טופ 39

python 4

New member
טופ 39


איזו נוסטלגיה! זה נראה ששנים עברו מאז שדירגנו לאחרונה את ששת השירים שנבחרו כבר לאירוויזיון. סוף סוף אפשר להוסיף שיר לדירוג! עבר כל כך הרבה זמן שאני לא זוכר איפה דירגתי מה בפעם האחרונה, מי עולה ומי יורד. אז אני אדרג את כולם מחדש.

1. /שמור לבוסטרום/
2. /שמור לבוסטרום/
3.
4. דנמרק (
) - הווווו איזה כיף לחזור ולדרג את דנמרק בטופ 10, וכרגע במיקום הגבוה מבין שבעת השירים שנבחרו! שלאגר ענק שיכול רק להשתפר. איזה תיקון זה על 2012! אגב, סימון היתה נכנסת למקום השני, ודייז היו נכנסים כמובן למקום הראשון. אבל אני לא מתלונן.
5.
6.
7.
8. שוויץ
9.
10.

11.
12. בלארוס
13.
14. אוקראינה (עדיין מחכה לסטודיו - אני בטוח שזה יעלה עוד למעלה)
15.
16.
17.
18.
19.
20.

21. אלבניה
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

31.
32.
33.
34. ליטא (וואי לא זכרתי את זה בכלל
)
35.
36.
37.
38. בלגיה
39.
 

nit li

New member
טופ 6

מורידה את בלרוס- גם כי הם מחליפים שיר, וגם כי... הדירוג שלו לא באמת משנה לי.

1. שוויץ!
לא רואה את השיר הזה יורד מהטופ בזמן הקרוב. אולי איסלנד תצליח להוריד אותו.
2. אוקראינה
3. דנמרק
- מצוין מצוין מצוין. נמצא בקרב עם אוקראינה על המקום השני.


4. ליטא- התחלתי להתלהב מהשיר. לא רע.
5. אלבניה- התחיל להימאס.





6. בלגיה
 
שלי

מהטוב לפחות
1. דנמרק
אלבניה
אוקראינה- מתחילה לאהוב את זה
שוויץ
בלארוס
ליטא
בלגיה
 

E u r o b o y

New member
TOP 7 - אירוויזיון 2013

1. דנמרק

2. שוויץ
3. אוקראינה
4. ליטא
5. בלארוס
6. אלבניה
7. בלגיה
 

N o c t u r n e

New member
הדירוג שלי:

01. דנמרק


זהו
אין יותר שירים בעולם
דנמרק זוכת אירוויזיון 2013
אמילי זוכה בתהילת עולם ובמקלחת על חשבון הבית
לורין Who


 
These tears drops , that drip-drip-drip -drop

1
2
3
4 דנמרק

5
6 שוויצריה
7
8
9
10
12
13 אלבניה
14
15 אוקראינה
16
17
18
19
20 ליטואניה
21
22 בלרוס
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37 וולוניה
38
39

כרגע מחשיב את ביילרוס כשירם הרשמי, למרות שהלב (וההדלפות לעיתונות) מצביעים על שינוי שיר
לאור הזדהות עם חברי הפלמים, אינני מכיר בוולוניה כבלגיה (שגם ככה אינה ממש קיימת), למרות שאני כן מכיר בעובדה שוולוניה מייצגת את השם בלגיה באירוויזיון

אגב, אני חושב שהשיר של וולוניה (תחת השם בלגיה) יכול להיות לא רע בכלל בעיבוד חדש חצוף ושובב, וגם איבוד הזמר. אבל כרגע הוא בכלל לא ראוי לקיטלוג כ-"שיר", בערך כמו שוולוניה אינה ראויה לקיטלוג כ-"בלגיה"
 

schweine

New member
אין שיר אחד כאן שאני זוכר אותו! בינתיים זה לא

טוב למרות שרק את דנמרק אני שונא
אלבניה - מחכה לגרסת ה3 דקות
שוויץ
אוקראינה
ליטא
בלגיה

דנמרק - בעעע
 

VickyRosti

New member
TOP 6 בלי בלארוס

שכבר הודיעה רשמית שרוב הסיכויים שהשיר יוחלף:

1. דנמרק
2. שווייץ
3. אלבניה
4. אוקראינה
5. ליטא
6. בלגיה

יש לציין שכבר יש 3 שירים שאני ממש אוהבת, וזה נדיר שזה קורה בשלב כל כך מוקדם של עונת הקדמים.
 

matanp88

New member
טופ 7 שלי!

1. דנמרק

2. אוקראינה
3. בלארוס
4. שוויץ
5. אלבניה
6. בלגיה
7. ליטא
 

kira18

New member
טופ 7 לחרא שנה שמנסה להיות חדשנית

אבל מאוד מיושנת:

1. אוקראינה - הגרסא הטובה של דנמרק. עדיין נשמע קצת כמו סקיצה לשיר ממש טוב. נחכה לסטודיו המסודר. יש מה ללטש אבל הבסיס מעולה.
2. אלבניה - מתחיל להרגיש לי כמו מגמה שאותם מדינות שולחות את השירים הטובים ואותם מדינות שולחות שירים גרועים. לא שיש מה להשוות לשנה שעברה. אבל גם לא ציפיתי. סך הכל אחלה שיר!
3. בלאוס שיתחלף - נפרגן לו לפני שיתחלף. רק בלארוס מסוגלת לשדרג גריעות לאמנות. הם כל כך גרועים שזה כבר כיף! בהתחלה לא סבלתי. התמכרתי. זה עדיין גרוע אבל זה גילטי פלז'ר. ובלארוסי. ונון אנטרי.
4. שוויץ - חמוד וכבר נהיה טוב כי השירים השנה חרא
5. דנמרק - אוברייטד. גרמתם לי לשנוא אותו עם ההיסחפות. נחכה לשיר שבאמת שווה את ההיסחפות ואז כולם לפתע ישכחו ממנו.
6. ליטא - אין חדש תחת השמש. כרגיל בחירה גרועה של הליטאים שתעלה אותם לגמר לא בצדק. דלוח משעמם וכל מה ששיר לא צריך להיות.
7. בלגיה - שיפרשו עם פורטוגל
 

kira18

New member
טוב נעלה את דנמרק על חשבון שוויץ

זה חביב ביותר אבל עשיתם מזה אופוריה 2
 

Princess Lotta

New member
הכל יחסי

פשוט עד עכשיו אף בחירה לא הלהיבה אנשים שאוהבים את הסגנון הזה של פופ עם נגיעות קלטיות ועלק פולקלור. גם אצלי זה מקום ראשון עכשיו אבל לא חוכמה. אצל כמעט כולם זה מקום 1 זמני וההתלהבות תדעך. אז אל תעשה מזה אתה אופוריה 2 או אמתלה זולה לשחק אותה קול ולגחגח על האוחצ'ות הפתטיות שמתלהבות מפופ, רחמנא ליצלן.

זה שיר נחמד מאוד עם פוטנציאל להצלחה וזה הכל.

ולא צריך לרדת בכח על דברים או על אנשים כדי לצאת מאגניב.
 

VickyRosti

New member


אהבה או שנאה לשירים נובעת בראש ובראשונה מטעם אישי, לא מתוך עדריות, לא מתוך סגידה למדינה מסויימת וגם לא מתוך רצון לעשות דווקא! אני מודה שבמקרה שלי סגידה קולקטיבית לשיר גורמת לי לסוג של אנטגוניזם, אבל מדובר בשירים שגם ככה לא עפתי עליהם, ואני לא אתחיל לשנוא שיר רק מפני שהאחרים אוהבים! אני לא אוהבת את השיר של מיקאל סארי מפינלנד, ש-99% מהפורום גוססים עליו, אבל אני אוהבת מאוד את שיר הקונצנזוס הזה מדנמרק! לגבי שוודיה והסקנדינביות בכלל, זה נכון שהמדינות האלו מעוררות עניין רב בקרב חובבי האירוויזיון, לא תמיד בצדק, ואורך וכמות השרשורים שמוקדשים כאן למלודיפסטיבולן לרוב לא מצדיקים את רמת השירים, שברוב המקרים לא טובה יותר מאשר בנורווגיה, איסלנד, רומניה או אפילו לטביה, אבל זה ממש לא נכון לטעון שאנשים יאהבו שירים מסויימים רק מפני שהם משוודיה או דנמרק, בעוד שאם הם היו מליטא או ממולדובה הם לא היו אוהבים. שוודיה מעוררת יותר עניין מכל מדינה אחרת כמעט, אבל בזה זה גם מסתכם.

לגבי השיר של דנמרק, הוא פשוט שיר יפה, שסביר להניח שיהיה אצלי גבוה בדירוג בכל מקרה, פשוט מפני שאני אוהבת מאוד שירים עם נגיעות קלטיות. הסגנון הזה פשוט מדבר אליי אישית! אני מאמינה שכשיגיעו כמה בלדות בלקניות בשפות המקור, דנמרק תודח מכתרה, אבל יש סיכוי סביר שהיא תישאר אצלי ב-TOP 10 בכל מקרה, כי אני אוהבת את הסגנון הזה, בלי קשר לשאר השירים שנבחרו עד כה, שבאמת לא היו שוס גדול...
 

Mikey Weiss

New member
כן, זה בדיוק זה

זה שיר בסגנון שאני מאד מאד אוהבת. שילוב של פופ ומוזיקה אתנית על כל צורותיו תמיד עשה לי את זה, זה אפילו לא החליל הקלטי באופן ספציפי, ויש פה באמת בסיס פופי מאד חזק לדעתי עם מבנה אפקטיבי של הפזמונים האיטיים והבנייה / קצב בפזמון שלדעתי זה משהו שעובד טוב על קהל, במיוחד בעולם. אין אף שיר בעולם - כולל אופוריה, כמו שאתם זוכרים - שיהיה עליו קונצנזוס ממש. אפילו בשירים שמלא אנשים מתים עליהם, יהיו את האנשים שישמעו את השיר ולא יבינו מה רוצים מהם ומה מלהיב בזה. קוראים לזה להיות בני אדם. עם טעם שונה. אם כולנו היינו מסכימים על הכל אז העולם היה ממש משעמם. וגם לא היתה סיבה לעשות אירוויזיון כי מה הפואנטה לעשות אירוויזיון? כולם הרי יצביעו אותו דבר.

לפעמים אנחנו נהיה בקהל של אלו שממש אוהבים משהו ולפעמים נהיה בקהל של אלו שמסתכלים על זה בתמיהה ולא מבינים מה נפל על כולם. ובסופו של דבר או שהשיר יצליח או שלא וזה לא יהיה קשור לכמה אני אוהבת אותו או כמה מישהו אחר לא אוהב אותו. למרות ששירים שיוצרים תגובה חזקה זה תמיד מעניין. ודווקא לגבי מה שאמרת לגבי שירים מסקנדינביה, אני חושבת שאולי הקדם השוודי באמת מעורר עניין יתר ויוצר כתגובה הרבה יותר דיונים מבדרך כלל, אבל דווקא דנמרק לא בדיוק מככבת בדרך כלל בעשרות דיונים על השיר שלה, כי הם תמיד שולחים שירים כל כך, נו, דנים. אז זה בדרך כלל מסתפק בהנהון של עוד פעם הם והשירי אמצע הדרך שלהם וזהו. לא זוכרת מתי היה שיר דני שקיבל כל כך הרבה תגובות. אפילו בשנה שהם זכו בה לא היו יותר מדי אנשים שספרו אותם....
 

VickyRosti

New member
אני מקבלת דעות שונות משלי באהבה

גם אם אני מתוסכלת מזה שלעיתים קרובות אני בדעת מיעוט, ומרגישה שזה הולך ומתחזק משנה לשנה, אבל אני אף פעם לא ארד בגלל זה על טעם של אנשים או אתייחס אליהם כאילו הם איזה עדר של סוגדים בלי דעה עצמאית. למרות התסכול מלהיות בעמדת מיעוט, אני מקבלת את זה כעובדה, ובכל תחום בחיים יש אנשים שנמצאים בעמדת מיעוט, אבל כמו שאמרת, אם כולם היו אותו הדבר, העולם היה מאוד משעמם! מה שמרגיז אותי שיש אנשים שמנסים לייחס העדפות מוסיקליות לכל מיני תיאוריות, בעוד שבסופו של דבר הכל עניין של טעם אישי! הייפ ויחסי ציבור עוזרים לפעמים למשוך תשומת לב כלפי שיר מסויים, שבנסיבות אחרות אולי פחות היינו שמים לב אליו, אבל אף אחד לא יתחיל לאהוב שיר שאינו לטעמו רק מפני שזה טרנדי לאהוב אותו, מפני שהוא מגיע משוודיה או מפני שהולחן ע"י ז'לקו! אני אוהבת את השיר של דנמרק כי זה סגנון מוסיקלי אהוב עליי, לא מפני שהוא מייצג את דנמרק ולא את מלטה או את ליטא! באותה מידה לא הייתה לי בעייה להודות בשנה שעברה שהשיר של ז'לקו אכזב אותי ושציפיתי ממנו להרבה יותר (מה שלא משנה את העובדה שזה שיר מקסים, אבל עדיין ציפיתי ליותר!) או שמדינות הבלקן אהובות לבי לא עמדו בציפיות שלי ב-2011.

לגבי דנמרק, ממש אין הייפ סביבה כמו סביב שוודיה, אבל מכיוון שהקדם הדני לרוב מתקיים די בתחילת עונת הקדמים, הוא הראשון שמביא קצת ניחוח סקנדינבי, ולכן ההתלהבות יחסית גדולה, לפחות בהשוואה לקדמים שהתקיימו קודם. אבל זה נכון שדנמרק לכשעצמה לא מעוררת את אותה התלהבות כמו שוודיה או אפילו נורווגיה.
 

Princess Lotta

New member


ולשאלתך כנראה ב2010 שהיה שיר החובבים המובהק (שלאגר ג:סוני גנוב מאבבא ללא ניסיונות להסתיר) זכה מקום 1 בפער עצום בהצבעות מועדוני החובבים ואני עדיין זוכרת את כל ההודעות ששוגרו לעברי שזה פלופ החובבים השנתי ושאתכונן לכישלון פייבוריטי
 

Mikey Weiss

New member
אה, הדחקה. כמה את יפה.

אני קיוויתי שזה ימות, אגב, אבל כשראיתי את ההופעה היה ברור שלא... אבל זה ספציפית השיר באמת ולא כי זו דנמרק. שזו בדיוק הנקודה.
 

kira18

New member
לא יורד בכח.

יורד בצדק. תראי את כמות תגובות ה"אההההההההההההההההההההההההה" השפויות ואפילו ליילה נראה לי הכריז על קופנהגן 2014 ואז תגידי לי מה נראה לי מוגזם ומה לא.

זכותכם לאהוב את השיר ואף להלל אותו יותר מאופוריה. כמו שזכותי להלל את אופוריה (שבמקרה סחף גם את כל אירופה וכל מצעד בין לאומי שמכבד את עצמו באירופה) כמה שבא לי וזכותך להלל את שרלוט כמה שבא לך. ומנגד, זכותי להגיד שההיסחפות תמוהה בעיניי ורובכם עשיתם מהשיר יצירה שמיימית. שוב פעם, פשוט תקראי תגובות אחרי הקדם ותביני מאיזה מקום אני בא.

אם הייתי באמת מנסה לצאת מאגניב הייתי סוגד למטאל אופרה כמו לא יודע מה אך אני רק סוגד לקטע של המטאל וחושב שאח של דידריק הורס ללהקה הזאת כמו שדיר דיק הרס לKOK למרות שהוא רגיל לפנק KOK אם את מבינה למה אני מתכוון.
 
למעלה