הודעות ודיווחים

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
חשד: פוטר - ופגע בתשתיות הרכבת כנקמה

הודעות ודיווחים
חשד: פוטר - ופגע בתשתיות הרכבת כנקמה
פרסום ראשון: זה היה יכול להסתיים באסון. במשטרה חושדים כי עובד שפוטר מחברה שסיפקה שירותי שמירה חיבל בתשתיות הרכבת במשך שנתיים. הוא חשוד, בין היתר, בחיתוך כבלים ששולטים על מחסומים

ynet
 

droriko

New member
היום הייתי בבית שאן

הודעות ודיווחים
היום הייתי בבית שאן
ראיתי שסיימו לבנות את את התחנה המרכזית החדשה. התלוותי לנסיעה עם דודי שהוא נהג במועצה המקומית,העלתי את התחנה החדשה והוא ענה לי "היא עומדת שוממת כבר הרבה זמן,לא יודע למה"

הולכים לפתוח אותה בקרוב? מה הסיבה לעיכוב?
 
למה בית שאן צריכה בכלל תחנה מרכזית?

היום הייתי בבית שאן
ראיתי שסיימו לבנות את את התחנה המרכזית החדשה. התלוותי לנסיעה עם דודי שהוא נהג במועצה המקומית,העלתי את התחנה החדשה והוא ענה לי "היא עומדת שוממת כבר הרבה זמן,לא יודע למה"

הולכים לפתוח אותה בקרוב? מה הסיבה לעיכוב?
למה בית שאן צריכה בכלל תחנה מרכזית?
אגב, האם "התחנה המרכזית" נמצאת לפחות בסמיכות למיקום תחנת הרכבת העתידית?
 

droriko

New member
יש משהו במה שאתה אומר

למה בית שאן צריכה בכלל תחנה מרכזית?
אגב, האם "התחנה המרכזית" נמצאת לפחות בסמיכות למיקום תחנת הרכבת העתידית?
יש משהו במה שאתה אומר
ובכל זאת התחנה המרכזית,או המסוף,או איך שתרצה לקרוא לזה,הוא על הפנים. לחכות בקיץ חצי שעה לקו לירושלים בשמש הקופחת של העמק זאת לא כיף חיים בלשון המעטה.
 
המסוף המרכזי של בית שאן צריך להיות סמוך לתחנת

יש משהו במה שאתה אומר
ובכל זאת התחנה המרכזית,או המסוף,או איך שתרצה לקרוא לזה,הוא על הפנים. לחכות בקיץ חצי שעה לקו לירושלים בשמש הקופחת של העמק זאת לא כיף חיים בלשון המעטה.
המסוף המרכזי של בית שאן צריך להיות סמוך לתחנת
הרכבת העתידית שלה וכל קווי האוטובוס הבינעירוניים ממנה צריכים לצאת ממנו כמו גם רוב קווי האוטובוס העירוניים ואיזוריים צריכים להגיע אליו.

אני בכלל לא מבין מדוע לא מקימים תחנות משותפות ואינטגרטיביות (כולל בדיקה בטחונית משותפת ושירותים נלווים משותפים).
לפחות בתחנות חדשות, כמו שדרות, בית שאן, כרמיאל וירושלים-האומה היה ראוי ליישם את המודל הזה.
בינתיים התחנה היחידה בארץ שהולכים ליישם חלקית מודל אינטגרטיבי זה בלב המפרץ.
במקומות אחרים אפילו כאשר תחנת הרכבת סמוכה לתחנה המרכזית או למסוף מרכזי עדיין יש רק סמיכות ולא אינטגרציה (נהריה, עכו, חוף הכרמל, מסוף 2000, באר שבע ונדמה לי שגם בירושלים זה יהיה כך).
מה הייתה הבעיה ליצור אינטגרציה בין מרכזית חוף הכרמל לתחנת הרכבת חוף הכרמל כך שהמעבר ביניהן יהיה רציף ללא יציאה וכניסה?
מה הבעיה לעשות זאת בבית שאן?
מרכז תחבורתי משולב צריך להיות משולב.
ואז מסוף כמו המסוף בבית שאן היה גם מקורה ולא רק פיסת אספלט הנקראת "תחנה מרכזית".
"מרכזית הקריות" למשל היא דוגמה נוספת לפיסת אספלט כזו שלא מתביישים לקרוא לה "מרכזית".
 

raminec

New member


המסוף המרכזי של בית שאן צריך להיות סמוך לתחנת
הרכבת העתידית שלה וכל קווי האוטובוס הבינעירוניים ממנה צריכים לצאת ממנו כמו גם רוב קווי האוטובוס העירוניים ואיזוריים צריכים להגיע אליו.

