הודעות ודיווחים

מצב
הנושא נעול.

טנק2

New member
עדכון מרעננה-קו החוגים בוטל

הודעות ודיווחים
עדכון מרעננה-קו החוגים בוטל
ככל הנראה היה כגימיק לבחירות, ופעילותו הופסקה ביום חמישי האחרון (למדתי את זה בדרך הקשה, בהתייבשות בתחנה...) בנימוק ש"הייתה היענות נמוכה" (הרי הקו פועל בקושי כחודש ואת סמלי הקו על התחנות הוסיפו לפני שבוע בלבד. לא נתנו לזה הזדמנות של ממש. גם המסלול המפותל לא הקל על הנוסעים).
 
גימיק בחירות ממש בלי בושה.

עדכון מרעננה-קו החוגים בוטל
ככל הנראה היה כגימיק לבחירות, ופעילותו הופסקה ביום חמישי האחרון (למדתי את זה בדרך הקשה, בהתייבשות בתחנה...) בנימוק ש"הייתה היענות נמוכה" (הרי הקו פועל בקושי כחודש ואת סמלי הקו על התחנות הוסיפו לפני שבוע בלבד. לא נתנו לזה הזדמנות של ממש. גם המסלול המפותל לא הקל על הנוסעים).
גימיק בחירות ממש בלי בושה.
לפחות הוא עשה את העבודה שלו והביא ניצחון לראש העיר המכהן?
 

טנק2

New member
לא. ביילסקי, ראש העיר לשעבר והח"כ לשעבר ניצח.

גימיק בחירות ממש בלי בושה.
לפחות הוא עשה את העבודה שלו והביא ניצחון לראש העיר המכהן?
לא. ביילסקי, ראש העיר לשעבר והח"כ לשעבר ניצח.
ואכן, זה גימיק בחירות. "בשיתוף עם הורי רעננה" הוא מציין. "לא הייתה מספיק היענות". ברור שלא תהיה היענות כשהקו נוסע במסלול כזה מפותל (חוצה את רעננה מצפון לדרום כפעמיים לכל כיוון) וששלטי תחנות העצירה הוצבו כשבוע לפני שראש העירייה המכהן הפסיד וסיים את הפיילוט...
 

connex

Member
קצת חדשות מקווים בלוד

הודעות ודיווחים
קצת חדשות מקווים בלוד
היום נתקלתי בשני דברים מעניינים
הראשון-על מספר מכונות בינעירוניות הודבקה מדבקה של "מ" בנוסף לזו של "ל-ר"
כלומר, כנראה סניף לוד וסניף מודיעין התחילו לעשות סידורים משותפים (דבר שכנראה גם מסביר שלאחרונה אני נתקל בנהגים חדשים במקום הקבועים)
שנית-פעם ראשונה היום גם ראיתי מיניבוסים שעובדים על הקווים הפנימיים
 

טנק2

New member
הרבה עבודות לילה בראשון לציון

הודעות ודיווחים
הרבה עבודות לילה בראשון לציון
שינויים וביטול תחנות בקווים 83, קווים העוברים ברחוב לישנסקי וקווים נוספים
בנוסף, קו 174 ישתנה בת"א וזאת בזכות עבודות בשדרות בן גוריון.
(למידע נוסף-אתר אגד).
 

raminec

New member
ניחוש פרוע:

תמונות מהכרמלית
מה בדיוק השיפוץ/תיקון שנעשה שם? תמונה מצורפת
ניחוש פרוע:
מחליפים את האטם שבקצה המסילה, או שסתם מפרקים אותו לצורך תחזוקה ומחזירים אותו למקום בסוף.
בניגוד לאטמים שאנחנו רואים במסילות רכבת של ר"י, כאן לאטם יש גם בוכנות שנראה שיש להן תפקיד בבלימת זעזועים של הרכבת בזמן כניסתה לתחנה. מכאן גם אפשר להסיק שנדרשת תחזוקה שוטפת לאטם, על מנת שימשיך לעשות את עבודתו כראוי ובמידת הצורך, אף להחליפו כאשר הוא תקול.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה