אורחים בפורום
New member
מה זה קצה תחוםבקשות ושאלות (לא הכוונה)
מה זה קצה תחוםבקשות ושאלות (לא הכוונה)
מיקום תחנת 501 ליד קניון שבעת הכוכבים?בקשות ושאלות (לא הכוונה)
באיזה כיוון? ת"א או הרצליה ?מיקום תחנת 501 ליד קניון שבעת הכוכבים?
שאלת רב קו לרכבת והנחות. באתר הרכבת קופצת הודעהבקשות ושאלות (לא הכוונה)
הרב-קו לא צריך להיות טעון. אפשר לפני כל נסיעה לטעון אותו גםשאלת רב קו לרכבת והנחות. באתר הרכבת קופצת הודעה
שהחל מה1 בדצמבר לא תהיה אפשרות לזכאים להנחות (כל סוגי ההנחות) לקבל הנחה אלא באמצעות רב קו.
האופציה היחידה, מלבד הרב קו, תהיה לקנות כרטיס בודד חד כיווני (לא תתאפשר רכישת כרטיס הלוך ושוב) ללא הנחה.
ואני מבקשת להבין האם אכן כך? האם למשל גימלאי שזכאי להנחה של 50% במחיר נסיעה ונוסע מספר פעמים בודד ברכבת (ובכלל בתחבורה הציבורית) ישלם את מלוא המחיר או יתן הלוואה שלא מרצון לרכבת באמצעות החזקת רב קו טעון, למקרה הצורך?
ומה עם זכאי הנחות אחרים (נכים למשל) שזכאים להנחה ומשתמשים ברכבת באופן מזדמן בלבד?
 
תודה על התגובה וההסבר. עדיין לא השתכנעתי למה אדם צריך להחזיקהרב-קו לא צריך להיות טעון. אפשר לפני כל נסיעה לטעון אותו גם
בנסיעה בודדת ברכבת.
אז טיעון ההלוואה שלא מרצון נופל.
הנפקת רב-קו (אישי) בפני עצמה לא עולה כסף וממילא בשביל הנחות מיוחדות (כמו של אזרח ותיק) אי אפשר להשתמש ברב-קו אנונימי.
אזרח ותיק מקבל את ההנחה המגיעה לו גם בכרטיס בודד.תודה על התגובה וההסבר. עדיין לא השתכנעתי למה אדם צריך להחזיק
בארנקו כרטיס שאינו משתמש בו דרך קבע.
מה ההבדל בין רכישת כרטיס בודד בהנחה לבין טעינת נסיעה בודדת על רב קו כדי לקבל את ההנחה?
כמי שלא מרבה לנסוע בתחבורה הציבורית כל מה שאני יודעת על הרב קו הוא מהפורום הזה ומסיפוריה המופלאים של הסטודנטית שלי ואני מנסה להבין, למקרא השאלות הרבות כאן והבעיות עם הרב קו, איך הצליחו לייצר מערכת מסובכת כזו במקום להקל על הציבור.
זה לא מה שכתוב באתר הרכבת. שם כתוב שהחל מה1 בדצמבראזרח ותיק מקבל את ההנחה המגיעה לו גם בכרטיס בודד.
אזרח ותיק גם ככה לא זכאי להנחה נוספת בגין הלוך ושוב (שזה בעצם כרטיסיית שתי נסיעות כי זה לא משנה אם משתמשים בה לשתי נסיעות באותו הכיוון או לא) או כרטיסיה.
 
רק עבור חופשי חודשי נדרש מאזרח ותיק להנפיק רב קו אישי והדבר תקף לרכבת ישראל ולכל התחבורה הציבורית בישראל.
לפי תשובה לשאלה שניתנה בדף הפייסבוק של הרכבת, אזרחים ותיקיםזה לא מה שכתוב באתר הרכבת. שם כתוב שהחל מה1 בדצמבר
כל ההנחות לכל סוגי הזכאים תנתנה אך ורק ברב קו ולא בכרטיס בודד.
הבעיה שיש תקנות, חוקים, הנחיות שלא כל הנהגים מודעים להן.
למשל, כתוב שלהנחת אזרח ותיק בתחבורה הציבורית (אוטובוס ורכבת) זכאים גברים מגיל 65 ונשים מגיל 60, שזה למעשה שנתיים לפני גיל הפנסיה, וגם זה מצויין במפורש באתר אגד.
נהג אגד אחד התעקש שהוא לא מכיר הנחיות כאלו וההנחה רק כנגד תעודת אזרח ותיק (שמונפקת רק מגיל היציאה לגימלאות).
מה יעשה האזרח? יתווכח? יוותר וישלם מחיר מלא?
רוצים שיותר אנשים ישתמשו בתחבורה הציבורית אז שיקלו. למה להכביד? זה לא גורם לחשק להשתמש בתחבורה הציבורית.
אגב, ברור לי שאם יש הנחת אזרח ותיק אין הנחה של כרטיס הלוך ושוב וזה לגמרי הגיוני ומקובל.
לא רק עבור חופשי חודשי, עבור כל חוזה שאינו נסיעה בודדתאזרח ותיק מקבל את ההנחה המגיעה לו גם בכרטיס בודד.
אזרח ותיק גם ככה לא זכאי להנחה נוספת בגין הלוך ושוב (שזה בעצם כרטיסיית שתי נסיעות כי זה לא משנה אם משתמשים בה לשתי נסיעות באותו הכיוון או לא) או כרטיסיה.
 
רק עבור חופשי חודשי נדרש מאזרח ותיק להנפיק רב קו אישי והדבר תקף לרכבת ישראל ולכל התחבורה הציבורית בישראל.
תיק אגדבקשות ושאלות (לא הכוונה)
שאלה לגבי רב-קו לסטודנט לשעברבקשות ושאלות (לא הכוונה)
מרגע שפרופיל הסטודנט לא בתוקף, שאריות חוזי הסטודנט מוקפאותשאלה לגבי רב-קו לסטודנט לשעבר
שנה שעברה הייתי בפרופיל סטודנט "רגיל" עם הנחה של 33%. השנה אני כבר לא סטודנט. רציתי לדעת אם עדיין אוכל להשתמש בנסיעות שטעונות לי שרכשתי עם הנחת הסטודנט?
הארגז עדיין מייצרים אוטובוסים ממוגנים?בקשות ושאלות (לא הכוונה)
איך מחדשים רב קו סטודנט ברכבת ישראלבקשות ושאלות (לא הכוונה)
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.