אני בכלל לא מבין מדוע לא מקימים תחנות משותפות ואינטגרטיביות (כולל בדיקה בטחונית משותפת ושירותים נלווים משותפים).
לפחות בתחנות חדשות, כמו שדרות, בית שאן, כרמיאל וירושלים-האומה היה ראוי ליישם את המודל הזה.
בינתיים התחנה היחידה בארץ שהולכים ליישם חלקית מודל אינטגרטיבי זה בלב המפרץ.
במקומות אחרים אפילו כאשר תחנת הרכבת סמוכה לתחנה המרכזית או למסוף מרכזי עדיין יש רק סמיכות ולא אינטגרציה (נהריה, עכו, חוף הכרמל, מסוף 2000, באר שבע ונדמה לי שגם בירושלים זה יהיה כך).
מה הייתה הבעיה ליצור אינטגרציה בין מרכזית חוף הכרמל לתחנת הרכבת חוף הכרמל כך שהמעבר ביניהן יהיה רציף ללא יציאה וכניסה?
מה הבעיה לעשות זאת בבית שאן?
מרכז תחבורתי משולב צריך להיות משולב.
ואז מסוף כמו המסוף בבית שאן היה גם מקורה ולא רק פיסת אספלט הנקראת "תחנה מרכזית".
"מרכזית הקריות" למשל היא דוגמה נוספת לפיסת אספלט כזו שלא מתביישים לקרוא לה "מרכזית".
 

droriko

New member
צודק

המסוף המרכזי של בית שאן צריך להיות סמוך לתחנת
הרכבת העתידית שלה וכל קווי האוטובוס הבינעירוניים ממנה צריכים לצאת ממנו כמו גם רוב קווי האוטובוס העירוניים ואיזוריים צריכים להגיע אליו.

אני בכלל לא מבין מדוע לא מקימים תחנות משותפות ואינטגרטיביות (כולל בדיקה בטחונית משותפת ושירותים נלווים משותפים).
לפחות בתחנות חדשות, כמו שדרות, בית שאן, כרמיאל וירושלים-האומה היה ראוי ליישם את המודל הזה.
בינתיים התחנה היחידה בארץ שהולכים ליישם חלקית מודל אינטגרטיבי זה בלב המפרץ.
במקומות אחרים אפילו כאשר תחנת הרכבת סמוכה לתחנה המרכזית או למסוף מרכזי עדיין יש רק סמיכות ולא אינטגרציה (נהריה, עכו, חוף הכרמל, מסוף 2000, באר שבע ונדמה לי שגם בירושלים זה יהיה כך).
מה הייתה הבעיה ליצור אינטגרציה בין מרכזית חוף הכרמל לתחנת הרכבת חוף הכרמל כך שהמעבר ביניהן יהיה רציף ללא יציאה וכניסה?
מה הבעיה לעשות זאת בבית שאן?
מרכז תחבורתי משולב צריך להיות משולב.
ואז מסוף כמו המסוף בבית שאן היה גם מקורה ולא רק פיסת אספלט הנקראת "תחנה מרכזית".
"מרכזית הקריות" למשל היא דוגמה נוספת לפיסת אספלט כזו שלא מתביישים לקרוא לה "מרכזית".
צודק
 
אתה צודק באופן עקרוני

המסוף המרכזי של בית שאן צריך להיות סמוך לתחנת
הרכבת העתידית שלה וכל קווי האוטובוס הבינעירוניים ממנה צריכים לצאת ממנו כמו גם רוב קווי האוטובוס העירוניים ואיזוריים צריכים להגיע אליו.

אני בכלל לא מבין מדוע לא מקימים תחנות משותפות ואינטגרטיביות (כולל בדיקה בטחונית משותפת ושירותים נלווים משותפים).
לפחות בתחנות חדשות, כמו שדרות, בית שאן, כרמיאל וירושלים-האומה היה ראוי ליישם את המודל הזה.
בינתיים התחנה היחידה בארץ שהולכים ליישם חלקית מודל אינטגרטיבי זה בלב המפרץ.
במקומות אחרים אפילו כאשר תחנת הרכבת סמוכה לתחנה המרכזית או למסוף מרכזי עדיין יש רק סמיכות ולא אינטגרציה (נהריה, עכו, חוף הכרמל, מסוף 2000, באר שבע ונדמה לי שגם בירושלים זה יהיה כך).
מה הייתה הבעיה ליצור אינטגרציה בין מרכזית חוף הכרמל לתחנת הרכבת חוף הכרמל כך שהמעבר ביניהן יהיה רציף ללא יציאה וכניסה?
מה הבעיה לעשות זאת בבית שאן?
מרכז תחבורתי משולב צריך להיות משולב.
ואז מסוף כמו המסוף בבית שאן היה גם מקורה ולא רק פיסת אספלט הנקראת "תחנה מרכזית".
"מרכזית הקריות" למשל היא דוגמה נוספת לפיסת אספלט כזו שלא מתביישים לקרוא לה "מרכזית".
אתה צודק באופן עקרוני
אבל:
א. מה עושים במקרה כמו של בית שאן, שבו תחנת הרכבת מוקמת הרחק מאזור המגורים? מענישים את התושבים ע"י כך שיצטרכו לבצע מעבר גם לאוטובוס בינעירוני?
ב. איך מונעים מנוסעי האוטובוסים העירוניים (למשל במסוף 2000) את הטרטור הכרוך בבידוק הבטחוני הקפדני של הרכבת?
ג. אם אינני טועה, גם בכרמיאל המודל יהיה של "סמיכות"
ד. "מרכזית הקריות" היא כיום יותר תחנת קצה מאשר מסוף. אני מקווה שלא יעבירו לשם קצות קו בין עירוניים לפני שתהיה תשתית הולמת, וגם שתחנת הרכבת, שאמורה להיות צמודה אליה תוקם במהלך חיינו
 

droriko

New member
גם התחנה המרכזית דהיום היא לא בתוך העיר

אתה צודק באופן עקרוני
אבל:
א. מה עושים במקרה כמו של בית שאן, שבו תחנת הרכבת מוקמת הרחק מאזור המגורים? מענישים את התושבים ע"י כך שיצטרכו לבצע מעבר גם לאוטובוס בינעירוני?
ב. איך מונעים מנוסעי האוטובוסים העירוניים (למשל במסוף 2000) את הטרטור הכרוך בבידוק הבטחוני הקפדני של הרכבת?
ג. אם אינני טועה, גם בכרמיאל המודל יהיה של "סמיכות"
ד. "מרכזית הקריות" היא כיום יותר תחנת קצה מאשר מסוף. אני מקווה שלא יעבירו לשם קצות קו בין עירוניים לפני שתהיה תשתית הולמת, וגם שתחנת הרכבת, שאמורה להיות צמודה אליה תוקם במהלך חיינו
גם התחנה המרכזית דהיום היא לא בתוך העיר
 

Rubim88

New member
האוטובוסים הבינעירוניים יכולים לעבור בעיר

אתה צודק באופן עקרוני
אבל:
א. מה עושים במקרה כמו של בית שאן, שבו תחנת הרכבת מוקמת הרחק מאזור המגורים? מענישים את התושבים ע"י כך שיצטרכו לבצע מעבר גם לאוטובוס בינעירוני?
ב. איך מונעים מנוסעי האוטובוסים העירוניים (למשל במסוף 2000) את הטרטור הכרוך בבידוק הבטחוני הקפדני של הרכבת?
ג. אם אינני טועה, גם בכרמיאל המודל יהיה של "סמיכות"
ד. "מרכזית הקריות" היא כיום יותר תחנת קצה מאשר מסוף. אני מקווה שלא יעבירו לשם קצות קו בין עירוניים לפני שתהיה תשתית הולמת, וגם שתחנת הרכבת, שאמורה להיות צמודה אליה תוקם במהלך חיינו
האוטובוסים הבינעירוניים יכולים לעבור בעיר
בדרכם לתחנת הרכבת, כך הם גם יבצעו פיזור לאורך העיר במקום להוריד את כל הנוסעים בתחנה הקיימת שנמצאת בקצה העיר(הקווים לי-ם ולטבריה).
 

londonisrael

New member
במקום לבנות בעפולה

היום הייתי בבית שאן
ראיתי שסיימו לבנות את את התחנה המרכזית החדשה. התלוותי לנסיעה עם דודי שהוא נהג במועצה המקומית,העלתי את התחנה החדשה והוא ענה לי "היא עומדת שוממת כבר הרבה זמן,לא יודע למה"

הולכים לפתוח אותה בקרוב? מה הסיבה לעיכוב?
במקום לבנות בעפולה
שהיא השער לצפון, תחנה נורמלית במקום התחנה המזעזעת שקיימת שם, בונים בבית שאן...
 

benshap2

New member
אם זה אכן יהיה המחיר,השינוי הינו לטובה, ובלבד

בקשר למכרז יבנה:
אם זה אכן יהיה המחיר,השינוי הינו לטובה, ובלבד
שגם הכרטיסים התקופתיים יכללו את גוש דן.

כיום מיבנה משלמים 7 או 7.5 ש"ח (לא נסעתי באוטובוס במקטע הזה לא מעט זמן..) בקונקס (יותר במטרופולין), אבל האוטובוסים מגיעים אך ורק למרכזית, ואז זה עוד 6.60. המחיר כבר משתווה לרכבת כשצריך, למשל, לעזריאלי ארלוזרוב או לאוניברסיטה.
9 ש"ח הכוללים את כרטיס ההמשך זה מצוין, ואני חושב שמיעוט זניח של נוסעים בקו לא משתמשים בנסיעה נוספת בתל אביב.

מנגד, אם הכרטיס התקופתי לא יכלול זאת, ויתומחר לפי המחיר הגבוה יותר - לא עשינו כלום.
 

benshap2

New member
אגב, מסתבר שחופשי חודשי מיבנה לת"א עלה ב6.25%

אם זה אכן יהיה המחיר,השינוי הינו לטובה, ובלבד
שגם הכרטיסים התקופתיים יכללו את גוש דן.

כיום מיבנה משלמים 7 או 7.5 ש"ח (לא נסעתי באוטובוס במקטע הזה לא מעט זמן..) בקונקס (יותר במטרופולין), אבל האוטובוסים מגיעים אך ורק למרכזית, ואז זה עוד 6.60. המחיר כבר משתווה לרכבת כשצריך, למשל, לעזריאלי ארלוזרוב או לאוניברסיטה.
9 ש"ח הכוללים את כרטיס ההמשך זה מצוין, ואני חושב שמיעוט זניח של נוסעים בקו לא משתמשים בנסיעה נוספת בתל אביב.

מנגד, אם הכרטיס התקופתי לא יכלול זאת, ויתומחר לפי המחיר הגבוה יותר - לא עשינו כלום.
אגב, מסתבר שחופשי חודשי מיבנה לת"א עלה ב6.25%
מ 368 ש"ח ל 391!

ואני לתומי חשבתי שהעלייה צריכה להיות בגובה של 4.7%.

(מדובר על חופשי חודשי ברכבת)
 
בגלל חוקי העיגול

אגב, מסתבר שחופשי חודשי מיבנה לת"א עלה ב6.25%
מ 368 ש"ח ל 391!

ואני לתומי חשבתי שהעלייה צריכה להיות בגובה של 4.7%.

(מדובר על חופשי חודשי ברכבת)
בגלל חוקי העיגול
מחיר הנסיעה ברכבת עלה ב4.7% מעוגל למחצית השקל הקרוב
עלה קודם 16₪ כלומר אחרי העליה צריך להיות 16.752₪.
מעגלים ל17₪

חופשי חודשי זה מחיר נסיעה כפול 23
קודם היה 16*23=368₪
היום 17*23=391₪
 

benshap2

New member
אם היה 16.749 היה מעוגל ל16.5?

בגלל חוקי העיגול
מחיר הנסיעה ברכבת עלה ב4.7% מעוגל למחצית השקל הקרוב
עלה קודם 16₪ כלומר אחרי העליה צריך להיות 16.752₪.
מעגלים ל17₪

חופשי חודשי זה מחיר נסיעה כפול 23
קודם היה 16*23=368₪
היום 17*23=391₪
אם היה 16.749 היה מעוגל ל16.5?
בגלל 3 אגורות מעלים את מחיר הכרטיס ב28 אגורות?
 

בועז ל

New member
הארכת קו הרק"ל בשכונת נווה יעקב

הודעות ודיווחים
הארכת קו הרק"ל בשכונת נווה יעקב
שתי תמונות שצילמתי במהלך השבוע מהנייד. סמוך למרכז המסחרי מתבצעת הארכה של קטע העבודות. רק השד יודע מה מתבצע שם ומתי יסתיים הברדק השכונתי.
 

בועז ל

New member
תמונה נוספת.

הארכת קו הרק"ל בשכונת נווה יעקב
שתי תמונות שצילמתי במהלך השבוע מהנייד. סמוך למרכז המסחרי מתבצעת הארכה של קטע העבודות. רק השד יודע מה מתבצע שם ומתי יסתיים הברדק השכונתי.
תמונה נוספת.
קבלו התנצלותי על איכות התמונה.
 

yudyud51

New member
כבר 3 שנים זה ככה והאבסורד הוא:

הארכת קו הרק"ל בשכונת נווה יעקב
שתי תמונות שצילמתי במהלך השבוע מהנייד. סמוך למרכז המסחרי מתבצעת הארכה של קטע העבודות. רק השד יודע מה מתבצע שם ומתי יסתיים הברדק השכונתי.
כבר 3 שנים זה ככה והאבסורד הוא:
שכבר עשו ברוב שד' נווה יעקב הכנה לפסים ומקום ופתאום בילגנו את הכל וריבדו הכל מחדש ואז שוב הם מכינים בקצב של צב
בקיצור בשד' נוהה יעקב יכלה לפעול רכבת קלה כבר לפני שנה וחצי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה