המסוף המרכזי של בית שאן צריך להיות סמוך לתחנת
יש משהו במה שאתה אומר
ובכל זאת התחנה המרכזית,או המסוף,או איך שתרצה לקרוא לזה,הוא על הפנים. לחכות בקיץ חצי שעה לקו לירושלים בשמש הקופחת של העמק זאת לא כיף חיים בלשון המעטה.
המסוף המרכזי של בית שאן צריך להיות סמוך לתחנת
הרכבת העתידית שלה וכל קווי האוטובוס הבינעירוניים ממנה צריכים לצאת ממנו כמו גם רוב קווי האוטובוס העירוניים ואיזוריים צריכים להגיע אליו.
אני בכלל לא מבין מדוע לא מקימים תחנות משותפות ואינטגרטיביות (כולל בדיקה בטחונית משותפת ושירותים נלווים משותפים).
לפחות בתחנות חדשות, כמו שדרות, בית שאן, כרמיאל וירושלים-האומה היה ראוי ליישם את המודל הזה.
בינתיים התחנה היחידה בארץ שהולכים ליישם חלקית מודל אינטגרטיבי זה בלב המפרץ.
במקומות אחרים אפילו כאשר תחנת הרכבת סמוכה לתחנה המרכזית או למסוף מרכזי עדיין יש רק סמיכות ולא אינטגרציה (נהריה, עכו, חוף הכרמל, מסוף 2000, באר שבע ונדמה לי שגם בירושלים זה יהיה כך).
מה הייתה הבעיה ליצור אינטגרציה בין מרכזית חוף הכרמל לתחנת הרכבת חוף הכרמל כך שהמעבר ביניהן יהיה רציף ללא יציאה וכניסה?
מה הבעיה לעשות זאת בבית שאן?
מרכז תחבורתי משולב צריך להיות משולב.
ואז מסוף כמו המסוף בבית שאן היה גם מקורה ולא רק פיסת אספלט הנקראת "תחנה מרכזית".
"מרכזית הקריות" למשל היא דוגמה נוספת לפיסת אספלט כזו שלא מתביישים לקרוא לה "מרכזית".