיצור המסלול של קו לילה 200, כך שמרכזית המפרץ תהיה התחנה האחרונה, במקום צומת צבר בקרית מוצקין. כמו כן, הקו יופעל 7 ימים בשבוע, במשך כל השנה.
• תוספת נסיעות כוללת באזור חיפה: תוספת של כ-720 נסיעות באוטובוסים ביום, ביחס למצב הקיים.
השינויים בקווי האוטובוס בקריות:
• ביטול קווי 50 ו-60: 51, 52, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 61, 62 ו- 63.
• הגברה משמעותית של תדירות קווים 21, 22, 23, 24, 25 ו-26.
• הפעלת 2 קווים חדשים:
o 15 - ייסע מכיוון גבעת הרקפות בקרית ביאליק, דרך קרית מוצקין, קרית ים וקריית חיים עד חוצות המפרץ (ובכיוון ההפוך).
o 18 - ייסע מצומת קרית אתא, במסלול סיבובי דרך בית הספר הטכני.
• קווים 11, 12 ו-13 - הארכת מסלול והגברה משמעותית של תדירות הקווים.
השינויים בקווי האוטובוס בנשר:
• הגברה משמעותית של תדירות קווים 76, 77 ו-146.
• הפעלת קו 112 במתכונת מלאה: יחבר בין נשר לשכונת הדר בחיפה.
השינויים בקווי האוטובוס בטירת כרמל:
• הגברה משמעותית של תדירות קווים 47 ו-49.
• הפעלת קו 111 במתכונת מלאה: יחבר בין טירת כרמל לשכונת הדר בחיפה.
• צמצום משמעותי של תדירות קו 45. השירות במסלול קו זה יסופק באמצעות קו 111.
תודה רבה על הפרטים.
אני שמח על הביטול של הקווים 1 ו-2, ולו רק כדי למנוע את הבלבול עם מספרי הקווים של המטרונית. מקווה שגם מספרו של קו 3 ישתנה.

נראה שקיצור הקווים 1 ו-2 והארכת הקווים 30 ו-31 מדגישים את החשיבות של מסוף רכבת בת גלים.

אני שמח מאד לקרוא על תגבור הקווים 76, 77, 47, 49 ובמיוחד 146, שהוא קו חשוב שפועל בצירים חסרי-תחליף (מה גם שהחבר שלי עומד להתחיל את לימודיו באוניברסיטת חיפה
)

חבל שקו 18 יהיה סיבובי מצומת קרית אתא, אפשר היה בהזדמנות זו סוף סוף ליצור קו שיסע בכביש 22 עד העיר התחתית.

לא הבנתי איך 112 ייתן מענה לביטול 113 ו-114. הוא לא מסיים בהדר?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה