שביתת ועד עובדים - תחזוקת קרונועיםהודעות ודיווחים
לא אוהב את ההודעות של הנהלת הרכבתשביתת ועד עובדים - תחזוקת קרונועים
להלן הודעת אגף דוברות והסברה של רכבת ישראל
ועד עובדי הרכבת הכריז על שביתה רחבה.
תחזוקת הרכבות הופסקה, פקידים נשלחו לביתם, פעילות בית הספר הופסקה ופקחים התבקשו שלא לבצע בידוק כרטיסים.
ככל ולא תבוצע תחזוקה לרכבות הנוסעים על פי הנהלים המחייבים, לא יוכלו מערכי רכבת שלא עברו טיפול תחזוקתי כנדרש, לספק שירות וצפויה פגיעה בשירות לנוסעים, החל משעות אחה"צ.
מצ"ב הודעה לעיתונות.
והוועד?לא אוהב את ההודעות של הנהלת הרכבת
הנהלת הרכבת חיה בתפיסה מיושנת שהעובדים הם נטל ומעמסה, אבן מכשול בדרך לפיתוח. לו ההנהלה היתה קשובה לעובדים ולוועד והיה מתנהל ביניהם דו שיח פורה היה זה לטובת ההנהלה העובדים והנוסעים כאחד. אם יש מצב שבו הנהלה יוצאת נגד העובדים המאורגנים וההסתדרות בהודעות לעיתונות זה קודם כל כישלון של אותה הנהלה.
נ.ב. אני לא עובד ברכבת
אין ספק - צריך שניים לטנגווהוועד?
הנהלה הולכת והנהלה באה והוועד לעולם עומדאין ספק - צריך שניים לטנגו
אבל אני מאשים קודם כל את ההנהלה כי היא זו שצריכה לדעת לנהל את העובדים באופן כזה שיהיו מרוצים ויעשו את עבודתם בחדווה.
היחסים בין הוועד להנהלה צריכים להיות טובים, שני הצדדים צריכים להכיר בכך שגם הצד השני פועל מתוך רצון להיטיב עם החברה. הודעה לעיתונות כמו זו וקודמותיה מראות שההנהלה לא מכירה בכך.
עמית יקירי די........................הנהלה הולכת והנהלה באה והוועד לעולם עומד
הבעיות מתחילות (ולא מאתמול) כשהוועד חורג מייעודו ובמקום להגן על זכויות העובדים מנסה להתערב בהחלטות ניהוליות.
הפיתרון היחיד הוא לסגור את חברת רכבת ישראלעמית יקירי די........................
מאז פותרה גילה וועד העובדים ואני בינהם . ההסתדרות וההנהלה בחרו וועד ממונה מטעמם.
יותר מאוחר היו בחירות לוועד ונבחר וועד חדש השני אחרי גילה.
אלה מה הנהלת רכבת ישראל אינה רוצה /יודעת /יכולה לעבוד בשיתוף פעולה עם העובדים.
כפי שהסברתי לך אז הוועד ממש לא לעולם עומד וראה זה פלא איך הם ההנהלה לא מצליחים לעבוד בהרמוניה עם העובדים.
קוביז חבר וועד במיל
פתרון לא נכון ולא צודק שיעשה עוול לחלק נכבדהפיתרון היחיד הוא לסגור את חברת רכבת ישראל
לפטר את כל עובדיה.
ולהתחיל מהתחלה, כשמי שהיה עובד בחברה הישנה לא יכול להכנס לעבודה בחדשה.
לא יהיו רכבות לכמה חודשים, אבל עובדי הרכבת הנילוזים יפסיקו לעשות צרות לעם ישראל.
קח בחשבון שזה מה שהממשלה רוצההפיתרון היחיד הוא לסגור את חברת רכבת ישראל
לפטר את כל עובדיה.
ולהתחיל מהתחלה, כשמי שהיה עובד בחברה הישנה לא יכול להכנס לעבודה בחדשה.
לא יהיו רכבות לכמה חודשים, אבל עובדי הרכבת הנילוזים יפסיקו לעשות צרות לעם ישראל.
למה נראה לך שיהיו בשכר מינימום?קח בחשבון שזה מה שהממשלה רוצה
הממשלה רוצה להפריט כל מה שזז עלי אדמה ואז תקבל עוד אלפי עובדים בשכר מינימום שלא יוכלו לפרנס משפחה שלא יוכלו לרכוש דירה. אם זה באמת מה שאתה רוצה?
תסתכל מה קורה בכל התח"צ שהפריטולמה נראה לך שיהיו בשכר מינימום?
אז נכון לא תהיה קבוצת עובדים מיוחסת מורמת מעם שהועד דואג ליקרה ומקבלת משכורות ענק.
אבל בהחלט סביר שיקבלו שכר הוגן.
וכן מתאים לי שזה מה שהממשלה רוצה, בגלל זה בחרנו בה.
רק צריך גם לבצע.
אף אחד לא מתכוון להפריט את הרכבתקח בחשבון שזה מה שהממשלה רוצה
הממשלה רוצה להפריט כל מה שזז עלי אדמה ואז תקבל עוד אלפי עובדים בשכר מינימום שלא יוכלו לפרנס משפחה שלא יוכלו לרכוש דירה. אם זה באמת מה שאתה רוצה?
ההנהלה אצה-רצהאף אחד לא מתכוון להפריט את הרכבת
אבל זה לא מונע מהוועד (או הוועד לשעבר) להמשיך להפיץ שקרים.
עד כאן..............................אף אחד לא מתכוון להפריט את הרכבת
אבל זה לא מונע מהוועד (או הוועד לשעבר) להמשיך להפיץ שקרים.
מ'שתגיד...עמית יקירי די........................
מאז פותרה גילה וועד העובדים ואני בינהם . ההסתדרות וההנהלה בחרו וועד ממונה מטעמם.
יותר מאוחר היו בחירות לוועד ונבחר וועד חדש השני אחרי גילה.
אלה מה הנהלת רכבת ישראל אינה רוצה /יודעת /יכולה לעבוד בשיתוף פעולה עם העובדים.
כפי שהסברתי לך אז הוועד ממש לא לעולם עומד וראה זה פלא איך הם ההנהלה לא מצליחים לעבוד בהרמוניה עם העובדים.
קוביז חבר וועד במיל
שביתה מחייבת הודעה מראשלא אוהב את ההודעות של הנהלת הרכבת
הנהלת הרכבת חיה בתפיסה מיושנת שהעובדים הם נטל ומעמסה, אבן מכשול בדרך לפיתוח. לו ההנהלה היתה קשובה לעובדים ולוועד והיה מתנהל ביניהם דו שיח פורה היה זה לטובת ההנהלה העובדים והנוסעים כאחד. אם יש מצב שבו הנהלה יוצאת נגד העובדים המאורגנים וההסתדרות בהודעות לעיתונות זה קודם כל כישלון של אותה הנהלה.
נ.ב. אני לא עובד ברכבת
לא העובדים - התנהלות הועד היא בהחלטלא אוהב את ההודעות של הנהלת הרכבת
הנהלת הרכבת חיה בתפיסה מיושנת שהעובדים הם נטל ומעמסה, אבן מכשול בדרך לפיתוח. לו ההנהלה היתה קשובה לעובדים ולוועד והיה מתנהל ביניהם דו שיח פורה היה זה לטובת ההנהלה העובדים והנוסעים כאחד. אם יש מצב שבו הנהלה יוצאת נגד העובדים המאורגנים וההסתדרות בהודעות לעיתונות זה קודם כל כישלון של אותה הנהלה.
נ.ב. אני לא עובד ברכבת
העובדים צריכים, כמובן, להחזיר את הכספיםשביתת ועד עובדים - תחזוקת קרונועים
להלן הודעת אגף דוברות והסברה של רכבת ישראל
ועד עובדי הרכבת הכריז על שביתה רחבה.
תחזוקת הרכבות הופסקה, פקידים נשלחו לביתם, פעילות בית הספר הופסקה ופקחים התבקשו שלא לבצע בידוק כרטיסים.
ככל ולא תבוצע תחזוקה לרכבות הנוסעים על פי הנהלים המחייבים, לא יוכלו מערכי רכבת שלא עברו טיפול תחזוקתי כנדרש, לספק שירות וצפויה פגיעה בשירות לנוסעים, החל משעות אחה"צ.
מצ"ב הודעה לעיתונות.
שילוט אלקטרוני מטרונית בחוף הכרמלהודעות ודיווחים
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.