הודעות ודיווחים

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
שביתת ועד עובדים - תחזוקת קרונועים

הודעות ודיווחים
שביתת ועד עובדים - תחזוקת קרונועים
להלן הודעת אגף דוברות והסברה של רכבת ישראל
ועד עובדי הרכבת הכריז על שביתה רחבה.
תחזוקת הרכבות הופסקה, פקידים נשלחו לביתם, פעילות בית הספר הופסקה ופקחים התבקשו שלא לבצע בידוק כרטיסים.
ככל ולא תבוצע תחזוקה לרכבות הנוסעים על פי הנהלים המחייבים, לא יוכלו מערכי רכבת שלא עברו טיפול תחזוקתי כנדרש, לספק שירות וצפויה פגיעה בשירות לנוסעים, החל משעות אחה"צ.

מצ"ב הודעה לעיתונות.
 
לא אוהב את ההודעות של הנהלת הרכבת

שביתת ועד עובדים - תחזוקת קרונועים
להלן הודעת אגף דוברות והסברה של רכבת ישראל
ועד עובדי הרכבת הכריז על שביתה רחבה.
תחזוקת הרכבות הופסקה, פקידים נשלחו לביתם, פעילות בית הספר הופסקה ופקחים התבקשו שלא לבצע בידוק כרטיסים.
ככל ולא תבוצע תחזוקה לרכבות הנוסעים על פי הנהלים המחייבים, לא יוכלו מערכי רכבת שלא עברו טיפול תחזוקתי כנדרש, לספק שירות וצפויה פגיעה בשירות לנוסעים, החל משעות אחה"צ.

מצ"ב הודעה לעיתונות.
לא אוהב את ההודעות של הנהלת הרכבת
הנהלת הרכבת חיה בתפיסה מיושנת שהעובדים הם נטל ומעמסה, אבן מכשול בדרך לפיתוח. לו ההנהלה היתה קשובה לעובדים ולוועד והיה מתנהל ביניהם דו שיח פורה היה זה לטובת ההנהלה העובדים והנוסעים כאחד. אם יש מצב שבו הנהלה יוצאת נגד העובדים המאורגנים וההסתדרות בהודעות לעיתונות זה קודם כל כישלון של אותה הנהלה.

נ.ב. אני לא עובד ברכבת
 

amit1270

New member
והוועד?

לא אוהב את ההודעות של הנהלת הרכבת
הנהלת הרכבת חיה בתפיסה מיושנת שהעובדים הם נטל ומעמסה, אבן מכשול בדרך לפיתוח. לו ההנהלה היתה קשובה לעובדים ולוועד והיה מתנהל ביניהם דו שיח פורה היה זה לטובת ההנהלה העובדים והנוסעים כאחד. אם יש מצב שבו הנהלה יוצאת נגד העובדים המאורגנים וההסתדרות בהודעות לעיתונות זה קודם כל כישלון של אותה הנהלה.

נ.ב. אני לא עובד ברכבת
והוועד?
 
אין ספק - צריך שניים לטנגו

אין ספק - צריך שניים לטנגו
אבל אני מאשים קודם כל את ההנהלה כי היא זו שצריכה לדעת לנהל את העובדים באופן כזה שיהיו מרוצים ויעשו את עבודתם בחדווה.

היחסים בין הוועד להנהלה צריכים להיות טובים, שני הצדדים צריכים להכיר בכך שגם הצד השני פועל מתוך רצון להיטיב עם החברה. הודעה לעיתונות כמו זו וקודמותיה מראות שההנהלה לא מכירה בכך.
 

amit1270

New member
הנהלה הולכת והנהלה באה והוועד לעולם עומד

אין ספק - צריך שניים לטנגו
אבל אני מאשים קודם כל את ההנהלה כי היא זו שצריכה לדעת לנהל את העובדים באופן כזה שיהיו מרוצים ויעשו את עבודתם בחדווה.

היחסים בין הוועד להנהלה צריכים להיות טובים, שני הצדדים צריכים להכיר בכך שגם הצד השני פועל מתוך רצון להיטיב עם החברה. הודעה לעיתונות כמו זו וקודמותיה מראות שההנהלה לא מכירה בכך.
הנהלה הולכת והנהלה באה והוועד לעולם עומד
הבעיות מתחילות (ולא מאתמול) כשהוועד חורג מייעודו ובמקום להגן על זכויות העובדים מנסה להתערב בהחלטות ניהוליות.
 

kobiz99

New member
עמית יקירי די........................

הנהלה הולכת והנהלה באה והוועד לעולם עומד
הבעיות מתחילות (ולא מאתמול) כשהוועד חורג מייעודו ובמקום להגן על זכויות העובדים מנסה להתערב בהחלטות ניהוליות.
עמית יקירי די........................
מאז פותרה גילה וועד העובדים ואני בינהם . ההסתדרות וההנהלה בחרו וועד ממונה מטעמם.

יותר מאוחר היו בחירות לוועד ונבחר וועד חדש השני אחרי גילה.

אלה מה הנהלת רכבת ישראל אינה רוצה /יודעת /יכולה לעבוד בשיתוף פעולה עם העובדים.

כפי שהסברתי לך אז הוועד ממש לא לעולם עומד וראה זה פלא איך הם ההנהלה לא מצליחים לעבוד בהרמוניה עם העובדים.

קוביז חבר וועד במיל
 
הפיתרון היחיד הוא לסגור את חברת רכבת ישראל

עמית יקירי די........................
מאז פותרה גילה וועד העובדים ואני בינהם . ההסתדרות וההנהלה בחרו וועד ממונה מטעמם.

יותר מאוחר היו בחירות לוועד ונבחר וועד חדש השני אחרי גילה.

אלה מה הנהלת רכבת ישראל אינה רוצה /יודעת /יכולה לעבוד בשיתוף פעולה עם העובדים.

כפי שהסברתי לך אז הוועד ממש לא לעולם עומד וראה זה פלא איך הם ההנהלה לא מצליחים לעבוד בהרמוניה עם העובדים.

קוביז חבר וועד במיל
הפיתרון היחיד הוא לסגור את חברת רכבת ישראל
לפטר את כל עובדיה.

ולהתחיל מהתחלה, כשמי שהיה עובד בחברה הישנה לא יכול להכנס לעבודה בחדשה.
לא יהיו רכבות לכמה חודשים, אבל עובדי הרכבת הנילוזים יפסיקו לעשות צרות לעם ישראל.
 
פתרון לא נכון ולא צודק שיעשה עוול לחלק נכבד

הפיתרון היחיד הוא לסגור את חברת רכבת ישראל
לפטר את כל עובדיה.

ולהתחיל מהתחלה, כשמי שהיה עובד בחברה הישנה לא יכול להכנס לעבודה בחדשה.
לא יהיו רכבות לכמה חודשים, אבל עובדי הרכבת הנילוזים יפסיקו לעשות צרות לעם ישראל.
פתרון לא נכון ולא צודק שיעשה עוול לחלק נכבד
מעובדי הרכבת.
לסגור ולפתוח מחדש אולי כן, אבל לא לאפשר לעובדי רכבת נוכחים לעבוד בחברה החדשה? לא הוגן, לא צודק, לא נכון וודאי לא חכם.
עובדים שלא ראויים לעבוד ברכבת צריך לפטר. עובדים שעושים נזקים במכוון לרכבת צריך להעמיד לדין.
אבל למנוע מכל עובדי הרכבת להמשיך לעבוד בה?
 

kobiz99

New member
קח בחשבון שזה מה שהממשלה רוצה

הפיתרון היחיד הוא לסגור את חברת רכבת ישראל
לפטר את כל עובדיה.

ולהתחיל מהתחלה, כשמי שהיה עובד בחברה הישנה לא יכול להכנס לעבודה בחדשה.
לא יהיו רכבות לכמה חודשים, אבל עובדי הרכבת הנילוזים יפסיקו לעשות צרות לעם ישראל.
קח בחשבון שזה מה שהממשלה רוצה
הממשלה רוצה להפריט כל מה שזז עלי אדמה ואז תקבל עוד אלפי עובדים בשכר מינימום שלא יוכלו לפרנס משפחה שלא יוכלו לרכוש דירה. אם זה באמת מה שאתה רוצה?
 
למה נראה לך שיהיו בשכר מינימום?

קח בחשבון שזה מה שהממשלה רוצה
הממשלה רוצה להפריט כל מה שזז עלי אדמה ואז תקבל עוד אלפי עובדים בשכר מינימום שלא יוכלו לפרנס משפחה שלא יוכלו לרכוש דירה. אם זה באמת מה שאתה רוצה?
למה נראה לך שיהיו בשכר מינימום?
אז נכון לא תהיה קבוצת עובדים מיוחסת מורמת מעם שהועד דואג ליקרה ומקבלת משכורות ענק.
אבל בהחלט סביר שיקבלו שכר הוגן.

וכן מתאים לי שזה מה שהממשלה רוצה, בגלל זה בחרנו בה.
רק צריך גם לבצע.
 

kobiz99

New member
תסתכל מה קורה בכל התח"צ שהפריטו

למה נראה לך שיהיו בשכר מינימום?
אז נכון לא תהיה קבוצת עובדים מיוחסת מורמת מעם שהועד דואג ליקרה ומקבלת משכורות ענק.
אבל בהחלט סביר שיקבלו שכר הוגן.

וכן מתאים לי שזה מה שהממשלה רוצה, בגלל זה בחרנו בה.
רק צריך גם לבצע.
תסתכל מה קורה בכל התח"צ שהפריטו
כולם עובדים בשכר מינימום או מינימום + כמה אגורות.
אין בטחון סוציאלי אין וותק מכיוון שכל כמה שנים יתחלף הזכיין.
אם זה מה שאתה רוצה ובחרת ממשלה שצריכה רק ליישם.
אתה מקבל שהאוכלוסיה העניה בישראל הולכת וגדלה.
הים כ- 50% מהשכירים מתחת קוו העוני, יש הרבה משפחות ששני בני הזוג עובדים ולא מצליחים להרים הראש מעל קוו העוני.
אני לא מאחל לך ולבני משפחתך את מה שאתה מאחל לעובדי רכבת ישראל.
 

amit1270

New member
אף אחד לא מתכוון להפריט את הרכבת

קח בחשבון שזה מה שהממשלה רוצה
הממשלה רוצה להפריט כל מה שזז עלי אדמה ואז תקבל עוד אלפי עובדים בשכר מינימום שלא יוכלו לפרנס משפחה שלא יוכלו לרכוש דירה. אם זה באמת מה שאתה רוצה?
אף אחד לא מתכוון להפריט את הרכבת
אבל זה לא מונע מהוועד (או הוועד לשעבר) להמשיך להפיץ שקרים.
 

easylivin

New member
ההנהלה אצה-רצה


אף אחד לא מתכוון להפריט את הרכבת
אבל זה לא מונע מהוועד (או הוועד לשעבר) להמשיך להפיץ שקרים.
ההנהלה אצה-רצה

הועד הזה פשוט מתעלה על עצמו מדי שנה, למרות חילופי האנשים נראה שאין שם אנשים שיודעים להתנהל אחרת. החומה הזאת היא סוג של שיא. שימשיכו ככה, נראה כבר שבדרך ההתנהלות שלהם באמת לא יהיה מנוס מסגירה בלחץ דעת הקהל.
 

amit1270

New member
מ'שתגיד...

עמית יקירי די........................
מאז פותרה גילה וועד העובדים ואני בינהם . ההסתדרות וההנהלה בחרו וועד ממונה מטעמם.

יותר מאוחר היו בחירות לוועד ונבחר וועד חדש השני אחרי גילה.

אלה מה הנהלת רכבת ישראל אינה רוצה /יודעת /יכולה לעבוד בשיתוף פעולה עם העובדים.

כפי שהסברתי לך אז הוועד ממש לא לעולם עומד וראה זה פלא איך הם ההנהלה לא מצליחים לעבוד בהרמוניה עם העובדים.

