טופ 39

Princess Lotta

New member
נו באמת

כולה התלהבו ממנו בתגובה מידית, לא עשו ממנו אופוריה כי לא חפרו עליו חצי שנה גם אחרי שכל שאר השירים נבחרו. אז מותר להתלהב לרגע שהפייבוריט שלך זכה. ודאי כשיש 5 שירים אחרים שלא מעוררים בנו התלהבות (או תחושה כלשהיא, לצורך הענין). מותר גם להקצין רגשות, וזה אגב הרבה יותר נורמלי לעשות את זה יום אחד או שבוע מאשר חצי שנה כמו שאתם עשיתם עם שרשורי לורין היומיים.

ובקיצור : יש פה קצת יותר מדי שיפוטיות לדעתי מצידך לשיר שהתלהבו ממנו מיד לאחר בחירתו ותו לא. כמו שאמרת, ייבחרו עוד שירים וזה ידעך. לא יהיה פה שרשור אמילי היומי או יציאה למסיבות ביער או החרמת שמפואים וכו'.
 

Princess Lotta

New member
נ.ב. מה עשיתם מאופוריה, אלוהים יעזור

אז זה שאתה מדבר על היסחפות עכשיו זה קצת מצחיק. ההיסחפות הזו לא פחות לגיטימית משלך ושלכם בשנה שעברה.
 

Mikey Weiss

New member
בדיוק חשבתי על זה

בפורום הבינלאומי שאני כותבת בו יש מלא אנשים שממש מתים על דנמרק (כולל אני, אבל אני מנסה לא להיכנס לדיונים עליו כרגע), ואז יש מלא אנשים שצועקים עליהם על איזה שיר גרוע זה ומה הם מנפחים אותו ככה וזה הולך להיות השיר חובבים שיתרסק. אנשים עוד לא למדו שעל כל שיר יש אנשים שיאהבו ואנשים שלא, ושיש שירים שאותם *הרבה* אנשים יאהבו.

דה און סיזן איז און.
 

kira18

New member
זכותכם לאהוב אותו. זכותי להגיד שזה אוברייטד

אפשר לחשוב שאת לוטה ובעיקר טליה לא מצביעות על שירים שהם אוברייטד ובעיקר טליה כל הזמן מתלוננת כמה היא מחוץ לקונצנזוס ולא מבינה למה הולך לשירי צרחות. אז אני לא מבין למה הולך לחמת חליליים עלאק מיסטית. לגיטימי.
 

Princess Lotta

New member
נכון, זכותך, אבל זה מוזר שבנאדם שסגד לשיר

חצי שנה מתרגז על הסוגדים לשיר אחר חצי שעה (וכן, רב הודעות האהההההההה נכתבו בחצי שעה שלאחר בחירתו, ולא בכדי)
 

VickyRosti

New member
זכותך המלאה

על טעם ועל ריח אין להתווכח, אבל מפריע לי שאתה מנסה לייחס כל מיני כוונות נסתרות לטעמם של אנשים, כמו לטעון שסוגדים לשיר רק מפני שהוא מדנמרק, כי בסופו של דבר הכל עניין של טעם אישי. זכותך לאהוב שירי צרחות, מטאל או דאבסטפ, כמו שזכותי לאהוב בלדות בלקניות או שירים עאלק-קלטיים מיסטיים, אבל אל תנסה לייחס לזה כוונות נסתרות, עדריות או ניסיון להיות אנטי בכוח, כי זה בסופו של דבר עניין של טעם אישי ותו לא!
 

Mikey Weiss

New member
נו, לא באתי בטענות. זה סתם מצחיק אותי

שכל שנה אנחנו לא לומדים מחדש שככה זה. שיש שירים שאנשים ממש ימותו עליהם ויש אנשים שלא ואז נכנסים לדו קרב על זה של "אני מת על זה ואני חושב שזה ממש יצליח!" ל"אני שונא את זה וזה כזה הולך להיות פלופ".

ואגב, יש אפשרות באמצע שהיא אפשרות לשנוא משהו אבל עדיין לחשוב שזה יגיע גבוה. אני מודה שבשנה שעברה שנאתי העצומה לאופוריה כן גרמה לי לחשוב שזה יכול גם לא לזכות, אבל אף פעם לא חשבתי שזה פלופ. היה ברור לי שזה במינימום בטופ 10. אפשר ממש לא לאהוב דברים אבל עדיין לראות למה יש בשירים האלו דברים נגישים שכן יכולים לגרום לאנשים להצביע להם.
 

Frank Mills

New member
מילס'

1. דנמרק
----------------
2. בלגיה
3. אוקראינה
4. ליטא
-----------------
5. אלבניה
6. שוויץ
 
דירוג השירים שנבחרו

1
2 זלאטה אוגנביץ'-כבידה

3
4
5 שוויץ-צבא הישע,אתה ואני
6
7
8
9 דנמרק-אמילי דה פורסט,רק דמעות*
10
11 ליטא-אנדריוס פויאבס,משהו
12
13 בלגיה-רוברטו בלארוסה,אהבה הורגת
14
15
16 אלבניה-בלדר סייקו ואדריאן לולגיוראי-זהות
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38 בלארוס-אלונה לנסקיה,קצב של אהבה
39
 

Mikey Weiss

New member
טוב, יאללה, דירוג ראשון לעונה

1 דנמרק
2 ליטא
3 שוויץ
4 אוקראינה
5 (הגרסא הנוכחית של) בלרוס
6 בלגיה
7 אלבניה
 

Mikey Weiss

New member
אני חושבת שלפחות יש שם איפשהו שיר

ושאולי אחרי שהם יעשו לו עיבוד מחודש שיותר מתאים לרוברטו (שהוא לא זמר רע אבל למה הוא לקח שירים לקדם שהוא לא מרגיש נוח איתם אלוהים יודע) יצא מזה משהו לא ממש איום. לעומת זאת, את אלבניה השנה גם אלבניזציה מבחינתי לא תציל.
 

Worldof Pop

New member
TOP 7 - בנתיים עגום

החביבים:
1. דנמרק
2. שוויץ

האוקיי אין ברירה אז:
3. אוקראינה

ה.... שאר.
 
טופ שבע
שבזכות שני שירים,הרמה גבוהה

1.דנמרק-ההיסחפות על השיר אכן אינה מוצדקת,ההשואה ל"אופוריה" בלתי נסלחת,נכון שיש קווים דומים..המראה הכביכול לא מטופח,כל הקטע של ההשתכות על הרצפה,יחפה,זה שיר אחר! שיר אחר ומצוין! השנה דנמרק גבוה!

2.אוקראינה-קחו בחשבון שהופעת וגירסת הלייב,היא לא סופית....מת לשמוע אותו גמור..מבחנתי זה לא מושלם..חייב סיום חזק,יש הרבה באלגן בשיר הזה.....מקווה שאוקראינה תחזור לטופ...קשה לי לראות אותה נכשלת...

3.שוויץ-יש משהו שגורם לי לאהוב.....לא בטוח בכלל בעלייה של שוויץ לגמר

4.בלארוס???- מחליפה שיר לא מחילפה שיר? אני בעיקרון מת על השיר.......אם היא תשלח את השיר,זה יהיה השיר הטוב השני ששולחת המדינה המיותרת הזו

5.ליטא-אני מאמין בשיר הזה משום מה....קצת שינוי של ההופעה הגרועה,הבחור הזה כריזמטי וחתיך...נורא דומה במראה לאות האסטוני של שנה שעברה.

6.אלבניה-איך נפלו גיבורים

7.בלגיה-זה השיר היחיד שאני לא זוכר איך הוא,מרב שהלייב והשיר כה מכוער..לא מצליח להקשיב..כשתצא סטודיו,אולי אהיה מוכן לשמוע את השיר..מסתמן שבלגיה תהיה אחרונה בסמי...ומגיע לה
 

Princess Lotta

New member
אין כזה דבר "היסחפות מוצדקת" או לא

מי קבע שההיסחפות האופורית מוצדקת וזו לא? יא אללה איזה כפל סטנדרטים. לא צריך למצוא צידוקים, הוכחות, ראיות או הצדקות. שכל אחד ייסחף עם מה שמוצא חן בעיניו. וגם אם אהבתי ממש את דנמרק, אני מקווה שלא יהיו פה שרשורי דה פורסט יומיים. אני בטח לא אקח בזה חלק.
 

nit li

New member
רק אני לא רואה כאן דמיון בין השירים?

השיר הדני מעולה ואופוריה גם, אבל... איפה הדמיון ביניהם?
כאילו, למה אנשים משווים ביניהם? על סמך מה? הם אפילו לא יושבים על אותה נישה.
 
למעלה