קוביז חבר וועד במיל
מ'שתגיד...
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=173301040
 

טשאפק 2

New member
שביתה מחייבת הודעה מראש

לא אוהב את ההודעות של הנהלת הרכבת
הנהלת הרכבת חיה בתפיסה מיושנת שהעובדים הם נטל ומעמסה, אבן מכשול בדרך לפיתוח. לו ההנהלה היתה קשובה לעובדים ולוועד והיה מתנהל ביניהם דו שיח פורה היה זה לטובת ההנהלה העובדים והנוסעים כאחד. אם יש מצב שבו הנהלה יוצאת נגד העובדים המאורגנים וההסתדרות בהודעות לעיתונות זה קודם כל כישלון של אותה הנהלה.

נ.ב. אני לא עובד ברכבת
שביתה מחייבת הודעה מראש
אמנם הפעם לפחות לא היתה פגיעה בנוסעים, בניגוד לפעמים קודמות, אבל אופן ניהול הסכסוך מצד הוועד אינו מעיד על רצון טוב.
 

easylivin

New member
לא העובדים - התנהלות הועד היא בהחלט

לא אוהב את ההודעות של הנהלת הרכבת
הנהלת הרכבת חיה בתפיסה מיושנת שהעובדים הם נטל ומעמסה, אבן מכשול בדרך לפיתוח. לו ההנהלה היתה קשובה לעובדים ולוועד והיה מתנהל ביניהם דו שיח פורה היה זה לטובת ההנהלה העובדים והנוסעים כאחד. אם יש מצב שבו הנהלה יוצאת נגד העובדים המאורגנים וההסתדרות בהודעות לעיתונות זה קודם כל כישלון של אותה הנהלה.

נ.ב. אני לא עובד ברכבת
לא העובדים - התנהלות הועד היא בהחלט
מכשול לכל פיתוח ולכל שינוי באשר הוא. לא טובת הנוסעים היא מה שעומד בראש מעייניו של ועד הרכבת, נגדיר את זה כך (בניסוח המעודן ביותר).
 
העובדים צריכים, כמובן, להחזיר את הכספים

שביתת ועד עובדים - תחזוקת קרונועים
להלן הודעת אגף דוברות והסברה של רכבת ישראל
ועד עובדי הרכבת הכריז על שביתה רחבה.
תחזוקת הרכבות הופסקה, פקידים נשלחו לביתם, פעילות בית הספר הופסקה ופקחים התבקשו שלא לבצע בידוק כרטיסים.
ככל ולא תבוצע תחזוקה לרכבות הנוסעים על פי הנהלים המחייבים, לא יוכלו מערכי רכבת שלא עברו טיפול תחזוקתי כנדרש, לספק שירות וצפויה פגיעה בשירות לנוסעים, החל משעות אחה"צ.

מצ"ב הודעה לעיתונות.
העובדים צריכים, כמובן, להחזיר את הכספים
שניתנו להם במסגרת ההסכמה על שקט תעשייתי. אני רוצה להזכיר שאלו כספים של משלם המיסים, כלומר של כולנו.
לר"י עם זה.

ועד שזה יקרה, אני חושב שאני מעדיף לחכות למשיח שיבוא ברכבת לבנה מהירה הישר מחופשתו באילת. זה יקרה הרבה יותר מהר.
 

amitk83

New member
שילוט אלקטרוני מטרונית בחוף הכרמל

הודעות ודיווחים
שילוט אלקטרוני מטרונית בחוף הכרמל
ביום החמישי האחרון ראיתי שהוצב שילוט אלקטרוני ברציף מספר 10 בתחנת חוף הכרמל (בתוך התחנה) אשר אמור להתריע מתי האוטובוס מגיע. השלט הוצב אחרי מאבק מאד ממושך ומלחמות ופוליטיקות בין אגד למטרונית.


מישהו במקרה היה בתחנה וראה האם השלט עובד? ביום חמישי האחרון שהייתי הופיעה שקופית "אין מידע"
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה